quote:Maarten gaat trouwens ook gehavend naar het cb... een kindje van het kdv heeft hem gisteren wat hardhandig geknuffeld![]()
![]()
Toen ik hem gistermiddag kwam halen, lag hij trouwens ook op de grond te spelen met een boel "grote" kindjes om hem heen!![]()
Wat goed dat Leander los loopt Freecell![]()
Ik doe de optie 'alleen middagslaap' al 2 weken, met wisselend succesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Misschien een van de opties een paar dagen volhouden om te kijken of hij in een nieuw ritme komt, freecell?
Goed puntquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef MamsX het volgende:
Succes bij de KA miss.![]()
En freecell misschien heb je wat meer aan het dreumestopic.
Daar zitten wat meer mama's met deze dreumes "kwaaltjes"
Je mag er toch al bijna legaal posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef Estrys het volgende:
jaaaa Seb was om 13 uur wakker om te eten, dus nog lekker een flesje. van het weekend wel die boterhammen proberen. Hij heeft heerlijk gegeten.. en ik had ook meteen gegeten en gedronken toen hij klaar was![]()
waarschuwing: niet kijken vlak voor het eten!Ik wou nog een chocolaatje pakken maar dat doe ik maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef mikoxx het volgende:
Oef... ben nu alweer een uur bezig om ze in slaap te krijgen. Ze gapen en gapen maar gaan niet slapen.... en ze zijn inmiddels wakker vanaf 11 uur...
fijn dat maarten weer goedgekeurd is!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef Marie79 het volgende:
Blech, Estrys... ik zit een crackertje te eten, en tóch kijken hè?![]()
Mikoxx, hebben ze nog geslapen/slapen ze nu?
DJMO, als Jan zich ook terug kan draaien is het volgens mij geen probleem meer hoor!
O ja, drukte al bijna op invoeren, maar wij zijn bij het cb weer helemaal goed gekeurd. Maarten weegt 8225 gram bij 71 cm. Hij volgt netjes zijn eigen (-1) lijntje en de wijkverpleegkundige was helemaal tevreden!
haha geweldig gewoonquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
Wandelen doet het echt bij bijna alle baby's goed hè?Leuk!
Vanmiddag op CB geweest, 20 gram afgevallen vergeleken met 3 weken terug(nog wel in de curve gelukkig, de wvk vond het heel normaal) Ze vond hem tof, haha.
Zij, kan hij al zitten? *L. gaat zitten* Haha, ja dus
en ik zag hem net ook al kr.... *L. kruipt snel weg*
jep, kruipen ook oken als hij nou even gaat staan? *L. kruipt naar tafeltje toe en trekt zich op*
Wij![]()
En L. laat de tafel los en wandelt heel beheerst naar de andere kant van het kamertje![]()
En over het slaapje; gewoon volhouden middagslaapje. Hij zit er net tussenin
Dubbel en dwarsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:45 schreef oeke het volgende:
Innepin, wat klink je heerlijk verliefd en trots! Dat was het wachten wel waard he?![]()
Dat kan gebeuren dan ja, maar ze zijn niet te klein hoor in ons gevalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, de foto van EstrysDus dat kan er gebeuren als je te kleine luiers hebt. Maar bedankt voor de antwoorden, zo heb ik iig een idee hoe dat te doen.
Wat jammer Grasjes als je je meisje zo weinig ziet dan op een dag. Morgen meer kans om van haar te genieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wil ik even zeggen dat Morris een heerlijk ventje is en ik steeds verliefder wordt op 'm!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
Morgen werk ik alleen in de ochtend (normaal vrij) dus voor de rest weer een lekker dagje met mijn meisjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, de foto van EstrysDus dat kan er gebeuren als je te kleine luiers hebt. Maar bedankt voor de antwoorden, zo heb ik iig een idee hoe dat te doen.
Wat jammer Grasjes als je je meisje zo weinig ziet dan op een dag. Morgen meer kans om van haar te genieten?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:56 schreef mikoxx het volgende:
We hebben gewandeld en ze vielen allebei in slaaptot 50m voor ons huis, toen werden ze beide weer wakker
Net even lekker met ze gedoucht, fles en in bed. Nu slapen ze zonder mopperen. Ben benieuwd! Duik nu ook mn nest in en lees morgen even weer bij
Wen er maar aan, zo zijn ze, baby'squote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:56 schreef mikoxx het volgende:
We hebben gewandeld en ze vielen allebei in slaaptot 50m voor ons huis, toen werden ze beide weer wakker
Net even lekker met ze gedoucht, fles en in bed. Nu slapen ze zonder mopperen. Ben benieuwd! Duik nu ook mn nest in en lees morgen even weer bij
Dat is bij volwassenen volgens mij, probeer jij maar eens bij een baby de huis rechtop te trekkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:40 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet wel dat als de huid rechtop blijft staan als je hem omhoog trekt, dat er dan ook uitdrogingsverschijnselen zijn.
Echt? Ik dacht dat zolang er nog plasluiers waren, ookal was het weinig, het nog wel okay was...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
Arme Hannah. Uitdroging: minder plasluiers, fontanel die hol trekt en huilen zonder tranen (deed ze al met)
Maar ik zou wel even de HA bellen als ik dat zo hoor van die luiers hoor, want plasluiers moeten gewoon lekker vol zijn.
Ow okay...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is bij volwassenen volgens mij, probeer jij maar eens bij een baby de huis rechtop te trekken
Ze houden altijd wel wát plasluiers, maar als het echt merkbaar minder wordt gewoon even bellenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat zolang er nog plasluiers waren, ookal was het weinig, het nog wel okay was...
Huilen met tranen deed ze wel maar wel pas als ze echt wat meer overstuur is. Als ze wakker is en we hebben haar niet zo snel gehoord bijv.
En die holle fontanel had ze eigenlijk ook altijd al, je zag altijd al zo'n kuil zitten...
Lastig dit.
Eventjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
Wandelen doet het echt bij bijna alle baby's goed hè?Leuk!
Vanmiddag op CB geweest, 20 gram afgevallen vergeleken met 3 weken terug(nog wel in de curve gelukkig, de wvk vond het heel normaal) Ze vond hem tof, haha.
Zij, kan hij al zitten? *L. gaat zitten* Haha, ja dus
en ik zag hem net ook al kr.... *L. kruipt snel weg*
jep, kruipen ook oken als hij nou even gaat staan? *L. kruipt naar tafeltje toe en trekt zich op*
Wij![]()
En L. laat de tafel los en wandelt heel beheerst naar de andere kant van het kamertje![]()
En over het slaapje; gewoon volhouden middagslaapje. Hij zit er net tussenin
Datzelfde hebben wij hier ook heel vaak Grasjes. Jair is soms heel erg aan het drukken/ persen. Soms zeggen wij voor de grap: Is het kindje er nu nog niet uit met al dat persen. En dan heeft zijn poep ook wel eens van die harde keutels. Wat kun je daaraan doen? Ik geef hem al zo veel mogelijk borstvoeding, dat zou eigenlijk het beste moeten helpen omdat het laxeert. Ik had gehoord dat veel drinken zou helpen (dat zou op mijn werkdagen dan wel water, sap of thee betekenen). Ik zal thee misschien wel eens proberen. Welke thees mogen babytjes hebben? Mijn vader die kinderarts is zei dat het ervan komt dat de ontlasting met lucht in contact komt, zie niet hoe ik dat kan vermijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:46 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Oh Memmel, waarom klik ik*afkloppen* pas 2x een spuitluier gehad in haar 8 maanden. Alhoewel hoe het nu gaat ook niet fijn is (keutels, zielig vind ik dat)
Grappig, toevallig kreeg ik daarover advies bij het CB. Over de totale hoeveelheid dan he. de wvk zei namelijk maximaal 500 cc en ik was smiddags bij iemand van de gym met een dochter van 23 december die was dezelfde ochtend geweest en daar zeiden ze op het CB minimaal 500 cc en maximaal 700cc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vicky klinkt goed!
Tess beterschap.
Wie weet er waar je kunt vinden hoeveel melk Tyler moet hebben?
Kan het zo snel niet vinden. Nu 2 meurende kida verschonen eb op bed leggen. Ze zijn beiden sjago, gezellig joh.
Ik geef helaas geen borstvoeding dus daar kan ik het niet mee oplossen. Wel geef ik extra drinken, pruimen en 1x per dag een beetje olijfolie door de fles of haar eten. Ik heb ook gehoord dat het van de opvolgmelk kan komen maar we hebben nu een ander merk en nog steeds hetzelfde. Mijn dochter krijgt af en toe een beetje gewone normale thee. Wel heel licht natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Datzelfde hebben wij hier ook heel vaak Grasjes. Jair is soms heel erg aan het drukken/ persen. Soms zeggen wij voor de grap: Is het kindje er nu nog niet uit met al dat persen. En dan heeft zijn poep ook wel eens van die harde keutels. Wat kun je daaraan doen? Ik geef hem al zo veel mogelijk borstvoeding, dat zou eigenlijk het beste moeten helpen omdat het laxeert. Ik had gehoord dat veel drinken zou helpen (dat zou op mijn werkdagen dan wel water, sap of thee betekenen). Ik zal thee misschien wel eens proberen. Welke thees mogen babytjes hebben? Mijn vader die kinderarts is zei dat het ervan komt dat de ontlasting met lucht in contact komt, zie niet hoe ik dat kan vermijden.
Een grote hoeravoor Vicky en je Tessie. Heel fijn om te horen, dat het nu zo geweldig gaat. Een moeder wenst zich echt altijd, dan dat het goed gaat met haar kinderen.
Je hebt speciale kinderthee! kabouterthee, prinsessenthee etc. is o.a. bij de natuurwinkel te krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Datzelfde hebben wij hier ook heel vaak Grasjes. Jair is soms heel erg aan het drukken/ persen. Soms zeggen wij voor de grap: Is het kindje er nu nog niet uit met al dat persen. En dan heeft zijn poep ook wel eens van die harde keutels. Wat kun je daaraan doen? Ik geef hem al zo veel mogelijk borstvoeding, dat zou eigenlijk het beste moeten helpen omdat het laxeert. Ik had gehoord dat veel drinken zou helpen (dat zou op mijn werkdagen dan wel water, sap of thee betekenen). Ik zal thee misschien wel eens proberen. Welke thees mogen babytjes hebben? Mijn vader die kinderarts is zei dat het ervan komt dat de ontlasting met lucht in contact komt, zie niet hoe ik dat kan vermijden.
Een grote hoeravoor Vicky en je Tessie. Heel fijn om te horen, dat het nu zo geweldig gaat. Een moeder wenst zich echt altijd, dan dat het goed gaat met haar kinderen.
Wees gerust de bv helpt ook niet altijd. Geef jij verse pruimen? Welke soort thee geef jij? Heb jij het idee dat het helpt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Ik geef helaas geen borstvoeding dus daar kan ik het niet mee oplossen. Wel geef ik extra drinken, pruimen en 1x per dag een beetje olijfolie door de fles of haar eten. Ik heb ook gehoord dat het van de opvolgmelk kan komen maar we hebben nu een ander merk en nog steeds hetzelfde. Mijn dochter krijgt af en toe een beetje gewone normale thee. Wel heel licht natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:05 schreef Tinuviel het volgende:
Welkom bodpa. Het verslavingsgevaar is idd een ernstig probleem met dit forum. Maar ja je kan het zelf ook beperkt houden als je dat wil. Ik zelf heb ook niet altijd zoveel tijd met werk en kind(eren) ben je toch ook vaak heel druk afhankelijk van hoeveel je werkt. Daar hebben het "degene die nog met verlof zijn" of minder werken natuurlijk wat makkelijker. Als je een paar dagen niet actief bent geweest, ben je vaak wel wat tijd met bijlezen bezig, ik in ieder geval.
Olie doen wij ook door zijn groentehapje. Dat helpt niet altijd. Als wij pruimen als volgende fruithap introduceren en hij dat lust kunnen wij dat proberen zoals Grasjes voorstelde. Sinaasappelsap wil ik hem idd nog niet geven vanwege de krampjes. Ik probeer zelfs in mijn eigen dieet weinig sinaasappels/ sinaasappelsap in te bouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinuviel: wij doen meestal ook wat drupjes olie in de fles. Mijn moeder zweert bij een heel klein beetje
sinaasappelsap door de geprakte Liga, niet te koud, werkte als een trein bij mij. Geen idee of dat inmiddels achterhaald is, mij lijkt sinaasappel nogal heftig. Zeker voor een kindje als Jair dat last had/heeft van krampjes.
Nou, ik vroeg het meer omdat hij de laatste week en vooral gisteren en vandaag erg weinig drinkt. Laat de helft staan. En het is niet dat de fruit en groente dan meer is. Nee, dat wil hij niet. Ook spuugt hij weer veel, vandaag zelfs met bogen weer. Ook erg huilerig daardoor. Logisch. Woensdag naar de kinderarts en de week erop cb. Dan vraag ik het nog wel na.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
Grappig, toevallig kreeg ik daarover advies bij het CB. Over de totale hoeveelheid dan he. de wvk zei namelijk maximaal 500 cc en ik was smiddags bij iemand van de gym met een dochter van 23 december die was dezelfde ochtend geweest en daar zeiden ze op het CB minimaal 500 cc en maximaal 700cc.
Wat krijgt Tyler normaal dan Ingrid? Waarom weet je het nu niet meer?
Niks aan doen, gaat idd vanzelf weg (wat Vicky zegt). Wel oppassen qua hygiene als de pukkeltjes 'open' zijn, gezichtje wassen dus (met water)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even in herhaling: Wat doen jullie als jullie kindje in het gezicht helemaal onder de bultjes/pukkeltjes zit (ik denk van de warmte)? Iets erop smeren of gewoon zo laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |