Nog niet, maar zal weinig afwijken van vorige keren, denk ik. Laatste plek zal wel weer tussen De Jong en Anita gaan. En als Anita meegaat, denk ik dat Aissati op de bank begint.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Is de selectie voor Zondag al bekend?
Zijn duits is best wel erg goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef bloodysunday het volgende:
Grappig om te zien zo, nu hij trainer bij Ajax is
lees de ondertitelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zijn duits is best wel erg goeddie van mij alleen niet dus versta de helft niet
Moet je het aanzettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb geen ondertiteling er bij zien staan?
Ook leuk om die goal eens van de andere kant te zienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef bloodysunday het volgende:
Grappig om te zien zo, nu hij trainer bij Ajax is
Ajax blijkt in gesprek te zijn met Ronaldinho.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Seam het volgende:
Heb ik soms wat geruchten gemist in het vorige topic ?
Ah die hoeft van mij niet te komen, we hebben al genoeg mensen die die positie kunnen bezetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ajax blijkt in gesprek te zijn met Ronaldinho.
Het verbaast me dat ze al zo snel eruit zijn, aangezien ze zeiden pas maandag met info te komen en tsja, Ajax kennende.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:24 schreef kevin6188 het volgende:
En een kaartje Bratislava-uit is 13,33 euro.
Goeie zaak wat mij betreft. Laat gasten als Martina daar maar eens knokken voor elke meter.quote:Ajax en Haarlem sluiten nieuwe overeenkomst
14 augustus 2009
Ajax en HFC Haarlem hebben overeenstemming bereikt over de uitbreiding van de reeds bestaande samenwerking. De nieuwe overeenkomst heeft een looptijd van drie jaar en eindigt op 30 juni 2012.
Ajax zal Haarlem financieel ondersteunen en krijgt bij de club de zeggenschap op voetbaltechnisch gebied. Daarbij gaat het ondermeer om aanstellingen van voetbaltechnische posities binnen de club. Ook wordt de samenwerking op het gebied van scouting, jeugdopleiding en de doorstroming van spelers uitgebreid. Ajax heeft daarnaast het recht om één of meer toezichthouders van de club te benoemen.
Rik van den Boog, algemeen directeur van Ajax: ,,Uiteindelijk gaat het om wat op het veld gebeurt. De structuur van trainingen, de ontwikkeling van onze trainers, die van Haarlem en vervolgens de ontwikkeling van de spelers. Onze scouts zien genoeg jongens in de regio Kennemerland voor wie het goed is om eerst bij Haarlem te spelen, waarna kan worden bekeken of de stap naar Ajax gemaakt kan worden. Er zitten ook jongens in Jong Ajax en in onze A1 voor wie het beter is om in het eerste elftal van Haarlem te spelen. Spelers die speelminuten moeten opdoen in een competitie waar hun fysieke en mentale weerbaarheid verbetert. Dat bevordert de doorstroming naar ons eerste elftal. Deze spelers moeten tegelijkertijd voor Haarlem van toegevoegde waarde zijn.''
Dino Rasmijn, algemeen manager van HFC Haarlem: ,,We werken al een aantal jaren naar tevredenheid samen in de jeugdopleiding. De beste spelers van Haarlem gaan over naar de Ajax-opleiding, terwijl spelers die daar net buiten de boot vallen bij ons komen spelen. Een goed voorbeeld hiervan is Gregory van der Wiel, die via die weg drie seizoenen in onze jeugdopleiding heeft gespeeld om vervolgens terug te keren bij Ajax.''
quote:Evander Sno staat in mijn straat te basketballen in een AZ-shirt (en een veel te kort broekje). Staat hij niet bij Ajax onder contract?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
Gast die ik beetje ken op Twitter:
[..]
Laat 'm er effe een foto van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is goed met foto's, heb het gevraagd. Tweet is wel van een uurtje terug, dus geen idee of Sno nog de Michael Jordan aan het uithangen is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laat 'm er effe een foto van maken.![]()
Mooi bewijsmateriaal.
ach ja zonde om weg te doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is goed met foto's, heb het gevraagd. Tweet is wel van een uurtje terug, dus geen idee of Sno nog de Michael Jordan aan het uithangen is.
Hij is ook al eens in Celtic-trainingspak in het Westerpark gespot, graaiend in een zak chips.
Haha, geniaal, schijt aan iedereenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die nieuwe zijn toch zwart?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef w00h00 het volgende:
Best lachen zo'n rondleiding door de Arena. Aissati, Enoh, de Zeeuw, Verhoeven, Wielaert en Sulejmani gezien. Daarnaast David Endt ff gesproken.
Ze waren overigens bezig met die grote blauwe philips schermen naar beneden te halen. Daarvoor komen nieuwe -hopelijk rode- Sony schermen.
Half 3 weten we de uitslag al, het is half eenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
Zondag half 3! Ben er al helemaal klaar en zenuwachtig voor!
Om half 3 is de wedstrijd al afgelopen....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef GieJay het volgende:
Zondag half 3! Ben er al helemaal klaar en zenuwachtig voor!
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.quote:
wanneer komen die nieuwe dingen er eigenlijk in de ArenA?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.
Die hangen wel vaker naar beneden geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:54 schreef w00h00 het volgende:
Best lachen zo'n rondleiding door de Arena. Aissati, Enoh, de Zeeuw, Verhoeven, Wielaert en Sulejmani gezien. Daarnaast David Endt ff gesproken.
Ze waren overigens bezig met die grote blauwe philips schermen naar beneden te halen. Daarvoor komen nieuwe -hopelijk rode- Sony schermen.
klopt. maar er staat mij ook bij dat ze door Sony schermen vervangen zouden gaan worden, dus wie weet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die hangen wel vaker naar beneden geloof ik
Vorig seizoen hingen die er tijdens een wedstrijd en die waren zwart geloof ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik heb ze niet gezien. Ik ben wel blij dat die graf lelijke psv schermen weg gaan.
Volgens die gids waren ze bezig met die philips schermen te vervangen door de Sony.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wanneer komen die nieuwe dingen er eigenlijk in de ArenA?
Waarschijnlijk wel:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk start Aissati zondag op de bank.
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Iedereen heeft toch een cameraatje op zijn telefoon tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |