http://www.telegraaf.nl/b(...)Hitler__.html?p=15,1quote:PvdA’ster vergelijkt Wilders met Hitler
AMSTERDAM - De Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Fatima Elatik (PvdA) heeft op haar twitter-pagina het beleid van Geert Wilders vergeleken met dat van Adolf Hitler.
In reactie op het nieuws dat de PVV wil onderzoeken hoeveel moslims er jaarlijks bijkomen schreef Elatik: “Nog even en ze gaan ons DNA analyseren om aan te tonen dat we niet deugen. Volgens mij was er een andere politicus in Europa zo’n 60 jaar geleden die dat ook deed bij een ander semitisch volk”.
Democratisch
Even later schrijft ze: “Oeps, maar dat mag ik natuurlijk allemaal niet zeggen. Hitler was ook democratisch gekozen. Dat vergeten we soms.” De stadsdeelvoorzitter benadrukt dat ze enkel beleid vergelijkt, en niet personen.
Daarom is de titel van dat artikel wel heel domquote:De stadsdeelvoorzitter benadrukt dat ze enkel beleid vergelijkt, en niet personen.
quote:“Oeps, maar dat mag ik natuurlijk allemaal niet zeggen*.
Een even grote malloot als Wilders, kortom.quote:''Ik weet niet zo zeker of het afgelasten van dat theaterstuk over de vrouw van Mohammed in Rotterdam onterecht is. Als grote groepen mensen dat als kwetsend ervaren, is het ook moedig het niet te doen.''
Inderdaad, ze zijn beide niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Een even grote malloot als Wilders, kortom.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Adelante het volgende:
Knibbel, knabbel, knuisje... Mijn god wat een heks
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn beide niet goed bij hun hoofd.
Um, weleens een boek over nazisme gelezen? Kun je al deze punten 1:1 in terugvinden, hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef franksetank het volgende:
de islam hebben meer overeenkomsten...
-andere groepen/geloven zijn minderwaardig
-joden altijd de zondebok
-homo's moeten afgemaakt worden
-ondergeschikte positie van de vrouw
-men acht hun eigen groep beter
-ze nemen van anderen
-ze dringen landen binnen en roven die leeg en houden zich niet aan de wetten
-ze verheerlijken geweld
-etc
Wie is "ze"? Alle moslims? Een paar?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef franksetank het volgende:
-ze nemen van anderen
-ze verheerlijken geweld
-etc
Ik denk dat dat precies z'n punt is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, weleens een boek over nazisme gelezen? Kun je al deze punten 1:1 in terugvinden, hoor.
ja en ze vertonen bizar veel overeenkomstenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, weleens een boek over nazisme gelezen? Kun je al deze punten 1:1 in terugvinden, hoor.
Christendom is geen haar beter, incluis de jodenhaatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef franksetank het volgende:
-ze nemen van anderen
-ze verheerlijken geweld
-etc
landen waar het merendeel van de bevolking islamitisch is of de regering islamitisch zijn een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Wie is "ze"? Alle moslims? Een paar?
Ja dat zegt hij toch ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
we lezen idd ook elke week dat men homo's en ander gelovigen in staphorst in elkaar traptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Christendom is geen haar beter, incluis de jodenhaat
Elke mens is gelijk volgens de islamquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef franksetank het volgende:
quote:-ze nemen van anderen
Lijkt het buitenlandbeleid van het Westen welquote:-ze dringen landen binnen en roven die leeg en houden zich niet aan de wetten
-ze verheerlijken geweld
-etc
Nou echt vriendelijk voor homo's zijn orthodoxe christenen ook niet hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef franksetank het volgende:
[..]
we lezen idd ook elke week dat men homo's en ander gelovigen in staphorst in elkaar trapt
Nee, je moet antwoorden:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef franksetank het volgende:
[..]
landen waar het merendeel van de bevolking islamitisch is of de regering islamitisch zijn een goed voorbeeld.
ook daar waar veel moslims zich vestigen vertonen ze die kenmerken
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou echt vriendelijk voor homo's zijn orthodoxe christenen ook niet hoor.
Beide religies hebben rare teksten staan in de heilige boeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Christendom is geen haar beter, incluis de jodenhaat
waar lezen we dat moslims in elkaar rossen? Gebeurt ook slechts sporadisch. En als een kutmarokkaantje een NL'er in elkaar mept, dan heeft dat natuurlijk niets met geloof te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef franksetank het volgende:
[..]
we lezen idd ook elke week dat men homo's en ander gelovigen in staphorst in elkaar trapt
Lees eens een geschiedenisboekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beide religies hebben rare teksten staan in de heilige boeken.
Verschil is dat het bij de Islam veel vaker resulteert in daadwerkelijk religie-gebaseerd geweld.
Precies, en dat is net zo erg als gewoon opgehangen worden voor je geaardheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou echt vriendelijk voor homo's zijn orthodoxe christenen ook niet hoor.
Kijk eens naar het nieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees eens een geschiedenisboek
Haat is haatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, en dat is net zo erg als gewoon opgehangen worden voor je geaardheid
Apelsssssss, Perennnnnn.
Ooh je doelt op een paar van die randdebielen zoals Bin Laden en consorten? Iets over een kam en scheren.quote:
gebruik google maar of kijk in nws...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
waar lezen we dat moslims in elkaar rossen? Gebeurt ook slechts sporadisch. En als een kutmarokkaantje een NL'er in elkaar mept, dan heeft dat natuurlijk niets met geloof te maken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beide religies hebben rare teksten staan in de heilige boeken.
Verschil is dat het bij de Islam veel vaker resulteert in daadwerkelijk religie-gebaseerd geweld.
Ach, ik kende ook gewoon NL'ers die veel plezier beleven aan poten rammen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:36 schreef franksetank het volgende:
[..]
gebruik google maar of kijk in nws...
laatst nog een paar lesbo's in amsterdam kapot geslagen.
of homo's die uit wijken worden getreiterd.
een homo die in een cafe kapot word geslagen, etc
Nee joh, dat doen alleen maar Marokkaanse jochies moslimsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik kende ook gewoon NL'ers die veel plezier beleven aan poten rammen.
Rossen niet nee, opblazen wel.....Baghdad wel eens op het nieuws gezien de laatste tijd? Of de taliban die andere moslims hun eigen zieke wil wil opleggen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
waar lezen we dat moslims in elkaar rossen? Gebeurt ook slechts sporadisch. En als een kutmarokkaantje een NL'er in elkaar mept, dan heeft dat natuurlijk niets met geloof te maken.
quote:
De haat waar je van weg kan lopen, is de minder erge.quote:
Nee slaap jij lekker verder, jij sluit je ogen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rossen niet nee, opblazen wel.....Baghdad wel eens op het nieuws gezien de laatste tijd? Of de taliban die andere moslims hun eigen zieke wil wil opleggen?
Maar ja joh, is maar sporadisch toch?
Welterusten verder.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rossen niet nee, opblazen wel.....Baghdad wel eens op het nieuws gezien de laatste tijd? Of de taliban die andere moslims hun eigen zieke wil wil opleggen?
Maar ja joh, is maar sporadisch toch?
Welterusten verder.
Waarom? En wie zegt dat je er van weg kunt lopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
De haat waar je van weg kan lopen, is de minder erge.
Ik denk niet verder dan dat gare winkelcentrum daar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef franksetank het volgende:
[..]
laat eens twee homo's hand in hand met opvallende kleding door kanaleneiland lopen....kijken hoe ver ze komen.
jij bent homo toch, probeer het eens met een vriendje
Ik heb het over religieus geweld en jij komt met een plaatje aanzetten van een Amerikaans groepje dat alleen maar protesteert?quote:
wat een debiele en kansloze poging is dit zegquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb het over religieus geweld en jij komt met een plaatje aanzetten van een Amerikaans groepje dat alleen maar protesteert?
Prachtig voorbeeld wel trouwens van hoe geweldig de VS is. Laat ze toch lekker homo's haten en het publiekelijk uiten. Daar kan het laffe Europa nog heel veel van leren.
Ach, je zou eens een foto van een moslimkind met zo'n t-shirt moeten posten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
wat een debiele en kansloze poging is dit zegdat is van die miniscule groepering in de VS die alles doet om in het nieuws te komen. Try again.
je word ook met de dag zieliger he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je zou eens een foto van een moslimkind met zo'n t-shirt moeten posten.
Heb je me dan al in elkaar geslagen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk niet verder dan dat gare winkelcentrum daar.
Haat lekker verder joh. En dan andere mensen betichten van haatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
je word ook met de dag zieliger he.
Hij is gewoon extreem slecht in inhoudelijke discussie. Wat hij probeert te camoufleren met nietszeggende smileyposts.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
je word ook met de dag zieliger he.
paar jaar geleden was er een fantastische docu over kinderen op de basischool die nog niet konden lezen en schrijven maar wel al anti westerse leuzen eruit kraamden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je zou eens een foto van een moslimkind met zo'n t-shirt moeten posten.
Klopt maar je mag het niet zeggen van de politiek correcten. Het nieuwe taboe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er iets wat er niet klopt aan haar uitspraken? We kunnen hier wel gewichtig gaan doen met zijn allen, maar er is geen speld tussen te krijgen.²
Jesus Camp wel eens gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef franksetank het volgende:
[..]
paar jaar geleden was er een fantastische docu over kinderen op de basischool die nog niet konden lezen en schrijven maar wel al anti westerse leuzen eruit kraamden.
Ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? En wie zegt dat je er van weg kunt lopen.
Nee, er is niks naiefs aan, SCHquote:Wat naief zeg, te naief eigenlijk. Ik geloof niet dat je dit echt meent.
In jouw bekrompen belevingswereld niet nee, maar jij bent dan ook beyond all hope, dus raaskal jij maar lekker verder jochie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er iets wat er niet klopt aan haar uitspraken? We kunnen hier wel gewichtig gaan doen met zijn allen, maar er is geen speld tussen te krijgen.²
Nou ik denk eerder dat jij mij in elkaar slaat, wat denk je dat ik een vrouw ben van 90 kilo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je me dan al in elkaar geslagen?
Dat zeg jij?????????quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij is gewoon extreem slecht in inhoudelijke discussie. Wat hij probeert te camoufleren met nietszeggende smileyposts.
ooit gemerkt dat westerlingen en gelovigen achter die "god hates fags" groepering staat, ze verdedigd of niet bestrijd?quote:
schuilen? ik sta te trappelen om in actie te komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Haat lekker verder joh. En dan andere mensen betichten van haat
Is je schuilkelder al af?
Omdat je zoveel haat in je hebt tegen mensen die anders zijn dan jij misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat jij mij in elkaar slaat, wat denk je dat ik een vrouw ben van 90 kilo?![]()
Daarbij waarom zou ik homo's slaan?
Als jullie allemaal blind achter Wilders aan blijven hollen, dan zijn we beyond all hopequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
In jouw bekrompen belevingswereld niet nee, maar jij bent dan ook beyond all hope, dus raaskal jij maar lekker verder jochie.
Hoofddoekjes meppen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
schuilen? ik sta te trappelen om in actie te komen.
Wat heeft dat er nou mee te maken. Je moet de vergelijking niet maken, want je schiet er niets mee op, maar hij is er wel degelijk. Voor mensen als Wilders moet je gewoon altijd oppassen, en dat heeft de geschiedenis ons geleerd, of het nou 6 maanden, 6 jaar, 60 jaar, of 6000 jaar geleden is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
En daarbij is ze nog dom ook want volgens mij is dat langer geleden dan 60 jaar geleden.
Ik vind het ook raar, het is blijkbaar erger om het beestje bij de naam te noemen dan je te gedragen als een soort Hitler.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
En nu in het Nederlands graag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef franksetank het volgende:
[..]
ooit gemerkt dat westerlingen en gelovigen achter die "god hates fags" groepering staat, ze verdedigd of niet bestrijd?
Bruinhemden...bruinwerkers...zoveel verschillen we niet eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg jij?????????Jij die met je domme oneliners nog nooit iets bijgedragen hebt hier. En dat zeg je tegen een user die iemand veroordeelt op basis van haar uiterlijjk en hoofddoek. Triest stelletje laffe bruinhemden zijn jullie toch ook
Dit dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Je moet de vergelijking niet maken, want je schiet er niets mee op, maar hij is er wel degelijk. Voor mensen als Wilders moet je gewoon altijd oppassen, en dat heeft de geschiedenis ons geleerd, of het nou 6 maanden, 6 jaar, 60 jaar, of 6000 jaar geleden is.
Teken van zwakte. Als je iemand als slecht wil afschilderen, is een hitlervergelijking altijd de gemakkelijkste weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef Urquhart het volgende:
Hitler-vergelijkingen, altijd smullen
Neuken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bruinhemden...bruinwerkers...zoveel verschillen we niet eens.
Nee, jouw wereld is heel simpel en zwart-wit inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef ExTec het volgende:
Ik ben niet 'vaag' aan het doen zoals jij, probeer niet dingen nodeloos abstract te maken.
Ben ik helemaal met je eens. Maar op Fok zorgt het altijd voor vermakelijke topicsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Teken van zwakte. Als je iemand als slecht wil afschilderen, is een hitlervergelijking altijd de gemakkelijkste weg.
Ben je nou aan het dreigen, SCH?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je zoveel haat in je hebt tegen mensen die anders zijn dan jij misschien?
en datzelfde geld niet voor de islam.quote:
Bruinhemdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg jij?????????Jij die met je domme oneliners nog nooit iets bijgedragen hebt hier. En dat zeg je tegen een user die iemand veroordeelt op basis van haar uiterlijjk en hoofddoek. Triest stelletje laffe bruinhemden zijn jullie toch ook
Nou poeh poeh, wat hebben we een last van die oude baasjes in de moskeequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef franksetank het volgende:
[..]
en datzelfde geld niet voor de islam.
overal in de westerse wereld waar ze neerstrijken is het toch dikke problemen.
als nederland het enige land was had je een punt maar overal veroorzaken ze problemen
Nee, dat is die van jou. Dat geef je net ruiterlijk toe. Haat is immers haat. Of de ene vorm van haat nou eindigt in de dood, de ander in een schouderophaal, allemaal hetzelfde, beslist geen onderscheid in te maken. Zwart-Wit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, jouw wereld is heel simpel en zwart-wit inderdaad.
ja, daarom vluchten autochtonen uit grote steden waar de allochtonen het over nemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, wat hebben we een last van die oude baasjes in de moskee
Hoezo verlagen? Hathor en Saviour zijn dat gewoon, maar dat mag zeker ook weer niet gezegd worden. Maak anders even een lijstje van de dingen die volgens de nieuwe rechtse politieke correctheid niet deugen, dan wil ik je best een plezier doen. Of was jij nou zo voor de vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Bruinhemden
Oh men, wat verlaag jij in deze discussie SCH, net als 'n schreeuwende kleuter die zijn zin niet krijgt
he...geen voorspel eerst? wat is dat nou voor kouwe bedoening?quote:
Jij vindt het prima dat je genegeerd wordt en uitgescholden. Het is pas erg als er wordt geslagenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat is die van jou. Dat geef je net ruiterlijk toe. Haat is immers haat. Of de ene vorm van haat nou eindigt in de dood, de ander in een schouderophaal, allemaal hetzelfde, beslist geen onderscheid in te maken. Zwart-Wit.
Grijs dicteert dat er vele vormen van iets zijn.
Ik moet zo weer naar een krakersmanifestatie, wij linksen hebben geen tijd voor voorspel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
he...geen voorspel eerst? wat is dat nou voor kouwe bedoening?
Dat heeft toch geen kloot met moslim te maken, maar met dat irritante Marokkaanse straattuigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef franksetank het volgende:
[..]
ja, daarom vluchten autochtonen uit grote steden waar de allochtonen het over nemen.
in scandinavische landen neemt dit al extreme vormen aan.
maar goed die Scandinaviėrs zijn natuurlijk ook extreem rechts
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef franksetank het volgende:
maar goed die Scandinaviėrs zijn natuurlijk ook extreem rechts
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nou ik denk eerder dat jij mij in elkaar slaat,
Je ontkent het niet, je legt uit waaromquote:
ik word ook wel eens genegeerd en uitgescholden, of werd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat je genegeerd wordt en uitgescholden. Het is pas erg als er wordt geslagen
Ok. Helemaal duidelijk hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef ExTec het volgende:
Je ontkent het niet, je legt uit waarom
Ooit wel eens door je hele christelijke familie uitgekotst omdat je van iemand houdt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef franksetank het volgende:
[..]
ik word ook wel eens genegeerd en uitgescholden, of werd.
maar idd, dat was zo erg, veel erger dan bont en blauw worden geslagen
ooit wel eens goed in elkaar geslagen geweest? (dat is geen bedreiging maar een vraag of je weet wat dat inhoud)
Laten we het omdraaien, stel de vraag aan jezelf.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat je genegeerd wordt en uitgescholden. Het is pas erg als er wordt geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |