Niks, vind het best lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:15 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er nu weer mis met Baileys? Dat is zo'n beetje de enige alcohol die ik drink.
nee, inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Maar t is niet iets wat je zeg maar aan 1 stuk door moet zuipen
Vergeleken met Duffy zeker?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:17 schreef jordeeh het volgende:
Hm Bob, aan je fobo te zien is je smaak wel beter geworden.
Nee, dat niet. Maar gewoon een glaasje is best lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Maar t is niet iets wat je zeg maar aan 1 stuk door moet zuipen
Joah, maar k zie ook een paar nieuwe mooierdsquote:
Mja k zat tegen t einde van de fles aanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar gewoon een glaasje is best lekker
Oh, dat is bij mij altijd andersomquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Joah, maar k zie ook een paar nieuwe mooierdsStel ze eens voor aan me
[..]
Mja k zat tegen t einde van de fles aanToen gleden ze wat minder fijn naar binnen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat is bij mij altijd andersomHet begin van de fles is altijd wat moeizaam, maar daarna gaat het als limonade
Mja, kater is een bitchquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kanMaar ja, de volgende ochtend is dan altijd extra zwaar
Profielfoto is Marisol Nichols. (oa uit 24quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Joah, maar k zie ook een paar nieuwe mooierdsStel ze eens voor aan me
Op vakantie had ik zo'n kater, dat ik besloot nooit meer alcohol te drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |