SPOILER: SFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb m'n poes geschoren. Wat vinden jullie ervan?Waarom heb ik een dirty little mindSPOILER: SFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
daar gokte ik ook op..quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom heb ik een dirty little mind
jij werkt op zondag?quote:
kut!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Overigens helpt mijn kat wel opletten met wat ik eet. Had 2 frikandellen liggen op het aanrecht om te ontdooien. Lag er daarnet nog maar 1
welkom isdatzoquote:
hey Daphquote:
Nee ik reed langs mijn werk om naar huis te gaan en zag het toen ik naar het raam keek van mijn kamerquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij werkt op zondag?
[..]
kut!
Overigens helpt mijn kat wel opletten met wat ik eet. Had 2 frikandellen liggen op het aanrecht om te ontdooien. Lag er daarnet nog maar 1
Daar is toch zondag voor uitgevondenquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
vanavond maar weer eens hardlopen. Denk er toch stiekem aan om zometeen wel even de patatpan aan te gooien.
Af en toe zondigen mag toch wel?
Wel lief! Deden ze zoiets wel eens bij je vorige werkgever?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik reed langs mijn werk om naar huis te gaan en zag het toen ik naar het raam keek van mijn kamer
dat is waar!quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar is toch zondag voor uitgevonden
Nope. Voor mijn verjaardag heb ik nog niet eens een kaartje gekregen, laat staan slingers of een kadootjequote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel lief! Deden ze zoiets wel eens bij je vorige werkgever?
[..]
dat is waar!
Beetje veel water gedronken volgens mij. Eerst even laten zakken voordat ik zo een rondje ga rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |