abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71905588
Ik zei dus net dat dat Stanislav filmpje tof is, maar dat het raar is dat het ook werkt bij mijn afgeschermde hyves.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:48:16 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71905604
shalalali shalalala

Ja, al deed het filmpje het bij mij niet trouwens.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:48:20 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71905607
Saar mag mee naar t strand

is best logisch dat dat werkt freecell, je zit toch ingelogd, dan kan die file gewoon aan de gegevens
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71905650
evenstar en Arwen waren vandaag op visite was gezellig.
Geen strand en konijnen wel blote buiken gehad, het was zo warm zeiden de kinderen.
pi_71905676
konijnen op het strand?
mijn nijntje zou dat wel hip vinden dus ik ga eens even teruglezen.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:53:22 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71905694
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef betty_sue het volgende:
konijnen op het strand?
mijn nijntje zou dat wel hip vinden dus ik ga eens even teruglezen.
heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71905714
Weet iemand nog die website waar je goedkoop lego kon aanschaffen ? Jongste zoekt wissels en kruisingen voor zijn lego trein maar die zijn overal zo belachelijk duur dat hij zijn spaargeld in een klap kwijt is.
T was een duitse geloof ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:58:37 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71905804
Stout, misschien dat er mensen in het Blokje voor Blokje topic in V&A t weten
[LEGO] Blokje voor blokje
[GEZ] [LEGO] blokje voor blokje 2
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71905840
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
Stout, misschien dat er mensen in het Blokje voor Blokje topic in V&A t weten
[LEGO] Blokje voor blokje
[GEZ] [LEGO] blokje voor blokje 2
thanks ! Ik ga daar even snuffelen (dat ik ern iet aangedacht heb dat er hier vast wel legofielen komen )
pi_71905846
Iemand een idee hoe het zit met een paspoort voor een baby?
Ik wil liever een paspoort voor Senna dan laten bijschrijven. Nu lees ik een paar dingen als ik google, zoals dat een paspoort maar 2 jaar geldig zou zijn voor een baby (erwijl je net zovel betaalt als voor je eigen paspoort), je pas een paspoort kan aanvragen als er een foto gemaakt kan worden als de baby zelfstandig kan zitten (maar voor bijschrijven is toch ook een pasfoto nodig? hoeft de baby dan niet zelfstandig te kunnen zitten?) of dat je een nieuw paspoort aan moet vragen als de baby niet meer lijkt op de pasfoto....duh, dat is al vrij snel, hoor...

iemand enig idee hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit of een goede site waar daarover meer te vinden is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71905883
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je eigenlijk nog reactie gehad van die gast uit Popo?
Nope.
Ach, zn broer was toch niet cute dus dat maakt niet uit..
Nexttttt
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:05:04 #12
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71905953
Maarreh betty ben je zwanger?

En why nick?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71905956
miss sly ik weet alleen dat je idd foto's moet hebben voor bijschrijving, maar dat mag ook van een baby die nog niet kan zitten alleen moet je dan zorgen dat je arm/handen niet zichtbaar zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:10:19 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71906053
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:00 schreef miss_sly het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met een paspoort voor een baby?
Ik wil liever een paspoort voor Senna dan laten bijschrijven. Nu lees ik een paar dingen als ik google, zoals dat een paspoort maar 2 jaar geldig zou zijn voor een baby (erwijl je net zovel betaalt als voor je eigen paspoort), je pas een paspoort kan aanvragen als er een foto gemaakt kan worden als de baby zelfstandig kan zitten (maar voor bijschrijven is toch ook een pasfoto nodig? hoeft de baby dan niet zelfstandig te kunnen zitten?) of dat je een nieuw paspoort aan moet vragen als de baby niet meer lijkt op de pasfoto....duh, dat is al vrij snel, hoor...

iemand enig idee hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit of een goede site waar daarover meer te vinden is?
amsterdams loket zegt:
Foto van kind of baby
Vraagt u voor uw kind (of baby) een reisdocument aan of wilt u het laten bijschrijven in uw reisdocument? Dan gelden ook de pasfoto-eisen uit de fotomatrix.

Kinderen niet meer bijschrijven in het paspoort van hun ouder(s)
Bijschrijvingen van kinderen in het paspoort blijven geldig tot medio juni 2012. Daarna moeten kinderen een eigen reisdocument hebben. Dit is het gevolg van een wijziging van de Europese verordening die voorschrijft waaraan reisdocumenten moeten voldoen. In de gewijzigde verordening wordt het beginsel van één persoon per paspoort geregeld. Geregeld wordt ook dat de invoering van het 1p-1p beginsel uiterlijk 3 jaar na de inwerkingtreding van de verordening van kracht wordt. Het 1p-1p beginsel zal medio juni 2012 van kracht worden. Vanaf dat moment zijn bijschrijvingen niet meer geldig. Geldig blijft wel het document van de houder waarin de bijschrijvingen zijn geplaatst. De paspoortregelgeving zal worden aangepast in verband met het vervallen van de mogelijkheid tot bijschrijving.

TOELICHTING
Het hoofd en de schouders staan recht naar voren afgebeeld. Als het hoofd in enige richting
gekanteld is (achterover, voorover, scheef of opzij), dan kan dat problemen opleveren bij
(geautomatiseerde) gezichtsherkenning.
Als ondersteuning nodig is dan mag dit niet zichtbaar zijn op de foto. Dit is te vermijden door
bijvoorbeeld de hand onder de kleding te houden.

De aanvrager is een baby, peuter of kleuter jonger dan zes jaar. In dat geval gelden voor de pasfoto
minimumvereisten.
Dit zijn alle in deze fotomatrix opgenomen acceptatiecriteria met uitzondering van:
- categorie 5 HOUDING de elementen ‘ogen op een horizontale lijn’, ‘hoofd gekanteld’ en ‘schouders recht’;
- categorie 6 UITDRUKKING de elementen ‘neutrale blik’, ‘recht in de camera kijken’ en ‘mond gesloten

PDFje erover
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:11:42 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71906081
Wij zijn net terug van het strand en ik heb geen konijnen gezien
net snel de hongerige meute gevoederd en nu maar hopen dat ze zo rozig zijn dat ze zo braaf gaan slapen,
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71906128
Dat van die nieuwe verordening hadden ze wel eens mogen vertellen toen ik begin vorige maand een nieuw paspoort aangevraagd had met bijschrijving
pi_71906152
* Vicky hangt de vlag uit!!!
Amber heeft net sperzieboontjes gegeten... Vorige keer hadden we een uur ruzie over een klein stukje boon.

Miss, voor Amber hebben we een eigen id-kaart. Voor Tess hebben we nog niets gedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:17:21 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71906201
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
-knip-
hmz.. ik moet een nieuw paspoort, maar ik laat de kinderen maar mooi ff zitten qua bijschrijven. Ik zie ons niet op korte termijn naar het buitenland gaan met kinderen, dus 20 euro per kind voor niks uitgeven is dan ook wel zonde.
mochten we toch naar het buitenland gaan, haal ik wel een ID kaart voor ze
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:22:18 #19
190853 RockabeIIa
pi_71906288
B lijkt niet eens op hoe hij in mijn paspoort staat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:24:46 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71906336
ik wist dat ook niet, als ik nu op de site van Utrecht kijk staat daar dit nog erbij

Om gezinnen financieel tegemoet te komen in de kosten voor een eigen reisdocument voor kinderen wil staatssecretaris Bijleveld vanaf 1 januari 2010 de prijs van een Nederlandse Identiteitskaart voor kinderen tot en met 13 jaar verlagen tot een prijs die vergelijkbaar is met de huidige bijschrijving.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71906494
Wij gaan dus wachten met paspoort/id tot 1-1-2010
pi_71906601
omg

hier ging net de *ping* van de oven, wij helemaal blij, yay pizza!
kijk ik op het aanrecht, staat daar nog een bevroren pizza op het ovenrekje... mn allerliefste lief is nog nie helemaal wakker
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71906760
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
omg

hier ging net de *ping* van de oven, wij helemaal blij, yay pizza!
kijk ik op het aanrecht, staat daar nog een bevroren pizza op het ovenrekje... mn allerliefste lief is nog nie helemaal wakker

zou iets voor mijn kunnen zijn !!! En dan verbaasd kijken ook nog

HIer zit er verf in mijn haar, ben benieuwd of het ook daadwerkelijk de kleur wordt die het moet worden
pi_71906793
nog even wachten dus op je pizza, huup

thnks Ynske en de rest. Wij willen misschien in oktober naar Turkije en ik vind het gewoon prettiger als ze een eigen paspoort heeft. Kan ze altijd reizen, ook als er iets met ons gebeurt ofzo. Maar het lijkt er dus op dat het gewoon 5 jaar geldig is, ook al is de foto dan niet meer echt gelijkend.
Voor de zekerheid zal ik hier het stadsdeel nog eens bellen volgende week om het na te vragen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:53:00 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_71906859
Stout je kan het wellicht bij de mensen van Lowlug proberen..
Je moet/kan je alleen registreren met een betaald mailadres.. (dus geen Gmail, Hotmail etc)

Ow, ik zie trouwens dat je wel items kan lezen..
Er is in het forum een topic over de treinen, seinen en wissels..

[ Bericht 23% gewijzigd door Rijstebuiltje op 15-08-2009 20:11:40 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:55:55 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71906907
Ik heb Christan eerst bij laten schrijven in mijn paspoort. Na 5 jaar leek dat niet echt meer En net voor we emigreerden hebben we alledrie een ID-kaart laten maken. Pas in 2012 hoeven we dus te kijken waar we een consulaat kunnen vinden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71907463

terug van waterskieen !
Heerlijk de hele middag op en in het water
pi_71907543
KP, jullie hadden er een perfecte dag voor! heerlijk hoor
pi_71907799
Rijstbuiltje thanks ! Ga dr morgen ff lezen (dr zit nu een nogal schele hoofdpijn)
pi_71907988
zoo ook weer terug, net uit eten geweest De sirtaki kwam zo'n 12 keer voorbij dus die krijg ik nu niet uit mn kop

en er staat hier nu een idioot op straat met een ijzere staaf tegen vuilnisbakken e.d aan te slaan..
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:51:21 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71908020
konijnen op het strand..dat gaat toch schrijnen?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71908036
We kregen van de week een kaartje van rRijstebuiltje.. Zo lief!! Bedankt

oh en ik ben zo'n domme doos... Had ik gister de recorder aangezet om iets op te nemen. wil ik hetnu gaan kijke is het maar 5 minuten opgenomen.. Heb gister de kabel eruitgehaald omdat de tv stoorde en toen is de recorder er ook mee gestopt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:53:21 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908056
Vicky hoe doe je dat, groente bij Amber? Iris heeft afgelopen week wel 5 doperwten op en dat was het qua groentes

Eva moest ook een ID kaart, niet omdat ze de grens overgaat, maar omdat ze zich moet identificeren bij het zorgkantoor die voor ons een gastouder zoekt.
Een ID moet niet zo'n probleem zijn maar een pasfoto maken was dat dus wel, Eva vond een fotograaf helemaal niks. Uiteindelijk heeft Jeroen net zo lang foto's van haar gemaakt tot we een pasfoto hadden die aan de eisen voldeed
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71908241
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
Vicky hoe doe je dat, groente bij Amber? Iris heeft afgelopen week wel 5 doperwten op en dat was het qua groentes

Eva moest ook een ID kaart, niet omdat ze de grens overgaat, maar omdat ze zich moet identificeren bij het zorgkantoor die voor ons een gastouder zoekt.
Een ID moet niet zo'n probleem zijn maar een pasfoto maken was dat dus wel, Eva vond een fotograaf helemaal niks. Uiteindelijk heeft Jeroen net zo lang foto's van haar gemaakt tot we een pasfoto hadden die aan de eisen voldeed
wt goed van Jeroen!

Tja hoe doen we dat.. we maken er een spelletje van. Vanavond dus boontjes en normaal weigert ze echt. Beloofd dat als ze een klein stukje nam dat ze dan nog 1x zandkasteel mocht kijken en dat we 3 boekjes zouden lezen.. jaja beetje chantage, maar je moet wat he.. Ze had hem met veel tegenstribbelen op en vond het eigenlijk wel lekker. TOen hebben we dus alle figuren uit disney erbij gehaald en elk stukje boon was een disneyfiguur. Eerst alle karakters uit Assepoester, toen Sneeuwitje, Belle en het Beest, De kleine zeemeermin, toen Doornroosje en toen was haar bord leeg. Ze ging naar de dvd ksat en toen kwam ze terug met de mededeling dat we Peter Pan nog niet gehad hadden. Dus wij weer verder en ze at ze allemaal op
Doperwtjes en kidneybonen gaan er hier wel in, net als tomate en komkommer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:10:28 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908393
Ik ga dat dan zeker proberen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71908526
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:10 schreef Lois het volgende:
Ik ga dat dan zeker proberen
hoop dat het bij jullie ook werkt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:26:06 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71908736
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet wat, maar gewoon iets doms wil ik ook weer niet, en hallo mag niet van Lois, dus ja... wat blijft er dan nog over?

Oh wacht... we zijn vanmiddag naar het zwembad geweest! Lekker!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:26:56 #38
190853 RockabeIIa
pi_71908752
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet wat, maar gewoon iets doms wil ik ook weer niet, en hallo mag niet van Lois, dus ja... wat blijft er dan nog over?

Oh wacht... we zijn vanmiddag naar het zwembad geweest! Lekker!

oh echt!
Ik moet vandaag wel overal om lachen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:28:03 #39
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71908789
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef miss_sly het volgende:
nog even wachten dus op je pizza, huup

thnks Ynske en de rest. Wij willen misschien in oktober naar Turkije en ik vind het gewoon prettiger als ze een eigen paspoort heeft. Kan ze altijd reizen, ook als er iets met ons gebeurt ofzo. Maar het lijkt er dus op dat het gewoon 5 jaar geldig is, ook al is de foto dan niet meer echt gelijkend.
Voor de zekerheid zal ik hier het stadsdeel nog eens bellen volgende week om het na te vragen.
Wij hebben ook een paspoort voor het kind laten maken. Was nog een giller, want papa had niet zo goed opgelet bij het maken van de pasfoto. De foto was leuk, maar het natgekwijlde shirt trok gek genoeg alle aandacht . Toen heeft ie nog een keer opnieuw foto's laten maken .

Is gewoon 5 jaar geldig trouwens. Mag ook wel, voor dat geld .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71908790
mr. snoopy heeft de vuurkorf aangestoken op het dakterras en nu zit ik binnen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:30:38 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908852
Voel je je niet romantisch Snoop?

BE!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:32:46 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71908902
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
BE!
Sorry!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:33:36 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71908923
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TT En zeker nu met dit warme weer
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71908944
whaha TF... maar ik snap je wel hor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71908947
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor, maar ik krijg steeds allemaal visioenen van die TT En zeker nu met dit warme weer
zand tussen je billen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:35:18 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71908956
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Smeerpijp .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:35:55 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908970
*TT aangepast heeft aan TF*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71909009
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Lois het volgende:
*TT aangepast heeft aan TF*
hahaha

nomnomnom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71909017
whahahaha Lois!!
ik pis in me broek van het lachen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71909050
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
Voel je je niet romantisch Snoop?

BE!
Mijn ligstoel ligt vol as en staat in een rookwolk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')