Fijn hèquote:
Groene thee, met name. Spring Feelingsquote:
Denk ondertussen maar over het plaatje na. Anders gooi ik er een darkroom in. Al is dat vrij zwart....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga ff pissen en wat te drinken kopen voordat ik het hol met de 200 Indonesiers binnen duik (de boardingroom).
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk ondertussen maar over het plaatje na. Anders gooi ik er een darkroom in. Al is dat vrij zwart....
Nee dank je, heb er al iets te veel opquote:
Ik alleen nog maar sapjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dank je, heb er al iets te veel op
Darkroom is prima, aangezien mijn slaapkamer ook lekker donker is, breng er toch 10 uur per dag door, dus da's wel echt 'ik'.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk ondertussen maar over het plaatje na. Anders gooi ik er een darkroom in. Al is dat vrij zwart....
IKquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie lust er eigenlijk nog wel koffie hier![]()
moet dus eigenlijk TSC worden
Dacht het niet, houd die slechte ideeen eens voor je!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
gelukkig begon me al een beetje remy te voelenquote:
je bent ook zeker nog niet zo lang wakker...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik alleen nog maar sapjeheb het een beetje te warm voor thee eigenlijk...
Ik had na indah (maar dat telt niet door het tijdsverschil) en OA de eerste postquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent ook zeker nog niet zo lang wakker...
ik zit hier al weer uren te vechten tegen de slaap
waar naartoe nijn?quote:
en dan leef je alleen op een sapje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had na indah (maar dat telt niet door het tijdsverschil) en OA de eerste postom 7 uur
Ik lust wel koffie maar ik drink het eigenlijk bijna nooit...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
Aangepast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns gaat naar turkye
ik drink de hele dag alleen koffie![]()
eten werken doe ik eigenlijk heel weinig
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:20 schreef OA het volgende:
Hmmm, die TT...Maar wel een Kuukske-TT, dus het is ok!
Elleuhw poppies.quote:
Nog een uurtje ofzo inderdaad en dan lekker de zon in! Beetje winkelen misschien.. of wat tuinieren. Ik ben d'r nog niet aan uit.quote:
quote:
moet je aarti even vragen voor de keuzequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog een uurtje ofzo inderdaad en dan lekker de zon in! Beetje winkelen misschien.. of wat tuinieren. Ik ben d'r nog niet aan uit.
ik eet eigenlijk best veel... eet zowieso altijd 8 boterhammen op een dag en dan ook altijd nog wel een paar tussendoortjes. En drink 's ochtends meestal een paar bakken thee en de rest van de dag water...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns gaat naar turkye
ik drink de hele dag alleen koffie![]()
eten doe ik eigenlijk heel weinig
gister heb ik 4 broodjes op de hele dag op![]()
Die kiest voor winkelen denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet je aarti even vragen voor de keuze
en dan heb je ook nog je avond eten zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk best veel... eet zowieso altijd 8 boterhammen op een dag en dan ook altijd nog wel een paar tussendoortjes. En drink 's ochtends meestal een paar bakken thee en de rest van de dag water...
daar zou ik niet op durven te weddenquote:
slechte smoes hoor, kan ik er wat aan doen dat ik zo vroeg op sta. (en dan was het vanochtend nog laat, zeven uur pas.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had na indah (maar dat telt niet door het tijdsverschil) en OA de eerste postom 7 uur
Waarvoor dank.quote:
Je bent een boek aan het schrijven?quote:En mijn verhaal van gisterenavond is nu geredigeerd en wat mij betreft af. Het is wel zo'n 200 woorden langer geworden nu.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
De TT is iets beter nu overigens.
whehehehe zie het nou pasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
De TT is iets beter nu overigens.
Dat klopt, vooral mango enzoquote:
Jep en dan 's avonds ook nog wat lekkers voor op de bank...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog je avond eten zeker![]()
bij mij zijn het die 4 broodjes alles wat ik gister heb gegeten![]()
[..]
daar zou ik niet op durven te wedden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
! Welke druiloor heeft dat gedaan.
het duurde hier ook even.quote:
quote:Top 100 van dinsdag 11 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 171 Pheno
15. 109 MaleDuck
45. 066 Fha
63. 060 Ladylike
72. 055 goldfinger1963
78. 052 Bengeltje
83. 050 Memento-Mori
Dat ook, maar ik heb nu een kort verhaal geschrevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarvoor dank.
[..]
Je bent een boek aan het schrijven?
sowieso thee met een smaakje, drink dan gewoon fruitdrank, als een echte kerel/vrouw (doorstrepen wat niet van toepassing is)quote:
Oh leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
Dat ook, maar ik heb nu een kort verhaal geschreven.
quote:
quote:Top 100 van woensdag 12 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
77. 056 Ladylike
77. 056 Bengeltje
Staat genoeg hier in het magazijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sowieso thee met een smaakje, drink dan gewoon fruitdrank, als een echte kerel/vrouw (doorstrepen wat niet van toepassing is)
Heb hem weer teruggezetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Nja, sommige thee stinkt ook wel hoor.. dus op zich is de TT niet eens zo heel slecht.
Dank jequote:
heen en weer en op en neer...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Zeg kleuters, blijft nou eens van die TT af zeg..
Ga eens twitteren manquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Beter als steeds een TT aanpassen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heen en weer en op en neer...
o nee dat is weer wat anders
maar wel lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heen en weer en op en neer...
o nee dat is weer wat anders
schop onder de kont!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ff het meubilair weer recht gezet![]()
de hondjes waren even aan het rausen geweest
alsof dat zou werkenquote:
jahquote:
je moet werken daarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Oeh bijna tijd voor pauze (half 1 vandaag)
als de middag net zo druk is als de ochtend, vliegt deze dag lekker snel voorbij
Half 5 heb ik vakantie
vandaar dat je niet ziet dat ik je 'be-twitter'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe ik via een API, dus ik hoef die website niet te bezoeken gelukkig.
quote:
Tot half acht danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Oeh bijna tijd voor pauze (half 1 vandaag)
als de middag net zo druk is als de ochtend, vliegt deze dag lekker snel voorbij
Half 5 heb ik vakantie
doe maar duurquote:
ik zie niet dat je me betwittert... maar waar zou ik dat moeten zien als ik op twitter zit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vandaar dat je niet ziet dat ik je 'be-twitter'
ikke niet hoorquote:
ja idd.. vooral de laatste werkdag van die personen zijn ze er nauwelijksquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
het valt me wel op dat de mensen die op vakantie gaan in de laatste week weinig posten
Jaquote:
maak er half 9 van. Ik wil eerst even poepen thuis en mn tas meenemenquote:
Doelen jullie nu op mij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd.. vooral de laatste werkdag van die personen zijn ze er nauwelijks
dat is wel lekker zeker net voor je vakantiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
en vanmiddag de loonstrookjes opsturen
deze keer stond het loon eerder op de rekening dan de strookjes binnen waren
Blijkbaar voel je je wel aangesproken LLquote:
nee is in het algemeen zoquote:
Ah, weer zo'n scriptjeshuiliequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb het korte verhaal net gepubliceerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk.. Mag ik vragen waarover of is dat nog geheim tot de publicatie?
Je volgt me ook niet, dan is dat volgens mij lastiger te zien. Maar er zijn zoveel proggies voor Twitterquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie niet dat je me betwittert... maar waar zou ik dat moeten zien als ik op twitter zit?
Ow okayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |