SPOILER: SFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb m'n poes geschoren. Wat vinden jullie ervan?Waarom heb ik een dirty little mindSPOILER: SFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
daar gokte ik ook op..quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom heb ik een dirty little mind
jij werkt op zondag?quote:
kut!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Overigens helpt mijn kat wel opletten met wat ik eet. Had 2 frikandellen liggen op het aanrecht om te ontdooien. Lag er daarnet nog maar 1
welkom isdatzoquote:
hey Daphquote:
Nee ik reed langs mijn werk om naar huis te gaan en zag het toen ik naar het raam keek van mijn kamerquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij werkt op zondag?
[..]
kut!
Overigens helpt mijn kat wel opletten met wat ik eet. Had 2 frikandellen liggen op het aanrecht om te ontdooien. Lag er daarnet nog maar 1
Daar is toch zondag voor uitgevondenquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
vanavond maar weer eens hardlopen. Denk er toch stiekem aan om zometeen wel even de patatpan aan te gooien.
Af en toe zondigen mag toch wel?
Wel lief! Deden ze zoiets wel eens bij je vorige werkgever?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik reed langs mijn werk om naar huis te gaan en zag het toen ik naar het raam keek van mijn kamer
dat is waar!quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar is toch zondag voor uitgevonden
Nope. Voor mijn verjaardag heb ik nog niet eens een kaartje gekregen, laat staan slingers of een kadootjequote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel lief! Deden ze zoiets wel eens bij je vorige werkgever?
[..]
dat is waar!
Beetje veel water gedronken volgens mij. Eerst even laten zakken voordat ik zo een rondje ga rennen.
Morgenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer was je dan jarig Daph?
264 dagen geleden dusquote:
kej.quote:
Eerst je vriendin laten deporteren, en nu zeggen dat je ze mis?......quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:39 schreef Bootje84 het volgende:
Goeieavond!
Net L.no op de trein gezet
Mis haar nu al.
WB Isdatzo!
En van welke kutuser ben jij een kloon?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:28 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Eerst je vriendin laten deporteren, en nu zeggen dat je ze mis?......
Zielig taal NSB-ertje
dat is kut.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Goh, wat is het leuk om weer in NL te zijn.
Denk ff lekker m'n nieuwe bandje in te rijden.. op de terugweg van een stukje rijden moet er weer gerookt worden (). Rijden we weg, na een bocht: busje in de berm.
Busje in de berm.
Busje in de berm.
Remmuh.
Ja hoor. Ik reed als 2e, gast die als 1e reed was
rbw. Mij had hij niet kunnen pakken op snelheid ofzo dus ging 'ie maar flauw doen.
moet dat dan?quote:We tellen op: niet bijhebben van 't kentekenbewijs.
hoezo konden ze het niet lezenquote:Kentekenplaat te schuin.
wat dan?quote:Het aanbrengen van modificaties op de kentekenplaat. <insert geluid van kassalade>.
quote:Dat hij maar sterft.
Moblo vast ofzo..quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En van welke kutuser ben jij een kloon?
Ik gok prikkeldraad.. Die nepomhulsel zeg maar..quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik gok prikkeldraad.. Die nepomhulsel zeg maar..
Ik sta er bij Nico in, zoek me maar opquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kej.
Ik heb van jou helemaal geen hyves.Anders had ik het wel geweten.
Nogalquote:
Ja. Wist ik eigenlijk ook wel maar 't is zo irritant meenemen in m'n motorjas. En hij zat nu in de textiele jas.quote:[..]
moet dat dan?![]()
Weet ik veel. Volgens mij moesten ze 'm vanaf 20m afstand kunnen lezen oid. Hij zei gewoon: 'ja, en die staat te schuin, daar krijg je er ook 1 voor'. Toen zei ik van die 20m zei 'ie: 'daar heb ik niks mee te maken'. Noh, toen wilde ik 'm echt hard uitscheldenquote:[..]
hoezo konden ze het niet lezen![]()
MF-sticker. Maar daar ga ik ook bezwaar tegen aantekenen. Laat ze maar lekker werken voor hun MIJN (belasting) geld.quote:[..]
wat dan?
Ik ga emigrerenquote:[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik sta er bij Nico in, zoek me maar op
quote:
Gelukkig kun je tegenwoordig namen invoeren bij vriendenlijsten van anderenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gelukkig heeft nico niet zoveel vriendjes.![]()
ben je ook vriendjes van Paula?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik sta er bij Nico in, zoek me maar op
oh kej.quote:
inderdaad.quote:En @ Isdatzo.. Wat een pauperjood
Beetje gaan zoeken om bekeuringen te schrijven.. Wat een homo..
Dat soort paupers krijgen een strakke plasser van het schrijven van zo een geel briefje..quote:
dat zal wel ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nogal. Waren alweer op weg naar huis, m'n humeur meteen goed verneukt
.
zal ik 'em ook maar eens in mijn auto leggen.quote:Ja. Wist ik eigenlijk ook wel maar 't is zo irritant meenemen in m'n motorjas. En hij zat nu in de textiele jas.
ze hopen natuurlijk dat je gaat schelden, kunnen ze nog meer cashen.quote:Weet ik veel. Volgens mij moesten ze 'm vanaf 20m afstand kunnen lezen oid. Hij zei gewoon: 'ja, en die staat te schuin, daar krijg je er ook 1 voor'. Toen zei ik van die 20m zei 'ie: 'daar heb ik niks mee te maken'. Noh, toen wilde ik 'm echt hard uitschelden![]()
. In plaats daarvan zei ik maar dat de flitsboetes anders wel gewoon op de mat vielen. 'Goedzo'.
inderdaad laat ze maar eens werken.quote:MF-sticker. Maar daar ga ik ook bezwaar tegen aantekenen. Laat ze maar lekker werken voor hun MIJN (belasting) geld.
waarheen? naar een land zonder politie?quote:Ik ga emigreren. Nu
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |