Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had toch ooit een foto van jou als avatar?dan moet ik die nog wel ergens hebben.
![]()
Trouwens, BT zei dat ze mij wel zou doen, dus ik ben ook niet lelijk.
Jij bent dan ook vatsig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
op school eet ik bijna elke pauze een patatje oorlog met 2 frikandellen speciaal
quote:
Gast, ik ben al over de pubertijd heenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu misschien nog niet maar straks kom je in de puberteit en dan word je moddervet voor je er erg in hebt.
Ja, met die neus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
heb je ooit een foto van mij gezien dan?
Mjaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij dat met een hand scheerschuim?![]()
Das leuk wakker worden.quote:
Oh, die van de klb-sc meetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met die neus.
Nu heeft iedereen een neus, maar goed.
Dat is dan wel weer aardigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Oh neuh, ze maakte me daarna wel wakker
Toen ben k even gaan douchen en slapen.
Ik denk het.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, die van de klb-sc meet![]()
wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ook nog een foto van biogarde (?)
Die moet natuurlijk gepost worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ook nog een foto van biogarde (?)
Dat je dan jeuk hebt aan je hoofd en dat dan heel je hoofd onder de schuim zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Oh neuh, ze maakte me daarna wel wakker
Toen ben k even gaan douchen en slapen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk gepost worden.
Heb ik niet meerquote:
Dit is wel erg droevig.quote:
Hey Maisnon!quote:
Ik kan dat ook, maar op een dag wordt dat anders ben ik bangquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, sommige gasten kunnen zich echt volproppen zonder vet te worden.
Doe es niet zo happenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Gast, ik ben al over de pubertijd heen
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, maar op een dag wordt dat anders ben ik bang
Ligt eraan wat je wilt weten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
Wie weet er veel van computers?
Who gives a fuck?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe es niet zo happen
Pubertijdpauper
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Ja, je moet echt op de startknop klikken om de pc uit te schakelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
Externe al in een andere pc geprobeerd?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laptop + externe schijf falen, foto's weg.
Nee, daar dacht ik net ook aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:03 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Externe al in een andere pc geprobeerd?
Nou, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/pubertijd.php
Waarom ben jij niet alwetend?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:03 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga niet in DIG posten.Daarbij weet ik de oplossing ook zo niet.
Je zou ook systeemherstel kunnen doen na een dag voor het probleem. Hoe dit in Vista gaat weet ik alleen niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Die foto's zijn niet het enige wat ik kwijt ben, maar mijn vader wil ze graag zien dus ik wil dat eerst opgelost hebben. Daarvoor zou ik een andere pc kunnen gebruiken, maar op deze laptop wil ik wel graag 60 muziek albums terug hebben.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Die foto's zijn niet het enige wat ik kwijt ben, maar mijn vader wil ze graag zien dus ik wil dat eerst opgelost hebben. Daarvoor zou ik een andere pc kunnen gebruiken, maar op deze laptop wil ik wel graag 60 muziek albums terug hebben.
Heb ik al gedaan, maar dat werkt niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:06 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je zou ook systeemherstel kunnen doen na een dag voor het probleem. Hoe dit in Vista gaat weet ik alleen niet.
Wat heb je in godsnaam uitgevoerd op die PC?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Omdat mensen anders alles aan je gaan vragen "oh, hij heeft daar wel verstand van, laten we hem vragen" en dat zit je je hele weekend en/of avonden bij anderen hun computerproblemen op te lossen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet alwetend?
Ik zou een sappig uurtarief verzinnen, dan heb je ineens een stuk minder aanvragen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Omdat mensen anders alles aan je gaan vragen "oh, hij heeft daar wel verstand van, laten we hem vragen" en dat zit je je hele weekend en/of avonden bij anderen hun computerproblemen op te lossen.
Niet dat ik WD niet wil helpen, in dit geval weet ik het gewoon echt niet.
Probeers een scandisk uit te voeren? Ik weet niet hoe dat in NL heet, maar het lijkt wel alsof je HD z'n indexes naar de knoppen heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zie ik daar waar alle muziekalbums stonden, en ja ooit waren dat er +60. En bij die foto's zie ik dus nog steeds dat die map leeg is.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Allure_ het volgende:
Joehoe. Ik maar de hele middag wachten op mijn kankerbed!
Dan moet je zo even 5 minuten weg gaan, dan zijn ze ineens wel geweest. Is altijd zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Allure_ het volgende:
Echt zo van 'we bezorgen 'm pak en beet tussen 7 uur 's morgens en 7 uur 's avonds'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |