Ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie lust er eigenlijk nog wel koffie hier![]()
moet dus eigenlijk TSC worden
gelukkig begon me al een beetje remy te voelenquote:
je bent ook zeker nog niet zo lang wakker...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik alleen nog maar sapjeheb het een beetje te warm voor thee eigenlijk...
Ik had na indah (maar dat telt niet door het tijdsverschil) en OA de eerste postquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook zeker nog niet zo lang wakker...
ik zit hier al weer uren te vechten tegen de slaap
waar naartoe nijn?quote:
en dan leef je alleen op een sapje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had na indah (maar dat telt niet door het tijdsverschil) en OA de eerste postom 7 uur
Ik lust wel koffie maar ik drink het eigenlijk bijna nooit...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie lust er eigenlijk nog wel koffie hier![]()
moet dus eigenlijk TSC worden
Aangepast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns gaat naar turkye
ik drink de hele dag alleen koffie![]()
eten werken doe ik eigenlijk heel weinig
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:20 schreef OA het volgende:
Hmmm, die TT...Maar wel een Kuukske-TT, dus het is ok!
Elleuhw poppies.quote:
Nog een uurtje ofzo inderdaad en dan lekker de zon in! Beetje winkelen misschien.. of wat tuinieren. Ik ben d'r nog niet aan uit.quote:
quote:
moet je aarti even vragen voor de keuzequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog een uurtje ofzo inderdaad en dan lekker de zon in! Beetje winkelen misschien.. of wat tuinieren. Ik ben d'r nog niet aan uit.
ik eet eigenlijk best veel... eet zowieso altijd 8 boterhammen op een dag en dan ook altijd nog wel een paar tussendoortjes. En drink 's ochtends meestal een paar bakken thee en de rest van de dag water...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns gaat naar turkye
ik drink de hele dag alleen koffie![]()
eten doe ik eigenlijk heel weinig
gister heb ik 4 broodjes op de hele dag op![]()
Die kiest voor winkelen denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet je aarti even vragen voor de keuze
en dan heb je ook nog je avond eten zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk best veel... eet zowieso altijd 8 boterhammen op een dag en dan ook altijd nog wel een paar tussendoortjes. En drink 's ochtends meestal een paar bakken thee en de rest van de dag water...
daar zou ik niet op durven te weddenquote:
slechte smoes hoor, kan ik er wat aan doen dat ik zo vroeg op sta. (en dan was het vanochtend nog laat, zeven uur pas.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had na indah (maar dat telt niet door het tijdsverschil) en OA de eerste postom 7 uur
Waarvoor dank.quote:
Je bent een boek aan het schrijven?quote:En mijn verhaal van gisterenavond is nu geredigeerd en wat mij betreft af. Het is wel zo'n 200 woorden langer geworden nu.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
De TT is iets beter nu overigens.
whehehehe zie het nou pasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
De TT is iets beter nu overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |