Waar en welk vak?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef TGVkopper het volgende:
* TGVkopper gaat les geven aan de HU
heb je zoveel achterstand?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:02 schreef LoggedIn het volgende:
Heb mn rooster net even in elkaar gezet, gaat een feest worden deze periode
maar dan moet je toch stage gaan lopen?quote:
Ik heb wel wat achterstand, maar waarschijnlijk hou ik een hoeveelheid vrije tijd over die ik bij IBMS nog niet eerder gekend hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan moet je toch stage gaan lopen?![]()
dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan tijdens de afgelopen paar jaar!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb wel wat achterstand, maar waarschijnlijk hou ik een hoeveelheid vrije tijd over die ik bij IBMS nog niet eerder gekend heb
Wij hadden bedrijfsprocessen (FEM CEM. jaar 1 blok 2)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:42 schreef vigier het volgende:
En gisteren Operationele Processen (FEM PMO, MER, jaar 1, blok 2) heul ruim gehaald.
Tekenen in Visio?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij hadden bedrijfsprocessen (FEM CEM. jaar 1 blok 2)
Alleen maar vrije tijd? En je hebt IBMS gedaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan tijdens de afgelopen paar jaar!ik heb bijna alleen maar vrije tijd gehad!
nu mijn afstudeerstage en dan ben ik klaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Alleen maar vrije tijd? En je hebt IBMS gedaan?
Dat benadrukt het gigantische tekort aan werkplekkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Sinds wanneer sluit de FEM om 6 uur? wat is dat voor iets ongelovelijk kuts...!
Dan begrijp ik je punt niet. Want als ze niet te leen zijn, wat heb jij dan in godsnaam aan een account?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef Naamah het volgende:
De boeken zijn dus niet te leen. Voor niemand. Ik zou gewoon boeken kunnen lenen met m'n UU pas, als ze te leen zouden zijn..
Nee, zie http://www.mediatheek.hu.nl/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef Mirel het volgende:
Ik zit pas in het 1e op het HU, en ken het systeem misschien niet. Heb je een HU account nodig om online door de bibliotheek te browsen? Is alles gedigitaliseerd? Kan je niet die boeken fysiek lenen ofzo? Of heb je daar een HU pasje voor nodig?
En als het gedigitaliseerd is, is het niet mogelijk om vanaf een thuispc erop te komen? Dan kan iemand het voor je downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |