quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:03 schreef Silenus het volgende:
Martijn heeft de voortanden van z'n pa gejat!
Of het is het broertje van Suarez.
Andre was echt weer een topperquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ook weer genoten?
Jackson imitaties
Die gast had een preventief nekschot moeten hebben.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:22 schreef Cee het volgende:
Is het een jongen of een meisje met een zware stem?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Yoehoe Popstars, ik kom eraan.
iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Yoehoe Popstars, ik kom eraan.
Die korte broek
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Sas mag mijn mic wel een keer ter hand nemen
Heb jij ook een lekker kontje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef Karina het volgende:
Haha Patricia: Lekker kontje heeft ze wel.
Ik kijk nooit naar mijn eigen kont, dus geen ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij ook een lekker kontje?
Als je nou een foto post kunnen wij oordelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar mijn eigen kont, dus geen idee
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Silenus het volgende:
Rot op met die 'wie ben ik'-onzin. Ik wil lelijke mongolen en lekkere wijven zien!
+1. Ik heb het geluid ook uitstaan dus heb geen idee wat er gaande is nu.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Silenus het volgende:
Rot op met die 'wie ben ik'-onzin. Ik wil lelijke mongolen en lekkere wijven zien!
QFTquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Silenus het volgende:
OF de dochter van Patty Brard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:33 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik denk dat het die dochter van Patricia is , hoe heet zo ookal weer?
Ze antwoordde 'nee' toen ze vroegen of ze al eens aan een talentenjacht op tv had meegedaan. En deze zong ook nog beter dan Rachel (vond ik).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:33 schreef Marloes het volgende:
Rachel van idols bedoel ik dan, maar nu weet ik het al niet zeker meer
Die mocht willen dat ze zo kan zingen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:34 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk ook Roxeanne Hazes.
De mysterie gast alleen niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Karina het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Roxanne Hazes ook al een keer aan een talentenjacht had meegedaan volgens mij, weet het niet zeker.
Je hebt een platencontract bij Tenman Records en mag jammen met Timberlake, dan denk ik dat je niet echt meer behoefte hebt om in Popstars jezelf te gaan verkopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij was die mistery guest Esmee. Ik weet alleen niet of ze een dochter is van een bekende Nederlander.
Alsof Patricia het dan niet gehoord zou hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik denk toch dat het Christina ( weet opeens weer hoe ze heet) is
Roxeanne kan echt niet zoo zingen hoowr
Dat is wel een goeie inderdaad, de meeste kinderen zullen we niet kennen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
Volgens mij is het een onbekende dochter van een bekend iemand, en aangezien er tientallen/honderden BN'ers in alle mogelijke categorieën rondlopen, is het een beetje moeilijk raden. Zou jij weten hoe de dochter van een van de leden van Golden Earing er bijvoorbeeld uit ziet? Ik noem maar even een zijspoor.
Ze zei dat ze wist hoe het is om bekend te zijn bij een groot publiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
Volgens mij is het een onbekende dochter van een bekend iemand, en aangezien er tientallen/honderden BN'ers in alle mogelijke categorieën rondlopen, is het een beetje moeilijk raden. Zou jij weten hoe de dochter van een van de leden van Golden Earing er bijvoorbeeld uit ziet? Ik noem maar even een zijspoor.
Pleasequote:
So you wanna be a popstar, was niet echt een talentenjachquote:Trutje Hazes zal het niet zijn, want die heeft al aan zo'n show meegedaan toch?
Wel dan is het die van Patty Bradquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof Patricia het dan niet gehoord zou hebben.
Ja sorry, zo noemen we haar in de Currygate topics al maanden nu, dus dat ram je er niet zo één twee drie meer uitquote:
Niet? Hoe noem je dat dan?quote:So you wanna be a popstar, was niet echt een talentenjach
Ik volg de bladen niet zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen is ze het dus niet
celebrity karaoke reality-serie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Niet? Hoe noem je dat dan?
En Meisje Hazes kan niet zo goed zingen.
Kan ook zijn dat ze weet hoe het is om bekend te zijn bij een groot publiek vanwege verhalen die ze van haar vader of moeder hoort.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei dat ze wist hoe het is om bekend te zijn bij een groot publiek
Een onbekende dochter is niet bekend bij een groot publiek en ze had in de bladen gestaan zei ze.
Lola Brood kan dan net denk ik.
Nopequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
De dochter van Herman Brood wellicht?
Dat zei ik ook al jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
De dochter van Herman Brood wellicht?
Hoezo niet?quote:
Die is toch niet van een bekende familie? Of wel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef Ireth het volgende:
In den beginne dacht ik aan een dochter van Robert ten B. maar later dacht ik aan Melodie Klaver... niet eens qua zang, maar het silhouet zeg maar..
Herkende geen miss Piggy in het silhouet, dus nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:
Kan t t zusje van Jantje Smit niet zijn?
Mwa niet echt. Kimberley (haar zusje) speelt in Spangasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Die is toch niet van een bekende familie? Of wel?
Nee dan is het haar niet. Er stond toch op de site dat ze bekende ouder(s) had?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Trusten het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Kimberley (haar zusje) speelt in Spangas
Wiki: "Melody is de zus van actrices Kimberley Klaver en Stephanie Klaver."quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Die is toch niet van een bekende familie? Of wel?
Nah dan valt Mel af denk ik...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dan is het haar niet. Er stond toch op de site dat ze bekende ouder(s) had?
Maar dat zijn nog steeds geen bekende ouder(s)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wiki: "Melody is de zus van actrices Kimberley Klaver en Stephanie Klaver."
Bij mij zijn ze iig niet bekend, maar velen zullen ze wel kennen?
quote:■De Mystery Popstar is deze week een (jonge?) vrouw
■Ze komt uit een bekende familie
■Ze heeft nog nooit meegedaan aan een talentenjacht
■Ze heeft in bladen gestaan
■Haar vader en/of moeder is/zijn ook bekend
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah dan valt Mel af denk ik...
IMDB: "Born to Patricia, who owns a clothing store, and Laurens Klaver, who works as a photo-editor."
Ik hou het op Lola Brood of een van de Ten Brink meiden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over een dag is wel uitgelekt wie 't is denk ik.
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou het op Lola Brood of een van de Ten Brink meiden.
Het is Popstars he, geen Uri Gellerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:14 schreef RioolSpook het volgende:
Als ik op Lola Brood google en kijk bij afbeeldingen kom ik uit bij een foto van Nance en Gerard. Misschien dat dat iets te betekenen heeft?
Nee die zit al volgeboekt dit jaar, heeft dit programma niet meer nodigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Herkende geen miss Piggy in het silhouet, dus nee.
Was de azijn in de aanbieding vandaag?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef UltraR het volgende:
Wat is dit een slecht programma zeg.![]()
Echt een dieptreurige vertoning. En maar vast blijven houden aan het uitzenden van die halfjaarlijks terugkerende kanslozen als dat hinnikende paard en dat echtpaar met die vrouw met de bijbel. Heeft nou echt niet 100% van de kijkers dat ondertussen wel gehad?
Zulk typisch SBS6 publiek. En dan moet dat uiteindelijk weer tot een popgroepje leiden. Je zou toch denken dat ze na RED wel beter moeten weten. Wat een faal zeg.![]()
Heb het zitten kijken in de, vele, reclameblokken bij Gladiator. En ik wist weer genoeg. Ik houd het bij de RTL talentshows. Daar mag SBS nog niet eens de veters van strikken.
Overigens goed om te zien dat Popstars ook geen eigen themaforum heeft hier op FOK.
Niet perse,heb ik Henk -Jan horen zeggen in een interview.Als er iemand uitspringt en meer geschikt is als solo zanger/es kan dat ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef UltraR het volgende:
Wat is dit een slecht programma zeg.![]()
Echt een dieptreurige vertoning. En maar vast blijven houden aan het uitzenden van die halfjaarlijks terugkerende kanslozen als dat hinnikende paard en dat echtpaar met die vrouw met de bijbel. Heeft nou echt niet 100% van de kijkers dat ondertussen wel gehad?
Zulk typisch SBS6 publiek. En dan moet dat uiteindelijk weer tot een popgroepje leiden Je zou toch denken dat ze na RED wel beter moeten weten. Wat een faal zeg.![]()
Heb het zitten kijken in de, vele, reclameblokken bij Gladiator. En ik wist weer genoeg. Ik houd het bij de RTL talentshows. Daar mag SBS nog niet eens de veters van strikken.
Overigens goed om te zien dat Popstars ook geen eigen themaforum heeft hier op FOK.
Elke week, vanavond is het Thomas Berge geloof ik. Kan ook zijn dat ie volgende week komt, dat weet ik niet meer precies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het nou, wanneer worden die mysterieuze mensen bekend gemaakt?
In de theaterronde? En komt er elke week een Mr/Miss X of was er maar eentje?
Elke week eentje! Vanavond een mannelijke acteur, zag ik in een voorstukjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het nou, wanneer worden die mysterieuze mensen bekend gemaakt?
In de theaterronde? En komt er elke week een Mr/Miss X of was er maar eentje?
Maar stel dat er eentje of meer daarvan helemaal door gaat tot de theaterrondes en eventueel live shows, dan zijn ze toch niet meer onherkenbaar te houden? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Elke week eentje! Vanavond een mannelijke acteur, zag ik in een voorstukjeen het wordt pas bekend gemaakt als degene eruit ligt, geloof ik.
Oh dat dacht ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:04 schreef Rauzer het volgende:
Het is toch ook niet echt de bedoeling dat ze mee gaan doen?
Ik ben ook heel benieuwd ja hoe ze dat gaan doen dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze doen wel mee heur!
En ik weet niet hoe dat zit met onherkenbaar houden tijdens liveshows enzoMisschien dat ze het steeds op dezelfde manier gaan doen als bij de auditie, met zo'n scherm
Ik ga het ook maar weer eens kijken. Vond het vorige week erg leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:48 schreef Karina het volgende:
Alvast tvp voor vanavond, de wijn staat al koud en de chips is ingekocht
Het lijkt me in de live shows wel moeilijk. Je kunt moeilijk iemand waar je het gezicht niet van ziet op popsterrengehalte/plaatje beoordelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd ja hoe ze dat gaan doen dan.
Wie weet, hebben we straks Marco Borsato als winnaar
Dat dacht ik ook gelijk! Het is wel héél erg toevallig hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Whahaha hebben ze op FOK! gekeken?
Lola Brood, dochter Robert ten Brink, Roxane Hazes...
Ik ben er ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik vond het helemaal niet zo goed.
Zo schreeuwerig
(Zit ik alleen te kijken?)
Toch een fijne maand?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:35 schreef Rnnz het volgende:
Oeh, ze heeft de muziek in mei.
'I GOT THE MUSIC IN MAAYYY'
een beetje wel jaquote:
Ja hoor... maar die weten dat ze DIT niet nodig hebben en er met hun talent wel komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:41 schreef Rnnz het volgende:
Wat een middelmaat is het toch allemaal wat er langskomt.
(nee, niet alleen gebaseerd op deze uitzending).
Hebben we eigenlijk nog wel talent in Nederland?
Nee hoor, zijn er pas vier geweest ofzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:45 schreef Karina het volgende:
Shit helemaal vergeten, ik dacht dat het zaterdag was vandaag! Nog wat leuks gemist?
Hooghoudt Roodfruit en C1000 bolognesechips (omdat dat de échte lekkere zijn van vroegerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik zit al weer aan de rose ') en ik heb een zak tortilla chips.
Heb momenteel ook een zak chips met een amaretto.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik zit al weer aan de rose ') en ik heb een zak tortilla chips.
Mag ik ook mee proosten met mijn biertje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Heb momenteel ook een zak chips met een amaretto.Proost Karina!
Ik volg het liever op tvquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Ook te volgen via #popstars op Twitter
Hmm.. die ken ik nog niet. Ben net in de supermarkt geweest... toch eens beter opletten...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk die chips met honing en mosterd proberen, maar die hadden ze niet bij mij in de supermarkt.
En Proost Muziekstad![]()
Wat een bazenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Ook te volgen via #popstars op Twitter
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik ook mee proosten met mijn biertje?
Ik zag de reclame, is een tijdelijke smaak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Hmm.. die ken ik nog niet. Ben net in de supermarkt geweest... toch eens beter opletten...
Daar bestaan van die mini keyboard voor ja... dat reist ook makkelijker met je laptop meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik moet toch eens iets kopen voor het toetsenbord van mijn laptop, die wordt altijd helemaal vettig met die chips en zo.
Oh dat kan ook inderdaad, ik zat meer aan een hoesje te denken, die heb je wel, maar nog niet gevonden voor mijn laptop en met niet al te hoge verzendkosten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Daar bestaan van die mini keyboard voor ja... dat reist ook makkelijker met je laptop mee
Heb er ook eentje.
Volgens mij hebben ze ook daadwerkelijk op Fok! gekeken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Whahaha hebben ze op FOK! gekeken?
Lola Brood, dochter Robert ten Brink, Roxane Hazes...
Oh, dacht dat die andere dat ging zingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:05 schreef MissJ het volgende:
Ik heb gewoon echt medelijden met Marcella. Ze is zooo lelijk![]()
whehehe gaat ze ook nog Pokerface zingen![]()
In die categorie schatte ik haar ook in ....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:07 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht die gaat iets van Andre Hazes zingen of zo.
Ben bang van welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef MissJ het volgende:
whehehehehehe ze gaat toch niet door he?
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |