So far so goodquote:Storingen
Opties
Er zijn op dit moment geen storingen.

Ik ben dat niet meer zeker.quote:

Nog eventjes volhouden, ik wil er zo ook nog even langsquote:

Misschien hadden ze wel "uit voorzorg" kunnen zorgen voor een redundante backup-telefooncentralequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:37 schreef dennistd het volgende:
wat ik ergens las is dat ze 'uit voorzorg' toen maar alles hebben stilgelegd....

neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:26 schreef RubenK het volgende:
Iemand al mailtje van ns hispeed over dinsdag?

quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben dat niet meer zeker.
Ik lag in bed te mijmeren over hoe ProRail, Balkenende, Netelenbos, De Boer, Peijs en Eurlings de NS compleet verkrachten of verkracht hebben. Letterlijk de hele nacht wakker gelegen en ik vrees dat ik de volgende nacht ook niet kan slapen.

Ging dat in Nederland niet net zo, als in Venlo de locomotief van de trein naar Den Haag aan de andere kant moest worden vastgekoppeld?quote:

Alsof de meesters geen eigen GSMetje bij zich hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:19 schreef Hr-Flip het volgende:
Ja dat klopt maar in het "normale" GSM bedrijf, kun je geen Alarmoproep doen.
En dat is nu juist het punt.
Ook is het zo dat je zonder een werkende GSM-R niet mag vertrekken.
Dus alle treinen die in Utrecht stonden, die konden geen kant op.
De GSM-R die Syntus gebruikt, (die anders is dan die van NS-R) hadden vroeger ook de mogelijkheid om elk GSM nummer te bellen.
En dat was soms wel eens makkelijk, om als er een storing was op een bepaald baanvak, dat je naar de vrouw des huizes kon bellen, om te zeggen dat de aardappels wel van het vuur af konden, omdat je later kwam.
Later is deze mogelijkheid geblokkeerd en wordt er weer menig aardappeltje koud rond etenstijd.

quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:22 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen.
Weet iemand vanaf Hengelo (O) het dichtsbijzijnde NS-loket die op vrijdag tot in ieder geval minimaal 18.00 uur open is? Is dat toevallig Deventer, want Hengelo (O) heeft volgens mij (tijdelijk) geen loket (of wel)?
Alvast bedankt.

Omdat er NOOIT iets anders gebeurt dan een stoptrein naar Utrecht en een stoptrein naar Zwolle misschien?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:39 schreef Crientj het volgende:
Waaaaroom heeft Nunspeet geen CTA bakken. ;o
Ik kom daar al zo vaak langs, en blijf het me afvragen. Harderwijk heeft ze geloof ik ook niet ;o

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |