Ja, het duurde gewoon te lang en ik wou echt beginnen met stagelopen.. Ik had geen zin om veel vertraging op te lopen
Mijn toenmalige cv had toen nog niet op Monsterboard geplaatst en zomaar werd ik toen door een grote internationale ICT'er benaderd. Ik was uiteraard geïnteresseerd, want zo'n bedrijf staat altijd goed op je CV, alleen had ik geen flauw idee hoe zij aan mijn gegevens kwamen.
Ik stuurde een mailtje terug, maar kreeg daar nooit een antwoord op. Vreemd genoeg stond er ook geen telefoonnummer of iets dergelijks bij..
Na een paar weken was ik het zat en pleurde mijn CV op Monsterboard, heb toen niet meer op deze ICT'er zitten wachten. Toen ik eenmaal 1,5 maand bezig was, werd ik door dit bedrijf gebeld, dat er iets fout was gegaan. De recruiter was een paar maanden ziek, en helaas stonden mijn gegevens niet in het systeem. Daardoor was er geen follow up..
Achteraf gezien was dit misschien een mooie kans geweest, maar ik had mijzelf niet prettig gevoeld in dit soort mega organisaties.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:Wat ben je ook een klier :D