abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:14:31 #51
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71895681
Gut, wat een gedoe weer gisteravond met Robijn. Ik snap dat niet hoor. Ik ben ook een ouwe doos en ik sop ook op MJ maar al die ophef die zij altijd heeft snap ik niks van.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71896417
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:14 schreef Shitney het volgende:
Gut, wat een gedoe weer gisteravond met Robijn. Ik snap dat niet hoor. Ik ben ook een ouwe doos en ik sop ook op MJ maar al die ophef die zij altijd heeft snap ik niks van.
Gelukkig dat jij er nog wel bent, je verhaal over die concerten was

Ik heb gister op een gegeven moment maar even wijs niets gepost. Je wordt toch ook niet vrolijk van dat gedoe. Alle fans zouden dit eens moeten nagaan: "I'm a lover, not a fighter"

Maar goed, de rust keert vanzelf nog wel een keer terug in dit topic, just like old times
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_71896774
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik heb gister op een gegeven moment maar even wijs niets gepost. Je wordt toch ook niet vrolijk van dat gedoe. Alle fans zouden dit eens moeten nagaan: "I'm a lover, not a fighter"

Maar goed, de rust keert vanzelf nog wel een keer terug in dit topic, just like old times
Ik hoop het maar.

[ Bericht 100% gewijzigd door Fiddlergurl op 15-08-2009 11:09:14 ]
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_71896965
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:01 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik hoop het maar.
Vast wel, daarom zeg ik ook op een keer. Zodra er weer weinig nieuws is, wordt het vanzelf rustiger
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:22:18 #55
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71897046
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Vast wel. Ik ben dol op dat nummer trouwens. Girlfriend is ook super. Ik vond de reactie van McCartney op zijn dood ook een van de mooiste, lief hoe hij hem een boy-man noemde.

Weet je wat grappig is? Nu ik als volwassene al die nummers weer terug hoor valt me pas op hoeveel er over seks gaan. Off the Wall is een hele sensuele plaat, maar als kind begreep ik dat nog niet.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71897118
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:22 schreef Shitney het volgende:

[..]

Vast wel. Ik ben dol op dat nummer trouwens. Girlfriend is ook super. Ik vond de reactie van McCartney op zijn dood ook een van de mooiste, lief hoe hij hem een boy-man noemde.

Weet je wat grappig is? Nu ik als volwassene al die nummers weer terug hoor valt me pas op hoeveel er over seks gaan. Off the Wall is een hele sensuele plaat, maar als kind begreep ik dat nog niet.
Haha, op een gegeven moment valt dat kwartje he

Ik had dat vroeger dus met al die wat angry nummertjes op bijvoorbeeld HIStory (het eerste album dat ik ooit kreeg ) Ik vond het wel leuk klinken, dat boze gedoe. Alleen geen idee waar het allemaal overging totdat ik een paar jaar later, eind jaren negentig ofzo, eens even het internet ging afstruinen voor Michael nieuws
pi_71897245
Ik heb dat dus met They don't really care about us. Ik was jong toen het uitkwam en vond die trommels zo leuk, luisterde toen nooit naar tekst.

Nu wel, en vind ik het hele nummer
pi_71897917
Ik heb nu trouwens een poster met lijst met alle albums van Michael, gehaald bij de Action. Ziet er wel gaaf uit Ze hadden er nog een aantal, met afbeeldingen van Michael zelf.
pi_71898915
Vet hoor
Ik denk alleen niet dat vriendlief het leuk vind als het hier volstaat met MJ spulletjes.

Ik zag laatst ook een collage, ergens in een winkel (weet niet meer waar), met allemaal foto's van hemzelf. Supermooi.
Toch erg eigenlijk dat al die winkels er misbruik van maken, maar het verkoopt, je kunt het ze ook niet kwalijk nemen. Elvis zn hoofd staat ook overal op
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:09:18 #60
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71899058
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:35 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb dat dus met They don't really care about us. Ik was jong toen het uitkwam en vond die trommels zo leuk, luisterde toen nooit naar tekst.

Nu wel, en vind ik het hele nummer
Mijn broer is laatst op die plek geweest waar die video is opgenomen (Brazilië) is toch wel raar als je op zo'n plek komt.

Hoor net dat een bejaarde vrouw is overleden aan 2e en 3e graads brandwonden die ze opliep nadat ze door een verzorger onder een té hete douche werd gezet, de verzorger is nadat die de vrouw onder de douche zette weg gegaan.. Hij wordt nu wel vervolgd, misschien wel enigzins vergelijkbkaar, ben benieuwd.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:19:02 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71899295
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het gaat lopen, ik kan me niet voorstellen dat er geen gevolgen zullen zijn voor die artsen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_71899375
TVP voor de terugkomst van Robijntje, en benieuwd wie de schuld op zich geschoven gaat krijgen voor de dood van MJ
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:25:21 #63
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71899410
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
TVP voor de terugkomst van Robijntje, en benieuwd wie de schuld op zich geschoven gaat krijgen voor de dood van MJ
Robijn komt niet meer terug vrees ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:27:29 #64
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71899448
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Vast wel

Het is echt geen beroerde user maar ze zou zich echt niet zo op moeten laten naaien.
En tsja op FOK! hebben we eigenlijk geen fan-only topics dus verschillende meningen zal je altijd houden.
pi_71899496
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef senesta het volgende:

[..]

Vast wel

Het is echt geen beroerde user maar ze zou zich echt niet zo op moeten laten naaien.
En tsja op FOK! hebben we eigenlijk geen fan-only topics dus verschillende meningen zal je altijd houden.
Precies, ze moet A) niet zo happen, B) zich niet onsterfelijk voor lul zetten in KLB, en C) niet dit topic 'runnen' alsof het een Fan-only is en zij bepaald wie er wel en niet in mag posten. Om dan nog maar te zwijgen over die uberkansloosheid om hier te gaan kibbelen wie er ouder is, en dus een grotere MJ fan is.
Het mooie van FOK! is dat iedereen gewoon zn zegje kan doen, als straks iemand hier wil roepen dattie MJ totaal niet mist dan vinden de die-hards dat misschien niet leuk om te horen, maar het kán. Het is het MJ topic, niet het 'bejubel-en-geil-hier-op-MJ'-topic, zowel positieve als negatieve reacties kunnen hier.
pi_71899596
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, ze moet A) niet zo happen, B) zich niet onsterfelijk voor lul zetten in KLB, en C) niet dit topic 'runnen' alsof het een Fan-only is en zij bepaald wie er wel en niet in mag posten. Om dan nog maar te zwijgen over die uberkansloosheid om hier te gaan kibbelen wie er ouder is, en dus een grotere MJ fan is.
Het mooie van FOK! is dat iedereen gewoon zn zegje kan doen, als straks iemand hier wil roepen dattie MJ totaal niet mist dan vinden de die-hards dat misschien niet leuk om te horen, maar het kán. Het is het MJ topic, niet het 'bejubel-en-geil-hier-op-MJ'-topic, zowel positieve als negatieve reacties kunnen hier.
Precies, en anders moet men maar naar MJJC gaan
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:38:11 #67
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71899638
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

niet het 'bejubel-en-geil-hier-op-MJ'-topic
Waar kan ik die ook alweer openen?
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71899690
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Shitney het volgende:

[..]

Waar kan ik die ook alweer openen?
B&H

Seriously, open gewoon daar een topic waar je kan soppen op hem, en hou het hier gewoon 'algemeen'
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:43:06 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71899730
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

B&H

Seriously, open gewoon daar een topic waar je kan soppen op hem, en hou het hier gewoon 'algemeen'
Dat topic is er al in B&H

Michael Jackson #1

En zelfs daar mogen mensen ook zeggen dat ze hem heul niet zo charmant vinden, dus ook daar geen fan-only topics
pi_71899780
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat topic is er al in B&H

Michael Jackson #1

En zelfs daar mogen mensen ook zeggen dat ze hem heul niet zo charmant vinden, dus ook daar geen fan-only topics
Nou opgelost dan toch
Daar soppen, hier gewoon algemeen topic waar iedereen z'n zegje kan doen
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:53:08 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71899933
Ik dacht ook dat het gedoe al lang was afgelopen

Ik ben trouwens wel benieuwd of michael jackson ook echt op het einde niet meer kon zingen, wat zijn de laatste beelden waarop hij live zingt? Ik ben benieuwd of dat ook in die film te zien zal zijn.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:54:34 #72
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71899958
Het was eigenlijk een grapje. Maar fijn om te weten dat er een soptopic is.

Ik zit nu te luisteren naar Shout. Toch ook weer een heerlijk nummer, moet ik zeggen. Ik was niet zo into Invincible, maar dat album begint me meer en meer te bekoren, misschien ook omdat ik dat eigenlijk nauwelijks kende. Jammer dat Shout het daar niet op gehaald had, ik vind het eigenlijk een van de lekkerste nummers uit die tijd. Lekkere drive zit er in.

Does it lead you home?
When you're all alone
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:45:39 #73
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71901091
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Precies, en anders moet men maar naar MJJC gaan
en dat kan ook niet meer! Ze hebben het forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen!
En Invincible vind ik ook een lekker album er staan prachtige nummers op! Ik vind Speechless echt super mooi!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_71901106
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ik ga haar wel missen dan. Dit was haar beste reactie in het Klaagbaak-topic:
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Nee, domme dronken sukkel. Dit is MUZ.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:47:03 #75
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71901135
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef senesta het volgende:
Ik dacht ook dat het gedoe al lang was afgelopen

Ik ben trouwens wel benieuwd of michael jackson ook echt op het einde niet meer kon zingen, wat zijn de laatste beelden waarop hij live zingt? Ik ben benieuwd of dat ook in die film te zien zal zijn.
Ze hadden het er toch over dat hij zelf uiteindelijk 13 minuten zong (live ik denk het niet) en danste en dat de rest opgevuld werd door dansers enzo?
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')