Ja maar met een levende Michael gast! Gewoon een ouderwetse Michael-mania meemaken, waar de Robijnen en Shitneys van deze wereld vandaan komen. Als je die filmpjes ziet, hoe ziek moet dat geweest zijn. Dat hebben wij nog nooit meegemaakt, zon gekte van een artiest. Niet bij Elvis, Beatles en nu ook niet bij Michael. Das toch jammer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:48 schreef Bevin het volgende:
[..]
Komt nog wel, er zijn al wat 'mensen' mee bezig.
quote:
Dat is dan wel weer interessant. Hij heeft zoveel nummers , hij kan zeker 10 albums uitbrengen denk ik nog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:02 schreef Bevin het volgende:
Ja, duh, wat denk je hoe blij ik was dat ik toch nog de mogelijkheid kreeg om hem nog eens live te kunnen zien..
Maar goed, schijnt wel recent, nieuw werk bij te zitten
Ja, het is jammer dat je dat niet hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:59 schreef Zapato het volgende:
MICHAEL JACKSON
1958 - 2009
[ afbeelding ]
[..]
Ja maar met een levende Michael gast! Gewoon een ouderwetse Michael-mania meemaken, waar de Robijnen en Shitneys van deze wereld vandaan komen. Als je die filmpjes ziet, hoe ziek moet dat geweest zijn. Dat hebben wij nog nooit meegemaakt, zon gekte van een artiest. Niet bij Elvis, Beatles en nu ook niet bij Michael. Das toch jammer?
Ik denk dat er een hoop mensen op zitten te wachten ook in dat fonds voor zijn kinderen zitten er nog een hoop!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer interessant. Hij heeft zoveel nummers , hij kan zeker 10 albums uitbrengen denk ik nog.
Toch een geinig topic geworden. Hoe had je de 'ruzie' ontdekt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:05 schreef NvM het volgende:
Michael Jackson fans hebben bonje
En ga vooral zo door.
Hee lul,wrijf t er maar in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef Noax het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat je dat niet hebt meegemaakt.
Ik ben er dan ook echt dankbaar voor dat ik dat heb mogen meemaken, dan doel ik ook vooral op begin jaren ''80.
Die gaan waarschijnlijk terug naar Sony voor een leuk bedragje. (Dacht ik)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop mensen op zitten te wachten ook in dat fonds voor zijn kinderen zitten er nog een hoop!
Heeft ieman d een idee wat er gaat gebeuren met de rechten van de Beatles....hoe werkt dat nu
Ik verbaasde mij al in vorige topics over de 'toewijding' van fans aan Michael, zéker na zijn dood. Laat dat een tijdje sudderen, en de frustraties komen al snel naar boven. Naar het blijkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch een geinig topic geworden. Hoe had je de 'ruzie' ontdekt?
Geef me dan ook niet de inkopper, lul.quote:
Oh jawel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:10 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk dat Robijn nooit meer terug
Maar daar hebben we jou toch voor? Ons menselijk slot op de deurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Alleen de introtekst klopt niet helemaal, het gaat er niet om wie de grootste fan is, maar hoe een grote fan je moet zijn om hier te mogen posten.
Toegevoegd aan de OP.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Alleen de introtekst klopt niet helemaal, het gaat er niet om wie de grootste fan is, maar hoe een grote fan je moet zijn om hier te mogen posten.
Tja ik wil het topic gewoon puur houden. Alleen de echte fans snap je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef Bevin het volgende:
[..]
Maar daar hebben we jou toch voor? Ons menselijk slot op de deur
Onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef veuvje het volgende:
[..]
daar kom je echt niet zo makkelijk van af!
Weet je het zeker?quote:
Wanneer is iemand voor jouw een echte fan dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja ik wil het topic gewoon puur houden. Alleen de echte fans snap je.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet minstens 40 jaar oud zijn, anders kun je het toch niet begrijpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:13 schreef veuvje het volgende:
[..]
Wanneer is iemand voor jouw een echte fan dan?
Dan kunnen we daar rekening mee houden
Nee.quote:
Valt me nog mee, dat je geen pogingen onderneemt om mij weg te jagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
jullie hebben haar weggepest (alweer)quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet minstens 40 jaar oud zijn, anders kun je het toch niet begrijpen.
Oké, laten we maar niet weer beginnen.
Vergeet niet om jezelf vanavond in de foetus houding in slaap te huilen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben die onzin ver voorbij gegroeid, daar ben ik te oud voor.
Fok!, ben ik achter gekomen, is voor pubers. Neem nou dat er gelijk een topic wordt geopend met: MJ fans hebben ruzie. Ik hoef al die sensatiezucht niet.
Dat zullen jullie ook niet meer willen, op mijn leeftijd.
Ik ben te oud hiervoor, en zoek iets anders op. Zelfs mijn 23 jarige zoon wil niet op Fok, omdat hij de reacties en de mensen niets vind.
Het is ook niets voor mij. Ik hou er niet van als mensen elkaar niet in hun waarde laten.
Jullie kunnen allen nog veel van MJ leren. Neem dat van mij aan.
Dit was mijn laatste post hier.
Jep je hebt gelijkquote:
Ik las dat je vakantie gehad had...heb je alles teruggelezen?quote:
Is je zoon ook lid van FOKquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee.
Fok!, ben ik achter gekomen, is voor pubers. Neem nou dat er gelijk een topic wordt geopend met: MJ fans hebben ruzie. Ik hoef al die sensatiezucht niet.
Ik ben te oud hiervoor, en zoek iets anders op. Zelfs mijn 23 jarige zoon wil niet op Fok, omdat hij de reacties en de mensen niets vind.
Het is ook niets voor mij. Ik hou er niet van als mensen elkaar niet in hun waarde laten.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee.
Nee, alles teruglezen? Ben je niet helemaal lekker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:18 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik las dat je vakantie gehad had...heb je alles teruggelezen?
Het is namelijk zo veel! Ik geloof best dat jullie je soms een beetje gestolen voelen van jullie forum, maar ach hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Nee ik dacht ook al dat je dat niet gedaan had!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee, alles teruglezen? Ben je niet helemaal lekker?
Gewoon ergens random instappen. 't Valt niet echt méé tot nu toe, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wel makkelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:27 schreef Bevin het volgende:
Maar goed, mag hopen dat ze die 'film' ook snel op dvd oid uit gaan brengen, ik wil nieuw beeld/geluid horen
Nieuwe muziek zal wel vlak voor kerstmis uitkomen
Hoeven we ons niet druk te gaan maken wat we moeten vragen voor je kerst ik zeg helemaal topquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:27 schreef Bevin het volgende:
Maar goed, mag hopen dat ze die 'film' ook snel op dvd oid uit gaan brengen, ik wil nieuw beeld/geluid horen
Nieuwe muziek zal wel vlak voor kerstmis uitkomen
Ik doe niet mee aan die commerciële ongein. Ik koop het toch wel, hup monteren die beeldenquote:
Klopt uiteindelijk wil je het wel hebben!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die commerciële ongein. Ik koop het toch wel, hup monteren die beelden
Dat is godsonmogelijk, aangezien er elke dag wel ergens iets van MJ voorbij komt. !!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:46 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Vraagje aan de zogenaamde "niet-fans": is er al een dag geweest sinds MJ dood is dat je geen enkel moment van de dag aan hem gedacht hebt? Geen muziek hebt geluisterd, op dit forum hebt gekeken, een artikel hebt gelezen?
quote:
Je bent iig net zo naief als MJ.... Voor iemand die hem al 20+ jaar volgt...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:49 schreef Shitney het volgende:
Ik geloof er niks van dat geld de drijfveer voor die tour was. Zijn ego wellicht, maar geld alleen zeker niet. Hij wou er 50 doen om Prince zijn record te overtreffen.
Gelukkig dat jij er nog wel bent, je verhaal over die concerten wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:14 schreef Shitney het volgende:
Gut, wat een gedoe weer gisteravond met Robijn. Ik snap dat niet hoor. Ik ben ook een ouwe doosen ik sop ook op MJ
![]()
maar al die ophef die zij altijd heeft snap ik niks van.
Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er nog wel bent, je verhaal over die concerten was![]()
Ik heb gister op een gegeven moment maar even wijs niets gepost. Je wordt toch ook niet vrolijk van dat gedoe. Alle fans zouden dit eens moeten nagaan: "I'm a lover, not a fighter"![]()
![]()
Maar goed, de rust keert vanzelf nog wel een keer terug in dit topic, just like old times
Vast wel, daarom zeg ik ook op een keer. Zodra er weer weinig nieuws is, wordt het vanzelf rustigerquote:
Vast wel. Ik ben dol op dat nummer trouwens. Girlfriend is ook super. Ik vond de reactie van McCartney op zijn dood ook een van de mooiste, lief hoe hij hem een boy-man noemde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er nog wel bent, je verhaal over die concerten was![]()
Ik heb gister op een gegeven moment maar even wijs niets gepost. Je wordt toch ook niet vrolijk van dat gedoe. Alle fans zouden dit eens moeten nagaan: "I'm a lover, not a fighter"![]()
![]()
Maar goed, de rust keert vanzelf nog wel een keer terug in dit topic, just like old times
Haha, op een gegeven moment valt dat kwartje hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:22 schreef Shitney het volgende:
[..]
Vast wel. Ik ben dol op dat nummer trouwens. Girlfriend is ook super. Ik vond de reactie van McCartney op zijn dood ook een van de mooiste, lief hoe hij hem een boy-man noemde.
Weet je wat grappig is? Nu ik als volwassene al die nummers weer terug hoor valt me pas op hoeveel er over seks gaan. Off the Wall is een hele sensuele plaat, maar als kind begreep ik dat nog niet.
Mijn broer is laatst op die plek geweest waar die video is opgenomen (Brazilië) is toch wel raar als je op zo'n plek komt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:35 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb dat dus met They don't really care about us. Ik was jong toen het uitkwam en vond die trommels zo leuk, luisterde toen nooit naar tekst.
Nu wel, en vind ik het hele nummer
Robijn komt niet meer terug vrees ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
TVP voor de terugkomst van Robijntje, en benieuwd wie de schuld op zich geschoven gaat krijgen voor de dood van MJ
Vast welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Robijn komt niet meer terug vrees ik
Precies, ze moet A) niet zo happen, B) zich niet onsterfelijk voor lul zetten in KLB, en C) niet dit topic 'runnen' alsof het een Fan-only is en zij bepaald wie er wel en niet in mag posten. Om dan nog maar te zwijgen over die uberkansloosheid om hier te gaan kibbelen wie er ouder is, en dus een grotere MJ fan is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Het is echt geen beroerde user maar ze zou zich echt niet zo op moeten laten naaien.
En tsja op FOK! hebben we eigenlijk geen fan-only topics dus verschillende meningen zal je altijd houden.
Precies, en anders moet men maar naar MJJC gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, ze moet A) niet zo happen, B) zich niet onsterfelijk voor lul zetten in KLB, en C) niet dit topic 'runnen' alsof het een Fan-only is en zij bepaald wie er wel en niet in mag posten. Om dan nog maar te zwijgen over die uberkansloosheid om hier te gaan kibbelen wie er ouder is, en dus een grotere MJ fan is.
Het mooie van FOK! is dat iedereen gewoon zn zegje kan doen, als straks iemand hier wil roepen dattie MJ totaal niet mist dan vinden de die-hards dat misschien niet leuk om te horen, maar het kán. Het is het MJ topic, niet het 'bejubel-en-geil-hier-op-MJ'-topic, zowel positieve als negatieve reacties kunnen hier.
Waar kan ik die ook alweer openen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
niet het 'bejubel-en-geil-hier-op-MJ'-topic
B&Hquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Waar kan ik die ook alweer openen?
Dat topic is er al in B&Hquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
B&H
Seriously, open gewoon daar een topic waar je kan soppen op hem, en hou het hier gewoon 'algemeen'
Nou opgelost dan tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat topic is er al in B&H
Michael Jackson #1
En zelfs daar mogen mensen ook zeggen dat ze hem heul niet zo charmant vinden, dus ook daar geen fan-only topics
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, en anders moet men maar naar MJJC gaan
Ik ga haar wel missen dan. Dit was haar beste reactie in het Klaagbaak-topic:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Robijn komt niet meer terug vrees ik
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, domme dronken sukkel. Dit is MUZ.
Ze hadden het er toch over dat hij zelf uiteindelijk 13 minuten zong (live ik denk het niet) en danste en dat de rest opgevuld werd door dansers enzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef senesta het volgende:
Ik dacht ook dat het gedoe al lang was afgelopen![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd of michael jackson ook echt op het einde niet meer kon zingen, wat zijn de laatste beelden waarop hij live zingt? Ik ben benieuwd of dat ook in die film te zien zal zijn.
Nee, maar als je alle live ad-lip momenten bij elkaar op zou tellen zou je ongeveer op 13 minuten uitkomen over de gehele show.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ze hadden het er toch over dat hij zelf uiteindelijk 13 minuten zong (live ik denk het niet) en danste en dat de rest opgevuld werd door dansers enzo?
O zat het zo oke toppie thanx voor de uitlegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, maar als je alle live ad-lip momenten bij elkaar op zou tellen zou je ongeveer op 13 minuten uitkomen over de gehele show.
Hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ga haar wel missen dan. Dit was haar beste reactie in het Klaagbaak-topic:
[..]
En WBSS 5 minutenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, maar als je alle live ad-lip momenten bij elkaar op zou tellen zou je ongeveer op 13 minuten uitkomen over de gehele show.
Ik vind dat eigenlijk publiek besodemieteren hoor. Een hele show wegzetten, maar het merendeel playbacken vind ik weinig met vakmanschap te maken hebben. Dat geldt overigens niet alleen voor MJ maar voor iedere 'artiest' die zich er zo vanaf maakt. Mensen betalen toch erg veel geld om iemand live te zien optreden. En toch niet om een orkestband ingestart te zien worden en iemand wat danspasjes zien maken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:26 schreef Robijn_1961 het volgende:
Jullie vallen me zo tegen, echt geen respect.
Backstabbers, vooral jij Bevin
Jij had het goed gedaan 50 jaar geleden. Chapeau.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:35 schreef Robijn1961 het volgende:
Rot op kloon. Heb je niks beters te doen? Ik ga dit even melden.
Ik ben de échte Robijn, ik heb gister in mn woede mn emailadres verandert, ik dácht naar iets onbestaands, maar schijnbaar heeft iemand nu mijn originele accountquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:41 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie die kloon is?
quote:
De mods zullen snel genoeg kunnen zien wiens IP jij hebt. Ik heb het gemeld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:42 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Ik ben de échte Robijn, ik heb gister in mn woede mn emailadres verandert, ik dácht naar iets onbestaands, maar schijnbaar heeft iemand nu mijn originele account
Nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:42 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Ik ben de échte Robijn, ik heb gister in mn woede mn emailadres verandert, ik dácht naar iets onbestaands, maar schijnbaar heeft iemand nu mijn originele account
Ach, je vroeg erom met je gedragquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:35 schreef Robijn1961 het volgende:
Rot op kloon. Heb je niks beters te doen? Ik ga dit even melden.
Weet jij wie het isquote:
Nee sukkel. En das nou precies wat ik bedoel. Ben het onvolwassen gedrag gewoon zat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:45 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Ach, je vroeg erom met je gedrag
Ik denk Rnnz.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Bevin het volgende:
[..]
Weet jij wie het is?
Wie zal het zijn?? Place your bets now !
Ik vind overigens, ook het KLB topic doorgelezen hebbende, dat jij ook behoorlijk onvolwassen gedrag vertoont. Je scheld echt iedereen uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee sukkel. En das nou precies wat ik bedoel. Ben het onvolwassen gedrag gewoon zat.
Je geeft er een mooi voorbeeld van. En nou opgesodemieterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |