Gelukkig dat jij er nog wel bent, je verhaal over die concerten wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:14 schreef Shitney het volgende:
Gut, wat een gedoe weer gisteravond met Robijn. Ik snap dat niet hoor. Ik ben ook een ouwe doosen ik sop ook op MJ
![]()
maar al die ophef die zij altijd heeft snap ik niks van.
Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er nog wel bent, je verhaal over die concerten was![]()
Ik heb gister op een gegeven moment maar even wijs niets gepost. Je wordt toch ook niet vrolijk van dat gedoe. Alle fans zouden dit eens moeten nagaan: "I'm a lover, not a fighter"![]()
![]()
Maar goed, de rust keert vanzelf nog wel een keer terug in dit topic, just like old times
Vast wel, daarom zeg ik ook op een keer. Zodra er weer weinig nieuws is, wordt het vanzelf rustigerquote:
Vast wel. Ik ben dol op dat nummer trouwens. Girlfriend is ook super. Ik vond de reactie van McCartney op zijn dood ook een van de mooiste, lief hoe hij hem een boy-man noemde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er nog wel bent, je verhaal over die concerten was![]()
Ik heb gister op een gegeven moment maar even wijs niets gepost. Je wordt toch ook niet vrolijk van dat gedoe. Alle fans zouden dit eens moeten nagaan: "I'm a lover, not a fighter"![]()
![]()
Maar goed, de rust keert vanzelf nog wel een keer terug in dit topic, just like old times
Haha, op een gegeven moment valt dat kwartje hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:22 schreef Shitney het volgende:
[..]
Vast wel. Ik ben dol op dat nummer trouwens. Girlfriend is ook super. Ik vond de reactie van McCartney op zijn dood ook een van de mooiste, lief hoe hij hem een boy-man noemde.
Weet je wat grappig is? Nu ik als volwassene al die nummers weer terug hoor valt me pas op hoeveel er over seks gaan. Off the Wall is een hele sensuele plaat, maar als kind begreep ik dat nog niet.
Mijn broer is laatst op die plek geweest waar die video is opgenomen (Brazilië) is toch wel raar als je op zo'n plek komt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:35 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb dat dus met They don't really care about us. Ik was jong toen het uitkwam en vond die trommels zo leuk, luisterde toen nooit naar tekst.
Nu wel, en vind ik het hele nummer
Robijn komt niet meer terug vrees ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
TVP voor de terugkomst van Robijntje, en benieuwd wie de schuld op zich geschoven gaat krijgen voor de dood van MJ
Vast welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Robijn komt niet meer terug vrees ik
Precies, ze moet A) niet zo happen, B) zich niet onsterfelijk voor lul zetten in KLB, en C) niet dit topic 'runnen' alsof het een Fan-only is en zij bepaald wie er wel en niet in mag posten. Om dan nog maar te zwijgen over die uberkansloosheid om hier te gaan kibbelen wie er ouder is, en dus een grotere MJ fan is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Het is echt geen beroerde user maar ze zou zich echt niet zo op moeten laten naaien.
En tsja op FOK! hebben we eigenlijk geen fan-only topics dus verschillende meningen zal je altijd houden.
Precies, en anders moet men maar naar MJJC gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, ze moet A) niet zo happen, B) zich niet onsterfelijk voor lul zetten in KLB, en C) niet dit topic 'runnen' alsof het een Fan-only is en zij bepaald wie er wel en niet in mag posten. Om dan nog maar te zwijgen over die uberkansloosheid om hier te gaan kibbelen wie er ouder is, en dus een grotere MJ fan is.
Het mooie van FOK! is dat iedereen gewoon zn zegje kan doen, als straks iemand hier wil roepen dattie MJ totaal niet mist dan vinden de die-hards dat misschien niet leuk om te horen, maar het kán. Het is het MJ topic, niet het 'bejubel-en-geil-hier-op-MJ'-topic, zowel positieve als negatieve reacties kunnen hier.
Waar kan ik die ook alweer openen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
niet het 'bejubel-en-geil-hier-op-MJ'-topic
B&Hquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Waar kan ik die ook alweer openen?
Dat topic is er al in B&Hquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
B&H
Seriously, open gewoon daar een topic waar je kan soppen op hem, en hou het hier gewoon 'algemeen'
Nou opgelost dan tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat topic is er al in B&H
Michael Jackson #1
En zelfs daar mogen mensen ook zeggen dat ze hem heul niet zo charmant vinden, dus ook daar geen fan-only topics
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, en anders moet men maar naar MJJC gaan
Ik ga haar wel missen dan. Dit was haar beste reactie in het Klaagbaak-topic:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Robijn komt niet meer terug vrees ik
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, domme dronken sukkel. Dit is MUZ.
Ze hadden het er toch over dat hij zelf uiteindelijk 13 minuten zong (live ik denk het niet) en danste en dat de rest opgevuld werd door dansers enzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef senesta het volgende:
Ik dacht ook dat het gedoe al lang was afgelopen![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd of michael jackson ook echt op het einde niet meer kon zingen, wat zijn de laatste beelden waarop hij live zingt? Ik ben benieuwd of dat ook in die film te zien zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |