Naar dit boek ben ik ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:50 schreef Angel-A het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet zo heel veel in gelezen maar het ziet er veelbelovend uit.
Heb je deze al gelezen van hem:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Naar dit boek ben ik ook wel benieuwd.
Ik ken het boek (nog) niet, maar ik ga hem wel lenen bij de bieb als ik Mannen die vrouwen haten uit heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:16 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Heb je deze al gelezen van hem:
[ afbeelding ]
Paolo Bocchi behoort tot de absolute top van de plastische chirurgie en leidt een snel yuppenbestaan, gevuld met designerkleding en designerdrugs. Door overmatig gebruik van cocaïne heeft hij zijn paranoia niet meer onder controle: in iedere voorbijganger ziet hij een undercoveragent van de narcoticabrigade. Als hem tijdens de borstvergroting van een beroemde soapactrice wordt verteld dat buiten de operatiekamer agenten op hem staan te wachten, komt hij met een wel heel originele locatie op de proppen om zijn cocaïnevoorraad te verbergen… Probleem is alleen: hoe krijgt hij de handel weer terug?
Dun boekje, kost maar 2,50 ofzo. Leuk verhaal, kun je vast wat van hem proberen.
Dat was het 5 jaar geleden ook alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
The lost symbol - Dan Brown.
Het is wel aardig tot nu toe maar de hype rondom dit boek / de schrijver is zwaar overdreven.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
Ik ben begonnen in The Book Thief en het bevalt me zeer!! Moest in het eerste hoofdstuk al enorm grinniken om de volgende passage: "First up is something white. Of the blinding kind. Some of you are most likely to think that white is not a colour and all of that tired sort of nonsense. Well I'm here to tell you that it is. White is without a question a colour, and personally, I don't think you want to argue."
En dan in aanmerking nemende dat het verhaal en dus ook bovenstaande wordt verteld door De Dood.![]()
[ afbeelding ]
Die is mooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Reve, dat kan niet fout gaan.
Lijkt me ook wat!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef Drexl het volgende:
L.F. Céline - Voyage au Bout de la Nuit, de Nederlandse vertaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |