wat een debiele en kansloze poging is dit zegquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb het over religieus geweld en jij komt met een plaatje aanzetten van een Amerikaans groepje dat alleen maar protesteert?
Prachtig voorbeeld wel trouwens van hoe geweldig de VS is. Laat ze toch lekker homo's haten en het publiekelijk uiten. Daar kan het laffe Europa nog heel veel van leren.
Ach, je zou eens een foto van een moslimkind met zo'n t-shirt moeten posten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
wat een debiele en kansloze poging is dit zegdat is van die miniscule groepering in de VS die alles doet om in het nieuws te komen. Try again.
je word ook met de dag zieliger he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je zou eens een foto van een moslimkind met zo'n t-shirt moeten posten.
Heb je me dan al in elkaar geslagen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk niet verder dan dat gare winkelcentrum daar.
Haat lekker verder joh. En dan andere mensen betichten van haatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
je word ook met de dag zieliger he.
Hij is gewoon extreem slecht in inhoudelijke discussie. Wat hij probeert te camoufleren met nietszeggende smileyposts.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
je word ook met de dag zieliger he.
paar jaar geleden was er een fantastische docu over kinderen op de basischool die nog niet konden lezen en schrijven maar wel al anti westerse leuzen eruit kraamden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je zou eens een foto van een moslimkind met zo'n t-shirt moeten posten.
Klopt maar je mag het niet zeggen van de politiek correcten. Het nieuwe taboe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er iets wat er niet klopt aan haar uitspraken? We kunnen hier wel gewichtig gaan doen met zijn allen, maar er is geen speld tussen te krijgen.²
Jesus Camp wel eens gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef franksetank het volgende:
[..]
paar jaar geleden was er een fantastische docu over kinderen op de basischool die nog niet konden lezen en schrijven maar wel al anti westerse leuzen eruit kraamden.
Ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? En wie zegt dat je er van weg kunt lopen.
Nee, er is niks naiefs aan, SCHquote:Wat naief zeg, te naief eigenlijk. Ik geloof niet dat je dit echt meent.
In jouw bekrompen belevingswereld niet nee, maar jij bent dan ook beyond all hope, dus raaskal jij maar lekker verder jochie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er iets wat er niet klopt aan haar uitspraken? We kunnen hier wel gewichtig gaan doen met zijn allen, maar er is geen speld tussen te krijgen.²
Nou ik denk eerder dat jij mij in elkaar slaat, wat denk je dat ik een vrouw ben van 90 kilo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je me dan al in elkaar geslagen?
Dat zeg jij?????????quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij is gewoon extreem slecht in inhoudelijke discussie. Wat hij probeert te camoufleren met nietszeggende smileyposts.
ooit gemerkt dat westerlingen en gelovigen achter die "god hates fags" groepering staat, ze verdedigd of niet bestrijd?quote:
schuilen? ik sta te trappelen om in actie te komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Haat lekker verder joh. En dan andere mensen betichten van haat
Is je schuilkelder al af?
Omdat je zoveel haat in je hebt tegen mensen die anders zijn dan jij misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat jij mij in elkaar slaat, wat denk je dat ik een vrouw ben van 90 kilo?![]()
Daarbij waarom zou ik homo's slaan?
Als jullie allemaal blind achter Wilders aan blijven hollen, dan zijn we beyond all hopequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
In jouw bekrompen belevingswereld niet nee, maar jij bent dan ook beyond all hope, dus raaskal jij maar lekker verder jochie.
Hoofddoekjes meppen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
schuilen? ik sta te trappelen om in actie te komen.
Wat heeft dat er nou mee te maken. Je moet de vergelijking niet maken, want je schiet er niets mee op, maar hij is er wel degelijk. Voor mensen als Wilders moet je gewoon altijd oppassen, en dat heeft de geschiedenis ons geleerd, of het nou 6 maanden, 6 jaar, 60 jaar, of 6000 jaar geleden is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
En daarbij is ze nog dom ook want volgens mij is dat langer geleden dan 60 jaar geleden.
Ik vind het ook raar, het is blijkbaar erger om het beestje bij de naam te noemen dan je te gedragen als een soort Hitler.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |