Ik heb speciale postrechten omdat ik lekker benquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef Japsnars het volgende:
Nu dan
Goddorrie, ik dacht toch echt dat ik wel de FiPo zou hebben![]()
Hoe kan jij zo snel achter elkaar posten
Sigarettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef iszinloos het volgende:Ik ga in de zon zitten met bier, sigaretten en muziek.
Later nerds.
Daarom heb je zo'n zwak voor mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het hangt een beetje tegen irritant aan, daarom vind ik het wat hebben of zo.
Kwalitietjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true.quote:
Net je moeder dr slaapkamerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Allemaal van die lelijke mensen lichamen tegen je aan zeker
Fapperdefapskiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
Allemaal lang niet zo goed als deze:
[ afbeelding ]
lastig johquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
kanker nu zit ik met een stijve penis.
Heb ik al.quote:
Picsquote:
heb je een meisjequote:
Met een zak erover wel jaquote:
Whehehequote:
Fake.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
Allemaal lang niet zo goed als deze:
[ afbeelding ]
Waar zijn die tieten?quote:
die is veelste dikquote:
Hoe wil jij mij eten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Als die echt zijn japsnars, dan eet ik Allure.
Volgens mij wil jij haar sowieso al eatenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Als die echt zijn japsnars, dan eet ik Allure.
Jij prefereert anorexia types?quote:
pussy eatenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij haar sowieso al eaten
Zij is wel oké, de rest is walgelijk.quote:
nee mensen met een normaal figuurquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
Post anders even allemaal gephotoshopte en silliconen bevattende bimbo's ofzo.
HETEROquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zij is wel oké, de rest is walgelijk.
Wat denk je wat zij heeft dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef gers het volgende:
[..]
nee mensen met een normaal figuur![]()
maatje 34/38 dus
Dat was toch wel een redelijk normaal figuurquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef gers het volgende:
[..]
nee mensen met een normaal figuur![]()
maatje 34/38 dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
40quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat denk je wat zij heeft dan?
56?
gers probeert te trollen, gewoon niet op in gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat denk je wat zij heeft dan?
56?
Ik morph in de gedaante van IQM en dan nadat we de film hebben gekeken en met het voorspel bezig zijn dan begin ik!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik morph in de gedaante van IQM en dan nadat we de film hebben gekeken en met het voorspel bezig zijn dan begin ik!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jij lijkt op Juicyhil, alleen dan met rood haar en 2 grotere tieten
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik morph in de gedaante van IQM en dan nadat we de film hebben gekeken en met het voorspel bezig zijn dan begin ik!
Gefeliciteerd, je bent niet grappig.quote:
Nee dat denk ik ook niet, het lijkt me onmogelijk om met 1 hand te FOK!ken terwijl ik met de andere hand bezig ben met het succesvol bevredigen van de ander!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar je heb vast niet dezelfde skills als hem.
jij welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent niet grappig.
Niet grappig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent niet grappig.
Oei, matige diss jegens IQM.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, het lijkt me onmogelijk om met 1 hand te FOK!ken terwijl ik met de andere hand bezig ben met het succesvol bevredigen van de ander!
Natuurlijk, zet je dissradar eens aan.quote:
Die staat zo ingesteld dat 'ie de speldenprikjes standaard negeert.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk, zet je dissradar eens aan.
Ghehehequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Die staat zo ingesteld dat 'ie de speldenprikjes standaard negeert.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat bwas mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
Het is vandaag een memorabele dag, we zijn vandaag aangekomen bij het 1500ste deel van deze nutteloze bagger-reeks.
Watte?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef Fascination het volgende:
Whehe, ik speelde net balloono in m'n eentje, veel leuker.
Alleen lelijke kontjes, anders gaat Kasparov huilenquote:
Waarom niet ? Kontjes kutjes alles mag gepost wordenquote:
Hier: een kutfietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom niet ? Kontjes kutjes alles mag gepost worden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
IQM wordt boos om een spelletje, hihi.
Je doet maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:55 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Mag je ook kontjes posten?.
*Edit* Fok it ik doe het gewoon er is volgens mij toch niemand die het erg vind..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude praat geen spetterpoep. Dat laatste rondje waarbij ik won speelde ik ook daadwerkelijk gewoon mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]Nee, man. Als ik boos ben, ben ik heel wat irritanter.
Nee, maar zombies zijn niet tof.Heb je iedereen verslagen, moet je nog tegen zo'n slapende n00b, maak je per ongeluk een foutje, heeft hïj gewonnen. Door niets te doen.
Terwijl je al had gewonnen, als hij er niet was geweest.
'T blijft je eigen fout. De winst lag voor het grijpenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
Nee, maar zombies zijn niet tof.Heb je iedereen verslagen, moet je nog tegen zo'n slapende n00b, maak je per ongeluk een foutje, heeft hïj gewonnen. Door niets te doen.
Geniaalquote:
Logischquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
CD: Best Gay Hits Ever:-Best-Gay-Hits-Ever.html
En welke liedje staat er op de cd?![]()
Alphabeat met Fascination.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |