Inderdaad! Als de pvda nog enige kans wil maken de aankomende verkiezingen kunnen ze deze mevrouw beter de mond snoeren, of beter beter gezegd; gewoon even die boerka over d'r mond heen trekken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:15 schreef Drexl het volgende:
Wat lopen er toch veel irritante figuren in de politiek rondKun je als politica echt niks beters verzinnen dan deze drogreden?
Nu maar hopen dat een milieu activist....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef qonmann het volgende:
Het demoniseren is weer begonnen..en weer is het de PvdA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Ik zou mijn avatar maar wijzigen, als ik jou was. Hij wordt een beetje ongeloofwaardig als je dit soort teksten spuit over iemand die heel erg dicht tegen de waarheid aanschurkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef qonmann het volgende:
Het demoniseren is weer begonnen..en weer is het de PvdA.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou mijn avatar maar wijzigen, als ik jou was. Hij wordt een beetje ongeloofwaardig als je dit soort teksten spuit over iemand die heel erg dicht tegen de waarheid aanschurkt.
Helaas is de geschiedenis geen mening, maar een feit. Als je jouw avatar voert, en beweert dat er geen overeenkomsten zijn tussen de ideeën van beide figuren, dan heb je die avatar gekregen door omkoping of sex met degene die ze uitdeelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
ga ergens anders off-topic blatenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas is de geschiedenis geen mening, maar een feit. Als je jouw avatar voert, en beweert dat er geen overeenkomsten zijn tussen de ideeën van beide figuren, dan heb je die avatar gekregen door omkoping of sex met degene die ze uitdeelt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
ga ergens anders off-topic blaten
Wat was hier off-topic aan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
ga ergens anders off-topic blaten
Niet dat ik weet. Al zullen die ook e.e.a. gemeen hebben. Niet Mo's geweldadigheid, tho.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
Wilders vergelijkt Mohammed met Hitler, Elatik vergelijkt Wilders met Hitler....heeft iemand Wilders wel eens met Mohammed vergeleken?
Twee demagogen die privileges nastreven voor de eigen groep. Alleen was de prediking van Mohammed waarschijnlijk een verbetering ten opzichte van de stammenreligies.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Al zullen die ook e.e.a. gemeen hebben. Niet Mo's geweldadigheid, tho.
Alessandra Mussolini is ook aangenamer om te zien dan Sharon Dijksma.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef Leevancleef het volgende:
Ze heeft wel gelijk wat mij betreft. Overigens is Fatima Elatik ook veel prettiger om naar te kijken dan Wilders
Wat dacht je van de lijsttrekster voor het europees parlement van Berlusconi ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alessandra Mussolini is ook aangenamer om te zien dan Sharon Dijksma.
Dat valt denk ik idd wel te beargumenteren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Twee demagogen die privileges nastreven voor de eigen groep.
Denk dat die voornamelijk in het christelijke vijvertje heeft gevist, islam is jonger dan de andere grote religies, en ik zou zelf niet snel zeggen dat de 'islam' zo'n enorme verbetering is tov de het christendom. Het zijn niet de christenen die niet weten hoe snel ze het vliegtuig naar 'de welvarende islamitische wereld' moeten nemen, het is andersom.quote:Alleen was de prediking van Mohammed waarschijnlijk een verbetering ten opzichte van de stammenreligies.
http://nobelprize.org/edu(...)_helix/readmore.htmlquote:The sentence "This structure has novel features which are of considerable biological interest" may be one of science's most famous understatements. It appeared in April 1953 in the scientific paper where James Watson and Francis Crick presented the structure of the DNA-helix, the molecule that carries genetic information from one generation to the other.
Hmmmm SCH, haat is haat?quote:
Dan heb je het over een correlatie en dat is geen causaal verband. Bovendien zijn er niet-islamitische landen met dezelfde kenmerken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef franksetank het volgende:
[..]
landen waar het merendeel van de bevolking islamitisch is of de regering islamitisch zijn een goed voorbeeld.
ook daar waar veel moslims zich vestigen vertonen ze die kenmerken
Maar je poging tot wegdefineren ten spijt, is het algemeen bekend dat homo's het in de regel slecht hebben in islamitische landen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Dan heb je het over een correlatie en dat is geen causaal verband. Bovendien zijn er niet-islamitische landen met dezelfde kenmerken.
Dat ontken ik ook niet, maar ik zeg alleen dat homo-haat niet per se voortvloeit uit de islam en dat homo's het niet alleen in islamitische landen slecht hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je poging tot wegdefineren ten spijt, is het algemeen bekend dat homo's het in de regel slecht hebben in islamitische landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |