Nog niet, maar zal weinig afwijken van vorige keren, denk ik. Laatste plek zal wel weer tussen De Jong en Anita gaan. En als Anita meegaat, denk ik dat Aissati op de bank begint.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Is de selectie voor Zondag al bekend?
Zijn duits is best wel erg goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef bloodysunday het volgende:
Grappig om te zien zo, nu hij trainer bij Ajax is
lees de ondertitelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zijn duits is best wel erg goeddie van mij alleen niet dus versta de helft niet
Moet je het aanzettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb geen ondertiteling er bij zien staan?
Ook leuk om die goal eens van de andere kant te zienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef bloodysunday het volgende:
Grappig om te zien zo, nu hij trainer bij Ajax is
Ajax blijkt in gesprek te zijn met Ronaldinho.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Seam het volgende:
Heb ik soms wat geruchten gemist in het vorige topic ?
Ah die hoeft van mij niet te komen, we hebben al genoeg mensen die die positie kunnen bezetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ajax blijkt in gesprek te zijn met Ronaldinho.
Het verbaast me dat ze al zo snel eruit zijn, aangezien ze zeiden pas maandag met info te komen en tsja, Ajax kennende.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:24 schreef kevin6188 het volgende:
En een kaartje Bratislava-uit is 13,33 euro.
Goeie zaak wat mij betreft. Laat gasten als Martina daar maar eens knokken voor elke meter.quote:Ajax en Haarlem sluiten nieuwe overeenkomst
14 augustus 2009
Ajax en HFC Haarlem hebben overeenstemming bereikt over de uitbreiding van de reeds bestaande samenwerking. De nieuwe overeenkomst heeft een looptijd van drie jaar en eindigt op 30 juni 2012.
Ajax zal Haarlem financieel ondersteunen en krijgt bij de club de zeggenschap op voetbaltechnisch gebied. Daarbij gaat het ondermeer om aanstellingen van voetbaltechnische posities binnen de club. Ook wordt de samenwerking op het gebied van scouting, jeugdopleiding en de doorstroming van spelers uitgebreid. Ajax heeft daarnaast het recht om één of meer toezichthouders van de club te benoemen.
Rik van den Boog, algemeen directeur van Ajax: ,,Uiteindelijk gaat het om wat op het veld gebeurt. De structuur van trainingen, de ontwikkeling van onze trainers, die van Haarlem en vervolgens de ontwikkeling van de spelers. Onze scouts zien genoeg jongens in de regio Kennemerland voor wie het goed is om eerst bij Haarlem te spelen, waarna kan worden bekeken of de stap naar Ajax gemaakt kan worden. Er zitten ook jongens in Jong Ajax en in onze A1 voor wie het beter is om in het eerste elftal van Haarlem te spelen. Spelers die speelminuten moeten opdoen in een competitie waar hun fysieke en mentale weerbaarheid verbetert. Dat bevordert de doorstroming naar ons eerste elftal. Deze spelers moeten tegelijkertijd voor Haarlem van toegevoegde waarde zijn.''
Dino Rasmijn, algemeen manager van HFC Haarlem: ,,We werken al een aantal jaren naar tevredenheid samen in de jeugdopleiding. De beste spelers van Haarlem gaan over naar de Ajax-opleiding, terwijl spelers die daar net buiten de boot vallen bij ons komen spelen. Een goed voorbeeld hiervan is Gregory van der Wiel, die via die weg drie seizoenen in onze jeugdopleiding heeft gespeeld om vervolgens terug te keren bij Ajax.''
quote:Evander Sno staat in mijn straat te basketballen in een AZ-shirt (en een veel te kort broekje). Staat hij niet bij Ajax onder contract?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
Gast die ik beetje ken op Twitter:
[..]
Laat 'm er effe een foto van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is goed met foto's, heb het gevraagd. Tweet is wel van een uurtje terug, dus geen idee of Sno nog de Michael Jordan aan het uithangen is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laat 'm er effe een foto van maken.![]()
Mooi bewijsmateriaal.
ach ja zonde om weg te doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is goed met foto's, heb het gevraagd. Tweet is wel van een uurtje terug, dus geen idee of Sno nog de Michael Jordan aan het uithangen is.
Hij is ook al eens in Celtic-trainingspak in het Westerpark gespot, graaiend in een zak chips.
Haha, geniaal, schijt aan iedereenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die nieuwe zijn toch zwart?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef w00h00 het volgende:
Best lachen zo'n rondleiding door de Arena. Aissati, Enoh, de Zeeuw, Verhoeven, Wielaert en Sulejmani gezien. Daarnaast David Endt ff gesproken.
Ze waren overigens bezig met die grote blauwe philips schermen naar beneden te halen. Daarvoor komen nieuwe -hopelijk rode- Sony schermen.
Half 3 weten we de uitslag al, het is half eenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
Zondag half 3! Ben er al helemaal klaar en zenuwachtig voor!
Om half 3 is de wedstrijd al afgelopen....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
Zondag half 3! Ben er al helemaal klaar en zenuwachtig voor!
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.quote:
wanneer komen die nieuwe dingen er eigenlijk in de ArenA?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.
Die hangen wel vaker naar beneden geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef w00h00 het volgende:
Best lachen zo'n rondleiding door de Arena. Aissati, Enoh, de Zeeuw, Verhoeven, Wielaert en Sulejmani gezien. Daarnaast David Endt ff gesproken.
Ze waren overigens bezig met die grote blauwe philips schermen naar beneden te halen. Daarvoor komen nieuwe -hopelijk rode- Sony schermen.
klopt. maar er staat mij ook bij dat ze door Sony schermen vervangen zouden gaan worden, dus wie weet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die hangen wel vaker naar beneden geloof ik
Vorig seizoen hingen die er tijdens een wedstrijd en die waren zwart geloof ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.
Volgens die gids waren ze bezig met die philips schermen te vervangen door de Sony.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wanneer komen die nieuwe dingen er eigenlijk in de ArenA?
Waarschijnlijk wel:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk start Aissati zondag op de bank.
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Iedereen heeft toch een cameraatje op zijn telefoon tegenwoordig
Geen idee, was net op Sport journaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Is daar een foto van?
Niks mis mee, je concurrentie bespioneren. Zou me niets verbazen als Jol dat kind heeft ingehuurd.
Eindelijk af van die spuuglelijke krengenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Volgens die gids waren ze bezig met die philips schermen te vervangen door de Sony.
Iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef bloodysunday het volgende:
Hulde voor die jongen in het Ajax shirt die bij de PSV training stond te kijken
Mickey ookquote:
quote:Miralem Sulejmani is er zeker van: Ajax wint zondag de topper van PSV. Slimheid zal volgens de aanvaller de doorslag gaan geven in het Philips Stadion.
"Ik denk dat onze vorm beter is dan die van PSV", vertelt Sulejmani op de website van Ajax. "Maar in deze speciale duels is vorm niet het belangrijkst. Er staan zoveel goede spelers tegenover elkaar."
"In de topduels komt het vooral aan op keihard knokken en heel slim zijn. En slim zijn we, omdat we geleerd hebben van vorig seizoen." In de laatste editie in Eindhoven kreeg Ajax met 6-2 op de broek. Bij winst zondag slaan de Amsterdammers een gat van zeven punten op PSV.
Tegen Ceske Budejovice moet Slavia idd. wel 3 punten kunnen pakken morgen.quote:
Heeft Rutten ook weer wat om in de kleedkamer op te hangen.quote:
Nee, Sno staat niet bij Ajax onder contract.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wens is de moeder van de gedachte?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, Sno staat niet bij Ajax onder contract.
Contract voor het leven aanbieden die jongen. Ajax doe het. Doe het!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef bloodysunday het volgende:
Hulde voor die jongen in het Ajax shirt die bij de PSV training stond te kijken
Als mascottequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Contract voor het leven aanbieden die jongen. Ajax doe het. Doe het!
Lijkt me trouwens idioot warm in zo'n pakquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Zal ik iets verklappen?
Lucky is een vrouw. Tenzij ze haar al vervangen hebben ondertussen.
Volgens mij is het nog steeds dat kleine meisje dat in dat pak gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Zal ik iets verklappen?
Bron: Paroolquote:AMSTERDAM - Ajax staat voor een belangrijke week. De club kruist zondag de degens met PSV. Donderdag wacht de confrontatie met Slovan Bratislava in de voorronde van de Europa League. 'Sportief heeft de club veel terrein te herwinnen', zegt financieel directeur Jeroen Slop.
Ajax reikte vorig seizoen tot de achtste finales van het Uefa-Cuptoernooi, dat tegenwoordig Europa League heet; wat heeft de club daaraan overgehouden?
''Onder de streep is dat teleurstellend, al heb ik geen concrete cijfers want we hebben nog niet gerapporteerd. Een overwinning in dat toernooi levert 40.000 euro op. Als je mee mag doen aan de Champions League is de nominale premie, bám, meteen een paar miljoen euro. Ajax heeft een Champions League-jas aan, maar we hebben een Europa League-lichaam. Qua stadion, faciliteiten, spelers, salarissen en premieregelingen zijn we al jaren klaar om mee te doen aan de Champions League, maar we moeten het al sinds het seizoen 2005/2006 zonder doen. We hebben dus wel de kosten, maar niet de inkomsten.''
Staat de begroting van 65 miljoen euro onder druk?
''Als we dit blijven doen, ons niet kwalificeren voor de Champions League: ja. Neem bij voorbeeld een sponsor die een contract sluit voor een paar jaar en rekening houdt met deelname aan de Champions League en het wordt telkens Europa League, dat is geen hosanna."
Bereiken die geluiden u al?
''Nee. Ajax is zo'n gerenommeerde club dat bedrijven toch graag bij ons horen.''
Vorig seizoen heeft Ajax voor 35 miljoen euro geïnvesteerd in nieuwe spelers. Met welke ogen keek u naar de verrichtingen?
''Als je zoveel investeert, verwacht je dat terug in het rendement. Dat we ons niet kwalificeerden voor de Champions League was een hard gelag.''
Waar kwam dat geld voor die investeringen vandaan?
''Daarvoor moest een apart potje worden aangesproken. We hadden ons vermogen eerder wel op peil kunnen brengen met de verkopen van Wesley Sneijder naar Real Madrid en Ryan Babel naar Liverpool. En we kregen nog een aardig bedrag toen Rafael van der Vaart door HSV werd verkocht aan Real. Zoals we nu ook fikse opleidingsvergoedingen tegemoet kunnen zien na de transfers van Zlatan Ibrahimovic naar Barcelona en Klaas-Jan Huntelaar naar AC Milan. Terecht. We hebben die jongens toch deels opgeleid?''
Voor dit seizoen heeft u op de rem getrapt wat spelersaankopen betreft.
''We doen mee aan een Europees toernooi waarin de opbrengsten niet gigantisch zijn. Je kunt niet blijven investeren in dure spelers met hoge afschrijvingen, want er staan geen inkomsten tegenover. Ik heb gezegd dat we alleen wat konden uitrichten op de transfermarkt als we ook spelers zouden verkopen. Dat gebeurde met Thomas Vermaelen, die voor twaalf miljoen euro door Arsenal werd gekocht. Daarvoor zijn Thimothee Atouba, Demy de Zeeuw en Jeroen Verhoeven gekomen. Daar blijft het voorlopig bij, al houd ik een slag om de arm.''
Bemoeit u zich ook met de beoordeling van spelers?
''Ik prijs me gelukkig dat ik kan zeggen: ik heb geen verstand van voetbal. Althans, niet op dit niveau. En ik ga geen supportersgedrag vertonen door te roepen wat Jantje wel en Pietje niet kan. Die kennis heb ik niet. In de elf jaar dat ik nu bij Ajax werk heb ik wel vijftien keer gehoord dat we de nieuwe Ronaldo in huis hebben. Daar moet je een beetje doorheen kijken. Ik heb het één keer meegemaakt dat iedereen in de club van hoog tot laag overtuigd was van de klasse van een speler. Dat was Zlatan Ibrahimovic.''
Die een heel slecht eerste jaar doormaakte bij Ajax.
''Ja, je moet geduld hebben met spelers en ze niet na één jaar afschrijven. Natuurlijk sluipt er twijfel in als het rendement van een voetballer achterblijft bij het geld dat je voor hem hebt betaald. Je denkt toch, heel soms: is het geen Machlasje? Toen we Nikos Machlas kochten was dat de duurste transfer in de geschiedenis van de club, hij was net topscorer van Europa geworden, maar hij heeft het niet waargemaakt bij Ajax.''
Is Miralem Sulejmani een Ibrahimovic of een Machlas?
''Een Ibrahimovic. En dat baseer ik op het feit dat na Marco van Basten ook Martin Jol vertrouwen in hem heeft. Als Jol zou zeggen: 'wat moet ik met die Sulejmani?', was ik niet zo stellig geweest.''
Ajax heeft zestien miljoen euro voor hem betaald. Is dat niet te veel?
''Het was een uitzondering. Het wil dus niet zeggen dat Ajax een jaar later zomaar even tien miljoen euro op tafel legt voor Eljero Elia van FC Twente. Ik ben blij dat we niet aan die idioterie hebben meegedaan. Trouwens, Twente verkoopt Elia liever aan het buitenland, want Ajax is een concurrent. En Elia's opvolger komt uit België. We kunnen Elia dus niet meer zien op onze velden en het transfergeld is bij onze zuiderburen terechtgekomen.''
Als u dat zo schetst; is het dan moeilijk om solidair te blijven als eredivisieclub?
''Iedereen moet voor zijn eigen winkel opkomen. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar het is vreemd hoe bot er soms wordt gedaan aan de onderhandelingstafel. Hakken in het zand als Ajax komt. Terwijl Groningen en Heerenveen, en daarmee de eredivisie, toch niet slechter zijn geworden van het feit dat wij voor mega-bedragen spelers als Suarez, Silva, Huntelaar en Sulejmani van die clubs hebben gekocht.''
Twente deed toch moeilijk over de uitgesmeerde betalingen?
''Dat vond ik onbegrijpelijk. Als wij zaken doen met een Zuid-Europese club is het uitgesloten dat wij in één keer betaald krijgen. En als wij kopende clubs telkens krediet geven, kunnen we zelf moeilijk alles in één keer aftikken. Het is een van de vele onderhandelingscriteria: je kunt een miljoen meer krijgen voor een speler door een uitgestelde betaling te accepteren, of een miljoen korting als je meteen betaalt. Ajax doet geen zaken zonder bankgarantie. Wij kunnen dus een uitgestelde betaling als borg laten dienen voor een lening als wij een aankoop in een keer willen betalen. Je moet alleen kijken of de korting opweegt tegen de rente die je de bank betaalt.''
U bent inmiddels gepokt en gemazeld aan de onderhandelingstafel. Wordt u nog wel eens verrast?
''Bij de transfer van Cristian Chivu in 2003 naar AS Roma. De club kon geen bankgarantie overleggen. Om eruit te komen, hebben we Chivu eerst voor een heel hoog bedrag een half jaar verhuurd en het transferbedrag over een paar jaar uitgesmeerd. Roma had tot januari de tijd om die bankgaranties alsnog voor elkaar te krijgen. Op een dag in november kom ik op kantoor en staat ineens dat hele bedrag van zestien miljoen euro op onze rekening. Zonder vooraankondiging. Clubeigenaar Sensi had een paar tankstations verkocht en bakken met geld binnengekregen. We waren kennelijk zo'n lastige vlieg, dat hij meteen van Ajax af wilde.''
Tijdens het interview met Jeroen Slop, dat plaats heeft in zijn kantoor in de Arena, rijden vrachtwagens af en aan. Het stadion wordt klaargemaakt voor de oefeninterland Nederland-Engeland. Het doet Slop denken aan die keer dat Jaap Stam moest wegduiken voor een vrachtwagen die een dwarsbalk vervoerde over het parleerdek. ''Jaap was op weg naar het trainingsveld en het podium van U2 werd opgebouwd. Kreeg hij bijna die balk voor zijn hoofd. Als hier concerten zijn is het een paar dagen kermis in het stadion. Ook wat dat betreft is het goed dat de selectie nu op De Toekomst traint.''
Wanneer gaat de rest van de organisatie over?
''Zo snel als mogelijk. We hebben de verhuizing van het eerste elftal er nu doorgedrukt en daarmee een signaal afgegeven aan de gemeente dat het ons ernst is. Wij hebben op De Toekomst twee extra trainingsvelden nodig. En er zou toestemming moeten komen om op het parkeerterrein kantoorruimte te mogen bouwen. De Toekomst is nu tot op de vierkante centimeter bezet.''
Wat vindt de directie van de Arena ervan dat een van de vaste bewoners vertrekt?
''Aan de ene kant jammer, maar het biedt ook perspectief. De rondleiding kan straks ook door kleedkamers en dat is wat de mensen graag willen zien. Bovendien: De Arena wil graag Europese finales binnenhalen en daarvoor is het stadion nu wat krap. Daarbij kunnen ze onze kantoren goed gebruiken.''
Bent u tevreden over de afgelopen elf jaar?
''Met ups en downs. Het verhaal dat vorig jaar heeft gespeeld, na de rapportage van de commissie-Coronel, dat was triest. En het is niet goed geweest voor de club. Als mensen niet goed functioneren, of niet met elkaar door een deur kunnen, is er een elegantere wijze om die problemen op te lossen. Uiteindelijk vochten de mensen elkaar de tent uit en sneuvelde zowat iedereen: Martin van Geel, John Jaakke, Maarten Fontein, Joop Saan en Hennie Henrichs.''
Heeft u het nog naar uw zin?
''Jawel. Ik heb me al geregeld moeten aanpassen aan een nieuwe situatie. Sommige dingen heb ik al tien keer gezien, maar ik wil niet zo'n fossiel zijn die alles tegenhoudt. En al die wisselingen in de clubleiding: dat levert ook altijd weer frisse ideeën op.'' (DICK SINTENIE)
Vanuit Wenen gaan heel veel bussen en treinen. Ben je hooguit anderhalf uur aan kwijt. Heel erg goed te doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Abbysak het volgende:
Ik ben van plan samen met een vriend van me naar Bratislava uit te gaan, dit zal onze eerste Europese uitwedstrijd worden. We waren van plan om met de auto te gaan, maar is dat een beetje veilig?
We zaten er te denken om naar Wenen te gaan en vanaf daar met de trein naar Bratislava te reizen en na de wedstrijd weer terug naar Wenen.. Ik weet niet of dat goed mogelijk is? In ieder geval bedankt.
Met de nieuwe snelweg tussen Wenen en Bratislava doe je er met de bus een klein uurtje over. Maar met de auto is het ook goed te doen in 30 min. (wel tolweg als je over de snelweg wilt)... en Bratislava, daar kun je echt wel veilig op eigen gelegenheid naar toe rijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vanuit Wenen gaan heel veel bussen en treinen. Ben je hooguit anderhalf uur aan kwijt. Heel erg goed te doen.
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Zal ik iets verklappen?
Gaan ze alle spelers kopen van het Ajax van 2003-2004?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:53 schreef kevin6188 het volgende:
Grygera misschien naar Barcelona, staat in transferdagboek VI.
Is best te doen ja, maar er zijn er meer.quote:
Lijkt me wel lachen, keer daten met Lucky.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is best te doen ja, maar er zijn er meer.
Kleine meisjes? Tvp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds dat kleine meisje dat in dat pak gaat.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84124quote:‘Ik werk harder en ben serieuzer’
Martin Jol lijkt er goed aan te hebben gedaan Luis Suárez de aanvoerdersband om de arm te hebben geschoven. De Uruguyaanse spits, die een week geleden een zuivere hattrick noteerde, zegt harder te werken en serieuzer te zijn nu hij de aanvoerdersband draagt. “Ik realiseer me dat het een grote verantwoordelijkheid is om aanvoerder te zijn van Ajax.”
In een interview dat hij aan AD/Sportwereld geeft, spreekt hij uit het een eer te vinden om Ajax te mogen leiden op het veld. Het is bijzonder, dat ik dit al op 22-jarige leeftijd ben. Er hoort bij dat je verantwoordelijkheid niet uit de weg gaat. Ik ben harder gaan werken, maar zonder het plezier te verliezen. Dat laatste blijft voor mij heel belangrijk. Ook in de kleedkamer laat ik mij nog gewoon gelden. Grappen uithalen, lachen.”
Marco van Basten maakte aan het begin van de zomer plaats voor Martin Jol, over wie Suárez ook enthousiast is. “Je kunt merken dat deze trainer al meer met Zuid-Amerikanen heeft gewerkt”, zegt Suárez. “Hij is bijvoorbeeld altijd positief. Als hij het nodig vindt om tijdens een training spelers te corrigeren, dan doet hij dat. Maar hij brengt het zo dat je het als speler niet als negatief ervaart. Jol is ook van het fysieke contact. Slaat snel een arm om je heen. Dat is fijn voor Zuid-Amerikanen, maar sowieso prettig voor elke jonge speler.”
Suárez steekt ook veel op van de samenwerking met Diego Forlán, zijn ploeggenoot bij Uruguay. “Ik ken Diego pas twee jaar, maar hij heeft me bij de hand genomen in de wereld van het topvoetbal. Ik leer ontzettend veel van hem. Hij heeft zich over mij ontfermd en stimuleert me. Ik spiegel me aan hem, hij maakt heel veel doelpunten maar denkt toch altijd aan het teambelang. Ook ben ik nu veel aan het trainen op afwerken met links.”
“Met het verbeteren van mijn spel ben ik meer bezig dan met een stap naar een Europese topclub. Die route heb ik in mijn hoofd. Dit seizoen blijf ik zeker nog bij Ajax. Ik voel me prettig hier en weet dat ik elke week speel. We zitten een jaar voor het WK, ik ben optimistisch over de kansen van Uruguay om Zuid-Afrika te halen. Mijn basisplaats in de nationale ploeg ga ik nu niet op het spel zetten.”
Vstávejte rytíři, nespětequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tegen Ceske Budejovice moet Slavia idd. wel 3 punten kunnen pakken morgen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84124
Anders had ik ook eigen handig de Arena afgebroken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat hij nog een jaartje blijft.
[slechtegrap]Slop schrijft hele andere dingen af.[/slechtegrap]quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:56 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb het één keer meegemaakt dat iedereen in de club van hoog tot laag overtuigd was van de klasse van een speler. Dat was Zlatan Ibrahimovic.'
Die een heel slecht eerste jaar doormaakte bij Ajax. ''Ja, je moet geduld hebben met spelers en ze niet na één jaar afschrijven.
Wow nu kan je wel drie extra euroknallers halenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Heb toch al 3 euro bespaard met PSV uit en Heracles uit, toppie van Ajax dat ze on-line korting geven.
Dan verliezen we van VVV, Sparta, AZ, en Groningen en wordt Twente kampioen, let maar opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:57 schreef damsco het volgende:
Stel dat Ajax morgen PSV finaal van het veld speelt. Dan moeten we toch wel landskampioen worden, toch toch?
quote:Jol selecteert 19 spelers voor PSV-Ajax
Ajax.nl heeft inmiddels de selectie van 19 spelers voor het duel tegen PSV bekendgemaakt:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
HR
Vermoedelijke opstelling Ajax
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Rommedahl, De Zeeuw, Enoh, Emanuelson, Suarez en Sulejmani.
Daarom Atoubaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef Jasza het volgende:
Die verdediging stond er vorig jaar ook behalve Alderweireld en dat ging totaal fout
Ben benieuwd want psv heeeft voorin natuurlijk wel genoeg klasse en zeker met die snelle mannetjes aan de zijkant zal het wel zweten worden.
Ik ga morgen niet aan lopen kutten met gratis streampjes, hiervoor geef ik graag 6 euro uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat ik het volgen met een stream morgen
Ik zal wel weer een gierige kutjood zijn, maar ik snap er niet zoveel van? Kost het nu tegenwoordig 6euro per wedstrijd? Of kun je voor 6 euro een heel weekend kijken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Ik ga morgen niet aan lopen kutten met gratis streampjes, hiervoor geef ik graag 6 euro uit
Toen we psv van de mat speelden in de Arena?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef Jasza het volgende:
Die verdediging stond er vorig jaar ook behalve Alderweireld en dat ging totaal fout
Per wedstrijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een gierige kutjood zijn, maar ik snap er niet zoveel van? Kost het nu tegenwoordig 6euro per wedstrijd? Of kun je voor 6 euro een heel weekend kijken?
Toen gaf Rommedahl nog een prachtige assist bij de 1-0.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toen we psv van de mat speelden in de Arena?
Voor 4 euro meer heb je een maand lang eredivisie live gewoon op tv, volgens mij ook nog in HD.quote:
Ziggo is 15 euroquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor 4 euro meer heb je een maand lang eredivisie live gewoon op tv, volgens mij ook nog in HD.
Ok iets duurder dan UPC dus.quote:
Denk er net zo over. Van PSV verliezen is tenslotte geen schande. Ik ben wel een positivo en hoop natuurlijk op winst. 2-3 zou best wel eens een realistische uitslag kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ok iets duurder dan UPC dus.
Ik heb echt totaal geen idee wat het morgen gaat worden, mochten we winnen dan zit Ajax op de goede weg en zal het veel zelfvertrouwen geven. Verliezen we dan lopen we gelukkig nog niet achter de feiten aan.
stiekem 2-3.
Na 20 minuten ook echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Vermaelen heeft zijn eerste goal voor Arsenal gemaakt.
Lekker debuut.
Leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Lekker debuut.
Hehe mooi, ga hier aub geen uitslagen van de PL geven want moet MOTD vanavond nog zien!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef andre347 het volgende:
Lekker debuut.
Op basis van de reacties daar moet het wel een wereldgoal geweest zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Arsenal fans zijn blij met Vermaelen
Een tikkeltje overdreven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Arsenal fans zijn blij met Vermaelen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op basis van de reacties daar moet het wel een wereldgoal geweest zijn
Gebruik je Firefox? Misschien ff IE proberen. Anders ligt het zoals gewoonlijk aan dat systeemquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Betalingen met iDeal lukken niet bij het online bestellen van kaartjes. Komen geen beschikbare banken in het drop-down menu. Lekker bezig daar.
Allebei geprobeerd maar werkt inmiddels weer. Kaartje in de pocket.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gebruik je Firefox? Misschien ff IE proberen. Anders ligt het zoals gewoonlijk aan dat systeem
Ja Ajax had met de rust ook 6-0 voor kunnen staanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:25 schreef mash_ het volgende:
az staat al 0-6 voor tegen rkcdoen ze best goed!
Ja haddenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Ajax had met de rust ook 6-0 voor kunnen staan
Idd. We moeten hier niet teveel aan tillen. Het afbraakproces van Ronald heeft wat tijd nodig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Ajax had met de rust ook 6-0 voor kunnen staan
Idd. Sparta en RKC kun je nauwelijks als graadmeter nemen. Let maar op als de subtop komt, dan gaat az spartelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. We moeten hier niet teveel aan tillen. Het afbraakproces van Ronald heeft wat tijd nodig.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd. Sparta en RKC kun je nauwelijks als graadmeter nemen. Let maar op als de subtop komt, dan gaat az spartelen.
Gewoon het volste vertrouwen in Koeman hebben, dan komt alles goed.
The Verminator.quote:
quote:LUIS SUAREZ VOELT ZICH VEEL PRETTIGER BIJ WERKWIJZE NIEUWE TRAINER
„Jol is in alles anders”
AMSTERDAM – Luis Suarez is er aan de vooravond van PSV-Ajax van overtuigd: „Wij worden kampioen.” Volgens de aanvoerder van de Amsterdammers had Ajax vorig seizoen al de schaal omhoog moeten houden. „We hadden genoeg kwaliteit, maar er klopte iets niet”, zegt de Uruguayaan. „De spelers hebben de meeste schuld. Maar achteraf kun je ook zeggen dat duidelijk werd dat Marco van Basten daarvoor alleen Jong Ajax en de nationale ploeg had getraind. Hij wist niet hoe hij een seizoen lang met ons moest omgaan. Martin Jol weet alles.”
„We begonnen nog wel heel goed”, vond de topschutter. „Maar daarna gebeurden er dingen op de training, waardoor sommige spelers zeer ontevreden werden. Ook vond ik dat hij te weinig naar ons luisterde. Dan werd er bijvoorbeeld iets georganiseerd en had een aantal spelers daar helemaal geen zin in. Maar ook met zijn steeds wisselende opstellingen hadden veel mensen moeite.”
Onder Jol werken, vindt hij een verademing. „Hij is net een ZuidAmerikaan, laat zijn hart spreken en wil dat wij met ons hart voetballen! Je ziet dat hij ongelooflijk veel ervaring heeft. Kijk naar Mitchell Donald, bijvoorbeeld. Het vertrouwen dat hij van de trainer krijgt, doet hem goed. Martin is een echte motivator en raakt de spelers. We zijn ’anders in ons hoofd’. Daarnaast maakt hij er handig gebruik van dat wij al vijf jaar geen kampioen zijn geworden. We zijn boos en daarom ongelooflijk gretig.”
Ook de verandering van speelstijl, die Jol doorvoerde, bevalt Suarez. „Van Basten wilde dat wij rustig achterin voetbalden, de bal lieten rondgaan. Jol wil zo snel mogelijk naar voren, omdat hij weet dat dáár de kwaliteiten van Ajax liggen. Van Basten speelde ook altijd 4-3-3, maar nu kunnen we 4-4-2, 4-3-3 en 4-2-3-1 spelen. Dat maakt ons minder voorspelbaar.”
Dat Ajax grotendeels afhankelijk van hem is, bestrijdt hij. „Ik ben belangrijk, maar Ajax is niet alleen Suarez. Iedereen zei vorig jaar dat wij van FC Twente zouden verliezen, omdat ik niet meedeed. Maar met Siem de Jong en Javier Martina in de basis wisten we daar ook te winnen.”
Suarez beloofde de fans 25 doelpunten, maar is niet alleen op het vijandelijke doel gefocust. „In het verleden wilde ik misschien wel veel te graag scoren. Nu vind ik het belangrijker om kampioen te worden. Het klinkt misschien heel gek, maar de overwinning bij Groningen (0-2) gaf mij misschien nog wel een veel beter gevoel dan mijn hattrick tegen RKC (4-1). Omdat ik weet dat die wedstrijden uiteindelijk de doorslag gaan geven.”
Vandaag is Suarez op wraak belust. „Die 6-2 nederlaag van vorig jaar bij PSV was Ajax-onwaardig en ben ik ook nog niet vergeten. Niemand wil nog een keer in Eindhoven verliezen. Dat we PSV op zeven punten achterstand kunnen zetten is meegenomen. Daar gaan we alles aan doen.”
Wat de toekomst hem brengt, weet Suarez niet. „Het enige dat ik kan zeggen, is dat ik nog een contract voor drie seizoenen heb en ik zeker nog twee jaar blijf. Ik wil ook een keer in de Champions League spelen met Ajax.”
Telegraafquote:Sulejmani met koorts naar huis
EINDHOVEN – Het is hoogst twijfelachtig of Miralem Sulejmani vandaag in actie kan komen tijdens PSV-Ajax (12.30 uur). De Ajacied meldde zich in de Amsterdam ArenA voor de afsluitende training, maar had verhoging en werd met medicijnen naar huis gestuurd. ’s Avonds laat meldde de Serviër zich alsnog in het spelershotel. Als hij koortsvrij is, zit hij bij de selectie, maar een basisplaats lijkt uitgesloten. Een plek bij de eerste elf lonkt – op basis van de laatste training – wel voor Timothee Atouba. De aankoop van Ajax start als linksback en maakt daarmee zijn debuut.
PSV-trainer Fred Rutten kan beschikken over de Mexicaanse international Carlos Salcido. Vorige week tegen FC Twente bleek hij slechts fit voor een kwartier en bleef de hele wedstrijd op de bank. Woensdag speelde hij echter met Mexico tegen de Verenigde Staten. Als Rutten Salcido opstelt, zal dit ten koste gaan van Erik Pieters. Het lijkt erop dat PSV verder in dezelfde opstelling aantreedt als waarmee werd begonnen tegen FC Twente, dus met Dirk Marcellis in de achterhoede en Timmy Simons op het middenveld. Rutten moet alleen nog een keus maken voor de rechtsbuitenpositie tussen Danko Lazovic en Nordin Amrabat. „Wij gaan van onze eigen kracht uit”, aldus Rutten, „maar ik ben beducht voor een verrassende tactische variant van Martin Jol. Uit ervaring weet ik dat hij daar zo nu en dan mee komt.”
PSV-Ajax 12.30 uur
PSV: geblesseerd: Engelaar, Manco.
Ajax: geblesseerd: Gabri, Verhoeven. Twijfelachtig: Sulejmani.
Hier ook man. Ik ben echt benieuwd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Luis overdrijft dit keer wel met nog zeker twee jaar blijven, een beetje dan.
Motherfuckin he, wat heb ik er zin in.
Ik wel en het gaat zich uitbetalen. Jol moet hem eens drie wedstrijden in de basis laten staan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kutzooi, Sulejmani moet echt wel spelen. In die Cvitanich heb ik niet zoveel vertrouwen..
Geloof maar niet dat hij hierna nog een seizoen speelt. Misschien is de kans iets groter als we CL spelen, maar als Barca voor hem komt, dan is ie weg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:24 schreef Triptamine het volgende:
Damn, dat artikel over Suarez, die word alleen maar beter en beter.
Tja, wat moet 'ie anders zeggen? "Ik blijf misschien dit seizoen nog, maar volgend jaar ben ik foetsie."?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:24 schreef Triptamine het volgende:
Damn, dat artikel over Suarez, die word alleen maar beter en beter.
Gaat meer over zijn verandering in mentaliteit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:28 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tja, wat moet 'ie anders zeggen? "Ik blijf misschien dit seizoen nog, maar volgend jaar ben ik foetsie."?
Als welke top club dan ook 25+ bied is ie komend seizoen weg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat hij hierna nog een seizoen speelt. Misschien is de kans iets groter als we CL spelen, maar als Barca voor hem komt, dan is ie weg.
In plaats van Mikki? Liever niet. Die jongen moet je juist nu vertrouwen geven, nu hij weer richting zijn ouwe niveau gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik wel en het gaat zich uitbetalen. Jol moet hem eens drie wedstrijden in de basis laten staan.
Ik ben er mee gekapt met dromen over winnen bij PSV-uit. Kwam toch nooit uit, behalve die 1-5quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik droomde vannacht over een 0-1 overwinning door een doelpunt van Suarez in de 69ste minuut.
Voor wat het waard is
Liever Mikki dan Dario idd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In plaats van Mikki? Liever niet. Die jongen moet je juist nu vertrouwen geven, nu hij weer richting zijn ouwe niveau gaat.
En dan 4-3-3 spelen neem ik aan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En als Sulejmani niet kan spelen, zie ik dan nog liever Zeegelaar.
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die gast word de volgende jeugdtopper van Ajax, aan alles wat ie doet zie je dat ie geniaal goed kan voetballen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die bokswedstrijd met Hulshof in de Arena.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef w00h00 het volgende:
Gisteren moest me amateur cluppie tegen Brutil Hose, was is die gozer afgegleden zeg.
Zoals tegen RKC eind tweede helft. Ik heb op dit moment gewoon niet zo heel veel vertrouwen in Cvitanich, ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef w00h00 het volgende:
Gisteren moest me amateur cluppie tegen Brutil Hose, was is die gozer afgegleden zeg.
Haha, ik viel toen van m'n stoel af van verbazing, wát een beuk gaf 'ie 'm.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die bokswedstrijd met Hulshof in de Arena.
Ouwe manquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik viel toen van m'n stoel af van verbazing, wát een beuk gaf 'ie 'm.![]()
Zo, alles in gereedheid gebracht hier. Tv aan, koffie gezet (), mn relaxstoel voor de tv.
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef BoerBert het volgende:
Was gister op Schiphol om iemand op te halen, zag ik ineens Jong Ajax bij de bagageband lopen. Hadden blijkbaar een wedstrijd in Spanje gespeeld.
Ja, ik ben ook weg hier. Ik ga naar de kroeg. Wat een tijdquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik viel toen van m'n stoel af van verbazing, wát een beuk gaf 'ie 'm.![]()
Zo, alles in gereedheid gebracht hier. Tv aan, koffie gezet (), mn relaxstoel voor de tv. Zag net vanuit m'n stoel de twee supporterstreinen voorbijkomen...Let the battle begin!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fijn dat ze op EL echt duizend keer de vorige wedstrijd laten zien
Niet zo zeiken, de wedstrijd is nog niet eens begonnenquote:
wat heeft het ons de laatste 13 jaar gebracht?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax speelt pas sinds mensenheugenis 4-3-3
Ligt niet aan het systeem maar aan de spelers. 4-3-3 en 4-4-2 hebben beiden voor en nadelen, maar je moet bij beide wel de juiste spelers hebben en opstellen.quote:
Ajax.nlquote:Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba; De Zeeuw, Enoh, Vertonghen, Emanuelson; Rommedahl, Suarez.
Wissels: Vermeer, Oleguer, Sulejmani, Aissati, Silva, Cvitanich, Donald.
had griep gehad maar is weer koortsvrij. Wel inzetbaar, niet topfit.quote:
Goede invaller voor de laatste minuten dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 @ 12:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
had griep gehad maar is weer koortsvrij. Wel inzetbaar, niet topfit.
idd, dan heb je bij balbezit in de omschakeling ineens 4 aanvallers, zo creëer je vaak 4 tegen 4 situatiesquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:16 schreef Wooldoor het volgende:
4-3-3 op papier hoeft op het veld niet 4-3-3 te zijn, er kunnen grote veranderingen zijn bij aanval of balverlies. Je ziet gewoon dat als Ajax 4-4-2 speelt de buitenste middenvelders eigenlijk als veredelde vleugelaanvallers spelen.
En een mooie wedstrijd verderquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg constateer ik dat we het arbitrale trio (die grensrechter net 1 minuut voor rust) niet mee hebben, zoals gewoonlijk. Ook heb ik waargenomen dat Suarez vogelvrij verklaard is.
Desalnietemin, prima ruststand en het is duidelijk dat wij absoluut de allerallerallerbeste voetballer van de hele eredivisie hebben. Godverdomme, wat een geweldenaar!
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het staat goed, maar we moeten absoluut niet achteruit gaan lopen, dan krijg je al die kutovertredingen tegen en dat soort tegen goals. Verder brengt PSV aanvallend niet heel veel.
2 kansen, twee goals. Suarez.
Nee hoor, Jan ziet het verkeerdquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijer
Staat het goed?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het staat goed, maar we moeten absoluut niet achteruit gaan lopen, dan krijg je al die kutovertredingen tegen en dat soort tegen goals. Verder brengt PSV aanvallend niet heel veel.
Toch is PSV nog geen moment gevaarlijk geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Staat het goed?![]()
Het middenveld is overal en nergens, zeker verdedigend gezien en achterin worden er de nodige personele fouten gemaakt. Alleen het scorebord is in het voordeel van Ajax voorlopig.
Dat maakt het alleen maar mooierquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijer
3 kansenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang PSV geen vrije trap of corner krijgt, zal PSV niet snel scoren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Staat het goed?![]()
Het middenveld is overal en nergens, zeker verdedigend gezien en achterin worden er de nodige personele fouten gemaakt. Alleen het scorebord is in het voordeel van Ajax voorlopig.
en toch zit ik bij elk dood spelmoment met het zweet in m'n bilspleetquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch is PSV nog geen moment gevaarlijk geweest.
Hier ook, elke keer aan VD Wiel zijn kantquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef jna het volgende:
[..]
en toch zit ik bij elk dood spelmoment met het zweet in m'n bilspleet
Dzudzak speelt arme Gregory helemaal zoek ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, elke keer aan VD Wiel zijn kant
Dan ben ik 10 jaar ouderquote:
Tijd om ene Edwin eens op te zoeken in Manchester.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Wat een puntenpakker hebben we toch op doel..
Hebben we niets aan, dat is een kortetermijnoplossing. We moeten een keeper hebben die nog jaren mee kan op niveau.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tijd om ene Edwin eens op te zoeken in Manchester.
Was precies hetzelfde met Vermeer, toen hij de vaste doelman eenmaal was, speelde hij ook minder :squote:Op zondag 16 augustus 2009 13:49 schreef msnk het volgende:
Nu de concurrentiestrijd met Vermeer voorbij lijkt te zijn, lijkt Stekelenburg lui te worden of zo, heb ik het idee
Mwah, het is idd korte termijn. Maar als je hiermee het nu dicht zet en dan opzoek kan naar een lange termijn oplossing teken ik er direct voor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hebben we niets aan, dat is een kortetermijnoplossing. We moeten een keeper hebben die nog jaren mee kan op niveau.
Vind hem wel prima keepen, op die bal van Dzsudzsak na.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:49 schreef msnk het volgende:
Nu de concurrentiestrijd met Vermeer voorbij lijkt te zijn, lijkt Stekelenburg lui te worden of zo, heb ik het idee
van der wiel speelt weer pauper ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Atouba, toch geen verkeerd debuut..
Van der Wiel wordt echt heel pijnlijk te kijk gezet.
ik hoop ooijerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Splutje het volgende:
Ok gokken wie gaat de eerste rode kaart ontvangen?
Ik denk nog steeds Zeeuwquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Splutje het volgende:
Ooijer, Afellay, de Zeeuw of Atouba.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Splutje het volgende:
Hij geeft mij altijd kippenvel als die invalt ja...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:01 schreef Black-Death het volgende:
Om 1 of andere domme reden zie ik Koevermans nog wel een goal maken
Die hebben we bij Ajax nietquote:
Veel te laatquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:08 schreef bloodysunday het volgende:
2e wissel word hopelijk Oleguer voor Wielaert.
fokken in de kroeg..quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg kots ik op Vink, psv en de gehele Ajax-verdediging
Wat doe jij in de kroeg op FOK!?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg kots ik op Vink, psv en de gehele Ajax-verdediging
Das kutquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Lugano schijnt bij Fenebahce te blijven.
vergeet van der wiel nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef denthemen het volgende:
Vink en Wielaert bedankt!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sja, beide Wielen een lekke band zullen we maar zeggen.
Die is niet schuldig aan een tegengoal. Bij de 1-1 was het geen vrije trap en bij de 3-2 ook niet. De 4-3 was Wielaert zijn foutquote:
Vond Atouba prima spelen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Nou, die nieuwe linksback wordt hem ook niet. De Cler kunnen jullie wel ophalen denk ik...
Alderweireld was zeker niet slecht, ik vond Stekelenburg slechter en voornamelijk Wielaert en van der Wiel.Stekelenburg zat er weer zo verschrikkelijk naast bij die tweede vrije trap die hij makkelijk had moeten pakken. Elke uittrap van hem was ook kut.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
De verdediging heeft verloren van PSV
Alderwereldramp
Wielaap
Van der wieldop
En ook die bosaap links achterin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |