Hahahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
Of is het een Rijgers
(sorry, het is echt mijn alltime favo topic dat)
Ja, die doet nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:00 schreef Ynske het volgende:
heeft de wasdroger t overleefd?
je ging weer eens door een slotje heen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik net eens economisch te gaan zijn en naar de bilbliotheek te gaan... Gaan ze pas om 13.00 open. Wat een dorp is het toch soms he!
Dus ben ik van weeromstuit maar naar de boekhandel gefietst en heb daar een boek gekocht.![]()
En 2 turkse pizza's.![]()
\
Ik ? Pissig ? Dan moet hij echt meer doen dan dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:00 schreef leonieke het volgende:
En dan mag je eigenlijk nog niet kwaad zijn, want hij bedoelde het goed k_p.. maar oh wat zou ik inwendig pissed zijn denk ik
tis nog zomervakantie he BEquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik net eens economisch te gaan zijn en naar de bilbliotheek te gaan... Gaan ze pas om 13.00 open. Wat een dorp is het toch soms he!
Dus ben ik van weeromstuit maar naar de boekhandel gefietst en heb daar een boek gekocht.![]()
En 2 turkse pizza's.![]()
Ingrid, voor een kleine wijkbibliotheek kan ik het me nog voorstellen, maar de hoofdvestiging.
De laatste van Maeve Binchy. In het engels.quote:
Helaas, dit had niks met de vakantie te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nog zomervakantie he BE
hier is bv op maandag nu dicht ivm de vakantie en kortere openstellingstijden
utrecht, was met teams onderling gisteravondquote:
Maar was je machine dan niet kapot? Dat wasmiddel in die hitte? Dat kan toch niet goed geweest zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:02 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ik ? Pissig ? Dan moet hij echt meer doen dan dit.
Ik vond het echt super grappig en heb me rot gelachen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef phluphy het volgende:
Maeve Binchy.![]()
Ik heb haar wel eens een mail gestuurd via één of ander forum. Was vast heel dweperig.
Dat had ik het eerste jaar na de bevalling heel erg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Boeken lezen... hmm Ik kan altijd zo moeilijk de concentratie vasthouden.
Tja, Bert heeft maat 43/44 en ik schommel ergens tussen 41/42 en kocht dus altijd al sokken 43-48quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef Ca.ra het volgende:
Ow Troel, dat is helemaal geniaal.
Helaas gaat dat hier niet lukken, mijn man heeft kano's maat 48. Die kan ik waarschijnlijk aan als kniekousen met mijn maatje 39
Oh en ik wil trouwens altijd sokken maat 35-38, die grotere zitten veels te los.
hij vergist zich niet, hij weet heel erg goed dat het mijn sokken zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef mijsje het volgende:
ca.ra, ik heb ook altijd maat 35-38! anders lubberen ze in m'n schoenen...
Kleurdoos, ik heb onze sokken in aparte kasten gestopt... hij heeft buiten al die sportsokken ook 2 paar zwarte, en dan kan hij zich niet vergissen met mijn sokken...(maar 44/38, dat zou je moeten zien, zou je denken...
)
O die van mij doet niet aan mode enzo, die koopt een paar zwarte kisten en als die echt uit elkaar vallen..gewoon weer een paar zwarte kisten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Ca.ra het volgende:
Gatsie KD dat is nog erger.
Dan is het voor jullie ook al zo fijn schoenen kopen zeker?
Met 48 kun je tegenwoordig bij de beter gesorteerde zaak nog een beetje terecht. We hebben hier in de stad nu een zaak gevonden die gaat tot maat 50 en dan kan hij ook nog kiezen uit een aantal verschillende paren! En niet alleen van die 'gehandicaptenschoenen' met een mega-brede voorkant, maar ook nog redelijk modern ogende. Ik was helemaal
Ja, het wordt steeds beter. "Vroegah" kocht ik mijn schoenen in Duitsland, toen we in NL nog geen maat 43 hadden, maar tegenwoordig gaat het voor dames ook al tot 45/46quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Ca.ra het volgende:
Gatsie KD dat is nog erger.
Dan is het voor jullie ook al zo fijn schoenen kopen zeker?
Met 48 kun je tegenwoordig bij de beter gesorteerde zaak nog een beetje terecht. We hebben hier in de stad nu een zaak gevonden die gaat tot maat 50 en dan kan hij ook nog kiezen uit een aantal verschillende paren! En niet alleen van die 'gehandicaptenschoenen' met een mega-brede voorkant, maar ook nog redelijk modern ogende. Ik was helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |