innepin, dat is inderdaad geen fijne timing

Troel, fijn dat je een goede dag hebt! En lief van je teerbeminde

Senna heeft het hier vandaag erg goed gedaan. Ze heeft me warempel tijd gegeven om te ontbijten, lunchen, wat op te ruimen en anderhalve was op te ruimen

Daarna lagen we net even te dutten op bed toen schaap alweer thuis kwam; het laatste deel van zijn afspraak van vandaag was niet doorgegaan

De rest van de week is hij ook nog thuis. Morgen gaan we naar Brabant, naar mijn zusje en mijn ouders. Spannend hoor, zo ver weg met ons meissie, maar ook wel leuk. Zeker als dat goed blijkt te gaan.
Vanaf volgende week zal schaap wel vaker weg zijn, maar ik vind het wel erg fijn dat hij veel thuis werkt en ook niet vaak hele lange dagen van 8-5 heeft ofzo. En dan inderdaad een ritme opbouwen.
Zo raar he, dat Finn en Senna uiteindelijk maar een week schelen en dat Willow jonger is dan Senna. Wat is dat zwanger zijn en bevallen toch een onvoorspelbare toestand!
Ow ja, wat ik ook raar vind: aan mezelf refereren als 'mama'. Teleksn als ik iets zeg tegen Senna als 'kom maar bij mama' dan heb ik toch het beeld van mijn moeder of van mijn zusje of vriendinnetjes die moeder zijn voor ogen, maar nooit mezelf