abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:32:53 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71897203
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Wat vals.
Datte

Miss_S: ik snap dat het allemaal wat gevoelig ligt, maar men bedoelt het hier veelal goed, dus moet je geen gemene opmerkingen gaan maken Jij snapt maar al te goed dat het voor Mo net zo kut is soms als voor jou.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71897213
Helleuuuuu wat is het weer gezellig hier . Ik ben het stiekem eens met Co en Tink hoor, en ik vertoon ook dat stomme uitstelgedrag met het hardlopen. Het stomme is dat ik ooit bijna bij het eind van Evy 1 ben gekomen, het toen echt heerlijk vond, maar na het stoppen en zo lang niet gelopen te hebben nu les 1 zo zwaar vond (ik heb verdorie NOG spierpijn en les 1 was op dinsdag!!) dat ik me afvraag of ik wel verder moet .

Maar goed, komt goed, vanmiddag ga ik rennen. ECHT. Al heb ik vandaag al best wat beweging gehad, ik dacht wel even boodschappen voor de hele week te halen op de fiets. Maar ik ken het hier nog niet zo goed, dus ik ben drie keer verdwaald, 1x bijna gevallen, en dan alles met twee volle fietstassen, twee tassen aan het stuur en nog een rugzak vol spullen . Pffrt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 11:34:34 ]
pi_71897280
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:
Thanks MoBlo en Tink
MoBlo meer dan Tink
Maar goed MoBlo weegt over 5 jaar ook weer net zoveel als toen ze begon

Hmmmmz................. Er is niet echt heel veel voor nodig om de ware aard van het beestje weer te doen bovendrijven merk ik. Vals kreng!
pi_71897297
Ohja en een lijstje voor vandaag:

O: Twee geroosterde kapjes brood met achterham en komkomkommer, glas karnemelk.
T: Aardbeien, karnemelk
L: Twee geroosterde boterhammen met pindakaas, sambal, komkommer, thee.
S: Evy les 2.
D: Barbecue! Ik houd het bij een karbonaadje, daarbij rooster ik wat pitabroodjes en ik maak een witlofsalade met appel/rozijntjes/selderij/noten.

Hoe ernstig is karnemelk eigenlijk? Ik vind het zo lekker, het heeft 30 calorieeen per 100 ml en als ik eenmaal begin dan drink ik zo een pak leeg . Maar 't lijkt me beter dan Optimel ofzo.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:38:49 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71897310
Jee, ik wilde net een post plaatsen, lees ik dit...lekker gezellig.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:39:41 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71897323
Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik rennen niet echt leuk vind. Daarentegen fiets ik liever, doe ik aan bodybalance en aerobics, doe ik iedere dag oefeningen en maak ik regelmatig lange wandelingen (met en zonder prikstokken ). En heel soms krijg ik ineens zin om hard te lopen en dan loop ik een uurtje.
Maar omdat ik weet dat ik het nooit vol ga houden begin ik niet aan Evy ed., hoe "in" dat ook mag zijn.

Voor nu heb ik een schop onder mijn kont nodig, want ik heb al 6 weken niet gesport. Mijn gewicht is stabiel (57), maar begin wel een buikje te ontwikkelen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71897360
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik heb ook een paar keer geblowd. Na de eerste keer - was in de pauze op de middelbare school - moest ik ook nog gymmen dus ik hing helemaal slap in de ringen . De keren daarna heb ik vrijwel niets gevoeld en nu vind ik het niet interessant meer .
Haha, de eerste keer voelde ik juist niets.. later heb ik een paar keer echt een lachkick gehad, en ik heb een keer vreselijk zitten spacen: stond ik in de kroeg een uur lang exact dezelfde beweging te doen op de muziek, en ik was er van overtuigd dat onweerstaanbaar stond te dansen.
pi_71897364
ach, we weten wie het zegt...

over een week doet ze weer poeslief
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:41:47 #259
331 Merel
Be here now.
pi_71897368
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:

Maar goed, komt goed, vanmiddag ga ik rennen. ECHT. Al heb ik vandaag al best wat beweging gehad, ik dacht wel even boodschappen voor de hele week te halen op de fiets. Maar ik ken het hier nog niet zo goed, dus ik ben drie keer verdwaald, 1x bijna gevallen, en dan alles met twee volle fietstassen, twee tassen aan het stuur en nog een rugzak vol spullen . Pffrt.
Ik zie het zo voor me

Heb net 5 kilometer gelopen, meer gewandeld dan gerend, maar beter dan niks. Zo nog een bakkie yoghurt en dan proberen om niet te veel te eten op de bruiloft. Volgens mij heb ik m'n gezond-eten-en-vaak-sporten-knop weer gevonden en 'm omgezet! Hopen dat dat voorlopig zo blijft
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71897383
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:38 schreef Aventura het volgende:
welkom terug!
Ja doei.
pi_71897425
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik rennen niet echt leuk vind. Daarentegen fiets ik liever, doe ik aan bodybalance en aerobics, doe ik iedere dag oefeningen en maak ik regelmatig lange wandelingen (met en zonder prikstokken ). En heel soms krijg ik ineens zin om hard te lopen en dan loop ik een uurtje.
Maar omdat ik weet dat ik het nooit vol ga houden begin ik niet aan Evy ed., hoe "in" dat ook mag zijn.

Voor nu heb ik een schop onder mijn kont nodig, want ik heb al 6 weken niet gesport. Mijn gewicht is stabiel (57), maar begin wel een buikje te ontwikkelen
* PurePoisonPerfume schopt Tink

Ik heb me er idd ook bij neergelegd dat ik hardlopen niet leuk vind, heb het echt een behoorlijke tijd geprobeerd, maar het ligt me gewoon niet. Nu ben ik dus van alles aan het uitproberen op de sportschool (ik begin nu met twee keer per week sporten, wil het opbouwen naar iig drie keer), en ik ga in september weer beginnen met stijldansen . Ik heb eigenlijk mijn hele leven gedanst (van mijn 3e tot mijn 20ste), en begin het echt te missen, dus dat wil ik weer gaan doen.
pi_71897431
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:41 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik zie het zo voor me

Heb net 5 kilometer gelopen, meer gewandeld dan gerend, maar beter dan niks. Zo nog een bakkie yoghurt en dan proberen om niet te veel te eten op de bruiloft. Volgens mij heb ik m'n gezond-eten-en-vaak-sporten-knop weer gevonden en 'm omgezet! Hopen dat dat voorlopig zo blijft
Yay voor de omgezette knop .

En over mijn fietsavontuur - ik heb dus gewoon een auto he maar ik moest weer zonodig op de fiets. In een stad waarin de autowegen gescheiden zijn van alle fietspaden, wat inhoudt dat als je weet hoe je met de auto naar 't centrum komt, dat helemaaaal niet inhoudt dat je ook zomaar met de fiets de weg kan vinden .
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:45:00 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71897437
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:38 schreef Aventura het volgende:
zo dramatisch is het toch allemaal niet Heb wel grotere meningsverschillen meegemaakt waar het er harder aan toe ging in Slank
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:47:46 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71897489
Tussen de bedrijven door nog een paar potten appel-druivenjam én pittige appelcompote gefabriceerd. Nog 50 kg appels te gaan
Als het niets wordt met die baan kan ik altijd nog appelvrouwtje worden
pi_71897507
Kan voor vandaag geen lijstje maken, want heb geen idee wat de dag gaat doen..

wel flink gebrunched net, dus kan er in ieder geval tot het avondeten wel weer tegenaan.

3 minibroodjes met 1 gekookt eitje en wat beleg (kaas, brie en hagelslag).
Vanavond bij octopussy eten, weet niet wat we daar krijgen, maar zal me zeker wel inhouden

En daarna gaan we naar mijn schoonouders even hoi zeggen en kijken hoe het met de schoonmoes gaat ze is zó sterk! Ze gaat maandag alweer voor de 4e kleine chemo, en zit dan al bijna op de helft: ze moet er 9 in totaal.

Dan blijven we daar slapen en dan morgen alles regelen op de trouwlocatie

zijn overigens de trouwringen die we gezien hebben, maar dan zonder de steentjes.. dat kan gelukkig, want we zijn niet zo van de blingbling
Ja doei.
pi_71897512
Ik vind hardlopen best leuk, zodra je langere stukken gaat lopen en echt het gevoel krijgt iets te doen. Maar dat opstarten . Iedere keer weer komt er een blessure tussendoor of iets waardoor ik weer niet genoeg kan trainen. Die wedstrijd eind september zit er echt niet in voor me .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71897537
herkenbaar chico!

Daarom heb ik gewoon gezegd: vanaf 1 september sport ik weer, omdat ik weet dat ik nu ZO onregelmatig leef en dan elke keer weer opnieuw zou moeten beginnen..

elke keer bij les 1 beginnen is niet echt briljant en goed voor je ego dus dan gewoon in al mijn zen-heid en ritme weer de boel gaan opbouwen naar Evy serie 2 en dan de Marikenloop 10km als einddoel moet lukken..
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:51:14 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71897554
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

zo dramatisch is het toch allemaal niet Heb wel grotere meningsverschillen meegemaakt waar het er harder aan toe ging in Slank
Da's wel waar..maar tussen zoiets lijkt je on-topic post opeens offtopic, zeg maar
pi_71897583
en for the record, over 5 jaar ben ik nog geweldiger dan nu
en op wereldreis, alsof je dan tijd hebt om vet te worden
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:53:31 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71897601
Over sporten gesproken, hardlopen is helemaal niets voor mij. Ik woon in m'n nieuwe huis nu om de hoek bij een splinternieuw zwembad. Zwemmen lijkt me wel wat. Maar wat is dan een goede workout? Een uur baantjes trekken? En in welk tempo dan?
pi_71897714
weet niet wat je zwemervaring is en hoe je techniek is?

Om écht effectief te zwemmen is het wel van belang dat je techniek in orde is zodat je je spieren goed gebruikt en de juiste kracht zet..

als zo, dan zou ik zeggen 45 minuten tot een uurtje baantjes trekken a la Evy zeg maar.. opbouwen
Weet niet in hoeverre je de rust in dat zwembad hebt of dat er allerlei bejaarden door elkaar zwemmen?
Ja doei.
pi_71897740
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Da's wel waar..maar tussen zoiets lijkt je on-topic post opeens offtopic, zeg maar
De discussie was eigenlijk wel behoorlijk ontopic deze keer!!

Ik heb geen idee over dat zwemmen, maar ik geloof dat CF regelmatig wel zwemt......dus die weet er meer van misschien.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:02:39 #273
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71897767
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
weet niet wat je zwemervaring is en hoe je techniek is?

Om écht effectief te zwemmen is het wel van belang dat je techniek in orde is zodat je je spieren goed gebruikt en de juiste kracht zet..

als zo, dan zou ik zeggen 45 minuten tot een uurtje baantjes trekken a la Evy zeg maar.. opbouwen
Weet niet in hoeverre je de rust in dat zwembad hebt of dat er allerlei bejaarden door elkaar zwemmen?
Euh, ik kan alleen schoolslag eigenlijk
Ik ga zometeen even langs om wat info in te winnen over zwemtijden, of er uren zijn voor doelgroepen etc.
In Amsterdam waren er bij het buurtzwembad ook lessen om je zwemtechniek bij te slijpen, zal eens kijken of ze dat hier ook doen.
pi_71897806
er was ooit een zwemlesmeet geopperd

maar ik zou als je die mogelijkheid hebt dat zeker even gaan doen.. met een goede schoolslag en borstcrawl kom je al een heel eind
Ja doei.
pi_71897845
Misschien hebben ze daar ook wel aquajogging of -robic.
Kun je zo fanatiek en effectief maken als je zelf wilt.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:07:45 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_71897855
jeetje...

nou, for what its worth, ik vind wel dat conleche gelijk heeft.
In de zin dat als je wilt, je ook zult moeten doen.
Ik heb ook te veel excuses voor mezelf, ik zie dat wel hoor.
jammer dat miss S zo reageert
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:08:42 #277
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71897873
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Misschien hebben ze daar ook wel aquajogging of -robic.
Kun je zo fanatiek en effectief maken als je zelf wilt.
Lijkt me best leuk, alleen ben ik bang dat daar alleen maar 50+'ers met ernstig overgewicht op afkomen
pi_71897874
excuses hebben is niets mis mee, zolang je het van jezelf weet en het niet glashard blijft ontkennen..
Ja doei.
pi_71897881
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Lijkt me best leuk, alleen ben ik bang dat daar alleen maar 50+'ers met ernstig overgewicht op afkomen
ik zou graag 'nee' zeggen, maar mijn moeder doet 't ook..
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:10:08 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71897893
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
excuses hebben is niets mis mee, zolang je het van jezelf weet en het niet glashard blijft ontkennen..
En zelfs dat is eigenlijk niet zo drama als ik eerlijk mag zijn.
pi_71897907
Ik wil ook aquajogging gaan doen met een vriendin na de vakantie Dat moet met en RU sportkaart dus ik denk dat dan die 50+ ers wel meevalt
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71897926
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En zelfs dat is eigenlijk niet zo drama als ik eerlijk mag zijn.
nou ja.. drama is een groot woord idd
Ja doei.
pi_71897941
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook aquajogging gaan doen met een vriendin na de vakantie Dat moet met en RU sportkaart dus ik denk dat dan die 50+ ers wel meevalt
in zwembad oost is 't wel grappig. heb die cursus wel eens gezien toen ik ging zwemmen.. ik moet er zelf niet aan denken zou alleen maar dubbel liggen, maar daar is de gemiddelde leeftijd wel wat lager ja
Ja doei.
pi_71897946
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Aventura het volgende:
Ik heb aquarobic een tijdje gedaan toen ik nog in Nijmegen woonde en de groep bestond daar voornamelijk uit studenten.
Maar het was ook wel een hele fanatieke juf daar.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:13:11 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71897953
Ik heb ook allerlei excuses, want ik heb gewoon een bloedjehekel aan sporten. Ha! Dus ben ik ook gestopt met zeggen 'ik ga weer hardlopen!', want dat houd ik miss een paar weken vol en dan stop ik weer. Dus begin ik maar helemaal niet meer . Misschien dat ik in Amersfoort wel iets aan sport ga doen, in groepsverband (hupsen op muziek ofzo ), maar dat zien we dan wel weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_71897968
'hupsen'
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:14:14 #287
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71897973
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zou graag 'nee' zeggen, maar mijn moeder doet 't ook..

O ja en ik ben met Margriet Streep-je slank ( ) toch maar mooi 1 kg kwijt. Weeg nu 67,5.
Zuslief doet het dus ook en die is al 2,5 kilo kwijt in 3 weken. Is een dieet van 1300 kcal per dag, waarbij je ervoor zorgt dat je elke dag alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt. (Ik ga er stiekem wel met 100-200 kcal per dag overheen, maar het werkt nog steeds).
Het is echt confronterend. Het blijkt dat ik normaal gesproken rustig 2000-2500 kcal naar binnen schuif elke dag. En dat daarvan heel veel kcal van vet komen.
pi_71897991
ah! Cinnamongirl deed ook Margrieten! ook met succes!

als het zo confronteert is 't wel puik denk ik zo want dan kom je hopelijk straks na het strepen ook niet meer aan die 2000
Ja doei.
pi_71898007
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
in zwembad oost is 't wel grappig. heb die cursus wel eens gezien toen ik ging zwemmen.. ik moet er zelf niet aan denken zou alleen maar dubbel liggen, maar daar is de gemiddelde leeftijd wel wat lager ja
Zwembad Oost.
De leeftijd bij het jogging was wel wat hoger.
Oh, we hadden ook een (1) man in het groepje.
pi_71898024
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuk toch

En ik ga ook als het schooljaar weer begint 'BOMmen' bewegen op muziek dat is ook leuk... soort van hupsen op muziek denk dat ik wel een betere conditie heb als de laatste keer dat ik dat heb gedaan us misschien dat ik het nu wel helemaal vol kan houden
pi_71898033
Ga je nog spinnen?
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:18:25 #292
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71898048
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
ah! Cinnamongirl deed ook Margrieten! ook met succes!

als het zo confronteert is 't wel puik denk ik zo want dan kom je hopelijk straks na het strepen ook niet meer aan die 2000
Inderdaad! Het helpt met bewust worden. Zal nu in de bedrijfskantine niet zo gauw meer een volkorentriangel of dergelijk luxe broodje op mijn bordje leggen en die beleggen met oude kaas en roomboter. Het kan wel, maar als ik dan 's avonds niet wat minder, dan ga ik gewoon over mijn limiet heen en kom ik aan. (of val in elk geval zeker niet af).
pi_71898060
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:
Thanks MoBlo en Tink
MoBlo meer dan Tink
Maar goed MoBlo weegt over 5 jaar ook weer net zoveel als toen ze begon

dat soort steken onder danwel boven water, wil je die achterwege laten?
maar dat was al wel bekend toch? dat die achterwege mogen blijven?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:19:36 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71898066
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zwembad Oost.
De leeftijd bij het jogging was wel wat hoger.
Oh, we hadden ook een (1) man in het groepje.
Was die gay of gewoon slim (in badpak hupsende chicks om je heen is niet verkeerd natuurlijk)
pi_71898073
spinnen ehm... ik wil het eigenlijk wel eens proberen... maar ik wil ook kickboksen proberen Maar ik ga eerst beginnen met een fitnessinstructie die heb ik nog steeds niet gedaan
pi_71898085
kickboksen!
Bij Perry! Dan ga ik mee
Ja doei.
pi_71898154
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
kickboksen!
Bij Perry! Dan ga ik mee
Dat trekt mij helemaal niet he, vechtsportachtige dingen.. ze hebben van Les Mills ook bodycombat, dat is een combi van boksen en taekwondo enzo, maar dat lijkt mij helemaal niets. Schijnt wel erg gezond en calorieverbruikend te zijn overigens.. maar ik ben teveel een meisje daarvoor .
pi_71898187
ik ben er ook heel slecht in maar het is echt erg leuk en vooral goed voor je lichaam en spieren
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:26:13 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71898189
Ik wou dat ik ook kon kickboksen. Maar dat mag niet ivm CI (en voor die tijd zou het ook niet gemogen hebben, omdat ik heel snel doof kan worden van een klap op m'n hoofd)
Niet meer actief op Fok!
pi_71898201
nou, dan zie ik nog maar 1 oplossing vik:

Curling
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')