Daar ben ik het wel mee eens, maar dat betekend ook dat Geert eigenlijk al voorbestemd is om te falen. Het lijkt me niet ondenkbaar dat Geert ook in zijn landelijke campagne aangewezen is op allerlei obscure figuren, beetje LPF stijl.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar als er blijkbaar niet genoeg mensen met kwaliteit beschikbaar zijn dan houdt het op. Een paar schandalen over lokale vastgoedboeren die voor de PVV in de gemeenteraad zitten, en Wilders kan fluiten naar zijn zetels. Hij kijkt wel uit.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar zijn landelijke lijst. Het voordeel t.o.v. de LPF is natuurlijk wel de zee van tijd die hij heeft om kandidaten te selecteren. Bij de LPF moest binnen een paar weken een complete lijst worden samengesteld, waarbij zelfs de koffiejuffrouw ter opvulling op de lijst gezet werd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar dat betekend ook dat Geert eigenlijk al voorbestemd is om te falen. Het lijkt me niet ondenkbaar dat Geert ook in zijn landelijke campagne aangewezen is op allerlei obscure figuren, beetje LPF stijl.
Die beveiliging is geen probleem hoor. Die blijft wel. Ik ben alleen bang dat er te weinig bedreigingen zijn om die luxe nog te kunnen verantwoorden. Ik denk dat het gevaar nu al nihil is eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:47 schreef SeLang het volgende:
Wilders koopt tijd.
Als hij nu niet aan de gemeenteraad meedoet heeft hij betere kansen om in 2011 gekozen te worden en blijft hij recht hebben op security. Op het moment dat hij niet meer wordt gekozen vervalt ook de security en zal hij worden omgelegd.
Dat vind ik ook wel grappig ja. Al jaren wordt er geroepen wat een rommeltje het is, en dat alleen Wilders voor de oplossing kan zorgen. Maar als het puntje bij paaltje komt kun je niet eens op hem stemmen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu kun je niet op de PVV stemmen. Ik snap het niet. Veel mensen die hier zo hoop opgeven over de PVV vinden het wel prima dat de partij hen negeert. Dat zegt ook wel weer iets.
Jij bent ook vrij snel afgezakt tot een user die niet serieus te nemen is he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef buachaille het volgende:
Slimme zet van Wilders, hij zal weten dat linkse infiltranten al werkzaam zijn in zijn partij. Hij wacht liever niet op een item in 2 vandaag of bij nova etc. waar op een strategisch moment vlak voor de verkiezingen de undercover beelden getoond worden van PVV vergaderingen waar in een emotioneel onbewaakt ogenblik iemand iets zegt dat de algemene verontwaardiging van een ieder zal opwekken.
Overigens mag dergelijke bagger journalistiek die de democratie ondermijnt wat mij betreft met de doodstraf bestraft worden. Helaas hebben we dat nog niet in Nederland.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef buachaille het volgende:
Slimme zet van Wilders, hij zal weten dat linkse infiltranten al werkzaam zijn in zijn partij. Hij wacht liever niet op een item in 2 vandaag of bij nova etc. waar op een strategisch moment vlak voor de verkiezingen de undercover beelden getoond worden van PVV vergaderingen waar in een emotioneel onbewaakt ogenblik iemand iets zegt dat de algemene verontwaardiging van een ieder zal opwekken.
Overigens mag dergelijke bagger journalistiek die de democratie ondermijnt wat mij betreft met de doodstraf bestraft worden. Gelukkig maar voor de journalisten dat we die nog niet hebben in Nederland![]()
Ik loop al wat langer mee dan vandaag en ik ken de grappen en grollen van het VPRO, NOS en VARA personeel zo langzamerhand wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Jij bent ook vrij snel afgezakt tot een user die niet serieus te nemen is he?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:57 schreef Monidique het volgende:
Slimme zet, als Geert Wilders andere mensen dan Geert Wilders toestaat in zijn partij zullen linkse NOS-infiltranten die de doodstraf verdienen de partij van binnenuit vernietigen.
O, dubbel, ik zie dat Buachaille deze spitsvondige observatie al had gedaan.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]Het leek een serieus topic te worden nu Saviour naar een landdag is.
Moeilijk inderdaad voor de PVV om een aantal goed opgeleide mensen te vinden , die met evenveel toneelspel als Wilders , zelf bereid zijn om hun kunststuk op te voeren en desondanks volhouden dat ze met volle overtuiging achter de hypocrisie van het partijprogramma staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch wel verrassend en merkwaardig. Als je zoveel steun hebt van potentiele kiezers, waarom laat je die dan nu in de kou staan?
Aan de andere kant laat dit wel weer zien dat politiek geen hobby is. Dat het moeilijk is om goede mensen te vinden en dat je niet zomaar even een partijtje uit de grond stampt.
Ik heb het geopend sukkel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het wás een serieus topic, tot jij je er mee kwam bemoeien...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef buachaille het volgende:
Reactie Femke Halsema: "Wilders laat kiezers in de kou staan".
-> het is fukking 30 graden buiten dom kalf![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef buachaille het volgende:
Reactie Femke Halsema: "Wilders laat kiezers in de kou staan".
-> het is fukking 30 graden buiten dom kalf![]()
Ik ben benieuwd naar de lijsten voor de Statenverkiezingen. Noord- en Zuid-Holland zal hij nog wel wat geschikte kandidaten moeten kunnen vinden, en misschien ook wel in Brabant en Gelderland, maar een fatsoenlijke lijst in de andere provincies wordt wel een klus. Als ie 10% haalt bij de Statenverkiezingen, en dat moet zeker haalbaar zijn, moet ie 60 potentiële Statenleden vinden, plus nog wat capabele reservekandidaten, netjes verdeeld over de provincies. Haalt ie 17%, net als bij de verkiezingen voor het Europees Parlement, dan zijn het er 100.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar zijn landelijke lijst. Het voordeel t.o.v. de LPF is natuurlijk wel de zee van tijd die hij heeft om kandidaten te selecteren. Bij de LPF moest binnen een paar weken een complete lijst worden samengesteld, waarbij zelfs de koffiejuffrouw ter opvulling op de lijst gezet werd.
Omdat hij voor het EP maar een stuk of 5 goede mensen moest zoeken. Voor de gemeenteraadsverkiezingen kom je al snel op honderden raadsleden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:47 schreef Kjerring het volgende:
* Baalt nog altijd over de zoveelste democratie ondermijnende actie van die onverantwoordelijke kut-narcist.
Ik mis in de pagina's hierboven een beetje het argument dat dat sujet wél heeft meegedaan in Europa, waar hij TEGEN is, dan vervolgens maandenlang weer 'vertrouwd' loopt af te geven op 'de linkse elite die de problemen in de grote steden niet snapt', maar dan daar straks niet aan mee doet aan oplossingen bedenken.
Hoezo, 'slimme zet'. Dat is alleen maar de mening van achterlijk stemvee wat hem op handen draagt en waardoor Wilders idd een de dictator is over een groepering stemvee (waar idd geen capabele mensen tussen te vinden zijn), niet de leider van een politieke partij.
Dit ís gewoon mensen in de kou laten staan. Dit ís 4 jaar verantwoordelijkheid in de steden waar hij op loopt te k****ren ontlopen.
Drie dingen vielen me op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch wel verrassend en merkwaardig. Als je zoveel steun hebt van potentiele kiezers, waarom laat je die dan nu in de kou staan?
Aan de andere kant laat dit wel weer zien dat politiek geen hobby is. Dat het moeilijk is om goede mensen te vinden en dat je niet zomaar even een partijtje uit de grond stampt.
Hij heeft voor de verandering wel een keer volkomen gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:20 schreef Kees22 het volgende:
Hij erkent nu zelf volmondig, dat zijn achterban niet bekwaam is voor de politiek. Je zal maar op hem gestemd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |