Ja, maar in andere muziek mappen heb ik dat probleem niet...quote:
Windows probleem is opgelost, wat niet ging met systeemherstel omdat 'ie de C: schijf niet herkende..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ff een schijfcontrole en evt defrag van die schijf? Al zal het wss niks oplossen ben ik bang.
Voor je Windows problemen gewoon ff systeemherstel doen.
Ja gaat goed! Ze is al 5 maanden en 9 kilo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef amvrosios het volgende:
Hey arma,hoe ist nu met arma2.0 ?
En als je dat nou zo zegt dat ik het ook snap.. ik wil niet zeggen dat ik niets afweet van computers maar dit gaat me toch iets te verquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef Basekid_NZ het volgende:
Volgensmij heeft een defrag geen zin. Je kan altijd een chkdsk met /f /r doen.
Die heb ik na het knippen en plakken gelijk geformatteerd zodat ik er weer een zooi nieuwe foto's mee kan maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor je vakantiefoto's: recover je geheugenkaartje van je camera.
Ik zal proberen wat ik snap.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Zou sowieso éérst een chkdsk doen, defrag heeft idd geen nut als die HD gewoon naar de klote is, dan met Arma's progje redden wat er te redden valt.
Sowieso een tipje om dat soort 'belangrijke' foto's gewoon altijd zsm ook ff op dvd of iets te gooien, of backupje van je foto's op een andere (fysieke!) schijf te zetten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef amvrosios het volgende:
*fobo checkt..
Als je het niet gemaakt krijg,mag je wel even langs komen voor professioneel advies hoor
Sorry, je leek er wel wat van te begrijpenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als je dat nou zo zegt dat ik het ook snap.. ik wil niet zeggen dat ik niets afweet van computers maar dit gaat me toch iets te ver
Ja, maar het probleem met mijn C: schijf is weer opgelost door opnieuw opstarten want toen ging 'ie de bestanden herstellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Sorry, je leek er wel wat van te begrijpen:)
chkdsk is het commando dat je intypt in de command console (start--> run --> cmd)
dan typ je c: (die schijf is kapot toch) en dan /f (dit fixt errors op je schijf) en /r (dit fixt foute sectors op je harddisk)
dus het wordt chkdsk c: /f /r
Oh, wat is er nu dan nog niet goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met mijn C: schijf is weer opgelost door opnieuw opstarten want toen ging 'ie de bestanden herstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |