HAHAHAHAHHA!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef Ryon het volgende:
Het NOS had ook wel mooi de meest kansloze beelden van die groep te pakken. Ook hilarisch dat het clubje vervolgens letterlijk de stad is uitgezet
Ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoopte juist dat ze elkaar zouden afmaken, dat we in één keer verlost waren van al dat tuig
Dat mag weer niet, alhoewel ze in de omgeving Beverwijk heus nog wel een stukje weiland hebben....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoopte juist dat ze elkaar zouden afmaken, dat we in één keer verlost waren van al dat tuig
Ten 1e zou ik niet in die groep staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef J.Herrer het volgende:
En het is toch logisch dat ze wegrennen? Jij zou met je bolle lijf blijven staan en liever opgepakt willen worden?
Wat wil je nu bewijzen kleuter? Dat je ook een debiel bent maar dan wat 'stoerder'?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef maickeltje het volgende:
Klacht :
Amsterdam HOOLIGANS! doen stoer maar gaan weer op de loop in hun eigen stad..
jij bent zeker zon aapje die ook heel hard kan rennen en heel hard amsterdam hooligans kan schreeuwen en uit je eigen stad bent gezetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat wil je nu bewijzen kleuter? Dat je ook een debiel bent maar dan wat 'stoerder'?
Nou ja, toen was ik er ook niet rauwig om. Vond het wel prima eigenlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat mag weer niet, alhoewel ze in de omgeving Beverwijk heus nog wel een stukje weiland hebben....
Aap? Ben je niet met je ouders in de war?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef maickeltje het volgende:
[..]
jij bent zeker zon aapje die ook heel hard kan rennen en heel hard amsterdam hooligans kan schreeuwen en uit je eigen stad bent gezet
Als jij niet zon hooligan ben snap ik niet waarom je die toon tegen mij aanslaat als het je toch niks doet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Aap? Ben je niet met je ouders in de war?![]()
Nee, ik doe niet aan dit soort dingen want ik heb hersens. Maar als ik jou wil grijpen kan ik idd hard rennen als het moet.
Maar hoe oud ben je eigenlijk, 16?
Zeggen ze toch altijd, zet die hools in een arena en laat ze maar vechten tot er niemand overblijft, doen ze het een keertje, is het nog niet goed.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, toen was ik er ook niet rauwig om. Vond het wel prima eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |