Nee helaas.. Ermelo heeft wel de mooie nieuwe en zelfs Putten idd, maar Harderwijk waar veel " vreemden" (dolfinarium / walibi ) komen heeft alleen het bekende gele velletjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
beide stations hebben ze toch wel? Of ze moeten die nieuwe gevallen daar al geplaatst hebben zoals ze in Putten en Amersfoort al gedaan hebben
Ja, mag. Staat in de folder Gewijzigd Treinverkeer aangegeven als omreisroute. Pagina 6.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
kort vraagje. Als ik zaterdag van Rotterdam naar Tilburg wil, wordt mijn reis nogal vertraagd door het inzetten van bussen. Mag ik dan met een retour Rotterdam-Tilburg via Utrecht reizen?
Nijverdallllquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:50 schreef Mkr het volgende:
[..]
Nee helaas.. Ermelo heeft wel de mooie nieuwe en zelfs Putten idd, maar Harderwijk waar veel " vreemden" (dolfinarium / walibi ) komen heeft alleen het bekende gele velletje
Zelfs op kleine stations zoals nijverdal waar ik vanmiddag was kom je ze wel tegen.
Zelfs dat heeft een reden: Uit Amfs vertrekken niet alleen stoptreinen naar Utrecht en Zwolle, maar ook IC's naar Rotterdamquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:55 schreef Crientj het volgende:
Zelfs Amersfoort Schothorst heeft de nieuwe CTA's.
Ik heb dr één keer gestaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs dat heeft een reden: Uit Amfs vertrekken niet alleen stoptreinen naar Utrecht en Zwolle, maar ook IC's naar Rotterdam
Jazekerdehypotheker: In Amersfoort zelf is geen spoorcapaciteit om dat ding een tijd te laten staan voor de keringquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb dr één keer gestaan.
Maar die IC vind ik bijzonder nutteloos.Hij komt al vanaf Amersfoort, en vertrekt dan ook die kant op.
Maar het zal wel een reden hebben dat ie daar ook staat
Ze willen niet dat die trein in Amersfoort keert. Door dit naar Schothorst te verplaatsen voorkomen ze dat de trein onnodig lang een perron bezet houdt. Een vertraagde 2800 wordt overigens wel gewoon op Amersfoort gekeerd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb dr één keer gestaan.
Maar die IC vind ik bijzonder nutteloos.Hij komt al vanaf Amersfoort, en vertrekt dan ook die kant op.
Maar het zal wel een reden hebben dat ie daar ook staat
Gaan je hormoontjes al kriebelen ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zat met een fucking kinderdagverblijf in de treinNatuurlijk moeten die kindjes ook een uitje, maar wat een kippenhok!
Het zijn maximaal twee mensen, dus je mag ook in je uppie reizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:59 schreef FoRAiN het volgende:
Moet je met de zomertoer (1ste klas) met 2 mensen reizen?
Ik moet morgen in Eindhoven zijn, retour vanuit Groningen is 44 euro. Zomertoer = 39.5 euro.
En anders pak je er gewoon een zwerver bijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn maximaal twee mensen, dus je mag ook in je uppie reizen
En dan te bedenken dat Harderwijk twee soorten treinen per dag verwerkt. De stoptreinen en de IC 787 naar Groningen/(Leeuwarden).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:50 schreef Mkr het volgende:
[..]
Nee helaas.. Ermelo heeft wel de mooie nieuwe en zelfs Putten idd, maar Harderwijk waar veel " vreemden" (dolfinarium / walibi ) komen heeft alleen het bekende gele velletje
Ja, die heeft de nieuwe CTA bakken al.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef TrainGV het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Harderwijk twee soorten treinen per dag verwerkt. De stoptreinen en de IC 787 naar Groningen/(Leeuwarden).
Heeft Nijkerk dan wel een CTA, vanwege de IC 787?
nijkerk heeft idd wel een tweetal (digitale) CTA's hangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef TrainGV het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Harderwijk twee soorten treinen per dag verwerkt. De stoptreinen en de IC 787 naar Groningen/(Leeuwarden).
Heeft Nijkerk dan wel een CTA, vanwege de IC 787?
Dat vind ik rotdingen, niet goed leesbaar van een afstandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, die heeft de nieuwe CTA bakken al.
Ja, die heb ik ook gezien!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
en ook niet alles staat er op. Heb een keer gelezen dat er in Amersfoort op stond:
en verder.
Oh ja die had ik afgelopen week ook weer eentjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Derek010 het volgende:
Het leukste zijn de CTA's waarin iets met een viltstift is geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |