abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71942651
Herkenbaar Sly! Maar ik beaam je laatste zin.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71946887
Zo, na een paar weken vakantie ben ik al weer aan het werk.
Wat is het toch heerlijk om tijdens je vakantie de hele dag te kunnen spenderen aan je baby!!
Heerlijk die rust en de tijd vrij kunnen maken.....helaas is het weer voorbij.
pi_71948929
Miss sly, herkenbaar idd. Komt vast helemaal goed! als ze niet net een regeldag heeft zoals dus bij mij gebeurde op de eerste dag dat D. weer moest werken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71949288
Wat gaat allemaal snel he! Finn is alweer 5 weken oud.
Met mij gaat het goed, nog 3 kilo en ik zit weer op mijn startgewicht en ondanks wat ongemakken na de bevalling voel ik me prima!
De dagen alleen met Finn vind ik wel wennen. Mijn vriend heeft altijd thuis gewerkt en is sinds vorige week begonnen met een nieuwe baan en nu dus de hele dag weg. Langzaam beginnen Finn en ik nu een ritme te vinden en probeer ik iedere dag even het huis uit te gaan.
Nu eerst genieten van ons mannetje en dan over een half jaar opzoek naar een baan, al hebben mijn vriend en ik het er ook over gehad dat ik misschien iets voor mezelf ga beginnen maar dat komt allemaal nog wel.
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:41:01 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_71951949
Ik voel me heerlijk vandaag (En ja, dat mag ook wel eens gezegd worden).

Ik heb net echt een flink aantal uren liggen slapen en dat heeft me echt gigantisch opgeknapt. Daarnaast heeft mijn mannetje mij van het weekend enorm verrast door de hele studeerkamer leeg te halen zodat daar gewoon morgen het nieuwe behang op kan en de kastenwand dus ook niet lang meer zal duren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71952248
innepin, dat is inderdaad geen fijne timing

Troel, fijn dat je een goede dag hebt! En lief van je teerbeminde

Senna heeft het hier vandaag erg goed gedaan. Ze heeft me warempel tijd gegeven om te ontbijten, lunchen, wat op te ruimen en anderhalve was op te ruimen Daarna lagen we net even te dutten op bed toen schaap alweer thuis kwam; het laatste deel van zijn afspraak van vandaag was niet doorgegaan

De rest van de week is hij ook nog thuis. Morgen gaan we naar Brabant, naar mijn zusje en mijn ouders. Spannend hoor, zo ver weg met ons meissie, maar ook wel leuk. Zeker als dat goed blijkt te gaan.

Vanaf volgende week zal schaap wel vaker weg zijn, maar ik vind het wel erg fijn dat hij veel thuis werkt en ook niet vaak hele lange dagen van 8-5 heeft ofzo. En dan inderdaad een ritme opbouwen.

Zo raar he, dat Finn en Senna uiteindelijk maar een week schelen en dat Willow jonger is dan Senna. Wat is dat zwanger zijn en bevallen toch een onvoorspelbare toestand!

Ow ja, wat ik ook raar vind: aan mezelf refereren als 'mama'. Teleksn als ik iets zeg tegen Senna als 'kom maar bij mama' dan heb ik toch het beeld van mijn moeder of van mijn zusje of vriendinnetjes die moeder zijn voor ogen, maar nooit mezelf
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71952525
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:45 schreef Koningin het volgende:
Zo, na een paar weken vakantie ben ik al weer aan het werk.
Wat is het toch heerlijk om tijdens je vakantie de hele dag te kunnen spenderen aan je baby!!
Heerlijk die rust en de tijd vrij kunnen maken.....helaas is het weer voorbij.
rust? Als ik iets niet heb ervaren in de vakantie dan is het rust. Waar heb je die gevonden?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71952613
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

rust? Als ik iets niet heb ervaren in de vakantie dan is het rust. Waar heb je die gevonden?
In Luxemburg
Maar vakantie is toch voor je rust of niet?
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:07:54 #34
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71952669
Miss_sly, wacht maar tot ze je voor het eerst zelf gericht 'Mama' noemt! *smelt*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71952773
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dat is met (baby)meisjes vast ook zo

Ik wil wel eens een foto maken van 1 van de eerste dingen die ik aan had. Het is zo'n overslagrompertje en het zit in een heel lief soort van 'schilderijtje' gemaakt door mijn moek. Ze had het bewaard en er wat van gemaakt voor als ik ooit een babytje kreeg en het hangt op B's kamer. Misschien is het wat voor sommigen van jullie?
Had je nog een foto gemaakt Rocka?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:11 #36
190853 RockabeIIa
pi_71952852
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef tessie het volgende:

[..]

Had je nog een foto gemaakt Rocka?
Nee sorry, zelfs niet 1x aan gedacht!
Maar ik ga dat nu wel even doen!!!
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:25:14 #37
190853 RockabeIIa
pi_71953097
In het echt is het stukken mooier en helderder Maar dit is even voor het idee:

(en ik moet het weer effe stijfspuiten en platstrijkken )
pi_71953117
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly, wacht maar tot ze je voor het eerst zelf gericht 'Mama' noemt! *smelt*
Of dat je jezelf aan de telefoon hoort zeggen: "Met de moeder van...."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71954475
Rocka en Moonah, ik kan me er nog niets bij voorstellen.

Rocka echt een smelt-moment moet dat zijn
En Moonah, dan klinkt het wel echt heel erg echt he?
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:23:22 #40
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71962513
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

"Mijn zoon en ik..."
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71962993
ik smolt zondag al toen kim 'selene's mamma, mag ik...' zei steeds
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:40:42 #42
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71965667
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Of voor het eerst legaal naar intocht van sinterklaas mogen.
Ik had het gisteren nog toen ik door een klasgenootje van Liz werd geroepen: "mama van Lihiz, mama van Lihiz, waar is Liz?"
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:43:36 #43
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71965791
Wat een leuk idee, Rocka.
Eigenlijk moet je die 1e kleertjes ook gewoon 'gebruiken' voor zo'n leuke decoratie, heh? Ik heb zelf het idee dat ik het als zijnde een museumschat (luchtvochtigheid, licht, etc) moet behandelen. Maar dit is leuk. Ik ga zelf ook eens zoiets freubelen. Thanx voor het leuke idee.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:11:09 #44
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_71966890
Ik weet nog (ja ja, uit den ouden doosch ) dat ik de oudste even aan mijn vader gaf. Waarop het wurm even later begon te brullen, en mijn vader zei; "Je moet weer naar je moeder he?"

En ik, ik keek naar mijn moeder .
" Oh nee, verhip, hij bedoelt mij! "
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_71974605
of mijn moeder die tegen Seb zegt: jullie mama.. oooow ja ik ben nu ook 'ons mam'

Ik heb eigenlijk al een tijd niet meer in dit topic gepost. Het gaat redelijk met mij. De balans ontbreekt nog totaal maar nu kan ik nog even de vakantie daar de schuld van geven. Het is makkelijker om er iets de schuld van te geven natuurlijk. Morgen een afspraak voor haptotherapie. Ben benieuwd of dat wat voor mij is. Daarbij heb ik besloten om toch op de afspraak begin september bij de psycholoog te wachten. Dat is het tenslotte ook alweer best snel.

De vakantie ging de eerste 5 dagen niet zo lekker. Ik kon er totaal niet van genieten en was steeds bezig met aftellen om naar huis te gaan, daar zag ik namelijk enorm tegenop (dacht ik). Erg vermoeiend: nog zoveel dagen en dan gaan we weer naar huis, vandaag over een week.. Maar op woensdag besloot ik dat ik daar klaar mee was en dat ik nu daar was. Toen ging het beter. Maar het was wel enorm vermoeiend met een nooit stil zittend kind die misschien een uurtje op een dag slaapt als je geluk hebt. En wij zijn zoveel jaar met zijn tweeen op vakantie gegaan dat het erg wennen was. Volgens mij hebben wij allebei regelmatig gedacht, wat was het rustig met zijn tweeen op vakantie. Na twee weken 24/7 Seb (die niet op een kleed blijft liggen maar strand wil eten, wil zitten en omkukelen, niet wil slapen, niet in de kinderwagen op een terrasje wil blijven zitten etc) waren we er wel aan toe om naar huis te gaan.

Edit: het was verder wel een super leuke vakantie hoor

[ Bericht 4% gewijzigd door Estrys op 18-08-2009 11:17:41 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71975230
Miss sly, fijn dat je eerste dagje alleen zo goed ging!
Het is idd een raar idee dat Senna gewoon bijna drie weken ouder is dan Willow

Straks gaat m'n tweede dagje alleen met Willow beginnen... spannend! Als ze zo rustig blijft als ze deze ochtend is geweest, gaat het vast goedkomen.

Leah
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72011439
gelukkig
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:11:56 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72019160
Estrys, wat knap dat je die knop hebt weten om te zetten!
En inderdaad, op vakantie gaan is heel anders nu!

Innepin, hoe is het gegaan?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_72132289
Mijn dochter was gisteren 5 weken oud, en ik geniet!
Ik vond het geweldig met dat hele kleine hummeltje, maar het wordt alleen maar leuker
Ze kijkt nu echt naar me, lijkt te luisteren, begint zelfs te lachen. Ze wordt echt al groter, niet alleen lichamrlijk (en dat alleen van wat ze bij mij drinkt) maar ook in qua persoon. Zo geweldig om dit mee te maken

Ze herkent me ook echt, kent mijn stem, en ik begin haar ook steeds beter te kennen.
Genieten ook 's nachts, de nachtvoeding. Lekker bij een klein lampje, papa slaapt door, en wij zitten knus saampjes. Ik kan rustig haar snoetje bekijken, ruik haar babygeurtje. En na het voeden kruipt ze zo klein mogelijk opgekruld tegen me aan ik wacht dan ook nog even voor ik haar terugleg in haar wiegje, mijn grte kleine meid
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:20:56 #50
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72133270
Miss-Sly wat klink je hopeloos verliefd op jullie mooie dame...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')