Waar en welk vak?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef TGVkopper het volgende:
* TGVkopper gaat les geven aan de HU
heb je zoveel achterstand?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:02 schreef LoggedIn het volgende:
Heb mn rooster net even in elkaar gezet, gaat een feest worden deze periode
maar dan moet je toch stage gaan lopen?quote:
Ik heb wel wat achterstand, maar waarschijnlijk hou ik een hoeveelheid vrije tijd over die ik bij IBMS nog niet eerder gekend hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan moet je toch stage gaan lopen?![]()
dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan tijdens de afgelopen paar jaar!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb wel wat achterstand, maar waarschijnlijk hou ik een hoeveelheid vrije tijd over die ik bij IBMS nog niet eerder gekend heb
Wij hadden bedrijfsprocessen (FEM CEM. jaar 1 blok 2)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:42 schreef vigier het volgende:
En gisteren Operationele Processen (FEM PMO, MER, jaar 1, blok 2) heul ruim gehaald.
Tekenen in Visio?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij hadden bedrijfsprocessen (FEM CEM. jaar 1 blok 2)
Alleen maar vrije tijd? En je hebt IBMS gedaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan tijdens de afgelopen paar jaar!ik heb bijna alleen maar vrije tijd gehad!
nu mijn afstudeerstage en dan ben ik klaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Alleen maar vrije tijd? En je hebt IBMS gedaan?
Dat benadrukt het gigantische tekort aan werkplekkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Sinds wanneer sluit de FEM om 6 uur? wat is dat voor iets ongelovelijk kuts...!
Dan begrijp ik je punt niet. Want als ze niet te leen zijn, wat heb jij dan in godsnaam aan een account?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef Naamah het volgende:
De boeken zijn dus niet te leen. Voor niemand. Ik zou gewoon boeken kunnen lenen met m'n UU pas, als ze te leen zouden zijn..
Nee, zie http://www.mediatheek.hu.nl/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef Mirel het volgende:
Ik zit pas in het 1e op het HU, en ken het systeem misschien niet. Heb je een HU account nodig om online door de bibliotheek te browsen? Is alles gedigitaliseerd? Kan je niet die boeken fysiek lenen ofzo? Of heb je daar een HU pasje voor nodig?
En als het gedigitaliseerd is, is het niet mogelijk om vanaf een thuispc erop te komen? Dan kan iemand het voor je downloaden.
Val me nu eigenlijk op dat de blokken op de uni veel langer duren. Bij mij is vandaag blok 3 namelijk afgelopen, dus voor ons is dat niet zo heel gekquote:Op maandag 19 april 2010 23:15 schreef Frankii het volgende:
Ik wacht nu al bijna 3 weken op de cijfers van eindopdrachten uit blok 3. Wat dat betreft is de HU echt waardeloos.
Weet niet waar je gekeken hebt, of je hebt net pech gehad.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Jetfly het volgende:
Kom jullie volgend jaar waarschijnlijk gezelschap houden op Nijenoord 1.
Btw, Nick_Taken, het valt reuze mee hoor die "lege" college zalen van je. Zat bijna bomvol man bij Technische Bedrijfskunde.
Aah, toren, B-vleugel, komt allemaal nog zoooo onbekend voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:56 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Weet niet waar je gekeken hebt, of je hebt net pech gehad.
Zelf heb ik ongeveer eens per maand last dat er echt geen plek is, even een piek, en een paar uur later verholpen. Daarom durf ik je best te garanderen dat er vrijwel altijd een pc voor je beschikbaar is. Alleen zijn sommige rete traag met opstarten. Kun je je een laptop veroorloven, doe dat dan.
Technische bedrijfskunde he? iemand van mijn vereniging doet dat nu, schijnt hem wel te bevallen.
Dan zul je voornamelijk in de toren terecht komen, ik zit voornamelijk in de B vleugel zelf.
was je ook op de proefles tijdens de opendag op 17 april?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Gmak het volgende:
Ik ga in september Mondzorgkunde studeren aan de HU.
Nee. Ik ben in november op de open dag geweest. Aangezien ik al 4 jaar 'in het vak' zit (tandartsassistente) was 1 open dag voor mij overtuigend genoeg.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:29 schreef Jetfly het volgende:
[..]
was je ook op de proefles tijdens de opendag op 17 april?
In mijn huis komen 2 a 3 kamers vrij, als er perse mensen bij mij willen zitten kan ik een woordje doen als het definitief is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Nashje het volgende:
Wil gelijk mensen leren kennen zodat ik niet zo eenzaam hoef te vertoeven. Mensen die af en toe mee een biertje gaan doen, of zelfs meer dan dat, zie ik echt wel zitten. Zou het ook wel zien zitten om samen met iemand (of meerdere) hier op FOK iets te zoeken. Hoe zit jij erbij?
Zoek overigens een kamer voor augustus/september. Duurdere kamers accepteer ik wel, aangezien ik echt graag een kamer wil.
ik zou echt nooit bij iemand willen wonen die de hele dag maar een beetje met een papieren zak over zn hoofd door huis loopt...!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
In mijn huis komen 2 a 3 kamers vrij, als er perse mensen bij mij willen zitten kan ik een woordje doen als het definitief is.
Opleiding Geschiedenis leraar 2e graads. Na het behalen van mijn propedeuse wil ik graag naar de uni. Ik ben niet van plan om op kamers te wonen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef Nick_Taken het volgende:
Welke opleiding had je in gedachte?
Elke faculteit/opleiding is weer anders.
Technische faculteit zitten meer jongens dan meisjes, 80/20% gok ik.
Bij mijn opleiding zitten op de 40 mensen 2 meisjes.
De school staat goed aangeschreven, een aantal colleges zijn gewoon goed, enkele minder, maar dat is overal wel.
Als je op kamers wilt moet je eigenlijk ook de stad meenemen, ik ken in een aantal steden het studentenleven zeer goed en Utrecht staat bij mij toch wel bovenaan.
Een minpunt, wil je hier op kamers moet je wel NU beginnen met een kamer zoeken of het kon nog wel eens moeilijk worden.
Waar heb je die kamer dan? en hoe duur?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
In mijn huis komen 2 a 3 kamers vrij, als er perse mensen bij mij willen zitten kan ik een woordje doen als het definitief is.
EN JE KOMT HELEMAAL NAAR NIJENOORD?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef Nick_Taken het volgende:
Aan de Biltstraat, vlakbij de uithof.
Echt iedereen op de vereniging schijnt jaloers te zijn op de locatie omdat sommige al jaren wachten via de SSH. Als je het via een vereniging wilt proberen, er zit ook een UVSV en een USC huis in de straat.
Ben je ook zo een persoon die altijd in die kroegjes zit benden bij jullie daar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:22 schreef Nick_Taken het volgende:
Uhm, ja?
Is dat een probleem ofzo? ben er werkelijk in 10-15 min met de bus.
ha! waar woon je in de biltstraat? ik woon naast het licht!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef Nick_Taken het volgende:
Aan de Biltstraat, vlakbij de uithof.
Echt iedereen op de vereniging schijnt jaloers te zijn op de locatie omdat sommige al jaren wachten via de SSH. Als je het via een vereniging wilt proberen, er zit ook een UVSV en een USC huis in de straat.
Kom er steeds vaker nu een echte studentenvereniging mij niet meer trekt, en ontmoet er ook meer "gelijken". Het is natuurlijk dat er meer beta's komen, toch wel wat anders. Om je een idee te geven, ja de meesten kennen mij bij naam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:10 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Ben je ook zo een persoon die altijd in die kroegjes zit benden bij jullie daar?
phoe! dat is nog een end van het centrum vandaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:35 schreef Nick_Taken het volgende:
Ter hoogte van de bushalte Oorsprongpark, andere kant spoor.
Valt wel mee, loop het in een kwartier, met de fiets nog minder, naar CS. Ligt er ook maar aan wat je onder het echte centrum ziet, de Dom of Vredeburg, ik neig te zeggen de Dom.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe! dat is nog een end van het centrum vandaan!
PO what?quote:
Wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:45 schreef Swietje het volgende:
Hallo! Komend schooljaar ga ik ook aan de HU studeren! Dus het lijkt me leuk om dit topic te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |