abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:14:39 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71895682
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders # 81
quote:
De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.

Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.

(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
pi_71897069
Aah hier zijn we.

KD, wat naar dat je nog steeds afvalt. Stoppen zou ik ook niet zomaar doen. Inderdaad een dietist, die kan je vast goede tips geven mbt eten. Mijn kraamverzorgster begon tegen mij al over volle melk, volle yoghurt, slagroom, kortom vet eten (gezonde veten dan dus) en niet suikers, daar heb je niets aan. Ik was echter pas 1 kilo onder mijn startgewicht ongeveer een week na de bevalling, dus ik heb er niets mee gedaan, Vond het wat overdreven Nu zit ik op 2 kilo onder mijn startgewicht, maar ik had wel wat overgewicht voor ik zwanger werd, dus kwaad kan het niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71898122
Wat vervelend dat je zoveel afvalt Kleurdoos. Kan je niet via een arts van die shakes met extra veel calorieen erin krijgen ofzo?

Ik heb zo´n leuke opbergdoos gekocht, en daar doe ik nu allerlei spulletjes in van Graeme. Zijn eerste pakje (nou ja, die zit er nog niet in, want dat vind ik zo erg dat hij die niet meer past ), alle kaarten, geboortekaartje, eerste flesje, dat soort dingetjes. Word er helemaal emo van Ik vind het zo snel gaan, hij wordt zo snel groot! Over 5 dagen is hij gewoon al 2 maanden!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:40:57 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71898482
pfff Tessie, het gaat ook echt zo snel! En in het begin helemaal.
En telkens weer zie je hem met heel andere ogen. Dan zit ie in maatje 104 jou te vertellen over van alles en nog wat, kan hij al van alles zelf en toch voelt de verwondering nog net als toen, toen dat je hem voor het eerst bekeek, rook, hoorde en aanraken kon...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71899271
Ow nu moet ik écht huilen
pi_71899731
Kleurdoos, jeetje wat een extremen, +25 of -15 kilo. Vervelend ook, dan weten ze niet hoe het precies komt en komen ze maar met zo'n advies Kan me voorstellen dat je dat niet klakkeloos opvolgt. Goed dat je naar een diëtiste gaat, ik hoop dat je ermee geholpen kan worden!

Miss sly, jij gaat ook hard dan, al 2 kilo onder je startgewicht

Tessie, omg 2 maanden alweer Zó snel Willow is vandaag één week oud, mijn hemel wat gaat dat snel zeg.

Bedankt voor alle lieve berichtjes wb mijn vader. Ik vond het echt heel moeilijk, maar we hebben het weer overleefd. Het was een rare combinatie van situaties: aan de ene kant is hij iemand met wie ik helemaal niets heb, die ik niet begrijp, die mij niet begrijpt, de man die nog altijd even wereldvreemd is als altijd. En ik heb gelukkig eerlijk kunnen zijn over bepaalde dingen, eerlijk kunnen zeggen dat meer dan oppervlakkig contact er niet inzit voorlopig omdat er mij nog veel te veel dwarszit en diep zit. Aan de andere kant is hij wél nog een beetje mijn vader, duidelijk ontroerd bij het aanschouwen van zijn kleindochter, wat mij dan ook weer ontroerde. Maar het grootste gedeelte was gewoon awkward, een gesprek in de trant van: Goh, hoe lang woon je hier nu al? (Drie jaar!) En wat doe je tegenwoordig, studeer je nog? Dat soort dingen. En dat is op zich heel makkelijk om te doen, gewoon feitjes vertellen.
Maar andere momenten, dat hij zachtjes weltrusten fluistert tegen Willow, en dat ie dan mij een knuffel geeft en zegt dat ie me echt gemist heeft, en weet dat hij heel veel goed te maken heeft... pfooehh zeg... ik heb geen kraamtranen gehad, maar dat bezoekje gooide een boel emoties overhoop.
Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan, of hij inderdaad gaat proberen contact op te nemen, of hij inderdaad alles uit wil en kán praten zonder de wereld te verdenken van complottheorieën en dergelijke , of hij inderdaad een opa wil zijn zoals hij zegt. Ik zal het verder uit dit topic houden, dat hoort hier helemaal niet, maar bedankt voor de steun iig.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:43:38 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71899745
Rocka, je hebt gelijk. Toen ik vanmorgen Morris stond aan te kleden, stond Anna zich naast mij zelf aan te kleden. En toen moest ik echt even slikken, ze is al zo groot (maar toch ook nog zo klein). Dat haar spijkerrokje achterstevoren zat vond ik gewoon aandoenlijk!

En met mij gaat het ook goed. Ik ben nu in 2 weken tijd 6,7 kilo afgevallen. Ik kan weer broeken aan die ik niet meer aan kon, ik voel me top. Ik ga zo door en heb mezelf een mooie leren of suede jas voor de winter in het vooruitzicht gesteld als ik dan bijna op gewicht ben.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71899819
en of dat het snel gaat Innepin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71900200
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef innepin het volgende:
Kleurdoos, jeetje wat een extremen, +25 of -15 kilo. Vervelend ook, dan weten ze niet hoe het precies komt en komen ze maar met zo'n advies Kan me voorstellen dat je dat niet klakkeloos opvolgt. Goed dat je naar een diëtiste gaat, ik hoop dat je ermee geholpen kan worden!

Miss sly, jij gaat ook hard dan, al 2 kilo onder je startgewicht

Tessie, omg 2 maanden alweer Zó snel Willow is vandaag één week oud, mijn hemel wat gaat dat snel zeg.

Bedankt voor alle lieve berichtjes wb mijn vader. Ik vond het echt heel moeilijk, maar we hebben het weer overleefd. Het was een rare combinatie van situaties: aan de ene kant is hij iemand met wie ik helemaal niets heb, die ik niet begrijp, die mij niet begrijpt, de man die nog altijd even wereldvreemd is als altijd. En ik heb gelukkig eerlijk kunnen zijn over bepaalde dingen, eerlijk kunnen zeggen dat meer dan oppervlakkig contact er niet inzit voorlopig omdat er mij nog veel te veel dwarszit en diep zit. Aan de andere kant is hij wél nog een beetje mijn vader, duidelijk ontroerd bij het aanschouwen van zijn kleindochter, wat mij dan ook weer ontroerde. Maar het grootste gedeelte was gewoon awkward, een gesprek in de trant van: Goh, hoe lang woon je hier nu al? (Drie jaar!) En wat doe je tegenwoordig, studeer je nog? Dat soort dingen. En dat is op zich heel makkelijk om te doen, gewoon feitjes vertellen.
Maar andere momenten, dat hij zachtjes weltrusten fluistert tegen Willow, en dat ie dan mij een knuffel geeft en zegt dat ie me echt gemist heeft, en weet dat hij heel veel goed te maken heeft... pfooehh zeg... ik heb geen kraamtranen gehad, maar dat bezoekje gooide een boel emoties overhoop.
Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan, of hij inderdaad gaat proberen contact op te nemen, of hij inderdaad alles uit wil en kán praten zonder de wereld te verdenken van complottheorieën en dergelijke , of hij inderdaad een opa wil zijn zoals hij zegt. Ik zal het verder uit dit topic houden, dat hoort hier helemaal niet, maar bedankt voor de steun iig.
In, wat een verhaal zeg! Zo herkenbaar ook 'al'.

Hoewel ik mijn vader af en toe nog wel spreek, kan ik me voorstellen straks net zoveel dubbele emoties te ervaren als jij. Ik weet namelijk zeker dat ie erg ontroerd zal raken door ons ons kleine meisje en dezelfde dingen zal zeggen en beloftes zal doen als jouw vader.

Pas je op dat hij niet teveel overhoop gooit en hij je niet teveel afleidt van het genieten van Willow?

zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:48:41 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71907964
KD, volgens mij heeft Tan op een gegeven moment na Junah of na Jessai ook moeten stoppen omdat haar lichaam toen echt volledig op was. Ik weet geen details meer ofzo, maar mss kan je haar PM-en om te vragen hoe of wat. Mss heeft zij nog tips?
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:50:53 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71908008
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
en toch voelt de verwondering nog net als toen, toen dat je hem voor het eerst bekeek, rook, hoorde en aanraken kon...
Wat zeg je dat mooi en het is zo waar!

KD was jouw schildklier ook niet op hol? Of herinner ik me dat verkeerd?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71909107
Innepin,
KD, lastig dat je zoveel afvalt!
Memmel, wat goed!!
Tessie, ik herken je gevoel! Ik heb met tranen in mijn ogen de kleertjes die Tess niet meer past in een doos gedaan..

4 september heb ik een gesprek bij de spv-er.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:45:28 #13
190853 RockabeIIa
pi_71909191
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef Lois het volgende:

[..]

Dat is met (baby)meisjes vast ook zo

Ik wil wel eens een foto maken van 1 van de eerste dingen die ik aan had. Het is zo'n overslagrompertje en het zit in een heel lief soort van 'schilderijtje' gemaakt door mijn moek. Ze had het bewaard en er wat van gemaakt voor als ik ooit een babytje kreeg en het hangt op B's kamer. Misschien is het wat voor sommigen van jullie?
pi_71909371
Oh dat wil ik wel zien ja Rocka
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:04:29 #15
190853 RockabeIIa
pi_71909591
Ik hoop dat ik het niet vergeet Herinner me nu ook dat ik nog een foto voor TF zou maken.
pi_71911076
poeh hee vandaag zit ik er echt ff doorheen mijn oma is ws aan de laatste dagen van haar leven begonnen met 85 jaar is de rek er uit, ze slaapt alleen nog maar en is verwarder dan ooit.
Ik ben er verdrietig om maar ooh zo dankbaar dat ze bij ons trouwen, de geboorte van Isa en Ties nog mee heeft kunnen maken en dat ze mijn naam nog wel kende ondanks haar dementie.
Maar morgen ga ik voorzichtig vast afscheid nemen bang dat ik anders de kans niet meer krijg want van de week moet ik weer gaan werken, maar ondanks dat ik dankbaar ben voor al die mooie momenten doet me toch enorm veel verdriet, ik keek zo tegen haar op ... heb al mijn creativiteit aan haar te danken en ze was gewoon echt een oma zoals ze moeten zijn.
Mama van Isa en Ties
pi_71914391
Natuurlijk heb je daar verdriet van Marlieske, dat is toch logisch! Je gaat iemand moeten missen waarmee je veel mooie dingen hebt meegemaakt, dat kan je niet verstandelijk wegredeneren!
Veel sterkte met de situatie.
pi_71914587
@Kleurdoos: Ik heb in mijn twenties (:-)) een hele poos Fantomalt door al mijn melddrankjes/vlavarianten/etc geroerd, op advies van een diëtiste. Heb mijn hele leven al ondergewicht, dit was een poging om het te doorbreken. Hielp geen zier, maar bij jou misschien wel, je weet het niet. Nutridrink en Fortimel(?) boden wel soelaas. Je kunt die pakjes bij de apotheek kopen. Wel ijskoud drinken, het is niet te naggelen anders.
pi_71914659
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:07 schreef bodpa09 het volgende:
@Kleurdoos: Ik heb in mijn twenties (:-)) een hele poos Fantomalt door al mijn melddrankjes/vlavarianten/etc geroerd, op advies van een diëtiste. Heb mijn hele leven al ondergewicht, dit was een poging om het te doorbreken. Hielp geen zier, maar bij jou misschien wel, je weet het niet. Nutridrink en Fortimel(?) boden wel soelaas. Je kunt die pakjes bij de apotheek kopen. Wel ijskoud drinken, het is niet te naggelen anders.
Hier hebben we tegen ondergewicht van manlief ook Nutridrink, Fortimel en zelfs slimfast als drinken bij zijn ontbijt geprobeerd. Het nadeel was dat hij dan meteen helemaal vol zat en daardoor minder ging eten
Hielp ook niet dus. Nog steeds een BMI van onder de 15...
pi_71914695
Oei, das best laag ja. Ik heb het niet lager dan 17 geschopt. Overgewicht is niet fijn, maar ondergewicht ook niet. Nu weeg ik 66 bij 1.80, een gezond gewicht geloof ik.
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:36:57 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71915421
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier hebben we tegen ondergewicht van manlief ook Nutridrink, Fortimel en zelfs slimfast als drinken bij zijn ontbijt geprobeerd. Het nadeel was dat hij dan meteen helemaal vol zat en daardoor minder ging eten
Hielp ook niet dus. Nog steeds een BMI van onder de 15...
Bij ons in het verpleeghuis wordt het tussentijds aangeboden. Dus niet bij het eten maar als tussendoortje.
Of 's avonds voor het naar bed gaan.
een client heeft 's nachts sondevoeding omdat ze overdag niet genoeg binnen kreeg, dus overdag gewone maaltijden en 's nachts sondevoeding om bij te komen en vooralsnog werkt het
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:04:00 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71924835
Mijn schoonmoeder kwam ook nooit aan, zelfs niet met die pakjes. Op een gegeven moment werd ze opgenomen in het ziekenhuis en mocht ze er pas uit als ze 40 kilo zou wegen. Ze kreeg toen ook sondevoeding. Na 5 weken ziekenhuis woog ze nog steeds geen 40 kilo en werd ze toch maar ontslagen
Soms is het gewoon heel moeilijk om mensen aan te laten komen. Nu is ze aan het dementeren en woont ze in een verpleegtehuis en sindsdien komt ze wel aan. Waar het nou allemaal aan ligt
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:02:15 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71931547
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef Lois het volgende:

[..]

KD was jouw schildklier ook niet op hol? Of herinner ik me dat verkeerd?
Dat meen ik mij ook te herinneren idd!

En ik vind de afkorting KD verwarrend, dan moet ik steeds denken aan KD-fotografie
Maar die post inmiddels onder een andere naam, dus we komen er wel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71932639
Kleurdoos, wat vervelend dat je blijft afvallen!
Ik ben geen arts hè, maar voor zo ver ik weet is het geven van BV an sich eigenlijk bijna nooit de hoofdreden van veel afvallen of slap voelen enzo. Zo héél vreselijk veel energie vergt het produceren van moedermelk namelijk niet en met de manier waarop de meeste westerse mensen eten heb je die calorieën (en nog wel meer ook, vaak) zo weer bij gegeten.

Dat neemt niet weg dat het natuurlijk wel calorieën kost dus áls er iets mis is met je stofwisseling dan komt de BV er wel bovenop.

Maar ook als je dus stopt met de BV dan is het misschien raadzaam om te proberen te achterhalen of er niet toch iets anders speelt qua stofwisseling want het wegnemen van de BV-energievraag neemt niet per definitie de hoofdreden van het afvallen weg.

Overigens is het dus niet mijn bedoeling om te zeggen dat mensen niet moeten stoppen met BV hè, daar heb ik niets mee te maken. En er zullen ook vast echt wel vrouwen zijn die puur door het geven van BV veel af vallen. Of dat er echter zo veel zijn als sommige huisartsen voor het gemak maar aannemen is een tweede en als je dus graag door wilt voeden dan kan het de moeite lonen om eerst nog wat dingen uit te laten zoeken voor je iets doet wat je eigenlijk niet wil en wat eigenlijk niet nodig is
pi_71942386
Vandaag is Senna 4 weken
Ongelofelijk dat ik 4 weken geleden nu naar het ziekenhuis ging, nog een beetje met de angst dat het vals alarm was. En nu ligt ze hier naast me, ons meisje

Vandaag is de eerste dag dat schaap werken is en ik alleen ben met Senna. Ik weet dat het sowieso al luxe is dat het met 4 weken pas voor het eerst zover is, maar het blijft toch een mijlpaal en een beetje eng. Ik weet natuurlijk best hoe ik voor Senna moet zorgen en kan dat ook best, maar de wetenschap dat ik dit nu de hele dag alleen moet doen en haar niet even aan schaap kan overlaten, is toch een beetje eng. Maar het komt vast goed, hoor
pi_71942651
Herkenbaar Sly! Maar ik beaam je laatste zin.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71946887
Zo, na een paar weken vakantie ben ik al weer aan het werk.
Wat is het toch heerlijk om tijdens je vakantie de hele dag te kunnen spenderen aan je baby!!
Heerlijk die rust en de tijd vrij kunnen maken.....helaas is het weer voorbij.
pi_71948929
Miss sly, herkenbaar idd. Komt vast helemaal goed! als ze niet net een regeldag heeft zoals dus bij mij gebeurde op de eerste dag dat D. weer moest werken
pi_71949288
Wat gaat allemaal snel he! Finn is alweer 5 weken oud.
Met mij gaat het goed, nog 3 kilo en ik zit weer op mijn startgewicht en ondanks wat ongemakken na de bevalling voel ik me prima!
De dagen alleen met Finn vind ik wel wennen. Mijn vriend heeft altijd thuis gewerkt en is sinds vorige week begonnen met een nieuwe baan en nu dus de hele dag weg. Langzaam beginnen Finn en ik nu een ritme te vinden en probeer ik iedere dag even het huis uit te gaan.
Nu eerst genieten van ons mannetje en dan over een half jaar opzoek naar een baan, al hebben mijn vriend en ik het er ook over gehad dat ik misschien iets voor mezelf ga beginnen maar dat komt allemaal nog wel.
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:41:01 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_71951949
Ik voel me heerlijk vandaag (En ja, dat mag ook wel eens gezegd worden).

Ik heb net echt een flink aantal uren liggen slapen en dat heeft me echt gigantisch opgeknapt. Daarnaast heeft mijn mannetje mij van het weekend enorm verrast door de hele studeerkamer leeg te halen zodat daar gewoon morgen het nieuwe behang op kan en de kastenwand dus ook niet lang meer zal duren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71952248
innepin, dat is inderdaad geen fijne timing

Troel, fijn dat je een goede dag hebt! En lief van je teerbeminde

Senna heeft het hier vandaag erg goed gedaan. Ze heeft me warempel tijd gegeven om te ontbijten, lunchen, wat op te ruimen en anderhalve was op te ruimen Daarna lagen we net even te dutten op bed toen schaap alweer thuis kwam; het laatste deel van zijn afspraak van vandaag was niet doorgegaan

De rest van de week is hij ook nog thuis. Morgen gaan we naar Brabant, naar mijn zusje en mijn ouders. Spannend hoor, zo ver weg met ons meissie, maar ook wel leuk. Zeker als dat goed blijkt te gaan.

Vanaf volgende week zal schaap wel vaker weg zijn, maar ik vind het wel erg fijn dat hij veel thuis werkt en ook niet vaak hele lange dagen van 8-5 heeft ofzo. En dan inderdaad een ritme opbouwen.

Zo raar he, dat Finn en Senna uiteindelijk maar een week schelen en dat Willow jonger is dan Senna. Wat is dat zwanger zijn en bevallen toch een onvoorspelbare toestand!

Ow ja, wat ik ook raar vind: aan mezelf refereren als 'mama'. Teleksn als ik iets zeg tegen Senna als 'kom maar bij mama' dan heb ik toch het beeld van mijn moeder of van mijn zusje of vriendinnetjes die moeder zijn voor ogen, maar nooit mezelf
pi_71952525
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:45 schreef Koningin het volgende:
Zo, na een paar weken vakantie ben ik al weer aan het werk.
Wat is het toch heerlijk om tijdens je vakantie de hele dag te kunnen spenderen aan je baby!!
Heerlijk die rust en de tijd vrij kunnen maken.....helaas is het weer voorbij.
rust? Als ik iets niet heb ervaren in de vakantie dan is het rust. Waar heb je die gevonden?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71952613
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

rust? Als ik iets niet heb ervaren in de vakantie dan is het rust. Waar heb je die gevonden?
In Luxemburg
Maar vakantie is toch voor je rust of niet?
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:07:54 #34
190853 RockabeIIa
pi_71952669
Miss_sly, wacht maar tot ze je voor het eerst zelf gericht 'Mama' noemt! *smelt*
pi_71952773
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dat is met (baby)meisjes vast ook zo

Ik wil wel eens een foto maken van 1 van de eerste dingen die ik aan had. Het is zo'n overslagrompertje en het zit in een heel lief soort van 'schilderijtje' gemaakt door mijn moek. Ze had het bewaard en er wat van gemaakt voor als ik ooit een babytje kreeg en het hangt op B's kamer. Misschien is het wat voor sommigen van jullie?
Had je nog een foto gemaakt Rocka?
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:11 #36
190853 RockabeIIa
pi_71952852
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef tessie het volgende:

[..]

Had je nog een foto gemaakt Rocka?
Nee sorry, zelfs niet 1x aan gedacht!
Maar ik ga dat nu wel even doen!!!
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:25:14 #37
190853 RockabeIIa
pi_71953097
In het echt is het stukken mooier en helderder Maar dit is even voor het idee:

(en ik moet het weer effe stijfspuiten en platstrijkken )
pi_71953117
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly, wacht maar tot ze je voor het eerst zelf gericht 'Mama' noemt! *smelt*
Of dat je jezelf aan de telefoon hoort zeggen: "Met de moeder van...."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71954475
Rocka en Moonah, ik kan me er nog niets bij voorstellen.

Rocka echt een smelt-moment moet dat zijn
En Moonah, dan klinkt het wel echt heel erg echt he?
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:23:22 #40
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71962513
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

"Mijn zoon en ik..."
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71962993
ik smolt zondag al toen kim 'selene's mamma, mag ik...' zei steeds
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:40:42 #42
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71965667
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Of voor het eerst legaal naar intocht van sinterklaas mogen.
Ik had het gisteren nog toen ik door een klasgenootje van Liz werd geroepen: "mama van Lihiz, mama van Lihiz, waar is Liz?"
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:43:36 #43
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71965791
Wat een leuk idee, Rocka.
Eigenlijk moet je die 1e kleertjes ook gewoon 'gebruiken' voor zo'n leuke decoratie, heh? Ik heb zelf het idee dat ik het als zijnde een museumschat (luchtvochtigheid, licht, etc) moet behandelen. Maar dit is leuk. Ik ga zelf ook eens zoiets freubelen. Thanx voor het leuke idee.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:11:09 #44
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_71966890
Ik weet nog (ja ja, uit den ouden doosch ) dat ik de oudste even aan mijn vader gaf. Waarop het wurm even later begon te brullen, en mijn vader zei; "Je moet weer naar je moeder he?"

En ik, ik keek naar mijn moeder .
" Oh nee, verhip, hij bedoelt mij! "
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_71974605
of mijn moeder die tegen Seb zegt: jullie mama.. oooow ja ik ben nu ook 'ons mam'

Ik heb eigenlijk al een tijd niet meer in dit topic gepost. Het gaat redelijk met mij. De balans ontbreekt nog totaal maar nu kan ik nog even de vakantie daar de schuld van geven. Het is makkelijker om er iets de schuld van te geven natuurlijk. Morgen een afspraak voor haptotherapie. Ben benieuwd of dat wat voor mij is. Daarbij heb ik besloten om toch op de afspraak begin september bij de psycholoog te wachten. Dat is het tenslotte ook alweer best snel.

De vakantie ging de eerste 5 dagen niet zo lekker. Ik kon er totaal niet van genieten en was steeds bezig met aftellen om naar huis te gaan, daar zag ik namelijk enorm tegenop (dacht ik). Erg vermoeiend: nog zoveel dagen en dan gaan we weer naar huis, vandaag over een week.. Maar op woensdag besloot ik dat ik daar klaar mee was en dat ik nu daar was. Toen ging het beter. Maar het was wel enorm vermoeiend met een nooit stil zittend kind die misschien een uurtje op een dag slaapt als je geluk hebt. En wij zijn zoveel jaar met zijn tweeen op vakantie gegaan dat het erg wennen was. Volgens mij hebben wij allebei regelmatig gedacht, wat was het rustig met zijn tweeen op vakantie. Na twee weken 24/7 Seb (die niet op een kleed blijft liggen maar strand wil eten, wil zitten en omkukelen, niet wil slapen, niet in de kinderwagen op een terrasje wil blijven zitten etc) waren we er wel aan toe om naar huis te gaan.

Edit: het was verder wel een super leuke vakantie hoor

[ Bericht 4% gewijzigd door Estrys op 18-08-2009 11:17:41 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71975230
Miss sly, fijn dat je eerste dagje alleen zo goed ging!
Het is idd een raar idee dat Senna gewoon bijna drie weken ouder is dan Willow

Straks gaat m'n tweede dagje alleen met Willow beginnen... spannend! Als ze zo rustig blijft als ze deze ochtend is geweest, gaat het vast goedkomen.

Leah
pi_72011439
gelukkig
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:11:56 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72019160
Estrys, wat knap dat je die knop hebt weten om te zetten!
En inderdaad, op vakantie gaan is heel anders nu!

Innepin, hoe is het gegaan?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_72132289
Mijn dochter was gisteren 5 weken oud, en ik geniet!
Ik vond het geweldig met dat hele kleine hummeltje, maar het wordt alleen maar leuker
Ze kijkt nu echt naar me, lijkt te luisteren, begint zelfs te lachen. Ze wordt echt al groter, niet alleen lichamrlijk (en dat alleen van wat ze bij mij drinkt) maar ook in qua persoon. Zo geweldig om dit mee te maken

Ze herkent me ook echt, kent mijn stem, en ik begin haar ook steeds beter te kennen.
Genieten ook 's nachts, de nachtvoeding. Lekker bij een klein lampje, papa slaapt door, en wij zitten knus saampjes. Ik kan rustig haar snoetje bekijken, ruik haar babygeurtje. En na het voeden kruipt ze zo klein mogelijk opgekruld tegen me aan ik wacht dan ook nog even voor ik haar terugleg in haar wiegje, mijn grte kleine meid
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:20:56 #50
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72133270
Miss-Sly wat klink je hopeloos verliefd op jullie mooie dame...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')