Nou niet dus. Vrouwen met korte, pittige, rode kapselsquote:Bepaalt je uiterlijk hoe vaak je de liefde bedrijft? Volgens de wetenschap wel. Zo vinden mannen met blauwe ogen vrouwen met dezelfde kleur ogen het aantrekkelijkst en hebben roodharige vrouwen meer seks.
Weet ik, maar dat doet er even niet toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:54 schreef Heathen. het volgende:
Het gaat om echte roodharigen met lange haren.
Zelfs dat niet. Prinzipe ist Prinzipequote:
Achteraan sluiten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe zit het met vrouwen die niet-pittig rood haar hebben?
Netjes zegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:03 schreef Wootism het volgende:
Heb me vermaakt me je kleurplaat, danku TS!![]()
[ afbeelding ]
* Folmer is jaloers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:03 schreef Wootism het volgende:
Heb me vermaakt me je kleurplaat, danku TS!![]()
[ afbeelding ]
Jij bent een vrouw uit 1981. De standaarden lagen blijkbaar vroeger wat lager dan tegenwoordig, tegenwoordig pikken mannen dit niet meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
en deze kortharige roodharige ziet er ook niet verkeerd uit
[ afbeelding ]
ah, je geeft gelukkig eerlijk toe dat je een jochie van onder de 20 bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw uit 1981. De standaarden lagen blijkbaar vroeger wat lager dan tegenwoordig, tegenwoordig pikken mannen dit niet meer.
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je geeft gelukkig eerlijk toe dat je een jochie van onder de 20 bent
hoaxquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee
Ik ben boven de 20. En ook nog eens bijna jarig![]()
Jijquote:
OP FOK! nog wel, hoe wil jij dat doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij
28, en dan nog op FOK! zitten
So..?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij
Daar gaat papa zich er mee bemoeien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
OP FOK! nog wel, hoe wil jij dat doen?
Niksquote:
ik ben heul niet 28, ik ben ook geen vrouw, en mensen die nog naar school gaan en in hun vakantie achter de PC hangen en niet met vrienden in de kroeg hangenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij
Die zijn idd sadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben heul niet 28, ik ben ook geen vrouw, en mensen die nog naar school gaan en in hun vakantie achter de PC hangen en niet met vrienden in de kroeg hangen
Ik kon op deze niet zoveel leuks verzinnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Daar gaat papa zich er mee bemoeien.
[..]
Niks.
Jouw kleurplaat in mijn vorige topic was echt geniaal trouwens
Boobs!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rood, blond, zwart, geel, het maakt allemaal niet uit, ik vind vrouwen met kort haar vrijwel altijd lelijker dan wanneer diezelfde vrouwen lang haar hebben. Met andere woorden, een vrouw die er wèl knap en leuk uitziet met kort haar is voor mij nog eens tweemaal zo knap als ze lang haar heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat normaal als je zogenaamd een hekel heb aan niggersquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind de kleurplaat een leuk extraatje
Je weet wel de mooiste roodharige vrouwen te vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
en deze kortharige roodharige ziet er ook niet verkeerd uit
En jij denkt dat ze bloedmooi zullen zijn als ze lang haar hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Is dit nog steeds open voor discussie? Het is toch gewoon lang en niks anders...
Nee, wel iets vrouwelijker en een minder boos gezichtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze bloedmooi zullen zijn als ze lang haar hebben?
Ze zijn sowieso hondslelijk, maar met lang haar verkrachten ze m'n gezichtsveld in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, natuurlijk is die tweede foto beter. En dat komt niet alleen door het haar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rood, blond, zwart, geel, het maakt allemaal niet uit, ik vind vrouwen met kort haar vrijwel altijd lelijker dan wanneer diezelfde vrouwen lang haar hebben. Met andere woorden, een vrouw die er wèl knap en leuk uitziet met kort haar is voor mij nog eens tweemaal zo knap als ze lang haar heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou direct naar Thailand verhuizen en een wanhopige barchick scoren als ik daarmee opgescheept zou zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ie erover denkt, ik zei echter dan als een vrouw al enigzins knap is met kort haar (wat deze trollen dus niet zijn), dan wordt dat er alleen beter op met lang haar. Zeker nooit slechterquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahahah!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed punt, die dingen wegdenken terwijl je naar de foto kijkt is ook niet echt mogelijk, maar zoek anders een tietloos plaatje van haar en vergelijk het met een kortharig plaatje. Het klopt wat ik zeg, alhoewel het mijn smaak is natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:11 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, natuurlijk is die tweede foto beter. En dat komt niet alleen door het haar.
Laat dat oordelen maar aan ons over.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel kort(er) haar, want dan heb ik van die grote krullenen met lang haar niet, dan hangt het als een treurwilg om m'n kop, dus ik ben het niet met de stelling eensch
onmogelijk, ik heb al mijn langhaarfoto's verbannenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Laat dat oordelen maar aan ons over.
10 seconden lang al scrollend NEEE! HOU OP!!! zitten schreeuwen naar mijn monitor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankje nu heb ik IIquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl je bezig met stressen was kon je in de tussentijd op het kruisje klikken en ontspannen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:56 schreef Westsidee het volgende:
[..]
10 seconden lang al scrollend NEEE! HOU OP!!! zitten schreeuwen naar mijn monitor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe heb je al die vrouwen uberhaupt gevonden? Kick daar stiekem op en heb je een verzameling van op je computer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Misschien wel maar perhaps,Ja dat snap ik ook wel, maar het idee dat iemand een bepaalde zoekterm in toetst en er echt zoveel werk van gaat maken om een collectie lelijke wijven in een topic te knallen, het absurde ervan vind ik gewoon grappig, ik bedoelde eigenlijk meer 'hoe kom je in hemelsnaam op het idee'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Je hebt wel een punt hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed punt, die dingen wegdenken terwijl je naar de foto kijkt is ook niet echt mogelijk, maar zoek anders een tietloos plaatje van haar en vergelijk het met een kortharig plaatje. Het klopt wat ik zeg, alhoewel het mijn smaak is natuurlijk.
Edit
Voliá
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik vond Halle Berry op haar best in Monster's ballquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed punt, die dingen wegdenken terwijl je naar de foto kijkt is ook niet echt mogelijk, maar zoek anders een tietloos plaatje van haar en vergelijk het met een kortharig plaatje. Het klopt wat ik zeg, alhoewel het mijn smaak is natuurlijk.
Edit
Voliá
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik zat breezahs te zoeken op de "Ik ben tegen dierenleed" hyve waarna ik al die vlotte dames tegenkwamquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe heb je al die vrouwen uberhaupt gevonden? Kick daar stiekem op en heb je een verzameling van op je computer?
Hoax!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zat breezahs te zoeken op de "Ik ben tegen dierenleed" hyve waarna ik al die vlotte dames tegenkwam
Dan neem ik stiekem foto's van pittige dames op schoolpleinen en supermarktenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:26 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Hoax!
ikbentegendierenleed.hyves.nl, best hosselbare chika's daro.
korthaar.hyves.nl/ had geloofwaardiger geweest.![]()
Wie stuurt de FOK! knokploeg (penisbaard in topic)?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:26 schreef Westsidee het volgende:
[..]
korthaar.hyves.nl/ had geloofwaardiger geweest.![]()
Richt die hyves eens opnieuw in danquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef Penisbaard het volgende:
Kanker, die krabbels op die hyveWat een marteling
waarschijnlijk heeft ie ze op http://www.borsatoweblog.nl gevonden, die vrouwen daar hebben bijna allemaal korte pittige kapsels namelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |