Laat 'm er effe een foto van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
Gast die ik beetje ken op Twitter:
[..]
Hij is goed met foto's, heb het gevraagd. Tweet is wel van een uurtje terug, dus geen idee of Sno nog de Michael Jordan aan het uithangen is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laat 'm er effe een foto van maken.![]()
Mooi bewijsmateriaal.
ach ja zonde om weg te doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is goed met foto's, heb het gevraagd. Tweet is wel van een uurtje terug, dus geen idee of Sno nog de Michael Jordan aan het uithangen is.
Hij is ook al eens in Celtic-trainingspak in het Westerpark gespot, graaiend in een zak chips.
Haha, geniaal, schijt aan iedereenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
Gast die ik beetje ken op Twitter:
[..]
Die nieuwe zijn toch zwart?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef w00h00 het volgende:
Best lachen zo'n rondleiding door de Arena. Aissati, Enoh, de Zeeuw, Verhoeven, Wielaert en Sulejmani gezien. Daarnaast David Endt ff gesproken.
Ze waren overigens bezig met die grote blauwe philips schermen naar beneden te halen. Daarvoor komen nieuwe -hopelijk rode- Sony schermen.
Half 3 weten we de uitslag al, het is half eenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
Zondag half 3! Ben er al helemaal klaar en zenuwachtig voor!
Om half 3 is de wedstrijd al afgelopen....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
Zondag half 3! Ben er al helemaal klaar en zenuwachtig voor!
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.quote:
wanneer komen die nieuwe dingen er eigenlijk in de ArenA?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.
Die hangen wel vaker naar beneden geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef w00h00 het volgende:
Best lachen zo'n rondleiding door de Arena. Aissati, Enoh, de Zeeuw, Verhoeven, Wielaert en Sulejmani gezien. Daarnaast David Endt ff gesproken.
Ze waren overigens bezig met die grote blauwe philips schermen naar beneden te halen. Daarvoor komen nieuwe -hopelijk rode- Sony schermen.
klopt. maar er staat mij ook bij dat ze door Sony schermen vervangen zouden gaan worden, dus wie weet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die hangen wel vaker naar beneden geloof ik
Vorig seizoen hingen die er tijdens een wedstrijd en die waren zwart geloof ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.
Volgens die gids waren ze bezig met die philips schermen te vervangen door de Sony.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wanneer komen die nieuwe dingen er eigenlijk in de ArenA?
Waarschijnlijk wel:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk start Aissati zondag op de bank.
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Iedereen heeft toch een cameraatje op zijn telefoon tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |