HAHAHAHAHHA!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef Ryon het volgende:
Het NOS had ook wel mooi de meest kansloze beelden van die groep te pakken. Ook hilarisch dat het clubje vervolgens letterlijk de stad is uitgezet
Ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoopte juist dat ze elkaar zouden afmaken, dat we in één keer verlost waren van al dat tuig
Dat mag weer niet, alhoewel ze in de omgeving Beverwijk heus nog wel een stukje weiland hebben....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoopte juist dat ze elkaar zouden afmaken, dat we in één keer verlost waren van al dat tuig
Ten 1e zou ik niet in die groep staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef J.Herrer het volgende:
En het is toch logisch dat ze wegrennen? Jij zou met je bolle lijf blijven staan en liever opgepakt willen worden?
Wat wil je nu bewijzen kleuter? Dat je ook een debiel bent maar dan wat 'stoerder'?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef maickeltje het volgende:
Klacht :
Amsterdam HOOLIGANS! doen stoer maar gaan weer op de loop in hun eigen stad..
jij bent zeker zon aapje die ook heel hard kan rennen en heel hard amsterdam hooligans kan schreeuwen en uit je eigen stad bent gezetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat wil je nu bewijzen kleuter? Dat je ook een debiel bent maar dan wat 'stoerder'?
Nou ja, toen was ik er ook niet rauwig om. Vond het wel prima eigenlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat mag weer niet, alhoewel ze in de omgeving Beverwijk heus nog wel een stukje weiland hebben....
Aap? Ben je niet met je ouders in de war?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef maickeltje het volgende:
[..]
jij bent zeker zon aapje die ook heel hard kan rennen en heel hard amsterdam hooligans kan schreeuwen en uit je eigen stad bent gezet
Als jij niet zon hooligan ben snap ik niet waarom je die toon tegen mij aanslaat als het je toch niks doet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Aap? Ben je niet met je ouders in de war?![]()
Nee, ik doe niet aan dit soort dingen want ik heb hersens. Maar als ik jou wil grijpen kan ik idd hard rennen als het moet.
Maar hoe oud ben je eigenlijk, 16?
Zeggen ze toch altijd, zet die hools in een arena en laat ze maar vechten tot er niemand overblijft, doen ze het een keertje, is het nog niet goed.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, toen was ik er ook niet rauwig om. Vond het wel prima eigenlijk
Ik ben een voorstander van dat planquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeggen ze toch altijd, zet die hools in een arena en laat ze maar vechten tot er niemand overblijft, doen ze het een keertje, is het nog niet goed.....
Omdat ik me afvroeg of jij ook zo een debieltje was?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:58 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Als jij niet zon hooligan ben snap ik niet waarom je die toon tegen mij aanslaat als het je toch niks doet.
Dat je ze stumperds vind heeft idd niks met leeftijd te maken. Jouw puberachtige manier van reageren en stoere praatjes op internet wel. En oordeel niet over andermans hersencapaciteit als die van jezelf erg klein is. En nogmaals, aapjes zitten bij je ouders thuis.quote:En dit heeft niets met mijn leeftijd te maken dat ik hooligans maar stumperds vinden, maar dat laat al zien dat jij niet zo slim bent aapje.
haha ik ben niet zon debieltje heb er juist een hekel aan misschien dat ik hierom wel post?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Omdat ik me afvroeg of jij ook zo een debieltje was?
[..]
Dat je ze stumperds vind heeft idd niks met leeftijd te maken. Jouw puberachtige manier van reageren en stoere praatjes op internet wel. En oordeel niet over andermans hersencapaciteit als die van jezelf erg klein is. En nogmaals, aapjes zitten bij je ouders thuis.
Maar goed, vanaf nu ben jij mijn nieuwe Fok!pispaal, gefeliciteerd.
"Jouw hersencapaciteit" schrijf je met een W stompkop. Wie is er nu het aapje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:04 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha ik ben niet zon debieltje heb er juist een hekel aan misschien dat ik hierom wel post?
Maar goed met jou hersencapaciteit kan jij dat niet weten, OEPS nu oordeel ik er weer over.
Aapje!
nee omdat ze dan toch keihard weg rennen, en vanaf 100meter schreeuwen ze AMSTERDAM HOOLIGANS!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef Adidah het volgende:
TS doet zelf ook stoer. Zeg hetzelfde eens in het gezicht van zo een hooligan. Nee, dat durf je weer niet, poepjong.
Ik ben geen hooligan. Maar ik walg ook van mannetjes als TS.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef Kevincy het volgende:
Fok! Hooligans maickeltje vs. Cheqy
Dat zou die hooligan niet eens snappen. Volk dat het normaal vindt om een leven te wijden aan een voetbalclub. Een _VOETBALCLUB_. Epische faal, alsmede tijdverspilling. Ga iets nuttigs doen met de kleine hoeveelheid tijd die je hier hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef Adidah het volgende:
TS doet zelf ook stoer. Zeg hetzelfde eens in het gezicht van zo een hooligan. Nee, dat durf je weer niet, poepjong.
Hoor hem zeggen dan :quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben geen hooligan. Maar ik walg ook van mannetjes als TS.
VECHTUH!1quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef Yozzz het volgende:
Maar er was ook ineens een bus uit Nijmegen met NEC'ers?Wat kwam die in hemelsnaam doen dan?
En daarom ben ik een hooligan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Hoor hem zeggen dan :
signature: In Mokum ben ik rijk en gelukkig te gelijk, geef mij maar Amsterdam.
AAPJE HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!
woonplaats: Amsterdamquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft het niveau van een voetbalsupporter
ja hoor. Omdat ik toevallig in Amsterdam woon word ik ook mn woonplaats uit gezet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Aapje ook je woonplaats uitgezet!!
Fucking losers inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef maickeltje het volgende:
Gaan ze heel stoer met een man of 75 richting een andere groep lopen, komen er een paar politie agentjes aan met paardjes gaan ze keihard wegrennen en roepen ze heeeeeeel stoer AMSTERDAM HOOLIGANS!!
Klacht :
Amsterdam HOOLIGANS! doen stoer maar gaan weer op de loop in hun eigen stad..
http://www.nos.nl/nosjour(...)30809_hooligans.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef M-unit het volgende:
Beelden or it didn't happen
Ja maar dat is toch logisch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja hoor. Omdat ik toevallig in Amsterdam woon wordt ik ook mn woonplaats uit gezet?![]()
Hoor nou wat je zegt, schandvlek
inderdaad een normale reactie van een ajax van!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Fucking losers inderdaad.
Het wordt tijd dat ze zo'n mensen een centrumverbod of meldplicht opleggen rond de tijd van een wedstrijd van Ajax. Alle andere maatregelen schijnen toch niet te helpen.
Als Ajax-fan kan ik er met m'n kop niet bij dat dit tuig zich nog supporter durft te noemen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)30809_hooligans.html
Filmpje, zo rond 00:36 zie je het clubje helden tempo maken.
Zodat je je 2x kunt schamen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef Remsjo het volgende:
En weer het eerste incident met ajax supporters dit voetbalseizoen terwijl het seizoen net 2 weken oud is. Ik zou me eigen echt kankerhard kapot schamen als ik Ajaxsupporter zou zijn. Zo hard zelfs dat ik me zelf anaal zou laten vernederen!
Ajaxvan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
inderdaad een normale reactie van een ajax van!
Gelukkig maar.. inderdaad ze verpesten de naam voor ajax, tegen de club heb ik niets maar die jochies
Volgens Cruijff wel ja, maar dat is TS bij lange na niet. Het mag een wonder heten dat TS zijn eigen billetjes kan afvegen na het poepen.quote:
misschien hadden die wel een vrijgezellenfeest hehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef Yozzz het volgende:
Maar er was ook ineens een bus uit Nijmegen met NEC'ers?Wat kwam die in hemelsnaam doen dan?
Scherp.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is een bestelbusje vol Ajax-fans.
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is een bestelbusje vol Ajax-fans.
Ze waren er puur toevallig inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef ofney het volgende:
[..]
misschien hadden die wel een vrijgezellenfeest hehe
TS komt op mij een beetje over als een homofiele voetbalsupporterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
hehehehe.
*popcorn en cola weer klaarzet*
Je hebt je punt nu wel gemaakt in 4 posts over TS.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TS komt op mij een beetje over als een homofiele voetbalsupporter [ afbeelding ]
haha stoer allemaal, ga elkaar maar lekker likken in de steegjes en heel hard AMSTERDAM HOOLIGANS roepen als jullie gezamelijk klaar komenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TS komt op mij een beetje over als een homofiele voetbalsupporter [ afbeelding ]
Oke.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt je punt nu wel gemaakt in 4 posts over TS.
Alle voetbalsupporters zijn toch in zekere mate homofielquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vriendje van SCH?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als jij ook meedoet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha stoer allemaal, ga elkaar maar lekker likken in de steegjes en heel hard AMSTERDAM HOOLIGANS roepen als jullie gezamelijk klaar komen
Even quotenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
inderdaad een normale reactie van een ajax van!
Gelukkig maar.. inderdaad ze verpesten de naam voor ajax, tegen de club heb ik niets maar die jochies
Dat is wel een koningsredenatie natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef IJsblock het volgende:
Maickeltje heeft wel verstand van voetbal, gezien deze post, ik zou hem net zo hoog inschatten als een Cruyff.
Transfergeruchten #109
Sorry ik word daar liever niet mee vergeleken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef IJsblock het volgende:
Maickeltje heeft wel verstand van voetbal, gezien deze post, ik zou hem net zo hoog inschatten als een Cruyff.
Transfergeruchten #109
Waarmee vergeleken? Je hebt het zelf getyptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Sorry ik word daar liever niet mee vergeleken.
Dat is ook zo'n hooligan weetje eerst wil die ajax uit die diepe put helpen en later gaat die er toch snel vandoor!
Oke, nu kom ik erin: ik als Spartafan, kijk op tegen een:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n hooligan weetje eerst wil die ajax uit die diepe put helpen en later gaat die er toch snel vandoor!
Daarom staat mijn cola alweer klaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef Ezio het volgende:
Op zich wel logisch dat een topic over hooligans uitdraait op een reltopic
Vak F?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef IJsblock het volgende:
Ga eens terug naar vak F en zeg dit eens tegen een echte Ajax supporter.
Foto van TS is gevondenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Wat klets je nou man? Ben je wel goed bij hoofd?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef maickeltje het volgende:
Echt helden !Foto's van homo's en nerdjes op zoeken.. maar ik kom gewoon met de harde realiteit dat jullie op de loop gaan.
Vak 410 natuurlijk, daar zitten de echte gekken. Je kan ze herkennen aan een ontbloot bovenlijf.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whatever, waar zitten ze nu tegenwoordig?
ja jullie maken altijd afspraakjes via internet om te HARDLOPENquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
Jij denkt echt de die hooligans op Fok! zitten?![]()
Ik niet hoor, ik loop altijd rustig samen met Jules naar het eerstvolgende café om een kopstootje te pakken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef maickeltje het volgende:
Echt helden !Foto's van homo's en nerdjes op zoeken.. maar ik kom gewoon met de harde realiteit dat jullie op de loop gaan.
En jij bent ook van mening dat wij die bewuste hooligans zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ja jullie maken altijd afspraakjes via internet om te HARDLOPEN
in zijn belevingswereld wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij bent ook van mening dat wij die bewuste hooligans zijn?
haha nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij bent ook van mening dat wij die bewuste hooligans zijn?
De KLB hooligangs misschienquote:
Gezien je UserIcon en het feit dat je Bottom bazen vindt, heeft TS gelijk.quote:
TS heeft ook gelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Gezien je UserIcon en het feit dat je Bottom bazen vindt, heeft TS gelijk.
Bottom FTW!
En aan ultieme kaos natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vak 410 natuurlijk, daar zitten de echte gekken. Je kan ze herkennen aan een ontbloot bovenlijf.
http://www.vak410.nl/main/wp-content/uploads/2009/08/rkc05.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |