quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)30809_hooligans.html
Filmpje, zo rond 00:36 zie je het clubje helden tempo maken.
Zodat je je 2x kunt schamen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef Remsjo het volgende:
En weer het eerste incident met ajax supporters dit voetbalseizoen terwijl het seizoen net 2 weken oud is. Ik zou me eigen echt kankerhard kapot schamen als ik Ajaxsupporter zou zijn. Zo hard zelfs dat ik me zelf anaal zou laten vernederen!
Ajaxvan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
inderdaad een normale reactie van een ajax van!
Gelukkig maar.. inderdaad ze verpesten de naam voor ajax, tegen de club heb ik niets maar die jochies
Volgens Cruijff wel ja, maar dat is TS bij lange na niet. Het mag een wonder heten dat TS zijn eigen billetjes kan afvegen na het poepen.quote:
misschien hadden die wel een vrijgezellenfeest hehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef Yozzz het volgende:
Maar er was ook ineens een bus uit Nijmegen met NEC'ers?Wat kwam die in hemelsnaam doen dan?
Scherp.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is een bestelbusje vol Ajax-fans.
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is een bestelbusje vol Ajax-fans.
Ze waren er puur toevallig inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef ofney het volgende:
[..]
misschien hadden die wel een vrijgezellenfeest hehe
TS komt op mij een beetje over als een homofiele voetbalsupporterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
hehehehe.
*popcorn en cola weer klaarzet*
Je hebt je punt nu wel gemaakt in 4 posts over TS.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TS komt op mij een beetje over als een homofiele voetbalsupporter [ afbeelding ]
haha stoer allemaal, ga elkaar maar lekker likken in de steegjes en heel hard AMSTERDAM HOOLIGANS roepen als jullie gezamelijk klaar komenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TS komt op mij een beetje over als een homofiele voetbalsupporter [ afbeelding ]
Oke.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt je punt nu wel gemaakt in 4 posts over TS.
Alle voetbalsupporters zijn toch in zekere mate homofielquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vriendje van SCH?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als jij ook meedoet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha stoer allemaal, ga elkaar maar lekker likken in de steegjes en heel hard AMSTERDAM HOOLIGANS roepen als jullie gezamelijk klaar komen
Even quotenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
inderdaad een normale reactie van een ajax van!
Gelukkig maar.. inderdaad ze verpesten de naam voor ajax, tegen de club heb ik niets maar die jochies
Dat is wel een koningsredenatie natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef IJsblock het volgende:
Maickeltje heeft wel verstand van voetbal, gezien deze post, ik zou hem net zo hoog inschatten als een Cruyff.
Transfergeruchten #109
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |