abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71905588
Ik zei dus net dat dat Stanislav filmpje tof is, maar dat het raar is dat het ook werkt bij mijn afgeschermde hyves.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:48:16 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71905604
shalalali shalalala

Ja, al deed het filmpje het bij mij niet trouwens.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:48:20 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71905607
Saar mag mee naar t strand

is best logisch dat dat werkt freecell, je zit toch ingelogd, dan kan die file gewoon aan de gegevens
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71905650
evenstar en Arwen waren vandaag op visite was gezellig.
Geen strand en konijnen wel blote buiken gehad, het was zo warm zeiden de kinderen.
pi_71905676
konijnen op het strand?
mijn nijntje zou dat wel hip vinden dus ik ga eens even teruglezen.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:53:22 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71905694
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef betty_sue het volgende:
konijnen op het strand?
mijn nijntje zou dat wel hip vinden dus ik ga eens even teruglezen.
heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71905714
Weet iemand nog die website waar je goedkoop lego kon aanschaffen ? Jongste zoekt wissels en kruisingen voor zijn lego trein maar die zijn overal zo belachelijk duur dat hij zijn spaargeld in een klap kwijt is.
T was een duitse geloof ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:58:37 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71905804
Stout, misschien dat er mensen in het Blokje voor Blokje topic in V&A t weten
[LEGO] Blokje voor blokje
[GEZ] [LEGO] blokje voor blokje 2
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71905840
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
Stout, misschien dat er mensen in het Blokje voor Blokje topic in V&A t weten
[LEGO] Blokje voor blokje
[GEZ] [LEGO] blokje voor blokje 2
thanks ! Ik ga daar even snuffelen (dat ik ern iet aangedacht heb dat er hier vast wel legofielen komen )
pi_71905846
Iemand een idee hoe het zit met een paspoort voor een baby?
Ik wil liever een paspoort voor Senna dan laten bijschrijven. Nu lees ik een paar dingen als ik google, zoals dat een paspoort maar 2 jaar geldig zou zijn voor een baby (erwijl je net zovel betaalt als voor je eigen paspoort), je pas een paspoort kan aanvragen als er een foto gemaakt kan worden als de baby zelfstandig kan zitten (maar voor bijschrijven is toch ook een pasfoto nodig? hoeft de baby dan niet zelfstandig te kunnen zitten?) of dat je een nieuw paspoort aan moet vragen als de baby niet meer lijkt op de pasfoto....duh, dat is al vrij snel, hoor...

iemand enig idee hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit of een goede site waar daarover meer te vinden is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71905883
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?
Nope.
Ach, zn broer was toch niet cute dus dat maakt niet uit..
Nexttttt
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:05:04 #12
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71905953
Maarreh betty ben je zwanger?

En why nick?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71905956
miss sly ik weet alleen dat je idd foto's moet hebben voor bijschrijving, maar dat mag ook van een baby die nog niet kan zitten alleen moet je dan zorgen dat je arm/handen niet zichtbaar zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:10:19 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71906053
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:00 schreef miss_sly het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met een paspoort voor een baby?
Ik wil liever een paspoort voor Senna dan laten bijschrijven. Nu lees ik een paar dingen als ik google, zoals dat een paspoort maar 2 jaar geldig zou zijn voor een baby (erwijl je net zovel betaalt als voor je eigen paspoort), je pas een paspoort kan aanvragen als er een foto gemaakt kan worden als de baby zelfstandig kan zitten (maar voor bijschrijven is toch ook een pasfoto nodig? hoeft de baby dan niet zelfstandig te kunnen zitten?) of dat je een nieuw paspoort aan moet vragen als de baby niet meer lijkt op de pasfoto....duh, dat is al vrij snel, hoor...

iemand enig idee hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit of een goede site waar daarover meer te vinden is?
amsterdams loket zegt:
Foto van kind of baby
Vraagt u voor uw kind (of baby) een reisdocument aan of wilt u het laten bijschrijven in uw reisdocument? Dan gelden ook de pasfoto-eisen uit de fotomatrix.

Kinderen niet meer bijschrijven in het paspoort van hun ouder(s)
Bijschrijvingen van kinderen in het paspoort blijven geldig tot medio juni 2012. Daarna moeten kinderen een eigen reisdocument hebben. Dit is het gevolg van een wijziging van de Europese verordening die voorschrijft waaraan reisdocumenten moeten voldoen. In de gewijzigde verordening wordt het beginsel van één persoon per paspoort geregeld. Geregeld wordt ook dat de invoering van het 1p-1p beginsel uiterlijk 3 jaar na de inwerkingtreding van de verordening van kracht wordt. Het 1p-1p beginsel zal medio juni 2012 van kracht worden. Vanaf dat moment zijn bijschrijvingen niet meer geldig. Geldig blijft wel het document van de houder waarin de bijschrijvingen zijn geplaatst. De paspoortregelgeving zal worden aangepast in verband met het vervallen van de mogelijkheid tot bijschrijving.

TOELICHTING
Het hoofd en de schouders staan recht naar voren afgebeeld. Als het hoofd in enige richting
gekanteld is (achterover, voorover, scheef of opzij), dan kan dat problemen opleveren bij
(geautomatiseerde) gezichtsherkenning.
Als ondersteuning nodig is dan mag dit niet zichtbaar zijn op de foto. Dit is te vermijden door
bijvoorbeeld de hand onder de kleding te houden.

De aanvrager is een baby, peuter of kleuter jonger dan zes jaar. In dat geval gelden voor de pasfoto
minimumvereisten.
Dit zijn alle in deze fotomatrix opgenomen acceptatiecriteria met uitzondering van:
- categorie 5 HOUDING de elementen ‘ogen op een horizontale lijn’, ‘hoofd gekanteld’ en ‘schouders recht’;
- categorie 6 UITDRUKKING de elementen ‘neutrale blik’, ‘recht in de camera kijken’ en ‘mond gesloten

PDFje erover
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:11:42 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71906081
Wij zijn net terug van het strand en ik heb geen konijnen gezien
net snel de hongerige meute gevoederd en nu maar hopen dat ze zo rozig zijn dat ze zo braaf gaan slapen,
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71906128
Dat van die nieuwe verordening hadden ze wel eens mogen vertellen toen ik begin vorige maand een nieuw paspoort aangevraagd had met bijschrijving
pi_71906152
* Vicky hangt de vlag uit!!!
Amber heeft net sperzieboontjes gegeten... Vorige keer hadden we een uur ruzie over een klein stukje boon.

Miss, voor Amber hebben we een eigen id-kaart. Voor Tess hebben we nog niets gedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:17:21 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71906201
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
-knip-
hmz.. ik moet een nieuw paspoort, maar ik laat de kinderen maar mooi ff zitten qua bijschrijven. Ik zie ons niet op korte termijn naar het buitenland gaan met kinderen, dus 20 euro per kind voor niks uitgeven is dan ook wel zonde.
mochten we toch naar het buitenland gaan, haal ik wel een ID kaart voor ze
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:22:18 #19
190853 RockabeIIa
pi_71906288
B lijkt niet eens op hoe hij in mijn paspoort staat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:24:46 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71906336
ik wist dat ook niet, als ik nu op de site van Utrecht kijk staat daar dit nog erbij

Om gezinnen financieel tegemoet te komen in de kosten voor een eigen reisdocument voor kinderen wil staatssecretaris Bijleveld vanaf 1 januari 2010 de prijs van een Nederlandse Identiteitskaart voor kinderen tot en met 13 jaar verlagen tot een prijs die vergelijkbaar is met de huidige bijschrijving.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71906494
Wij gaan dus wachten met paspoort/id tot 1-1-2010
pi_71906601
omg

hier ging net de *ping* van de oven, wij helemaal blij, yay pizza!
kijk ik op het aanrecht, staat daar nog een bevroren pizza op het ovenrekje... mn allerliefste lief is nog nie helemaal wakker
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71906760
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
omg

hier ging net de *ping* van de oven, wij helemaal blij, yay pizza!
kijk ik op het aanrecht, staat daar nog een bevroren pizza op het ovenrekje... mn allerliefste lief is nog nie helemaal wakker

zou iets voor mijn kunnen zijn !!! En dan verbaasd kijken ook nog

HIer zit er verf in mijn haar, ben benieuwd of het ook daadwerkelijk de kleur wordt die het moet worden
pi_71906793
nog even wachten dus op je pizza, huup

thnks Ynske en de rest. Wij willen misschien in oktober naar Turkije en ik vind het gewoon prettiger als ze een eigen paspoort heeft. Kan ze altijd reizen, ook als er iets met ons gebeurt ofzo. Maar het lijkt er dus op dat het gewoon 5 jaar geldig is, ook al is de foto dan niet meer echt gelijkend.
Voor de zekerheid zal ik hier het stadsdeel nog eens bellen volgende week om het na te vragen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:53:00 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_71906859
Stout je kan het wellicht bij de mensen van Lowlug proberen..
Je moet/kan je alleen registreren met een betaald mailadres.. (dus geen Gmail, Hotmail etc)

Ow, ik zie trouwens dat je wel items kan lezen..
Er is in het forum een topic over de treinen, seinen en wissels..

[ Bericht 23% gewijzigd door Rijstebuiltje op 15-08-2009 20:11:40 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:55:55 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71906907
Ik heb Christan eerst bij laten schrijven in mijn paspoort. Na 5 jaar leek dat niet echt meer En net voor we emigreerden hebben we alledrie een ID-kaart laten maken. Pas in 2012 hoeven we dus te kijken waar we een consulaat kunnen vinden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71907463

terug van waterskieen !
Heerlijk de hele middag op en in het water
pi_71907543
KP, jullie hadden er een perfecte dag voor! heerlijk hoor
pi_71907799
Rijstbuiltje thanks ! Ga dr morgen ff lezen (dr zit nu een nogal schele hoofdpijn)
pi_71907988
zoo ook weer terug, net uit eten geweest De sirtaki kwam zo'n 12 keer voorbij dus die krijg ik nu niet uit mn kop

en er staat hier nu een idioot op straat met een ijzere staaf tegen vuilnisbakken e.d aan te slaan..
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:51:21 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71908020
konijnen op het strand..dat gaat toch schrijnen?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71908036
We kregen van de week een kaartje van rRijstebuiltje.. Zo lief!! Bedankt

oh en ik ben zo'n domme doos... Had ik gister de recorder aangezet om iets op te nemen. wil ik hetnu gaan kijke is het maar 5 minuten opgenomen.. Heb gister de kabel eruitgehaald omdat de tv stoorde en toen is de recorder er ook mee gestopt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:53:21 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908056
Vicky hoe doe je dat, groente bij Amber? Iris heeft afgelopen week wel 5 doperwten op en dat was het qua groentes

Eva moest ook een ID kaart, niet omdat ze de grens overgaat, maar omdat ze zich moet identificeren bij het zorgkantoor die voor ons een gastouder zoekt.
Een ID moet niet zo'n probleem zijn maar een pasfoto maken was dat dus wel, Eva vond een fotograaf helemaal niks. Uiteindelijk heeft Jeroen net zo lang foto's van haar gemaakt tot we een pasfoto hadden die aan de eisen voldeed
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71908241
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
Vicky hoe doe je dat, groente bij Amber? Iris heeft afgelopen week wel 5 doperwten op en dat was het qua groentes

Eva moest ook een ID kaart, niet omdat ze de grens overgaat, maar omdat ze zich moet identificeren bij het zorgkantoor die voor ons een gastouder zoekt.
Een ID moet niet zo'n probleem zijn maar een pasfoto maken was dat dus wel, Eva vond een fotograaf helemaal niks. Uiteindelijk heeft Jeroen net zo lang foto's van haar gemaakt tot we een pasfoto hadden die aan de eisen voldeed
wt goed van Jeroen!

Tja hoe doen we dat.. we maken er een spelletje van. Vanavond dus boontjes en normaal weigert ze echt. Beloofd dat als ze een klein stukje nam dat ze dan nog 1x zandkasteel mocht kijken en dat we 3 boekjes zouden lezen.. jaja beetje chantage, maar je moet wat he.. Ze had hem met veel tegenstribbelen op en vond het eigenlijk wel lekker. TOen hebben we dus alle figuren uit disney erbij gehaald en elk stukje boon was een disneyfiguur. Eerst alle karakters uit Assepoester, toen Sneeuwitje, Belle en het Beest, De kleine zeemeermin, toen Doornroosje en toen was haar bord leeg. Ze ging naar de dvd ksat en toen kwam ze terug met de mededeling dat we Peter Pan nog niet gehad hadden. Dus wij weer verder en ze at ze allemaal op
Doperwtjes en kidneybonen gaan er hier wel in, net als tomate en komkommer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:10:28 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908393
Ik ga dat dan zeker proberen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71908526
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:10 schreef Lois het volgende:
Ik ga dat dan zeker proberen
hoop dat het bij jullie ook werkt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:26:06 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71908736
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet wat, maar gewoon iets doms wil ik ook weer niet, en hallo mag niet van Lois, dus ja... wat blijft er dan nog over?

Oh wacht... we zijn vanmiddag naar het zwembad geweest! Lekker!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:26:56 #38
190853 RockabeIIa
pi_71908752
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet wat, maar gewoon iets doms wil ik ook weer niet, en hallo mag niet van Lois, dus ja... wat blijft er dan nog over?

Oh wacht... we zijn vanmiddag naar het zwembad geweest! Lekker!

oh echt!
Ik moet vandaag wel overal om lachen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:28:03 #39
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71908789
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef miss_sly het volgende:
nog even wachten dus op je pizza, huup

thnks Ynske en de rest. Wij willen misschien in oktober naar Turkije en ik vind het gewoon prettiger als ze een eigen paspoort heeft. Kan ze altijd reizen, ook als er iets met ons gebeurt ofzo. Maar het lijkt er dus op dat het gewoon 5 jaar geldig is, ook al is de foto dan niet meer echt gelijkend.
Voor de zekerheid zal ik hier het stadsdeel nog eens bellen volgende week om het na te vragen.
Wij hebben ook een paspoort voor het kind laten maken. Was nog een giller, want papa had niet zo goed opgelet bij het maken van de pasfoto. De foto was leuk, maar het natgekwijlde shirt trok gek genoeg alle aandacht . Toen heeft ie nog een keer opnieuw foto's laten maken .

Is gewoon 5 jaar geldig trouwens. Mag ook wel, voor dat geld .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71908790
mr. snoopy heeft de vuurkorf aangestoken op het dakterras en nu zit ik binnen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:30:38 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908852
Voel je je niet romantisch Snoop?

BE!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:32:46 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71908902
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
BE!
Sorry!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:33:36 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71908923
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TT En zeker nu met dit warme weer
pi_71908944
whaha TF... maar ik snap je wel hor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71908947
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TT En zeker nu met dit warme weer
zand tussen je billen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:35:18 #46
14746 k_i_m
pi_71908956
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Smeerpijp .
In my life
Why do I smile
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:35:55 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908970
*TT aangepast heeft aan TF*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71909009
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Lois het volgende:
*TT aangepast heeft aan TF*
hahaha

nomnomnom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71909017
whahahaha Lois!!
ik pis in me broek van het lachen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71909050
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
Voel je je niet romantisch Snoop?

BE!
Mijn ligstoel ligt vol as en staat in een rookwolk
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:40:40 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71909074
Vicky blust je stoel wel schoon Snoop
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:41:30 #52
3011 E.T.
pi_71909094
Lois, hier is goed eten goed voor nog even spelen na het eten en niet meteen onder de douche en naar bed
En dat 'nog even spelen' is (gelukkig voor papa en mama) behoorlijk vrij interpreteerbaar.. van 'nog even in de tuin spelen' tot 'nog een uurtje buitenspelen met andere kinderen en dus in je eentje douchen en *laat* naar bed)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71909096
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:39 schreef snoopy het volgende:

[..]

Mijn ligstoel ligt vol as en staat in een rookwolk
das ook een soort van zand tussen je billen! maar dan anders
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:42:58 #54
3011 E.T.
pi_71909126
Die TT

*mompelt*
waar het hart van vol is...
pi_71909144
as tussen je billen....
Nee, ik sla ff over als jullie het niet erg vinden
pi_71909198
lijkt me ook een erg aparte ervaring snoops
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71909236
Tis weer flessentijd en daarna ga ik dromen van konijnen op het strand...

tot morgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:48:50 #58
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71909281
Die topictitel! Nou waren mijn kinderen vanmiddag met opa en oma naar het strandje, en wij tweetjes lekker alleen thuis. Er klopt dus iets niet helemaal aan de topictitel dus, wat mij betreft.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:50:20 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71909319
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Die topictitel! Nou waren mijn kinderen vanmiddag met opa en oma naar het strandje, en wij tweetjes lekker alleen thuis. Er klopt dus iets niet helemaal aan de topictitel dus, wat mij betreft.
Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.
pi_71909321
quote:
oooooh spuug heeft thuis gekonijnt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71909327
quote:
[OUD SC] Als konijnen tekeer gaan terwijl je kinderen op het strand zijn

Lois? Rocka? BE?
pi_71909335
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er is niet genoeg ruimte voor 'als de konijnen op het strand zijn gaan de muizen te keer op tafel'.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71909345
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef snoopy het volgende:

[..]

[OUD SC] Als konijnen tekeer gaan terwijl je kinderen op het strand zijn

Lois? Rocka? BE?
F5'd

BE hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:52:44 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71909362
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:53:12 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71909378
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:54:06 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71909397
pi_71909419
whahaha Priceless!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:55:06 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:56:17 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71909448
Die TT
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:57:45 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71909478
Argh! Net die Piet Paulusma heel blij vertellen dat het mss wel 30-32 graden gaat worden.
Ik WIL dat NIET!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:59:12 #71
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71909501
Ja pffff zo vreselijk die enorme hitte. Ik verlang naar de winter!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:02:20 #72
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71909551
30-32 graden vind ik ook wel een beetje veel van het goede hoor
Dat wordt morgen de hele dag onder de parasol bivakkeren terwijl de kindjes in het zwembad spelen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:03:26 #73
190853 RockabeIIa
pi_71909570
ik wil zo graag sneeuwvlokjes!
pi_71909596
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Net die Piet Paulusma heel blij vertellen dat het mss wel 30-32 graden gaat worden.
Ik WIL dat NIET!
pardon?

*surft naar t knmi

muh en voorlopig ook geen regen ofzo.
En ik had net wat vocht geloosd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:04:55 #75
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71909597
Ik hoef niet per se sneeuwvlokjes, maar zou wel graag willen dat ik niet zoveel hoefde te doen met deze temperaturen. De hele dag achter gebakje aanhobbelen is nogal intensief
pi_71909598
TT
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:06:14 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71909621
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:08:43 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71909663
En yvonne maar pinnig zeggen, van de TT blijf je af als je mod bent
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:10:35 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71909698
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
Whehehehehe.
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:12:11 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71909730
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Whehehehehe.
jaaa daarom durfde jij zeker niet he, nou nou NOU?

God ik word echt flauw van te weinig slaap
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71909739
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Lois het volgende:
Da's wel een goeie tt voor het volgende bankje
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:12:49 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71909740
Uiteraard. je kent me!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:13:42 #83
190853 RockabeIIa
pi_71909755
Ik heb zo'n zin in worteltjes!
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:14:14 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71909771
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:

[..]

Da's wel een goeie tt voor het volgende bankje
Lois, wie was dat ook weer? Oja die jubileummod die net de 10 jaar modzijn niet gehaald heeft wegens lekken
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71909887
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Lois het volgende:

[..]

Lois, wie was dat ook weer? Oja die jubileummod die net de 10 jaar modzijn niet gehaald heeft wegens lekken
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:22:25 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71909937
Wij hebben zo lekker en mooi gegeten (uiteraard weer uit Allerhande ). Ik denk, kom, ik deel het ff met jullie:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:23:23 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71909956
Godallemachtig wat is het heet... Ik zit gewoon echt te zweten achter de laptop, en dat met de ventilator aan.
Ik ga maar eens onder een lauwe douche zitten en dan heeeeeeel stil in mijn bedje liggen ofzo.
pi_71909981
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Godallemachtig wat is het heet... Ik zit gewoon echt te zweten achter de laptop, en dat met de ventilator aan.
Ik ga maar eens onder een lauwe douche zitten en dan heeeeeeel stil in mijn bedje liggen ofzo.
klinkt bekend benauwd is het hier, drukkend.
En mn buik voelt irritant

Sjoeg dat ziet er lekker uit zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:27:57 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71910031
Arme jullie, dat is ook echt het ergst als je zo zwanger bent.

Oh, en we hebben net besloten wat de kinderen voor cadeau krijgen als ze jarig zijn! Jippie!
Een heuse verkleedkist vol verkleedspullen! Zo leuk! We hebben nu alleen maar prinsessenspul en een paar schortjes, maar op een website hebben we net voor ruim 80 euro aan leuk verkleedspul gekocht. Heel erg leuk, vind ik! Nu nog een echte kist ervoor (marktplaats hoop ik) en dan gaan we ze heel blij maken, denk ik! Hoop ik.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:29:43 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910061
Sugar wat doe je nou weer dat ziet er toch veel te lekker uit!
Die TT
Snoop ik zou meneer Snoop schieten nu met dit lekkere weer jou een beetje naar binnen drijven
Ik kan mijn eigen mannetje ook even schieten. De melkprodukten die ik vanmiddag om 13.30 heb gekocht kon ik nergens in de koelkast terugvinden... staat die hele tas gewoon nog op het aanrecht Ik geloof niet dat dat goed is.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:31:09 #91
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_71910085
Jammer dat we geen strand in de buurt hebben
pi_71910092
Dat zijn pas leuke cadeaus, Sugar!

Veel leuker dan al die plastic, voorgekauwde troep!

Zijn ze rond dezelfde tijd jarig?
pi_71910110
BE en huup misschien is een nachtje ijshotel lekker voor jullie

Sjoeg, dat ziet er heerlijk uit zeg en het kado lijkt me ook super!
Morgen vieren we de verjaardag van Morris alsnog hier. 's ochtends voor een paar vriendjes en 's middags familie. Volgens mij vind hij het toch wel een beetje spannend. Arm kind.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:32:51 #94
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910111
O wat gaaf Sugar!
Serpente, de kids van Sugar hebben een heel bijzondere geboortedatum zelfs
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:33:00 #95
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71910115
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Zijn ze rond dezelfde tijd jarig?
Op dezelfde dag!
pi_71910120
Ooooh Sugar das een leuk kado! verkleedkleren zijn zo leuk!

oh Saffier, fijn zijn dat soort dingen
hier, voor jou

oooh snoop lijkt me heerlijk!
misschien gewoon maar af en toe mn hoofd in de vriezer steken hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:33:58 #97
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910141
Oh sorry Saffier, ik heb hem snel opgevroten. Ik ben namelijk dol op appelflappen!
pi_71910155
Wat leuk!
pi_71910156
grmbl

nu wel afblijven hoor spuug, dees s voor Saffier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:35:07 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910166
Hahahahahha ik heb het echt gedaan met die appelflappen toen he
Morgen maar weer eens maken en dan maak ik er voor mevrouw Lokje ook een paar
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:35:14 #101
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910168
Okee okee, *burp* ik zal het niet meer doen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:36:16 #102
3011 E.T.
pi_71910186
Ik zie dat het donderdag helemaal belachelijk heet wordt

Ik zie ook dat als hier de scholen weer beginnen het weer begint te regenen.. Karma!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:36:24 #103
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910188
Wat hoor ik nou? Ga je speciaal voor mij appelflappen maken, Saffier?
pi_71910189
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Okee okee, *burp* ik zal het niet meer doen.
hihi

jaaaa Saffier, je komt er niet meer vanaf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:36:40 #105
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910197
Nog ff het suiker eraf soepen Huupsel en je kan niet meer stuk bij me
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:37:25 #106
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910212
Ja hoor Mevrouw Lokje, kom je ze morgen bij me opeten dan? Zorg ik voor verse
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:38:44 #107
3011 E.T.
pi_71910241
appelflappen eten bij Saffier?? Das hier in de buurt
Doe er nog maar 5 extra in de oven
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:39:26 #108
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910258
Ik moet eigenlijk nu gewoon inpakken in plaats van hier rondhangen natuurlijk. Morgen wordt het zulk lekker weer dat ik ook niet binnen wil gaan zitten.....
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:43:46 #109
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71910336
We hebben deze besteld:

en deze:

en deze:

en natuurlijk:

En nog veeeeeeel meer!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:44:11 #110
3011 E.T.
pi_71910349
maar goed, eigenlijk wilden we naar Blijdorp morgen.. Maar als het zo warm is, is dat ook niet geweldig..

Naja, als we binnen een uur weer buiten staan is er niks aan de hand met een abbo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:44:33 #111
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910358
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:38 schreef E.T. het volgende:
appelflappen eten bij Saffier?? Das hier in de buurt
Doe er nog maar 5 extra in de oven
Woont Saffier bij jou in de buurt? Dat gaat 'm niet worden...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:46:11 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910386
ET hoe laat wil je naar Blijdorp? Zorg ik dat daarna de appelflappen klaar zijn en het drinken koud, neem zwemspullen voor de kids mee, het bad gaat op
Ylana
pi_71910392
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Nog ff het suiker eraf soepen Huupsel en je kan niet meer stuk bij me
lang leve google

want als het van mijn soepskills afhangt...

Sugar dat zijn echt leuke dingen ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71910397
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hier ook in de buurt
Alleen hou ik niet van appelflappen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:46:54 #115
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71910398
Er wonen allemaal leuke mensen hier in de buurt Lokje moet ook!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:47:01 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910401
Spuug, sorry, ET en ik wonen in hetzelfde postcodegebied. Ik ga komend weekend wel weer naar E-C, dat is dichter bij jou in de buurt toch?
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:47:17 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910408
Wat leuk Sugar, dat je kinderen van verkleden houden!
pi_71910412
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

ja, je moet deze kant op verhuizen
als je in de buurt van TF komt wonen dan woon je ook nog op redelijke appelflap-reistijd van Saffier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:47:44 #119
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910416
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:47 schreef Saffier het volgende:
Spuug, sorry, ET en ik wonen in hetzelfde postcodegebied. Ik ga komend weekend wel weer naar E-C, dat is dichter bij jou in de buurt toch?
E-C? Wat is dat?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:47:50 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910417
Morgen appelflapmeet hier?
Maak ik voor jou wat anders Easy!
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:48:13 #121
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910428
Emmer-Compascuum
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:49:07 #122
3011 E.T.
pi_71910447
Ja, Spuugje hiernaartoe verhuizen
Ik stem voor
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:49:19 #123
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910452
Krijgt iedereen een paar dozen en een kast toegewezen, ben ik binnen een uur ingepakt hier Huup jij mag toezicht komen houden dan, jij kan niet meer stuk met je flap
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:49:48 #124
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910462
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef E.T. het volgende:
Ja, Spuugje hiernaartoe verhuizen
Ik stem voor
Ylana
pi_71910473
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef Saffier het volgende:
Krijgt iedereen een paar dozen en een kast toegewezen, ben ik binnen een uur ingepakt hier Huup jij mag toezicht komen houden dan, jij kan niet meer stuk met je flap
hihi kan ik delegeren

ik ga mn bedje opzoeken denk ik, mn ogen vallen dicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71910501
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:43 schreef Sugar het volgende:
We hebben deze besteld:

Mijn moeder heeft zo'n jurk voor Lis meegenomen van vakantie maar ze weigert hem aan te trekken
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:52:37 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910515
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:48 schreef Saffier het volgende:
Emmer-Compascuum
Hee dat is maar 3 kwartier hier vandaan! Ik was al bang dat het voor Utrecht Centraal stond.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:53:58 #128
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910540
Gggggg het is niet eens U-C, hoe kom ik dan bij Utrecht Centraal!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:54:21 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71910550
Oeh, jammer, snoep!
Maar Marietje is nogal van de jurken enzo, dus dat moet goed komen!

En ook ridderspullen, piratendingen, politiepakje, brandweerpakje, verpleegsterhesje, olifantenmasker, konijnendingen... Zoveel leuks!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:54:45 #130
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910558
En we gaan naar het Robin Hood pretpark een half uur ervandaan, ken jij het?
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:55:23 #131
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71910569
Oh, spuug mag inderdaad afdalen naar beneden. Vér naar beneden graag. Danku.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:56:01 #132
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910584
Wat veul Sugar! Leuk zeg! Ik zou niet weten of Tobias het leuk zou vinden eigenlijk. Huupsel slaap lekker
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:56:24 #133
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910594
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:54 schreef Saffier het volgende:
En we gaan naar het Robin Hood pretpark een half uur ervandaan, ken jij het?
Je bedoelt Drouwenerzand?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:56:39 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71910600
Wij hebben heerlijk buiten gezeten met de buren, 't is hier zwoel en helemaal niet benauwd of heet. 21 graden zie ik op mijn weerstationnetje. 't Wordt heet van de week, 26 - 30 graden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:57:09 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910617
Gaan we de 'Spuuglokje-fanclub' oprichten?
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:57:24 #136
266340 bmfmuzik
nieuwtjes uit de toekomst
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:57:40 #137
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910632
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:56 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Je bedoelt Drouwenerzand?
Ik geloof het wel ja!
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:58:03 #138
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71910643
rot op met je rotmuziek
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:00:29 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910699
Ja idd Drouwenerzand

Wie is Bmf nou weer? Weer een kloon?
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:00:33 #140
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910703
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Saffier het volgende:
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:01:39 #141
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910729
Ben jij erelid natuurlijk
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:02:48 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71910759
Mijn dochter wil steeds maar niet slapen
Ik ga nog maar ff een rondje lopen met het kind
pi_71910777
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Saffier het volgende:
een spuuglokje hyves
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:04:27 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910801
Balen TF
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:06:36 #145
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71910848
Oeh Easy, een hele hyves voor Spuug, goed idee!!

Maar Spuug, ken je Drouwenerzand? Vertel eens please???
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:07:19 #146
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910857
Komt het door de warmte Taartjesfee? Wat vervelend zeg.
Ik ben trouwens wel aan mijn bedje toe, het is alweer elf uur geweest! Morgen laatste dag van de vakantie, de kinderen moeten maandag weer naar school. Moet ik weer om 7 uur opstaan dat wordt nog wat!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:08:55 #147
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71910887
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:06 schreef Saffier het volgende:
Maar Spuug, ken je Drouwenerzand? Vertel eens please???
Drouwenerzand is bij mijn kinderen een groot succes Saffier! Tristan had dit jaar zijn schoolreisje er naartoe, en mijn kinderen zijn alledrie nog een keer met opa en oma daar geweest deze vakantie. Echt een aanrader hoor. Ik ben er vorig jaar (of twee jaar geleden alweer?) voor het laatst geweest.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:14:17 #148
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71911027
Mooi, ik ben heel benieuwd!
Slaap lekker alvast!
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:15:00 #149
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:16:40 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71911080
Bedankt Saffier, jij ook voor straks! Doei allemaal!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:18:38 #151
14746 k_i_m
pi_71911128
Oh, had ik al een melding gemaakt van mijn geslaagde zoektocht naar een tas? .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:22:12 #152
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71911190
Gebakje heeft het warm, en er komt weer een kies door, en de jongens waren vandaag weer thuis na 2 nachten logeren..opeenhoping van dingen dus
Maar goed..ze is weer ff stil
Kim! Foto
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:22:14 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71911193
Nee, vertel eens?
Slaap lekker klein gebakje!
Ylana
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:24:10 #154
14746 k_i_m
pi_71911226
.

[ Bericht 26% gewijzigd door k_i_m op 15-08-2009 23:29:48 (verkeerde model) ]
In my life
Why do I smile
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:24:56 #155
14746 k_i_m
pi_71911240
En hij is heel zacht en heel groot .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')