heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef betty_sue het volgende:
konijnen op het strand?
mijn nijntje zou dat wel hip vinden dus ik ga eens even teruglezen.
thanks ! Ik ga daar even snuffelen (dat ik ern iet aangedacht heb dat er hier vast wel legofielen komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
Stout, misschien dat er mensen in het Blokje voor Blokje topic in V&A t weten
[LEGO] Blokje voor blokje
[GEZ] [LEGO] blokje voor blokje 2
Nope.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?
amsterdams loket zegt:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:00 schreef miss_sly het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met een paspoort voor een baby?
Ik wil liever een paspoort voor Senna dan laten bijschrijven. Nu lees ik een paar dingen als ik google, zoals dat een paspoort maar 2 jaar geldig zou zijn voor een baby (erwijl je net zovel betaalt als voor je eigen paspoort), je pas een paspoort kan aanvragen als er een foto gemaakt kan worden als de baby zelfstandig kan zitten (maar voor bijschrijven is toch ook een pasfoto nodig? hoeft de baby dan niet zelfstandig te kunnen zitten?) of dat je een nieuw paspoort aan moet vragen als de baby niet meer lijkt op de pasfoto....duh, dat is al vrij snel, hoor...
iemand enig idee hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit of een goede site waar daarover meer te vinden is?
hmz.. ik moet een nieuw paspoort, maar ik laat de kinderen maar mooi ff zitten qua bijschrijven. Ik zie ons niet op korte termijn naar het buitenland gaan met kinderen, dus 20 euro per kind voor niks uitgeven is dan ook wel zonde.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
omg
hier ging net de *ping* van de oven, wij helemaal blij, yay pizza!![]()
kijk ik op het aanrecht, staat daar nog een bevroren pizza op het ovenrekje... mn allerliefste lief is nog nie helemaal wakker![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
Vicky hoe doe je dat, groente bij Amber?Iris heeft afgelopen week wel 5 doperwten op
en dat was het qua groentes
Eva moest ook een ID kaart, niet omdat ze de grens overgaat, maar omdat ze zich moet identificeren bij het zorgkantoor die voor ons een gastouder zoekt.
Een ID moet niet zo'n probleem zijn maar een pasfoto maken was dat dus wel, Eva vond een fotograaf helemaal niks. Uiteindelijk heeft Jeroen net zo lang foto's van haar gemaakt tot we een pasfoto hadden die aan de eisen voldeed![]()
hoop dat het bij jullie ook werkt!quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet wat, maar gewoon iets doms wil ik ook weer niet, en hallo mag niet van Lois, dus ja... wat blijft er dan nog over?
Oh wacht... we zijn vanmiddag naar het zwembad geweest!Lekker!
![]()
Wij hebben ook een paspoort voor het kind laten maken. Was nog een giller, want papa had niet zo goed opgelet bij het maken van de pasfoto. De foto was leuk, maar het natgekwijlde shirt trok gek genoeg alle aandachtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef miss_sly het volgende:
nog even wachten dus op je pizza, huup
thnks Ynske en de rest. Wij willen misschien in oktober naar Turkije en ik vind het gewoon prettiger als ze een eigen paspoort heeft. Kan ze altijd reizen, ook als er iets met ons gebeurt ofzo. Maar het lijkt er dus op dat het gewoon 5 jaar geldig is, ook al is de foto dan niet meer echt gelijkend.
Voor de zekerheid zal ik hier het stadsdeel nog eens bellen volgende week om het na te vragen.
zand tussen je billen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TTEn zeker nu met dit warme weer
Smeerpijpquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TTEn zeker nu met dit warme weer
Mijn ligstoel ligt vol as en staat in een rookwolkquote:
das ook een soort van zand tussen je billen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mijn ligstoel ligt vol as en staat in een rookwolk
Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Die topictitel!Nou waren mijn kinderen vanmiddag met opa en oma naar het strandje, en wij tweetjes lekker alleen thuis. Er klopt dus iets niet helemaal aan de topictitel dus, wat mij betreft.
oooooh spuug heeft thuis gekonijnt!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Die topictitel!Nou waren mijn kinderen vanmiddag met opa en oma naar het strandje, en wij tweetjes lekker alleen thuis. Er klopt dus iets niet helemaal aan de topictitel dus, wat mij betreft.
[OUD SC] Als konijnen tekeer gaan terwijl je kinderen op het strand zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.
F5'dquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
[OUD SC] Als konijnen tekeer gaan terwijl je kinderen op het strand zijn
Lois? Rocka? BE?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.
pardon?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Net die Piet Paulusma heel blij vertellen dat het mss wel 30-32 graden gaat worden.
Ik WIL dat NIET!![]()
![]()
Whehehehehe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
En yvonne maar pinnig zeggen, van de TT blijf je af als je mod bent
jaaa daarom durfde jij zeker niet he, nou nou NOU?quote:
Da's wel een goeie tt voor het volgende bankjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
En yvonne maar pinnig zeggen, van de TT blijf je af als je mod bent
Lois, wie was dat ook weer? Oja die jubileummod die net de 10 jaar modzijn niet gehaald heeft wegens lekkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Da's wel een goeie tt voor het volgende bankje
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Lois, wie was dat ook weer? Oja die jubileummod die net de 10 jaar modzijn niet gehaald heeft wegens lekken
klinkt bekendquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Godallemachtig wat is het heet... Ik zit gewoon echt te zweten achter de laptop, en dat met de ventilator aan.
Ik ga maar eens onder een lauwe douche zitten en dan heeeeeeel stil in mijn bedje liggen ofzo.
Op dezelfde dag!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Zijn ze rond dezelfde tijd jarig?
hihiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Okee okee, *burp* ik zal het niet meer doen.
Woont Saffier bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:38 schreef E.T. het volgende:
appelflappen eten bij Saffier?? Das hier in de buurt![]()
Doe er nog maar 5 extra in de oven
lang leve googlequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Nog ff het suiker eraf soepen Huupselen je kan niet meer stuk bij me
Hier ook in de buurtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Woont Saffier bij jou in de buurt?![]()
Dat gaat 'm niet worden...
ja, je moet deze kant op verhuizenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Woont Saffier bij jou in de buurt?![]()
Dat gaat 'm niet worden...
E-C? Wat is dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Saffier het volgende:
Spuug, sorry, ET en ik wonen in hetzelfde postcodegebied. Ik ga komend weekend wel weer naar E-C, dat is dichter bij jou in de buurt toch?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef E.T. het volgende:
Ja, Spuugje hiernaartoe verhuizen![]()
Ik stem voor![]()
hihi kan ik delegerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Saffier het volgende:
Krijgt iedereen een paar dozen en een kast toegewezen, ben ik binnen een uur ingepakt hierHuup jij mag toezicht komen houden dan, jij kan niet meer stuk met je flap
Mijn moeder heeft zo'n jurk voor Lis meegenomen van vakantie maar ze weigert hem aan te trekkenquote:
Je bedoelt Drouwenerzand?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:54 schreef Saffier het volgende:
En we gaan naar het Robin Hood pretpark een half uur ervandaan, ken jij het?
Ik geloof het wel ja!quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Saffier het volgende:
Gaan we de 'Spuuglokje-fanclub' oprichten?
een spuuglokje hyvesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Saffier het volgende:
Gaan we de 'Spuuglokje-fanclub' oprichten?
Drouwenerzand is bij mijn kinderen een groot succes Saffier! Tristan had dit jaar zijn schoolreisje er naartoe, en mijn kinderen zijn alledrie nog een keer met opa en oma daar geweest deze vakantie. Echt een aanrader hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:06 schreef Saffier het volgende:
Maar Spuug, ken je Drouwenerzand? Vertel eens please???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |