Hahahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
Of is het een Rijgers
(sorry, het is echt mijn alltime favo topic dat)
Ja, die doet nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:00 schreef Ynske het volgende:
heeft de wasdroger t overleefd?
je ging weer eens door een slotje heen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik net eens economisch te gaan zijn en naar de bilbliotheek te gaan... Gaan ze pas om 13.00 open. Wat een dorp is het toch soms he!
Dus ben ik van weeromstuit maar naar de boekhandel gefietst en heb daar een boek gekocht.![]()
En 2 turkse pizza's.![]()
\
Ik ? Pissig ? Dan moet hij echt meer doen dan dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:00 schreef leonieke het volgende:
En dan mag je eigenlijk nog niet kwaad zijn, want hij bedoelde het goed k_p.. maar oh wat zou ik inwendig pissed zijn denk ik
tis nog zomervakantie he BEquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik net eens economisch te gaan zijn en naar de bilbliotheek te gaan... Gaan ze pas om 13.00 open. Wat een dorp is het toch soms he!
Dus ben ik van weeromstuit maar naar de boekhandel gefietst en heb daar een boek gekocht.![]()
En 2 turkse pizza's.![]()
Ingrid, voor een kleine wijkbibliotheek kan ik het me nog voorstellen, maar de hoofdvestiging.
De laatste van Maeve Binchy. In het engels.quote:
Helaas, dit had niks met de vakantie te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nog zomervakantie he BE
hier is bv op maandag nu dicht ivm de vakantie en kortere openstellingstijden
utrecht, was met teams onderling gisteravondquote:
Maar was je machine dan niet kapot? Dat wasmiddel in die hitte? Dat kan toch niet goed geweest zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:02 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ik ? Pissig ? Dan moet hij echt meer doen dan dit.
Ik vond het echt super grappig en heb me rot gelachen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef phluphy het volgende:
Maeve Binchy.![]()
Ik heb haar wel eens een mail gestuurd via één of ander forum. Was vast heel dweperig.
Dat had ik het eerste jaar na de bevalling heel erg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Boeken lezen... hmm Ik kan altijd zo moeilijk de concentratie vasthouden.
Tja, Bert heeft maat 43/44 en ik schommel ergens tussen 41/42 en kocht dus altijd al sokken 43-48quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef Ca.ra het volgende:
Ow Troel, dat is helemaal geniaal.
Helaas gaat dat hier niet lukken, mijn man heeft kano's maat 48. Die kan ik waarschijnlijk aan als kniekousen met mijn maatje 39
Oh en ik wil trouwens altijd sokken maat 35-38, die grotere zitten veels te los.
hij vergist zich niet, hij weet heel erg goed dat het mijn sokken zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef mijsje het volgende:
ca.ra, ik heb ook altijd maat 35-38! anders lubberen ze in m'n schoenen...
Kleurdoos, ik heb onze sokken in aparte kasten gestopt... hij heeft buiten al die sportsokken ook 2 paar zwarte, en dan kan hij zich niet vergissen met mijn sokken...(maar 44/38, dat zou je moeten zien, zou je denken...
)
O die van mij doet niet aan mode enzo, die koopt een paar zwarte kisten en als die echt uit elkaar vallen..gewoon weer een paar zwarte kisten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Ca.ra het volgende:
Gatsie KD dat is nog erger.
Dan is het voor jullie ook al zo fijn schoenen kopen zeker?
Met 48 kun je tegenwoordig bij de beter gesorteerde zaak nog een beetje terecht. We hebben hier in de stad nu een zaak gevonden die gaat tot maat 50 en dan kan hij ook nog kiezen uit een aantal verschillende paren! En niet alleen van die 'gehandicaptenschoenen' met een mega-brede voorkant, maar ook nog redelijk modern ogende. Ik was helemaal
Ja, het wordt steeds beter. "Vroegah" kocht ik mijn schoenen in Duitsland, toen we in NL nog geen maat 43 hadden, maar tegenwoordig gaat het voor dames ook al tot 45/46quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Ca.ra het volgende:
Met 48 kun je tegenwoordig bij de beter gesorteerde zaak nog een beetje terecht. We hebben hier in de stad nu een zaak gevonden die gaat tot maat 50 en dan kan hij ook nog kiezen uit een aantal verschillende paren! En niet alleen van die 'gehandicaptenschoenen' met een mega-brede voorkant, maar ook nog redelijk modern ogende. Ik was helemaal
hehe, herkenbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:46 schreef Estrys het volgende:
wat een briljant idee van die sokken, hij heeft 39/40 en ik 37 dus moet kunnen
Moet je eens voor herenschoenen in maat 39 gaan shoppen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Ca.ra het volgende:
lijkt mij nog altijd makkelijker dan 48quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef Estrys het volgende:
Moet je eens voor herenschoenen in maat 39 gaan shoppen...
Vind ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef E.T. het volgende:
Hier ook allemaal zwarte sokken.. maar het ene paar is net ff wat vaker gewassen en dus valer, het andere paar heeft net een andere boord..
Nog veel lastiger uitzoeken dus dan gewoon verschillende sokken
Bij ons heeft de man 10 dagen die hij kan opnemen in de eerste maand na de bevalling, maar mijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:00 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja die van mij is ook niet een modepopje ofzo, maar voor zijn werk moet hij er nog wel netjes bijlopen. En prive kan hij nu eens wat sportievere schoenen aandoen, dat is wel eens leuk.
We waren net samen (via mail dan) aan het praten over hoe en wat qua vrije dagen voor hem na de bevalling. Hoe hebben jullie dat gedaan/gepland?
Hij heeft niet zo heel veel vrije dagen, dus het is kiezen tussen in het begin wat meer thuis zijn, of regelmatig een keer een los dagje pakken.
Ik denk dat het in dezelfde categorie valt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
lijkt mij nog altijd makkelijker dan 48![]()
schoenen voorkopen is hier ook altijd een ramp
En ipv 8 uur bijv. 6 of 4 uurs-dagen maken? Da's ook wel lekker. Als toch de kraamverzorster er is zal hij zich ook wel snel overbodig voelen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:00 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja die van mij is ook niet een modepopje ofzo, maar voor zijn werk moet hij er nog wel netjes bijlopen. En prive kan hij nu eens wat sportievere schoenen aandoen, dat is wel eens leuk.
We waren net samen (via mail dan) aan het praten over hoe en wat qua vrije dagen voor hem na de bevalling. Hoe hebben jullie dat gedaan/gepland?
Hij heeft niet zo heel veel vrije dagen, dus het is kiezen tussen in het begin wat meer thuis zijn, of regelmatig een keer een los dagje pakken.
Mja, het is vooral mijn man, hoor. De andere collega's die vader zijn geworden de laatste jaren trekken zich daar niets van aan, blijven 10 dagen thuis en laten hun lessen door een collega geven. Maar ja, die van mij is te trots ofzo, denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Ca.ra het volgende:
10 dagen klinkt goed Leo, maar lastig dat de omstandigheden dan weer tegenwerken. Zo is het altijd iets he...
Ik maak me nu al zorgen wie er de studenten 3 maand zal opvangen als ik er niet benquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:19 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, te veel om je werk geven is ook een ding hoor... Je houdt wel van je werk zo te zien, en dat is weer fijn!
Moet je die al zo vroeg aanvragen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef Ca.ra het volgende:
Daar hebben ze bij mij op het werk geen last van, ik ben nu al mijn vrije dagen voor januari/februari aan het regelen, anders komt het niet goed.
Het gebakje staat nu in bed gifstralen en donderwolken te spuien, dus dat zal nog even op zich laten wachtenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef mijsje het volgende:
truitje?dat vraagt om een fotootje...
Dat vraagt eigenlijk ook gewoon om een fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het gebakje staat nu in bed gifstralen en donderwolken te spuien, dus dat zal nog even op zich laten wachten
Ik zou het bijna doen ghehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat vraagt eigenlijk ook gewoon om een foto
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het gebakje staat nu in bed gifstralen en donderwolken te spuien, dus dat zal nog even op zich laten wachten
Officieel niet, en bij mij vorige teamlead was het ook nooit een probleem. Dan kon je gewoon op maandag regelen dat je op woensdag vrij was bij wijze van spreken. Maar de huidige dame die we hebben is nogal panisch op de een of andere manier dat ze je vrij geeft en dat het dan druk wordt en dat ze dan zelf iets moet doen (wat ook meteen aangeeft hoe ik over mijn leidinggevende denk...) dus die zegt bijna standaard nee. Maar als je het een maand van te voren aanvraagt dan kan het ineens wel....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je die al zo vroeg aanvragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit ik ermee dat ik nog heel veel dagen over heb van dit jaar, en die kan ik wel meenemen naar volgend jaar maar die moet ik wel opmaken voor april. Dus het leek me verstandig om dat een beetje te plannen van te voren, anders gaat mevrouw uit haar dak.
Nou ben ik al eerst naar haar baas gegaan en heb zijn ok gekregen, dus veel heeft ze er nu niet meer tegen in te brengen. Ik begin weer in december, maar dan neem ik 2 dagen in de week vrij. Om zowel voor mezelf als voor de kleine de overgang van fulltime mammie naar fulltime werken/kdv wat geleidelijker te maken. En dan in januari en februari ook nog iedere woensdag vrij. Dat heb ik nu ook richting kdv geregeld, zodat we die eerste drie maanden ook qua opvang wat goedkoper uit zijn.Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
Welke zegels gaat het om?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef E.T. het volgende:
Hysterische enveloppen met panda's zijn ok![]()
![]()
Nog 5 zegels te gaan in twee dagen.. ff goed uitkienen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef E.T. het volgende:
Hysterische enveloppen met panda's zijn ok![]()
![]()
Nog 5 zegels te gaan in twee dagen.. ff goed uitkienen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:38 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Officieel niet, en bij mij vorige teamlead was het ook nooit een probleem. Dan kon je gewoon op maandag regelen dat je op woensdag vrij was bij wijze van spreken. Maar de huidige dame die we hebben is nogal panisch op de een of andere manier dat ze je vrij geeft en dat het dan druk wordt en dat ze dan zelf iets moet doen (wat ook meteen aangeeft hoe ik over mijn leidinggevende denk...) dus die zegt bijna standaard nee. Maar als je het een maand van te voren aanvraagt dan kan het ineens wel....Wat jammer dat het zo'n gedoe is om vakantie te regelen. Tot nu toe gaat het bij ons op het werk heel vlot (ik ben ook de enige die mijn job doet, dus voor vervanging moeten ze toch niet zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit ik ermee dat ik nog heel veel dagen over heb van dit jaar, en die kan ik wel meenemen naar volgend jaar maar die moet ik wel opmaken voor april. Dus het leek me verstandig om dat een beetje te plannen van te voren, anders gaat mevrouw uit haar dak.
Nou ben ik al eerst naar haar baas gegaan en heb zijn ok gekregen, dus veel heeft ze er nu niet meer tegen in te brengen. Ik begin weer in december, maar dan neem ik 2 dagen in de week vrij. Om zowel voor mezelf als voor de kleine de overgang van fulltime mammie naar fulltime werken/kdv wat geleidelijker te maken. En dan in januari en februari ook nog iedere woensdag vrij. Dat heb ik nu ook richting kdv geregeld, zodat we die eerste drie maanden ook qua opvang wat goedkoper uit zijn.mijn werk blijft gewoon liggen).
Maar vanaf oktober hebben we een nieuwe baas en we weten natuurlijk niet wat dat zal geven. Hopelijk kan het ook gewoon zo kort dag geregeld worden.
En idd... overdracht van verlof. Ik heb vorig jaar een 20-tal dagen overgedragen die ik nog steeds niet heb kunnen opnemen. Ik vrees ook niet dat het nog zal gebeuren. Al hoop ik gewoon dat ze er volgend jaar geen probleem van maken want eigenlijk moest ik die opgenomen hebben tegen eind februariAls ze er problemen van maken, neem ik vanaf oktober wekelijks een extra dag verlof ofzo (maar ja... in drukke tijden betekent dit gewoon 4 dagen overuren doen om dan een dag thuis te zijn, is ook onnozel
)
Maar in jouw geval zou ik wel voet bij stuk houden, hoor: als jouw baas akkoord is, moet ze niet moeilijk doen.
En wat een belachelijke actie die je daar onder de spoiler hebt geplaatst![]()
mja... daar heb je t al...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:55 schreef pinquit het volgende:
das nie hendig e! je moet het met gevoel doen, die rietjes erin steken
Beetje lomp type die rietjes door verpakkingen steektquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:12 schreef Ca.ra het volgende:
Huup is een gevoelloos kreng?
Oja das morgen alquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef Ca.ra het volgende:
Morgen? nee, dan is mijn man vrij dus dan gaan we een rondje maken: kapper, biebboeken inleveren, laatste boodschapjes van de lijst...
Ja dat vind ik ook echt genieten. Sowiezo, samen boodschappen doen is fijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja das morgen al![]()
jammer, maar wel gezellie dat V thuis is
jaaaa enorm!quote:
MCW met Marc Klein Essinkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en iemand heeft gewoon mijn 7 seizoenen-box van Medisch Centrum West gekocht!
Zometeen even naar het postkantoor brengen. Ik weer 30 euro binnen en ik ben van die zooi af.
jah, ik hou wel van dat soort mensen haha.quote:
het gaat vast uiteindelijk gewoon weer overquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben met teveel dingen origineel
Zou ook wel eens niet-origineel willen zijnGewoon-gewoon
c1000 dusquote:
Ah ok, nee, daar kan ik je helaas niet aan helpen, daar kom ik nooitquote:
Dan zit ik met mijsje op een Bosch' terras te lunchenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook echt genieten. Sowiezo, samen boodschappen doen is fijn.
Maareh, volgende week vrijdag staat er nog niks op de agenda hoorMaar dan zitten we volgens mij al akelig dicht op jouw trouwdag of niet?
oh das een callcenter, die bellen er 4 of 5 en wie opneemt is de *piep* en de rest leggen ze neerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef freecell het volgende:
Ik word de hele dag gebeld door een onbekend nummer die hem 1 keer laat overgaanStorend
Je bent zo lekker aan het hyperen over je trouwen elke dag en nu zie ik dit staan en ik moet ineens denken aan een stripje van Jan Jans en de Kinderen (geloof ik).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Asyniur het volgende:
nog 13 dagen en dan ben ik getrouwd![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent zo lekker aan het hyperen over je trouwen elke dag en nu zie ik dit staat en ik moet ineens denken aan een stripje van Jan Jans en de Kinderen (geloof ik).
Catootje ligt op de bank te mijmeren over haar verjaardag en is dus bezig met 'over 10 nachtjes slapen ben ik jaren, en morgen ben ik over 9 nachtjes slapen jarig, en overmorgen ben ik over 8 nachtjes slapen jarig etc. etc.' Totdat Karlijn ineens heel droogjes zegt: 'Ja, en over 11 nachtjes slapen was je gisteren jarig.'![]()
![]()
Catootje uiteraard in tranen.
Ik vond dat toen zo heerlijk nuchter.
Maar ik snap je wel hoor het is heel spannen allemaal.
Ow, ik zou ook zo'n opmerking kunnen maken hoor!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent zo lekker aan het hyperen over je trouwen elke dag en nu zie ik dit staan en ik moet ineens denken aan een stripje van Jan Jans en de Kinderen (geloof ik).
Catootje ligt op de bank te mijmeren over haar verjaardag en is dus bezig met 'over 10 nachtjes slapen ben ik jarig, en morgen ben ik over 9 nachtjes slapen jarig, en overmorgen ben ik over 8 nachtjes slapen jarig etc. etc.' Totdat Karlijn ineens heel droogjes zegt: 'Ja, en over 11 nachtjes slapen was je gisteren jarig.'![]()
![]()
Catootje uiteraard in tranen.
Ik vond dat toen zo heerlijk nuchter.
Maar ik snap je wel hoor het is heel spannen allemaal.
Je reageerde wel wat hormonaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik trouwens net zomaar een 'aanvaring' op het postkantoor. En die troela wilde het ook nog op mijn hormonen gooien ook!![]()
![]()
........
Oh, en wee je gebeente degene die me nu gaat vertellen dat ik hormonaal reageerde!![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Stout het volgende:
Wij doen hier met 50 altijd met zijn allen een abraham geven (of sara) van vlees. (de plaatjes heb ik hier al eens laten zien) maar goed, de eerste die nu 50 wordt is mijn Stoutman
65 komt nu voor mijn schoonpappa er aan
Hoezo watertanden ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kom hier bijna eigenlijk nooit, maar van deze post zít me me toch een partij te watertanden..![]()
Ennuhm, BE, groot gelijk, ik vind voordringen sowieso altijd al heel ergerlijk, laat staan als ze dan ook nog opmerkingen gaan maken over hoe jij reageert
En Oxy, ik ken jou verder niet echt, maar sterkte met je kaak, het klinkt erg pijnlijk en vooral ook on-ontwijkbaar, zeg maar.. Een overbelaste voet kun je ontlasten, maar dan meteen maar niet meer praten en eten is ook weer zoiets
Ohh wij waren dinsdag aan het bowlen, wedstrijd, en een van de ballenterugbrengmachines haperde (je bal bleef hangen ,das niet echt goed voor je bal) . De eigenaar komt met een zaklamp, doet m aan en hij doet het niet. Smijt dat ding op de grond (ja echt) en ja hoor, hij doet het. Een van de kids die meewas om te kijken zegt... ohh dat doet mamma ook altijd als iets kapot isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef MamsX het volgende:
hahahahaha de dvd speler was toch gefixt...Nou toch niet X deed hem weer aan en raar beeld.
Boel gemopper en na een harde klap erop gaf ze het maar op![]()
Van wie heeft ze toch het idee dat apparaten een klap geven werkt
Ghi, ik ben nogal fan van rood vlees, maar ook 5,5 maand zwanger dus het mag niet.. En ik zit ondertussen ook nog eens te wachten tot mijn lief thuis is zodat we kunnen gaan eten.. Slechte combiquote:
Je mag wel rood vlees als het doorbakken isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ghi, ik ben nogal fan van rood vlees, maar ook 5,5 maand zwanger dus het mag niet.. En ik zit ondertussen ook nog eens te wachten tot mijn lief thuis is zodat we kunnen gaan eten.. Slechte combi(Maar wel een cool cadeau trouwens!)
Ja, maar dan is het niet rood meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Je mag wel rood vlees als het doorbakken is
das wel een gnorf momentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Je mag wel rood vlees als het doorbakken is
je moet het heel letterlijk nemen. Het is dus gewoon zo'n pop maar dan van verschillende stukken vlees. (niet zo'n life-size pop die je in de tuin zet trouwensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef leonieke het volgende:
Wat is eigenlijk een abraham of sarah in vlees?Ik zit het me nu al de hele tijd af te vragen
Jahaa, biefstuk moet je ook niet doorbakkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das wel een gnorf moment![]()
Als rood vlees doorbakken is, is t geen rood vlees meer maar gewoon rundvlees/lamsvlees/weetikhetvoorvlees. T gaat volgens mij vaak juist om de smaak en textuur van niet-doorbakken vlees die mensen lekker vinden
doorbakken biefstuk mag je van mij ook houden
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef leonieke het volgende:
Wat is eigenlijk een abraham of sarah in vlees?Ik zit het me nu al de hele tijd af te vragen
ieuwquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:38 schreef Stout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets, vaak met de duurdere soorten vlees
lol dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:38 schreef Stout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets, vaak met de duurdere soorten vlees
Haha, datte dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het niet rood meer
En echt... zo'n doorbakken biefstuk is toch gewoon een stuk lederMaar ah, het is allemaal voor het goede doel
Vanaf eind september kan mijn man weer steaks eten zoveel hij wil op het werk
Ehm, nee, idd, ik bedoelde iets anders zoals zo'n donkerrode, malse paardenbiefstuk die nog nooit een pan van dichtbij heeft gezien. Of steak tartar op brood..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:
jah maar die mensen zijn gekgarpje
maar ik denk niet dat dat is wat Incantrix bedoelde over rood vlees.
Oi! Kijk je wel uit Saffier, mijn middelste had dit ook en toen bleek het wondroos. Dat is uiteindelijk met een fluoriserend geel zalfje van de dermatoloog pas over gegaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:50 schreef Saffier het volgende:
Hij komt eraan door 'bommetjes' te maken in zijn zwembadje in de tuinwe hebben geen gras in de tuin en de bodem kan niet opgeblazen worden, voeg daarbij wat handjes zand toe in het water en dan krijg je vanzelf wel een of meerdere schaafplekken. Ze waren formaatje rijksdaalder (wie kent ze nog
) en 2 duppies en nu is het ongelogen 10x6 centimeter en het breidt nog uit
De huisarts wilde eerst een ab-kuurtje geven maar dat vond ik niet zo heel geweldig. Nu een ab-zalfje om erop te smeren en het moet met een paar dagen al beter gaan.
Oxy wat naar van je kaakbeterschap!
Huup is je lief al wezen plassen inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Oh echt?! Ik vond mijn 15 tot Sara al heel "jong"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef MamsX het volgende:
Ik heb nog 28 jaar te gaanvoor ik een Sarah ben.
whahahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:59 schreef Lois het volgende:
Klinkt als een soort krentenbaard/kinderzeer infectie Saffier, zal het vast niet zijn maar zo zie ik het voor me, sneu!Huup je ijsjes
![]()
![]()
Wij zijn heerlijk naar het strand geweestmet emmertjes, schepjes, graafmachines (Ruudje) en vliegers. Het was echt hartstikke leuk, en onbegonnen werk om de kids droog te houden
Gelukkig hadden we schone kleren mee, daarna naar de Mac geweest (alweer
) en nu ligt kroost te slapen. Zo even kijken of mijn telefoonfoto's gelukt zijn.
Ruud reed met ons mee in de auto, terwijl Iris bij Karin in de auto zat bij Bram. Ik heb me slap gelachen om Ruud, 2 jaar oud maar lullen![]()
"mmmdonals hebben niet frikandel niet, tuurlijk niet" "daaag papa in je mooie auto" "heeee Roen kan ook hard"
En het meest bijdehandte was wel: "heee ik zie 2 grooooote konijnen" en wij zoeken maar zagen niks. Ruud heel droog "staan om de hoek van Roens auto, kun je niet zien"
Ik denk dat het dan hetzelfde is als krentebaard achtig. Een Stafylokokken (hoe schrijf je dat?) besmetting in een wond. Beterschap voor T.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Saffier het volgende:
Ik hou het in de gaten Buuf, dank je.
Ja echt hahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt?! Ik vond mijn 15 tot Sara al heel "jong"
quote:
Ik ben natuurlijk wel jong van hartquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:04 schreef mijsje het volgende:Rewimo, ik schatte je toch echt jonger in!!! Niet dat het erg is ofzo, ook wel weer leuk!
ik moet er nog 20...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Ha BE, dat had ik gister ook in de HEMA. Die man piepte zo voor, ik zei tegen hem Pardon, zou u niet achteraan aansluiten? Zegt die oelewapper dat hij al in de rij stond maar dat hij verdwaald was.![]()
Ik mopperde nog iets van wel ver uit de buurt verdwaald maar had verder geen zin in discussie. Ging maar gewoon lekker kusjes op Kobus zijn bolletje geven.
Misschien zijn mijn hormonen aan het verminderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even uitpuffen nu.Als je niet lacht, ben je dood.
Fijn Oxy ! Hopenlijk gaat het ook lukken met de fysio zodat je ook daadwerkelijk verlost bent van het probleemquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef Oxymoron het volgende:
Bedankt voor de reacties op mijn kaakprobleem.De pijnstillers, helpen goed.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Liever een koek-SaraDeal ! Krijg je van mij ! Kom m nog persoonlijk afleveren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:29 schreef Stout het volgende:
Deal ! Krijg je van mij ! Kom m nog persoonlijk afleveren ook
* Stout noteert in agenda bij To do list 2013 : Rewimo Sara brengenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gezellig!
* Rewimo op zoek gaat naar kalender van 2013
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:36 schreef MamsX het volgende:
Ik ga eens even mal doen. en in mijn bed liggenslaap lekker iedereen
ik ga je nadoen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:36 schreef MamsX het volgende:
Ik ga eens even mal doen. en in mijn bed liggenslaap lekker iedereen
Wat een toffe datum waarop je zoon jarig isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:54 schreef Stout het volgende:
Ik ga nog ff 2 voor 12 kijken en dan ook plat ! Morgen drukke dag met jarige man en zoon (zoon was al op 27/6 jarig, maar vieren we nu)
Is ook mijn verjaardag. Da's allesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Stout het volgende:
*kruipt nog ff uit de stoel'
Waarom is 27/6 zo bijzonder voor jou ? Mijn oud-tante was op die dag ook jarig, ze vond het heel leuk dat jongeste op haar verjaardag geboren is. Helaas is ze al een aantal jaren dood.
Als dat moet ingescand worden, zal dat heel moeilijk zijn, vrees ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef Saffier het volgende:
Ik ga lekker slapen. Leonieke veel plezier morgen en wel eenheel mooi plaatje showen he?![]()
Slaap lekker allemaal!
heb je niet ergens een nest in de buurt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef YPPY het volgende:
Pinquit, je was bij de action, maar ik heb je niet gezien! Wij waren er vanmiddag ook en we hebben twee mega-wespenvangers gekocht. De kleine zat elke keer al na een paar uur vol.
huuu wespenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef YPPY het volgende:
Pinquit, je was bij de action, maar ik heb je niet gezien! Wij waren er vanmiddag ook en we hebben twee mega-wespenvangers gekocht. De kleine zat elke keer al na een paar uur vol.
tis een 10 minuten met de auto, dus we moeten wel over de reistijd heen hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
"maar" 3 kwartier in de action geweest?doe je goed haha, en dan nog zonder al teveel meuk naar buiten komen
haha het maximale eruit halenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
tis een 10 minuten met de auto, dus we moeten wel over de reistijd heen he
jaaaa ik zag hem staan in het buikentopic omgquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef Sugar het volgende:
Uit de oude doos, tevens uitnodiging voor Renzell om eens te vertellen hoe het is én een gezellige binnenkomer:
Lachen en gieren!
1 vochtvreter, 2 paar huishoudhandschoenen, 3 fotolijstjes, 3 luchtkussenenveloppen A4formaat, 10 blanco enveloppen A4 formaat en een brisestekker voor in de muffe gang.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef Linda2205 het volgende:
Wat dan?Eens kijken of het wel echt zo nuttig was
En zulke dingen gaan wij ook meemaken Huupquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa ik zag hem staan in het buikentopic omghahahaha
Respectquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
1 vochtvreter, 2 paar huishoudhandschoenen, 3 fotolijstjes, 3 luchtkussenenveloppen A4formaat, 10 blanco enveloppen A4 formaat en een brisestekker voor in de muffe gang.
*hand met gat op m`n hart doet*
ik kan nie wachtenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En zulke dingen gaan wij ook meemaken Huup![]()
Ik verheug me ook al op de eerste luiers, dus het zal er wel bijhoren...mentale voorbereiding enzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kan nie wachten![]()
nee echt, serieus, zelfs dit soort dingen lijken me op dit moment nog leuk![]()
gaat vast wel weer over...
Nee hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
nou dat klinkt idd oprecht allemaal heel nuttig enzo TF!
![]()
en dat gat zal wel meevallen toch, of was je bij nog meer zaken als alleen de action geweest?
optie 2, duh!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef renzell het volgende:
@ Sugar; help mij!!!
Optie 1;
2 slaapkamers (1 lekkere ruime voor Juul, voor ons een kleine, maar met balkon)
rustige, kindvriendelijke buurt
veel licht
iets minder oppervlakte
2 balkons (niet heel diep)
iets verder uit het centrum; dorpsgevoel
iets kleinere woonkamer (met laminaat)
optie 2;
grotere woonkamer met houten vloer
meer in het centrum
iets meer oppervlakte
tegen het Vroezenpark aan (echt; park in je voortuin!)
Naast diergaarde Blijdorp
Fijn 'stadsgevoel'
4 kleine slaapkamertjes (piepklein!), dus; onhandige indeling
Allebei; keurige badkamer met bad en keurige, maar piepkleine keuken.
DILEMMA!!!
Nee joh zulke dingen gebeuren bijna nooitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En zulke dingen gaan wij ook meemaken Huup![]()
Woon jij daar ook?quote:
Bij het Vroesenpark is wel heel leuk, leuke buurt wel bij de Statenweg enzo. Is wel een redelijke buurt en toch dicht bij het centrum. En Blijdorp is altijd leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef renzell het volgende:
@ Sugar; help mij!!!
Optie 1;
2 slaapkamers (1 lekkere ruime voor Juul, voor ons een kleine, maar met balkon)
rustige, kindvriendelijke buurt
veel licht
iets minder oppervlakte
2 balkons (niet heel diep)
iets verder uit het centrum; dorpsgevoel
iets kleinere woonkamer (met laminaat)
optie 2;
grotere woonkamer met houten vloer
meer in het centrum (dus bij stad en centraal station)
iets meer oppervlakte
tegen het Vroezenpark aan (echt; park in je voortuin!)
Naast diergaarde Blijdorp
Fijn 'stadsgevoel'
4 kleine slaapkamertjes (piepklein!), dus; onhandige indeling
op eerste en halve derde verdieping, dus met rare lange trap...
1 piepklein, te verwaarlozen balkon.
Allebei; keurige badkamer met bad en keurige, maar piepkleine keuken.
DILEMMA!!!
Da's ook mijn bezwaar Sugar! Niet dicht bij Juul. Twee slaapkamertjes op zolder zou ook kunnen, maar dan zit je weer ver van de wc. Blijft niet helemaal ideaal dus. Een puzzelhuis. Aan de andere kant heeft het wel een iets grotere woonkamer, en daar ben je uiteindelijk het meeste denk ik. In geld scheelt het 10 euro, niets dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:00 schreef Sugar het volgende:
Hmmmm, dan liggen jullie best ver van Juul denk ik? Maar ja, park en Blijdorp én iets dichter bij centrum klinken wel heel goed. Moeilijk! Zit er bij beide wat qua school en speelmogelijkheden voor Julius? Scheelt het veel in geld?
Neuh, ik woon naast Den Haagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef renzell het volgende:
[..]
Woon jij daar ook?
De andere optie is Kleiwegkwartier; dus ook een fantastisch goede wijk. Beter eigenlijk nog, met een kind... Maar ik ben verliefd op Blijdorp.![]()
Dat zou goed kunnen, ik heb rondgekeken, maar kon niks vinden. Vervelende beesten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
heb je niet ergens een nest in de buurt?
Ga je met de auto?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
tis een 10 minuten met de auto, dus we moeten wel over de reistijd heen he
Ja M@x, da's ook waar steeds net iets meer mijn voorkeur naar uit ging. Ware het niet dat Blijdorp gewoon maar blijft trekken. Maar het mist net die fijne opstellling, en net diat balkon of die tuin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef m@x het volgende:
En is het niet fijn om niet altijd de deur uit te hoeven om lekker even buiten te zitten. Ook al is het park nog zo dichtbij, gewoon even de balkondeur opengooien en in je pyjama naar buiten sloffen met een kop koffie 's ochtends is zo lekker. Dat is wat ik in mijn huis nu mis.optie 1
Nou, oeke!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:06 schreef oeke het volgende:
Oe, het is echt he? Je komt meer in de buurt!![]()
Precies en ook op de fiets is het heel goed te doen. Ik zou Blijdorp niet de doorslaggevende factor laten zijn hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:07 schreef Igraine het volgende:
Vanuit het Kleiwegkwartier is het misschien 10 minuten met de tram naar Blijdorp.
En weer een moederinstinct om zeep geholpen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je er geen warmtelapmje bij pv? Dan redt hij de ochtend zeker niet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:07 schreef Sugar het volgende:
Nou, oeke!![]()
De een zijn dood, de ander zijn brood.
wat zij zegt jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef m@x het volgende:
En is het niet fijn om niet altijd de deur uit te hoeven om lekker even buiten te zitten. Ook al is het park nog zo dichtbij, gewoon even de balkondeur opengooien en in je pyjama naar buiten sloffen met een kop koffie 's ochtends is zo lekker. Dat is wat ik in mijn huis nu mis.optie 1
Nuchterheid, een moeder kan niet zonderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:10 schreef Sugar het volgende:
[..]
En weer een moederinstinct om zeep geholpen.![]()
of een 60 watt gloeilamp, dus geen spaarlampquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je er geen warmtelapmje bij pv? Dan redt hij de ochtend zeker niet.
Nee, maar bij optie 2 wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:09 schreef oeke het volgende:
Maar als het maar 10 minuten met de tram is is dat toch ook te overzien? En een leuke reis met Juul toch? Ga inderdaad nog maar even kijken. Maar ik denk optie 1.![]()
Alhoewel, kunnen Kobus en ik daar blijven logeren?
ja das al snel *woosh*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet te dicht erbij doen dan ook, kale vogeltjes drogen makkelijk uit, veltechnisch gezien
Dank je YPPY. Harde feiten, maar wel goed om te horen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef YPPY het volgende:
Optie 2 zou ik niet doen, ik weet precies waar het is. Ik heb in zo'n huis gewoon maar dan op de 2e en halve 3e verdieping. Al was dat wel gedeelde opgang. Het zijn rotbalkonnetjes daar en uiteindelijk is het wel een leuk park, maar het weegt niet op tegen de buurt van huis 1. Die frutkamertjes zijn onhandig, want je moet steeds op en neer, daar krijg je zo genoeg van. De buurt is op zich wel oke, zeker voor Rotterdamse begrippen.
In dat geval zegt Kobus dit tegen verstandig nadenken en volwassen zijn enzo:quote:
Ja, tegenover optie 2 ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef easy-going het volgende:
Optie 1 zou ik doen!
Zit je vast ook nog vlakbij Plaswijk ook.
En de Randstadrail stopt vanaf volgend jaar bij Blijdorp.
Hi hi Oeks, dat tongetje...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:21 schreef oeke het volgende:
[..]
In dat geval zegt Kobus dit tegen verstandig nadenken en volwassen zijn enzo:
[ afbeelding ]
Optie 2 dus!
neenneen, eerlijk gezegd denk ik hoe volwassen ook dat optie 1 beter is.
Als ik dit topic sluit dan ben ik echt het haasje
Goed plan!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Plaswijk is ook leuk!
Plaswijkparkmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |