Ze hebben het omgezet naar een goedkoper abonnement, opzeggen ging niet meerquote:
True, dat doe ik inderdaad voortaan ook maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
ik doe dat ook altijd. Heel veel mensen wachten tot het laatste moment om iets om te zeggen, maar als ik het zat ben dan doe ik het meteen. Dan zeggen ze altijd van "u heeft een maand opzegtermijn he?" ik:"Ja, daar ben ik dan toch ruimschoots binnen?".
Je kan het maar beter van geregeld hebben..
Wat voor abonnement, waarom kon opzeggen niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze hebben het omgezet naar een goedkoper abonnement, opzeggen ging niet meer. Ik ga over een half uurtje gelijk maar opzeggen
Net IB-groep gebeld 10 minuten, nu ben ik doof (ze schreeuwde nogal)
Tijdschrift.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat voor abonnement, waarom kon opzeggen niet?
Dat dacht ik inderdaad ook, maar dat schijnt (nog) niet van toepassing te zijn op tijdschriftabonnementen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stilzwijgend verlengen van abonnementen mag niet meer zomaar, je hebt een opzegtermijn van een maand, wetgeving is per juli 2009 ingevoerd en zal toch ook wel voor tijdschriften gelden?
Zonde is dat altijd. Ik had er in het begin wel tijd voor, leuk blad ook. Ondertussen had ik voordat ik op vakantie ging 4 exemplaren liggen die nog niet gelezen waren. Nu ben ik terug van vakantie (ik heb die vier exemplaren wel gelezen, op het strand had ik er wel tijd voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
zo had ik ook een abonnement genomen op de veronica gids. Maar betrap mezelf erop dat die dingen vaak ongelezen weggaan of dat ik alleen de stripjes lees.
ja, en dan wordt het net werk. Het moet wel leuk blijvenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zonde is dat altijd. Ik had er in het begin wel tijd voor, leuk blad ook. Ondertussen had ik voordat ik op vakantie ging 4 exemplaren liggen die nog niet gelezen waren. Nu ben ik terug van vakantie (ik heb die vier exemplaren wel gelezen, op het strand had ik er wel tijd voor) maar liggen er weer nieuwe uitgaven.. *zucht*.
Heb je je Veronicagids wel al opgezegd?
Wijk en Aalburg is voor mij 45min rijden en Rotterdam iets van 1,5 uur dus komt mij wel goed uit. Er is hier maar 1 TI-programmeur werkzaam en een klasgenoot en ik gaan hier dus stage lopen maar er is dus zat werk te doen. Allemaal kleine functies programmeren, code optimaliseren soms ook nieuwe functionaliteiten toevoegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoi![]()
[..]
Oh.. zou allemaal best kunnen. Geloof dat wij toendertijd ook nog zijn uitgenodigd voor een haringparty ofzo en toen moesten we ook naar Wijk en Aalburg. Maar goed.. maakt ook niet uit. Als je het maar naar je zin hebt.
Wat voor dingen doe jij daar dan precies met je TI? Heb zelf namelijk ook TI gedaan..
ok ok.. wel interessant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wijk en Aalburg is voor mij 45min rijden en Rotterdam iets van 1,5 uur dus komt mij wel goed uit. Er is hier maar 1 TI-programmeur werkzaam en een klasgenoot en ik gaan hier dus stage lopen maar er is dus zat werk te doen. Allemaal kleine functies programmeren, code optimaliseren soms ook nieuwe functionaliteiten toevoegen.
Alles in Windows CE en dus gericht op het embedded gedeelte.
Heb je je studie ook afgemaakt dan? Wat doe je nu dan precies?
Inderdaad, nu voelt het als een verplichtingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, en dan wordt het net werk. Het moet wel leuk blijven
ja, in mei volgend jaar is het afgelopen
Dus zowel designen als programmeren?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. wel interessant.
Ik had TI op MBO niveau gedaan en daarna dus C&MD op HBO niveau. Ik werk nu in Rotterdam bij een digitale kaartenmaken. Daar ben ik op dit moment heel druk bezig met het programmeren van applicaties voor de iPhone. En dan van A tot Z. Dus van het idee tot de realisatie en dat is ook wel erg leuk moet ik zeggen.
Ah, lekker is dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook, maar dat schijnt (nog) niet van toepassing te zijn op tijdschriftabonnementen.
Inderdaad. Programmeren en designen en zelfs een stukje marketing erbij. Precies de 3 peilers waarop het C&MD is gebaseerd, dus dat is erg prettig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus zowel designen als programmeren?
Als stageopdracht moet ik zorgen dat we via de tv lampen en gordijnen kunnen aansturen. Daar hebben ze hier nog niks mee gedaan en is dus voor iedereen nieuw. Maar heb nu al een maand voorsprong op mijn stage omdat ik al ingewerkt ben en bekend met alle apparatuur.
WIst trouwens niet dat er TI op mBO-niveau bestond. Is dat een beetje populair, er zijn in Den bOsch namelijk 5 studenten die het derde jaar TI volgen.... Niet echt populair dus
je bent lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
Zo, weer een volle (grote) hematas Ik gebruik plastic tassen ipv vuilniszakken, ja![]()
Dat ruimt weer op! *nieuwe pakken gaat*
quote:
Tsja, de opleiding schrikt op een of andere manier toch af. Op zich niet zo erg aangezien de vraag heel groot is, het vinden van een stageplek was dan ook geen probleemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Inderdaad. Programmeren en designen en zelfs een stukje marketing erbij. Precies de 3 peilers waarop het C&MD is gebaseerd, dus dat is erg prettig.
Jouw opdracht klinkt ook erg leuk. Vooral als het iets is waar nog niemand daar wat mee gedaan heeft. Net zoals ik hier de enige bent die iPhone apps kan programmeren en er iets van snapt. Dan heb je toch iets unieks binnen het bedrijf.
Ik deed die MBO TI op een ROC hier in Rotterdam. Dat was wel redelijk vol ja. Maar om nou te zeggen dat het een echte goede opleiding was.. Hoewel ik op het HBO ook meer heb geleerd met zelfstudie dan door de docenten, maar goed, je moet toch dat papiertje hebben uiteindelijk.
wel zonde.. altijd fijn als je gewoon lekker in 1 keer door kan gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]Pompidompidom..
Ik wilde eigenlijk de hangkast nog opruimen (kleding in bakken doen) maar dan had ik die bakken van gisteren nodig gehadDát had pas opgeruimd! Heb ook schoenen weggegooid, die stonden er maar. Wel heb ik net ontdekt dat ik een paar schoenen kwijt ben, geen idee waar die gebleven zijn?
Zijn de schoenen die ik voor mijn diplomauitreiking heb gekocht, dus die heb ik net aan een maand..
tja, wel fijn dat de vraag groot is, maar het lijkt me toch minder gezellig op een of andere manier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, de opleiding schrikt op een of andere manier toch af. Op zich niet zo erg aangezien de vraag heel groot is, het vinden van een stageplek was dan ook geen probleem
Heb wel zin in het weekend, eindelijk weer een keertje los gaan
Ik vrees dat mijn moeder ze ergens heeft neergezet, maar kan ze niet vinden. Misschien staan ze bij mijn vriend, dat kan natuurlijk ook. Mja, ik ga weer even verdequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel zonde.. altijd fijn als je gewoon lekker in 1 keer door kan gaan.
Dat van die schoenen is wel raar. Ik ben ook altijd vanalles kwijt, maar nog nooit schoenen
[..]
tja, wel fijn dat de vraag groot is, maar het lijkt me toch minder gezellig op een of andere manier.
Al plannen voor dit weekend dan?
Mja je werkt op school altijd met dezelfde mensen, gelukkig kunnen we goed met elkaar opschieten, anders was het idd een probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel zonde.. altijd fijn als je gewoon lekker in 1 keer door kan gaan.
Dat van die schoenen is wel raar. Ik ben ook altijd vanalles kwijt, maar nog nooit schoenen
[..]
tja, wel fijn dat de vraag groot is, maar het lijkt me toch minder gezellig op een of andere manier.
Al plannen voor dit weekend dan?
kroegentoch is altijd goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja je werkt op school altijd met dezelfde mensen, gelukkig kunnen we goed met elkaar opschieten, anders was het idd een probleem.
Vanavond denk ik naar de kermis in Oss, naja meer kroegentocht denk ik![]()
Jij hebt ook tijd zat om te posten?
2!! Toe maar!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
Zo, twee minipizza's naar binnen gewerkt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaja.. ik zit je maar een beetje te pesten
quote:
dat is niet zo gek hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef DjRex89 het volgende:
Lunch weer overleefd, daarna potje gevoetbalt maar zweet me nu kapot
sterkte dan nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:49 schreef DjRex89 het volgende:
Mja maar je merkt het pas als je weer binnen zit en dan is het te laatVolgende keer wat minder fanatiek doen.
Helaas ben ik met de auto dus dat wordt een colaatje hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. ik nog 2,5 uur voor het bier
werd tijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
Bijjjjjjjjna klaar
Nog wat dingen ordenen (geen idee hoe ik dat het beste kan doen) en dan stofzuigen.
dat is wel mijn voordeel met de metroquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Helaas ben ik met de auto dus dat wordt een colaatje hier
ja, ik ken het. OV is leuk, maar soms gewoon niet te doen. Bier drinken kan altijd nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
WIjk en Aalburg is voor mij niet te doen met het OV dan ben ik meer dan 2 uur onderweg :x Ik haal het bier drinken dan vanavond wel in
De bank staat toch gewoon altijd in de huiskamer of heb je een bepaald tijdsframe wanneer jij er op mag zitten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
7 LP's binnen gekregen. Ik was wel te laat bij de bank doordat ik nog even op de postbode wachtte, die ging eerst naar de buren, maar dat was het wel waard. En ik was maar een paar minuten te laat, dus het viel mee.
Heb daarom een "gratis" abonnement op de veronica gids vriendelijk geweigerd... Het meisje waswel ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
zo had ik ook een abonnement genomen op de veronica gids. Maar betrap mezelf erop dat die dingen vaak ongelezen weggaan of dat ik alleen de stripjes lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |