quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:21 schreef jordeeh het volgende:
Eh wacht, t is de 15e.
Vriend van me is jarig vandaagThanks for the reminder Luudje.
Die fillum mè Sjonnie Dep?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
Wd, ik ga vanavond naar Public Enemies. Whooptiedoo.
quote:
Yep Jonas Dipquote:
Die is ook alweer 40quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:15 schreef RickoKun het volgende:
ZIJ IS ECHT TE LEKKER!!!!!!!!!!!!!!! JENNIFER IK WIL AAN JE POESJE LIKKE!!!!!11111
Whehehe die hondquote:
Hell yeah. Achteraf gezien heeft Brad toch voor de verkeerde gekozen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die is ook alweer 40maar ze ziet er nog super uit
Godver, ik verwachtte een masturberende Maisnon voor de webcam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:29 schreef Maisnon het volgende:
http://www.livestream.com/chezmaisnon
Kan iemand eens kijken of ie het nu wel vloeiend doet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Godver, ik verwachtte een masturberende Maisnon voor de webcam.
Inderdaad, ik game ook liever zelf:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik niet in geïnteresseerd ben, is het wel hoe anderen gamen. [ afbeelding ]
Jij hebt mij nog nooit zien gamenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik niet in geïnteresseerd ben, is het wel hoe anderen gamen. [ afbeelding ]
Op omgpop trouwens ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
Ik speel nu met vijf meisjes. [ afbeelding ]
Was ik ook. Maar ik was snel klaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
Je had de link wel mogen posten, slinkse addict.
Ik dacht trouwens dat je ging vreten
Ik voel me genaaid
Wel verdraaid, wat een bengel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef Japsnars het volgende:
Ben ik cod4 aan het spelen op een server met teamkilling aan. Loopt er zo'n pleuris teamgenoot mijn airstrike in >.<
ff opfrissen, muziekje erbij onderweg, lukt primaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
Bweh, ik word nu pas wakker en ik moet nog 3 uur in de bus terug naar huis.
MAG IK JE AANRAKEN!?!?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
3 uur lang? Ga je naar belgiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
AFSLUITDIJK!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3 uur lang? Ga je naar belgie![]()
En waarom niet gewoon de trein
Precies, als je dan ook nog wat leest gaat het best snel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ff opfrissen, muziekje erbij onderweg, lukt prima
Ik doe al zo vaak mensen een plezier.quote:
Goed, hè.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking geeft schouderklopje.
Griepprikken zijn er om de bevolking in toom te houden!½!1w!!§!!S!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:50 schreef Fascination het volgende:
Godver, heb ik dit graflied in m'n hoofd.
Ik ging gister chatten op omegle, had ik een gesprek met iemand die het bestaan van HIV ontkent en dat niet vaststaat dat HIV tot aids leidt en met een transgender die een geslachtsoperatie wilde.
Opgefrist: Checkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ff opfrissen, muziekje erbij onderweg, lukt prima
Leesvoer:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, als je dan ook nog wat leest gaat het best snel.
Heb je geen mp3speler of zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Opgefrist: Check
Oordopjes voor telefoon:
[..]
Leesvoer:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen mp3speler of zo?![]()
Koop een blad of iets dergelijks ergens.
Dan kan je toch op zijn minst te trein richting Leeuwarden of een ander gehucht in Friesland nemen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking geeft schouderklopje.
En jij gelooft de gebruikers op omegle?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:50 schreef Fascination het volgende:
Godver, heb ik dit graflied in m'n hoofd.
Ik ging gister chatten op omegle, had ik een gesprek met iemand die het bestaan van HIV ontkent en dat niet vaststaat dat HIV tot aids leidt en met een transgender die een geslachtsoperatie wilde.
Ga anders met van die nerdjes flirten, kun je lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en ja dat is nog wel een idee.
Pfff ik moet ook nog eens naar het station lopenwat een ellende dames en heren, jongens en meisjes.
Wat heb je het toch zwaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en ja dat is nog wel een idee.
Pfff ik moet ook nog eens naar het station lopenwat een ellende dames en heren, jongens en meisjes.
!?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kan je toch op zijn minst te trein richting Leeuwarden of een ander gehucht in Friesland nemen?
Of zeg ik nu iets heel onlogisch..
Dit was geen troll, als dat het wel was, was het een jammerlijk mislukte troll.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij gelooft de gebruikers op omegle?
Dat is gewoon 1 grote troll
Denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij denkt dat je van Groningen tot Den Helder enkel in de bus zit.
Ooh zo. Ja ik dacht dat hij bedoelde, neem maar de trein naar leeuwarden dan ben je tenminste ergens wat maakt het uit of er dan nog bussen zijn. Oid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij denkt dat je van Groningen tot Den Helder enkel in de bus zit.
Heb je het trouwens al gehoord?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja ik dacht dat hij bedoelde, neem maar de trein naar leeuwarden dan ben je tenminste ergens wat maakt het uit of er dan nog bussen zijn. Oid.
Darn you!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, dat Ronnie naar huis gaat?
Ja kom op zegquote:
True, ik had ook niet een deel van de songtekst moeten posten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kom op zegik was zelf ook Spinvis aan het luisteren, jij hebt het over Spinvis en dan denk je dat ik daarin trap?
"Met dit hippe shirtje met schoudervulling lijkt u enorm gespierd, ideaal om potentieele verkrachters af te schrikken als u beneveld uw huis aan het zoeken bent na een avondje ordinair zuipen."quote:
Nooit!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef IQM het volgende:
[..]
True, ik had ook niet een deel van de songtekst moeten posten.Wacht maar, ooit krijg ik je wel weer.
(Zowel met dit als letterlijk. [ afbeelding ])
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Met dit hippe shirtje met schoudervulling lijkt u enorm gespierd, ideaal om potentieele verkrachters af te schrikken als u beneveld uw huis aan het zoeken bent na een avondje ordinair zuipen."
Nu 30% afgeprijsd.
Wacht maar.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Met dit hippe shirtje met schoudervulling lijkt u enorm gespierd, ideaal om potentieele verkrachters af te schrikken als u beneveld uw huis aan het zoeken bent na een avondje ordinair zuipen."
Nu 30% afgeprijsd.
Hij is weer pleitequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef remlof het volgende:
jordeeh, kloon van gebande, kliko.
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fcde65da28f564dquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef Lakitu het volgende:
Zullen we weer tekenen trouwens?Jij mag het starten IQM, ik weet nog niet hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |