Oh vertel...quote:
Ze zullen niets uit zichzelf doen. Overal moeten ze letterlijke toestemming of bevestiging van hebben. Een handtekening zonder naam erbij kunnen ze niets mee...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh vertel...
Ik heb ooit eens moeten vechten om mn dagje vrij met koninginnedag omdat mn baas zei:
"We are an American company, we don´t have a queen"
te vroeg jij stiekemerd!quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Hey Fha![]()
@ Nijns: mensen zeggen wel eens: vind je het niet erg dat je geen 20 meer bent maar nu echt richting 40 gaat? (ben 30), maar mijn antwoord is altijd:
Nee, nu ben ik ineens geen snotaap meer maar een vrouw met ervaring
een jaar geleden (zo lang die twintig in de klank zit) dachten ze nog dat ik een of andere jonge miep was die nergens iets van wist
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Fha het volgende:
Ik wil iets eten maar ik heb niet zo veel in huis en ik weet ook niet zo goed waar ik zin in heb
Haha nee, ik heb al warm gegeten dus het moet gewoon iets kleins zijn. En ik heb geen geld in huisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
en misdraag je gewoon eens op schandalige wijze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |