abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71869162
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

dat is sowieso
Ze hebben het omgezet naar een goedkoper abonnement, opzeggen ging niet meer . Ik ga over een half uurtje gelijk maar opzeggen

Net IB-groep gebeld 10 minuten, nu ben ik doof (ze schreeuwde nogal)
pi_71869271
ik doe dat ook altijd. Heel veel mensen wachten tot het laatste moment om iets om te zeggen, maar als ik het zat ben dan doe ik het meteen. Dan zeggen ze altijd van "u heeft een maand opzegtermijn he?" ik:"Ja, daar ben ik dan toch ruimschoots binnen? ".

Je kan het maar beter van geregeld hebben..
pi_71869478
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
ik doe dat ook altijd. Heel veel mensen wachten tot het laatste moment om iets om te zeggen, maar als ik het zat ben dan doe ik het meteen. Dan zeggen ze altijd van "u heeft een maand opzegtermijn he?" ik:"Ja, daar ben ik dan toch ruimschoots binnen? ".

Je kan het maar beter van geregeld hebben..
True, dat doe ik inderdaad voortaan ook maar.

Naja ik heb wel iedereen al gebeld die ik moest bellen, dat scheelt Nu Boven nog wat opruimen, stofzuigen enz en dan is dat ook helemaal klaar
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:29:21 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_71869735
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ze hebben het omgezet naar een goedkoper abonnement, opzeggen ging niet meer . Ik ga over een half uurtje gelijk maar opzeggen

Net IB-groep gebeld 10 minuten, nu ben ik doof (ze schreeuwde nogal)
Wat voor abonnement, waarom kon opzeggen niet?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_71869825
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat voor abonnement, waarom kon opzeggen niet?
Tijdschrift.

Opzeggen ging niet omdat ik te laat was met opzeggen (het zou automatisch af moeten lopen, maar ik kan die verdomde brief natuurlijk weer niet vinden ) en nu zit ik er aan vast tot augustus 2010 Nu heb ik een abonnement op een ander tijdschrift voor minder geld.. Ik heb eigenlijk echt geen tijd om die dingen te lezen dus ik baalde nogal dat ik m'n abonnement niet kan stopzetten. Er liggen nu weer een aantal uitgaven te wachten tot ik ze ga lezen
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:34:02 #56
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_71869862
Stilzwijgend verlengen van abonnementen mag niet meer zomaar, je hebt een opzegtermijn van een maand, wetgeving is per juli 2009 ingevoerd en zal toch ook wel voor tijdschriften gelden?
pi_71869900
zo had ik ook een abonnement genomen op de veronica gids. Maar betrap mezelf erop dat die dingen vaak ongelezen weggaan of dat ik alleen de stripjes lees.
pi_71869916
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stilzwijgend verlengen van abonnementen mag niet meer zomaar, je hebt een opzegtermijn van een maand, wetgeving is per juli 2009 ingevoerd en zal toch ook wel voor tijdschriften gelden?
Dat dacht ik inderdaad ook, maar dat schijnt (nog) niet van toepassing te zijn op tijdschriftabonnementen.

Zodra ik de bevestiging van mijn abonnement binnen heb, zeg ik het gelijk op. Kan ik ook niet te laat zijn de volgende keer .
pi_71869960
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
zo had ik ook een abonnement genomen op de veronica gids. Maar betrap mezelf erop dat die dingen vaak ongelezen weggaan of dat ik alleen de stripjes lees.
Zonde is dat altijd. Ik had er in het begin wel tijd voor, leuk blad ook. Ondertussen had ik voordat ik op vakantie ging 4 exemplaren liggen die nog niet gelezen waren. Nu ben ik terug van vakantie (ik heb die vier exemplaren wel gelezen, op het strand had ik er wel tijd voor ) maar liggen er weer nieuwe uitgaven.. *zucht*.

Heb je je Veronicagids wel al opgezegd?
pi_71870013
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zonde is dat altijd. Ik had er in het begin wel tijd voor, leuk blad ook. Ondertussen had ik voordat ik op vakantie ging 4 exemplaren liggen die nog niet gelezen waren. Nu ben ik terug van vakantie (ik heb die vier exemplaren wel gelezen, op het strand had ik er wel tijd voor ) maar liggen er weer nieuwe uitgaven.. *zucht*.

Heb je je Veronicagids wel al opgezegd?
ja, en dan wordt het net werk. Het moet wel leuk blijven

ja, in mei volgend jaar is het afgelopen
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:42:29 #61
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_71870102
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

hoi
[..]

Oh.. zou allemaal best kunnen. Geloof dat wij toendertijd ook nog zijn uitgenodigd voor een haringparty ofzo en toen moesten we ook naar Wijk en Aalburg. Maar goed.. maakt ook niet uit. Als je het maar naar je zin hebt.
Wat voor dingen doe jij daar dan precies met je TI? Heb zelf namelijk ook TI gedaan..
Wijk en Aalburg is voor mij 45min rijden en Rotterdam iets van 1,5 uur dus komt mij wel goed uit. Er is hier maar 1 TI-programmeur werkzaam en een klasgenoot en ik gaan hier dus stage lopen maar er is dus zat werk te doen. Allemaal kleine functies programmeren, code optimaliseren soms ook nieuwe functionaliteiten toevoegen.
Alles in Windows CE en dus gericht op het embedded gedeelte.

Heb je je studie ook afgemaakt dan? Wat doe je nu dan precies?
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_71870318
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Wijk en Aalburg is voor mij 45min rijden en Rotterdam iets van 1,5 uur dus komt mij wel goed uit. Er is hier maar 1 TI-programmeur werkzaam en een klasgenoot en ik gaan hier dus stage lopen maar er is dus zat werk te doen. Allemaal kleine functies programmeren, code optimaliseren soms ook nieuwe functionaliteiten toevoegen.
Alles in Windows CE en dus gericht op het embedded gedeelte.

Heb je je studie ook afgemaakt dan? Wat doe je nu dan precies?
ok ok.. wel interessant.

Ik had TI op MBO niveau gedaan en daarna dus C&MD op HBO niveau. Ik werk nu in Rotterdam bij een digitale kaartenmaken. Daar ben ik op dit moment heel druk bezig met het programmeren van applicaties voor de iPhone. En dan van A tot Z. Dus van het idee tot de realisatie en dat is ook wel erg leuk moet ik zeggen.
pi_71870364
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

ja, en dan wordt het net werk. Het moet wel leuk blijven

ja, in mei volgend jaar is het afgelopen
Inderdaad, nu voelt het als een verplichting Mjaaa komt wel goed!

Goedzo

Ik ga nog even opruimen/afstoffen/stofzuigen, tot over een uurtje ofzo!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:53:04 #64
149961 DjRex89
pi_71870394
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

ok ok.. wel interessant.

Ik had TI op MBO niveau gedaan en daarna dus C&MD op HBO niveau. Ik werk nu in Rotterdam bij een digitale kaartenmaken. Daar ben ik op dit moment heel druk bezig met het programmeren van applicaties voor de iPhone. En dan van A tot Z. Dus van het idee tot de realisatie en dat is ook wel erg leuk moet ik zeggen.
Dus zowel designen als programmeren?

Als stageopdracht moet ik zorgen dat we via de tv lampen en gordijnen kunnen aansturen. Daar hebben ze hier nog niks mee gedaan en is dus voor iedereen nieuw. Maar heb nu al een maand voorsprong op mijn stage omdat ik al ingewerkt ben en bekend met alle apparatuur.

WIst trouwens niet dat er TI op mBO-niveau bestond. Is dat een beetje populair, er zijn in Den bOsch namelijk 5 studenten die het derde jaar TI volgen.... Niet echt populair dus
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:02:46 #65
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_71870633
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat dacht ik inderdaad ook, maar dat schijnt (nog) niet van toepassing te zijn op tijdschriftabonnementen.
Ah, lekker is dat.

Wel handigoed om te weten. Ik zat al een beetje rond te kijken naar interessante tijdschriften. Vooralsnog vind ik het trouwens vooral erg duur. Vrij Nederland voor 300 euro per jaar bijvoorbeeld (krijg ik er wel een e-reader bij die ik niet zal gebruiken). The Economist is wel goedkoper, zo'n 130 euro. Daar straks maar eerst eens een exemplaar van in de winkel kopen.
pi_71870958
Zo, weer een volle (grote) hematas Ik gebruik plastic tassen ipv vuilniszakken, ja

Dat ruimt weer op! *nieuwe pakken gaat*
pi_71871069
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Dus zowel designen als programmeren?

Als stageopdracht moet ik zorgen dat we via de tv lampen en gordijnen kunnen aansturen. Daar hebben ze hier nog niks mee gedaan en is dus voor iedereen nieuw. Maar heb nu al een maand voorsprong op mijn stage omdat ik al ingewerkt ben en bekend met alle apparatuur.

WIst trouwens niet dat er TI op mBO-niveau bestond. Is dat een beetje populair, er zijn in Den bOsch namelijk 5 studenten die het derde jaar TI volgen.... Niet echt populair dus
Inderdaad. Programmeren en designen en zelfs een stukje marketing erbij. Precies de 3 peilers waarop het C&MD is gebaseerd, dus dat is erg prettig.

Jouw opdracht klinkt ook erg leuk. Vooral als het iets is waar nog niemand daar wat mee gedaan heeft. Net zoals ik hier de enige bent die iPhone apps kan programmeren en er iets van snapt. Dan heb je toch iets unieks binnen het bedrijf.

Ik deed die MBO TI op een ROC hier in Rotterdam. Dat was wel redelijk vol ja. Maar om nou te zeggen dat het een echte goede opleiding was.. Hoewel ik op het HBO ook meer heb geleerd met zelfstudie dan door de docenten, maar goed, je moet toch dat papiertje hebben uiteindelijk.
pi_71871078
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
Zo, weer een volle (grote) hematas Ik gebruik plastic tassen ipv vuilniszakken, ja

Dat ruimt weer op! *nieuwe pakken gaat*
je bent lekker bezig hoor
pi_71871157
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

je bent lekker bezig hoor
Pompidompidom..

Ik wilde eigenlijk de hangkast nog opruimen (kleding in bakken doen) maar dan had ik die bakken van gisteren nodig gehad Dát had pas opgeruimd! Heb ook schoenen weggegooid, die stonden er maar. Wel heb ik net ontdekt dat ik een paar schoenen kwijt ben, geen idee waar die gebleven zijn? Zijn de schoenen die ik voor mijn diplomauitreiking heb gekocht, dus die heb ik net aan een maand..
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:27:44 #70
149961 DjRex89
pi_71871327
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Inderdaad. Programmeren en designen en zelfs een stukje marketing erbij. Precies de 3 peilers waarop het C&MD is gebaseerd, dus dat is erg prettig.

Jouw opdracht klinkt ook erg leuk. Vooral als het iets is waar nog niemand daar wat mee gedaan heeft. Net zoals ik hier de enige bent die iPhone apps kan programmeren en er iets van snapt. Dan heb je toch iets unieks binnen het bedrijf.

Ik deed die MBO TI op een ROC hier in Rotterdam. Dat was wel redelijk vol ja. Maar om nou te zeggen dat het een echte goede opleiding was.. Hoewel ik op het HBO ook meer heb geleerd met zelfstudie dan door de docenten, maar goed, je moet toch dat papiertje hebben uiteindelijk.
Tsja, de opleiding schrikt op een of andere manier toch af. Op zich niet zo erg aangezien de vraag heel groot is, het vinden van een stageplek was dan ook geen probleem

Heb wel zin in het weekend, eindelijk weer een keertje los gaan
pi_71871548
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Pompidompidom..

Ik wilde eigenlijk de hangkast nog opruimen (kleding in bakken doen) maar dan had ik die bakken van gisteren nodig gehad Dát had pas opgeruimd! Heb ook schoenen weggegooid, die stonden er maar. Wel heb ik net ontdekt dat ik een paar schoenen kwijt ben, geen idee waar die gebleven zijn? Zijn de schoenen die ik voor mijn diplomauitreiking heb gekocht, dus die heb ik net aan een maand..
wel zonde.. altijd fijn als je gewoon lekker in 1 keer door kan gaan.
Dat van die schoenen is wel raar. Ik ben ook altijd vanalles kwijt, maar nog nooit schoenen
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Tsja, de opleiding schrikt op een of andere manier toch af. Op zich niet zo erg aangezien de vraag heel groot is, het vinden van een stageplek was dan ook geen probleem

Heb wel zin in het weekend, eindelijk weer een keertje los gaan
tja, wel fijn dat de vraag groot is, maar het lijkt me toch minder gezellig op een of andere manier.

Al plannen voor dit weekend dan?
pi_71871578
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Dat van die schoenen is wel raar. Ik ben ook altijd vanalles kwijt, maar nog nooit schoenen
[..]

tja, wel fijn dat de vraag groot is, maar het lijkt me toch minder gezellig op een of andere manier.

Ik vrees dat mijn moeder ze ergens heeft neergezet, maar kan ze niet vinden. Misschien staan ze bij mijn vriend, dat kan natuurlijk ook. Mja, ik ga weer even verde Daarna lunch
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:46:22 #73
149961 DjRex89
pi_71871731
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

[..]

Mja je werkt op school altijd met dezelfde mensen, gelukkig kunnen we goed met elkaar opschieten, anders was het idd een probleem.

Vanavond denk ik naar de kermis in Oss, naja meer kroegentocht denk ik

Jij hebt ook tijd zat om te posten?
pi_71873777
Zo, twee minipizza's naar binnen gewerkt
pi_71874018
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:46 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Mja je werkt op school altijd met dezelfde mensen, gelukkig kunnen we goed met elkaar opschieten, anders was het idd een probleem.

Vanavond denk ik naar de kermis in Oss, naja meer kroegentocht denk ik

Jij hebt ook tijd zat om te posten?
kroegentoch is altijd goed

Ik heb wel tijd genoeg ja. Ik heb maar een hele korte concentratiespanne, dus ik moet altijd ff wat doen tussendoor.
Hoewel het vaak andersom is
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
Zo, twee minipizza's naar binnen gewerkt
2!! Toe maar!
pi_71874040
Minipizza = pitabroodje he
pi_71874423
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:13 schreef Daph_ het volgende:
Minipizza = pitabroodje he
jaja.. ik zit je maar een beetje te pesten
pi_71874511
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

jaja.. ik zit je maar een beetje te pesten

Nou .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:39:53 #79
149961 DjRex89
pi_71874872
Lunch weer overleefd, daarna potje gevoetbalt maar zweet me nu kapot
pi_71874963
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou .
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
Lunch weer overleefd, daarna potje gevoetbalt maar zweet me nu kapot
dat is niet zo gek he
pi_71874999
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

[..]

dat is niet zo gek he

Ik ga weer even verder
pi_71875038
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik ga weer even verder
verderse!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:49:25 #83
149961 DjRex89
pi_71875180
Mja maar je merkt het pas als je weer binnen zit en dan is het te laat Volgende keer wat minder fanatiek doen.
pi_71875389
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:49 schreef DjRex89 het volgende:
Mja maar je merkt het pas als je weer binnen zit en dan is het te laat Volgende keer wat minder fanatiek doen.
sterkte dan nog
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:00:22 #85
149961 DjRex89
pi_71875491
Ja ik moet het nog 2 uurtjes volhouden daarna de vrijdagmiddagborrel
pi_71875502
hmm.. ik nog 2,5 uur voor het bier
pi_71875747
Bijjjjjjjjna klaar

Nog wat dingen ordenen (geen idee hoe ik dat het beste kan doen ) en dan stofzuigen.

vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:24:30 #88
149961 DjRex89
pi_71876207
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. ik nog 2,5 uur voor het bier
Helaas ben ik met de auto dus dat wordt een colaatje hier
pi_71876353
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
Bijjjjjjjjna klaar

Nog wat dingen ordenen (geen idee hoe ik dat het beste kan doen ) en dan stofzuigen.

werd tijd
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Helaas ben ik met de auto dus dat wordt een colaatje hier
dat is wel mijn voordeel met de metro
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:31:55 #90
149961 DjRex89
pi_71876418
WIjk en Aalburg is voor mij niet te doen met het OV dan ben ik meer dan 2 uur onderweg :x Ik haal het bier drinken dan vanavond wel in
pi_71876462
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
WIjk en Aalburg is voor mij niet te doen met het OV dan ben ik meer dan 2 uur onderweg :x Ik haal het bier drinken dan vanavond wel in
ja, ik ken het. OV is leuk, maar soms gewoon niet te doen. Bier drinken kan altijd nog.
Als je dan met de auto bent, dan ben je eerder thuis of aan het bier te gaan
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:36:04 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_71876530
7 LP's binnen gekregen. Ik was wel te laat bij de bank doordat ik nog even op de postbode wachtte, die ging eerst naar de buren, maar dat was het wel waard. En ik was maar een paar minuten te laat, dus het viel mee.
pi_71876896
Oh.. en om nog even op te scheppen met mijn werkprestaties. Dat 'grapje' waar mijn baas over praat in het onderstaande interview. Dat heb ik gemaakt

http://www.nuzakelijk.nl/(...)obiele-toekomst.html
pi_71877905
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
7 LP's binnen gekregen. Ik was wel te laat bij de bank doordat ik nog even op de postbode wachtte, die ging eerst naar de buren, maar dat was het wel waard. En ik was maar een paar minuten te laat, dus het viel mee.
De bank staat toch gewoon altijd in de huiskamer of heb je een bepaald tijdsframe wanneer jij er op mag zitten?

sorry.. erg flauw
pi_71878228
mijn app wordt wel groots gelanceerd zeg!

Ook in de automatiseringsgids
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:54:23 #96
149961 DjRex89
pi_71878702
Doe je goed! Nog ff en je bent beroemd Lijkt me wel dat dit veel gebruikt gaat worden.
pi_71879003
nou.. gelukkig staat mijn naam er zelf niet bij
Maar de eerste versie die op dit moment beschikbaar is, is nogal buggy en crasht met enige regelmaat. Inmiddels is de bugfix allang klaar, maar het duurt bij Apple nogal lang voordat die versie is goedgekeurd en beschikbaar is. Ik hoop dat het dit weekend nog gebeurd, zodat deze speelronde goed bekeken kan worden.

Maar inmiddels lekker bezig met nieuwe features enzo. Erg leuk om te doen
pi_71880144
Goedemiddag

Nette apps Nico
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_71880303
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Heb daarom een "gratis" abonnement op de veronica gids vriendelijk geweigerd... Het meisje waswel erg
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_71880312
hey harde werker!

Dankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')