Ik was om 8 uur op kantoor en ging rond 16.00 weer naar huisquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Lekker gewerkt vandaag. Nuweekend
Van vanochtend al om half 8 op mijn werk (de eerste aanwezig) en ging om half vijf weer naar huis (de laatste).
dat is heul geen weekend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al een week weekend
Ik mis Kreta
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is heul geen weekend.dat heet vakantie.
Oh ja!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is heul geen weekend.dat heet vakantie.
Wat Angel zegt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, als je al te weinig tijd hebt, moet je niet ook nog op vakantie gaan.
Is dus blijkbaar je eigen schuld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Als het iets scheelt, in mijn planning heb ik 8 uur te kort om mijn werk van augustus af te krijgen en er komt nog een project bij van 24 uur dat af moetén ik moet twee dagen op cursus dus dat kost me nog 16 uur.. Ik heb dik een werkweek te kort aan tijd ja, dus mag ik even genieten
!!
Welkom bij de groep!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Als het iets scheelt, in mijn planning heb ik 8 uur te kort om mijn werk van augustus af te krijgen en er komt nog een project bij van 24 uur dat af moetén ik moet twee dagen op cursus dus dat kost me nog 16 uur.. Ik heb dik een werkweek te kort aan tijd ja, dus mag ik even genieten
!!
ik loop ook alweer 1,5 dag achter en daarnaast moet ik ook nog werk waar je normaal zo'n zes a`zeven dagen mee zoet bent in vijf dagen doen. Dus ik dien zeg maar twee werkweken werk in één werkweek te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkom bij de groep!!
Mijn agenda staat ook al bomvol voor maandag!!
Op dag 1 is er vrij weinig interessants.. De 100m van de mannen.. De series danquote:
Ik vraag mij af of Gay zich wel gaat kwalificeren. Vond hem nou niet zo sterk in de series.. maar goed.. Daar gaat het ook nergens om.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga morgenavond alleen de finale 100 m sprint bij de mannenBolt
vs Gay
kijken.
Geen broekzak-belletjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ik word getrild. Neem ik op, hoor ik niets en wordt er weer opgehangen.
![]()
Bel dan niet.![]()
Als Bolt maar wint, vind ik alles best.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Gay zich wel gaat kwalificeren. Vond hem nou niet zo sterk in de series.. maar goed.. Daar gaat het ook nergens om.
zou kunnen, maar wel anoniemquote:
quote:
Maar dat zal wel te verklaren zijn?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:47 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag last van algehele gaarheid, maar toch al redelijk wat gedaan in het huishouden
Valt mee, dan had je het weekend waarschijnlijk hard nodig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:52 schreef The_Dean het volgende:
Nee, gisteravond slechts een glaasje whisky gehad...
American Psychoquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Cars op tv, bier en languit op de bank... kan bijna niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |