quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaja.. ik zit je maar een beetje te pesten
quote:
dat is niet zo gek hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
Lunch weer overleefd, daarna potje gevoetbalt maar zweet me nu kapot
sterkte dan nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:49 schreef DjRex89 het volgende:
Mja maar je merkt het pas als je weer binnen zit en dan is het te laatVolgende keer wat minder fanatiek doen.
Helaas ben ik met de auto dus dat wordt een colaatje hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. ik nog 2,5 uur voor het bier
werd tijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
Bijjjjjjjjna klaar
Nog wat dingen ordenen (geen idee hoe ik dat het beste kan doen) en dan stofzuigen.
dat is wel mijn voordeel met de metroquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Helaas ben ik met de auto dus dat wordt een colaatje hier
ja, ik ken het. OV is leuk, maar soms gewoon niet te doen. Bier drinken kan altijd nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
WIjk en Aalburg is voor mij niet te doen met het OV dan ben ik meer dan 2 uur onderweg :x Ik haal het bier drinken dan vanavond wel in
De bank staat toch gewoon altijd in de huiskamer of heb je een bepaald tijdsframe wanneer jij er op mag zitten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
7 LP's binnen gekregen. Ik was wel te laat bij de bank doordat ik nog even op de postbode wachtte, die ging eerst naar de buren, maar dat was het wel waard. En ik was maar een paar minuten te laat, dus het viel mee.
Heb daarom een "gratis" abonnement op de veronica gids vriendelijk geweigerd... Het meisje waswel ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
zo had ik ook een abonnement genomen op de veronica gids. Maar betrap mezelf erop dat die dingen vaak ongelezen weggaan of dat ik alleen de stripjes lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |