Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had toch ooit een foto van jou als avatar?dan moet ik die nog wel ergens hebben.
![]()
Trouwens, BT zei dat ze mij wel zou doen, dus ik ben ook niet lelijk.
Jij bent dan ook vatsig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
op school eet ik bijna elke pauze een patatje oorlog met 2 frikandellen speciaal
quote:
Gast, ik ben al over de pubertijd heenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu misschien nog niet maar straks kom je in de puberteit en dan word je moddervet voor je er erg in hebt.
Ja, met die neus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
heb je ooit een foto van mij gezien dan?
Mjaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij dat met een hand scheerschuim?![]()
Das leuk wakker worden.quote:
Oh, die van de klb-sc meetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met die neus.
Nu heeft iedereen een neus, maar goed.
Dat is dan wel weer aardigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Oh neuh, ze maakte me daarna wel wakker
Toen ben k even gaan douchen en slapen.
Ik denk het.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, die van de klb-sc meet![]()
wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ook nog een foto van biogarde (?)
Die moet natuurlijk gepost worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ook nog een foto van biogarde (?)
Dat je dan jeuk hebt aan je hoofd en dat dan heel je hoofd onder de schuim zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Oh neuh, ze maakte me daarna wel wakker
Toen ben k even gaan douchen en slapen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk gepost worden.
Heb ik niet meerquote:
Dit is wel erg droevig.quote:
Hey Maisnon!quote:
Ik kan dat ook, maar op een dag wordt dat anders ben ik bangquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, sommige gasten kunnen zich echt volproppen zonder vet te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |