Gaat meer over zijn verandering in mentaliteit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:28 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tja, wat moet 'ie anders zeggen? "Ik blijf misschien dit seizoen nog, maar volgend jaar ben ik foetsie."?
Als welke top club dan ook 25+ bied is ie komend seizoen weg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat hij hierna nog een seizoen speelt. Misschien is de kans iets groter als we CL spelen, maar als Barca voor hem komt, dan is ie weg.
In plaats van Mikki? Liever niet. Die jongen moet je juist nu vertrouwen geven, nu hij weer richting zijn ouwe niveau gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik wel en het gaat zich uitbetalen. Jol moet hem eens drie wedstrijden in de basis laten staan.
Ik ben er mee gekapt met dromen over winnen bij PSV-uit. Kwam toch nooit uit, behalve die 1-5quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik droomde vannacht over een 0-1 overwinning door een doelpunt van Suarez in de 69ste minuut.
Voor wat het waard is
Liever Mikki dan Dario idd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In plaats van Mikki? Liever niet. Die jongen moet je juist nu vertrouwen geven, nu hij weer richting zijn ouwe niveau gaat.
En dan 4-3-3 spelen neem ik aan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En als Sulejmani niet kan spelen, zie ik dan nog liever Zeegelaar.
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die gast word de volgende jeugdtopper van Ajax, aan alles wat ie doet zie je dat ie geniaal goed kan voetballen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die bokswedstrijd met Hulshof in de Arena.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef w00h00 het volgende:
Gisteren moest me amateur cluppie tegen Brutil Hose, was is die gozer afgegleden zeg.
Zoals tegen RKC eind tweede helft. Ik heb op dit moment gewoon niet zo heel veel vertrouwen in Cvitanich, ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:45 schreef w00h00 het volgende:
Gisteren moest me amateur cluppie tegen Brutil Hose, was is die gozer afgegleden zeg.
Haha, ik viel toen van m'n stoel af van verbazing, wát een beuk gaf 'ie 'm.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die bokswedstrijd met Hulshof in de Arena.
Ouwe manquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik viel toen van m'n stoel af van verbazing, wát een beuk gaf 'ie 'm.![]()
Zo, alles in gereedheid gebracht hier. Tv aan, koffie gezet (), mn relaxstoel voor de tv.
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef BoerBert het volgende:
Was gister op Schiphol om iemand op te halen, zag ik ineens Jong Ajax bij de bagageband lopen. Hadden blijkbaar een wedstrijd in Spanje gespeeld.
Ja, ik ben ook weg hier. Ik ga naar de kroeg. Wat een tijdquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik viel toen van m'n stoel af van verbazing, wát een beuk gaf 'ie 'm.![]()
Zo, alles in gereedheid gebracht hier. Tv aan, koffie gezet (), mn relaxstoel voor de tv. Zag net vanuit m'n stoel de twee supporterstreinen voorbijkomen...Let the battle begin!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fijn dat ze op EL echt duizend keer de vorige wedstrijd laten zien
Niet zo zeiken, de wedstrijd is nog niet eens begonnenquote:
wat heeft het ons de laatste 13 jaar gebracht?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax speelt pas sinds mensenheugenis 4-3-3
Ligt niet aan het systeem maar aan de spelers. 4-3-3 en 4-4-2 hebben beiden voor en nadelen, maar je moet bij beide wel de juiste spelers hebben en opstellen.quote:
Ajax.nlquote:Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba; De Zeeuw, Enoh, Vertonghen, Emanuelson; Rommedahl, Suarez.
Wissels: Vermeer, Oleguer, Sulejmani, Aissati, Silva, Cvitanich, Donald.
had griep gehad maar is weer koortsvrij. Wel inzetbaar, niet topfit.quote:
Goede invaller voor de laatste minuten dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 @ 12:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
had griep gehad maar is weer koortsvrij. Wel inzetbaar, niet topfit.
idd, dan heb je bij balbezit in de omschakeling ineens 4 aanvallers, zo creëer je vaak 4 tegen 4 situatiesquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:16 schreef Wooldoor het volgende:
4-3-3 op papier hoeft op het veld niet 4-3-3 te zijn, er kunnen grote veranderingen zijn bij aanval of balverlies. Je ziet gewoon dat als Ajax 4-4-2 speelt de buitenste middenvelders eigenlijk als veredelde vleugelaanvallers spelen.
En een mooie wedstrijd verderquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg constateer ik dat we het arbitrale trio (die grensrechter net 1 minuut voor rust) niet mee hebben, zoals gewoonlijk. Ook heb ik waargenomen dat Suarez vogelvrij verklaard is.
Desalnietemin, prima ruststand en het is duidelijk dat wij absoluut de allerallerallerbeste voetballer van de hele eredivisie hebben. Godverdomme, wat een geweldenaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |