Jezus, wat vreselijk predestinatief-fatalistisch gedacht zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:07 schreef Biancavia het volgende:
Inderdaad! Hij probeert gewoon precies hetzelfde topic nog eens.
TS is seksueel gefrustreerd en wil het voor zichzelf goedpraten dat hij binnenkort zijn lusten niet meer in kan houden, waardoor hij een meisje gaan verkrachten. En dat komt dan doordat de maatschappij hem onethisch behandeld heeft, dus volledig terecht!
Een schild.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit in een soortgelijke situatie, en het klopt wel dat je er verknipt van raakt.
In mijn geval niet zozeer door puur het ontbreken van sex en aanraking (al zou dat natuurlijk ook wel fijn zijn), maar vooral door het ontbreken van wezenlijke contacten (vriendschappen, verbondenheid).
Wat mij het meest woedend maakt zijn mensen (al dan niet hulpverleners) die erop reageren met woorden als "Je moet het zelf doen", "Je doet het voor jezelf", "Je moet een trap onder je kont krijgen".
Die geven ook nog eens aan dat het mijn eigen schuld is dat ik in deze situatie zit.
Het gevolg is dat de frustratie groeit, en dat blijft borrelen. Waardoor de afstand tussen mij en de 'normale mensen" alleen maar groeit.
Nee, geen terrorist. Althans: niet praktizerend.
Maar op vele vlakken gaat er wel een hardheid/ cynisme ontstaan.
En een schijnaanpassing.
Of een schild.
Niet altijd, er is ook nog een gezond deel dat streeft naar 'beter' worden.
Maar de steeds groter wordende afstand tot wat 'men' normaal vindt, maakt het er niet makkelijker op.
Mevrouwtje wilt ook even de psychologe uithangen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:07 schreef Biancavia het volgende:
Inderdaad! Hij probeert gewoon precies hetzelfde topic nog eens.
TS is seksueel gefrustreerd en wil het voor zichzelf goedpraten dat hij binnenkort zijn lusten niet meer in kan houden, waardoor hij een meisje gaan verkrachten. En dat komt dan doordat de maatschappij hem onethisch behandeld heeft, dus volledig terecht!
Dat denk ik ook. Het is natuurlijk een soort verdedigingsmechanisme, door alles en iedereen belachelijk te maken doe je alsof er niks aan de hand is maar het neemt de oorzaak niet weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef Nee het volgende:
[..]
Mevrouwtje wilt ook even de psychologe uithangen.
Wanhoop en frustratie leiden eerder tot cynisme en sarcasme, het is een manier om pijn te verzachten. Ik spreek deels uit ervaring, wat betreft de eerste drie woorden van de TT dan.
Dat heb ik zo vaak gehoord, en misschien werkt het voor sommigen, ik heb nooit zo vrienden gemaakt. Wat bedoel je precies, ga naar buiten met een verrekijker en zoek vrienden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:46 schreef Ridocar het volgende:
Succes komt niet aanwaaien, daar moet je wel iets voor doen.
Zoals eerder gezegd: zet die computer uit en ga erop uit.
Vraag of Kim komtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Als jij ook in Purmerend woont dan is die kans weer wat groter.. Waar kom jij vandaan?
Goeie tip. Ik heb precies dezelfde gedachten gehad maar een bordeel bezoeken is voor mij toch nog een te grote stap. En veel te duur ook nog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:52 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Wellicht een bordeel bezoeken? Wellicht dat echt seksueel contact jou meer zeker maakt, omdat je het ervaren hebt. Wellicht werkt het door, en ga je meer stralen ('positieve energie uitstralen'). Wellicht word je dan wel een succesvolle jager.
Het is niet alleen met vrienden maken, of een vriendinnetje zoeken. Met erop uit gaan bedoel ik dat je het zelf moet doen, en jezelf niet afhankelijk op moet stellen. Dat geldt voor alles. Omgang, planning, vrienden, familie, werk enzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:50 schreef codemss het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak gehoord, en misschien werkt het voor sommigen, ik heb nooit zo vrienden gemaakt. Wat bedoel je precies, ga naar buiten met een verrekijker en zoek vrienden?
Ok, als je bedoelt op een sportclub gaan ofzo heb je helemaal gelijk. probleem is bij bijvoorbeeld dat ik al op een sportclub zit en wel wat vrienden daar heb, maar ik toch echt wat socialer zou willen zijn dan dat...
Dit dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mij het meest woedend maakt zijn mensen (al dan niet hulpverleners) die erop reageren met woorden als "Je moet het zelf doen", "Je doet het voor jezelf", "Je moet een trap onder je kont krijgen".
Die geven ook nog eens aan dat het mijn eigen schuld is dat ik in deze situatie zit.
Ben je enigst kind??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Het gevolg is dat de frustratie groeit, en dat blijft borrelen. Waardoor de afstand tussen mij en de 'normale mensen" alleen maar groeit.
Geen idee hoe jouw wereld eruit ziet, maar diezelfde wereld komt in mijn ogen een stuk minder deprimerend over.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
En een schijnaanpassing.
Of een schild.
Uiteindelijk ben jij de persoon die vrienden moet maken, niet de hulpverlener. Wat is jouw probleem wat betreft het vrienden maken, en wat heb je eraan gedaan om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Het is ook je eigen schuld. Wie moet die vrienden maken dan? Jij toch? Die mensen hebben gelijk, alleen wil jij daar niet aan, omdat dat betekent dat je de verantwoordelijkheid voor de situatie waar jij in zit bij jezelf neer moet leggen, en dat wil je om de een of andere reden niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zijn ook lelijke vrouwen, maar met een heel erg tof karakter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Zeven7 het volgende:
Je bent blijkbaar lelijk. Dat is dan zo. Zijn er wel meer. Het enige wat je dan kan doen is compenseren met je persoonlijkheid.
Interessant worden dus (zeker ook voor jezelf!), leuke interesses/hobbies ontwikkelen, vaardigheden ontwikkelen. Dat kan gaan van sleutelen aan klassieke auto´s tot aan vrijwilligerswerk of politiek actief worden of marathons lopen of cursussen zelfontwikkeling gaan volgen (meditatie, sociale vaardigheden etc.).
WTF DUDE ik woon in Purmerend. Overwhere toevallig? Ik heb een vermoeden wie je kunt zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Als jij ook in Purmerend woont dan is die kans weer wat groter.. Waar kom jij vandaan?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef Otis. het volgende:
[..]
WTF DUDE ik woon in Purmerend. Overwhere toevallig? Ik heb een vermoeden wie je kunt zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |