Oh vertel...quote:
Ze zullen niets uit zichzelf doen. Overal moeten ze letterlijke toestemming of bevestiging van hebben. Een handtekening zonder naam erbij kunnen ze niets mee...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh vertel...
Ik heb ooit eens moeten vechten om mn dagje vrij met koninginnedag omdat mn baas zei:
"We are an American company, we don´t have a queen"
te vroeg jij stiekemerd!quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Hey Fha![]()
@ Nijns: mensen zeggen wel eens: vind je het niet erg dat je geen 20 meer bent maar nu echt richting 40 gaat? (ben 30), maar mijn antwoord is altijd:
Nee, nu ben ik ineens geen snotaap meer maar een vrouw met ervaring
een jaar geleden (zo lang die twintig in de klank zit) dachten ze nog dat ik een of andere jonge miep was die nergens iets van wist
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Fha het volgende:
Ik wil iets eten maar ik heb niet zo veel in huis en ik weet ook niet zo goed waar ik zin in heb
Haha nee, ik heb al warm gegeten dus het moet gewoon iets kleins zijn. En ik heb geen geld in huisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
en misdraag je gewoon eens op schandalige wijze
Mjah ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-krijgen-gelijk.html
Belachelijk zeg. "Het was niet duidelijk dat de jackpot ook op 1/5 kon vallen"Zootje debielen. En dan nog, welk belang van de klagers is hierdoor geschaad?
Stelletje idioten.
Ik vind het belachelijk dat ik altijd 1/5 loten koop, in de regio Utrecht, en nu niet, en RAAD EENS waar nu die gore kut sjaaklesbie op valtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik snap het ook niet hoor.
Al vind ik het wel belachelijk dat Fred niet gewonnen heeft. Als ik daar over klaag.. zou ik dan ook winnen?
Mja dat is ook gewoon belachelijk inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik altijd 1/5 loten koop, in de regio Utrecht, en nu niet, en RAAD EENS waar nu die gore kut sjaaklesbie op valt
in groningenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik altijd 1/5 loten koop, in de regio Utrecht, en nu niet, en RAAD EENS waar nu die gore kut sjaaklesbie op valt
Dan had mijn ma tenminste nog gewonnen.quote:
als ze een 1/5 lot had gekocht welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan had mijn ma tenminste nog gewonnen.
In de buurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Detailsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze een 1/5 lot had gekocht wel
quote:Het nummer dat je hebt ingevuld moet een Vodafone nummer zijn.
Ruim je het zelf op?quote:
maar wel heel belangrijkequote:
Had ik ook al gedaan jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al 1 plaatje gevonden en meteen gemaild naar Pheno
staat op mijn site ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik ook al gedaan ja![]()
Benieuwd wat er in jouw plaatje staat
Jammerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat op mijn site ook![]()
en nee het is geen pic van LL
whehehehequote:
Wat vreemdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
jij was de laatste waar ik dat van had verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |