Dattequote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:
Thanks MoBlo en Tink
MoBlo meer dan Tink
Maar goed MoBlo weegt over 5 jaar ook weer net zoveel als toen ze begon
![]()
Haha, de eerste keer voelde ik juist niets.. later heb ik een paar keer echt een lachkick gehad, en ik heb een keer vreselijk zitten spacen: stond ik in de kroeg een uur lang exact dezelfde beweging te doen op de muziek, en ik was er van overtuigd dat onweerstaanbaar stond te dansen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb ook een paar keer geblowd. Na de eerste keer - was in de pauze op de middelbare school - moest ik ook nog gymmendus ik hing helemaal slap in de ringen
. De keren daarna heb ik vrijwel niets gevoeld en nu vind ik het niet interessant meer
.
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, komt goed, vanmiddag ga ik rennen. ECHT. Al heb ik vandaag al best wat beweging gehad, ik dacht wel even boodschappen voor de hele week te halen op de fiets. Maar ik ken het hier nog niet zo goed, dus ik ben drie keer verdwaald, 1x bijna gevallen, en dan alles met twee volle fietstassen, twee tassen aan het stuur en nog een rugzak vol spullen. Pffrt.
welkom terug!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:38 schreef Aventura het volgende:
Jee, ik wilde net een post plaatsen, lees ik dit...lekker gezellig.
* PurePoisonPerfume schopt Tinkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik rennen niet echt leuk vind. Daarentegen fiets ik liever, doe ik aan bodybalance en aerobics, doe ik iedere dag oefeningen en maak ik regelmatig lange wandelingen (met en zonder prikstokken). En heel soms krijg ik ineens zin om hard te lopen en dan loop ik een uurtje.
Maar omdat ik weet dat ik het nooit vol ga houden begin ik niet aan Evy ed., hoe "in" dat ook mag zijn.
Voor nu heb ik een schop onder mijn kont nodig, want ik heb al 6 weken niet gesport. Mijn gewicht is stabiel (57), maar begin wel een buikje te ontwikkelen
Yay voor de omgezette knopquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me
Heb net 5 kilometer gelopen, meer gewandeld dan gerend, maar beter dan niks. Zo nog een bakkie yoghurt en dan proberen om niet te veel te eten op de bruiloft. Volgens mij heb ik m'n gezond-eten-en-vaak-sporten-knop weer gevonden en 'm omgezet! Hopen dat dat voorlopig zo blijft
zo dramatisch is het toch allemaal nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:38 schreef Aventura het volgende:
Jee, ik wilde net een post plaatsen, lees ik dit...lekker gezellig.
Da's wel waar..maar tussen zoiets lijkt je on-topic post opeens offtopic, zeg maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
zo dramatisch is het toch allemaal nietHeb wel grotere meningsverschillen meegemaakt waar het er harder aan toe ging in Slank
De discussie was eigenlijk wel behoorlijk ontopic deze keer!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Da's wel waar..maar tussen zoiets lijkt je on-topic post opeens offtopic, zeg maar
Euh, ik kan alleen schoolslag eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
weet niet wat je zwemervaring is en hoe je techniek is?
Om écht effectief te zwemmen is het wel van belang dat je techniek in orde is zodat je je spieren goed gebruikt en de juiste kracht zet..
als zo, dan zou ik zeggen 45 minuten tot een uurtje baantjes trekken a la Evy zeg maar.. opbouwen
Weet niet in hoeverre je de rust in dat zwembad hebt of dat er allerlei bejaarden door elkaar zwemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |