Lijkt me best leuk, alleen ben ik bang dat daar alleen maar 50+'ers met ernstig overgewicht op afkomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Misschien hebben ze daar ook wel aquajogging of -robic.
Kun je zo fanatiek en effectief maken als je zelf wilt.
ik zou graag 'nee' zeggen, maar mijn moeder doet 't ook..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, alleen ben ik bang dat daar alleen maar 50+'ers met ernstig overgewicht op afkomen
En zelfs dat is eigenlijk niet zo drama als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
excuses hebben is niets mis mee, zolang je het van jezelf weet en het niet glashard blijft ontkennen..
nou ja.. drama is een groot woord iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En zelfs dat is eigenlijk niet zo drama als ik eerlijk mag zijn.
in zwembad oost is 't wel grappig. heb die cursus wel eens gezien toen ik ging zwemmen.. ik moet er zelf niet aan denkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook aquajogging gaan doen met een vriendin na de vakantieDat moet met en RU sportkaart dus ik denk dat dan die 50+ ers wel meevalt
Ik heb aquarobic een tijdje gedaan toen ik nog in Nijmegen woonde en de groep bestond daar voornamelijk uit studenten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me best leuk, alleen ben ik bang dat daar alleen maar 50+'ers met ernstig overgewicht op afkomen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou graag 'nee' zeggen, maar mijn moeder doet 't ook..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
in zwembad oost is 't wel grappig. heb die cursus wel eens gezien toen ik ging zwemmen.. ik moet er zelf niet aan denkenzou alleen maar dubbel liggen, maar daar is de gemiddelde leeftijd wel wat lager ja
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in zwembad oost is 't wel grappig. heb die cursus wel eens gezien toen ik ging zwemmen.. ik moet er zelf niet aan denkenzou alleen maar dubbel liggen, maar daar is de gemiddelde leeftijd wel wat lager ja
Inderdaad! Het helpt met bewust worden. Zal nu in de bedrijfskantine niet zo gauw meer een volkorentriangel of dergelijk luxe broodje op mijn bordje leggen en die beleggen met oude kaas en roomboter. Het kan wel, maar als ik dan 's avonds niet wat minder, dan ga ik gewoon over mijn limiet heen en kom ik aan. (of val in elk geval zeker niet af).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
ah! Cinnamongirl deed ook Margrieten!ook met succes!
als het zo confronteert is 't wel puik denk ik zo![]()
want dan kom je hopelijk straks na het strepen ook niet meer aan die 2000
dat soort steken onder danwel boven water, wil je die achterwege laten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:
Thanks MoBlo en Tink
MoBlo meer dan Tink
Maar goed MoBlo weegt over 5 jaar ook weer net zoveel als toen ze begon
![]()
Was die gay of gewoon slim (in badpak hupsende chicks om je heen is niet verkeerd natuurlijk)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zwembad Oost.
![]()
De leeftijd bij het jogging was wel wat hoger.
Oh, we hadden ook een (1) man in het groepje.
Dat trekt mij helemaal niet he, vechtsportachtige dingen.. ze hebben van Les Mills ook bodycombat, dat is een combi van boksen en taekwondo enzo, maar dat lijkt mij helemaal niets. Schijnt wel erg gezond en calorieverbruikend te zijn overigens.. maar ik ben teveel een meisje daarvoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
kickboksen!
Bij Perry! Dan ga ik mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |