Zeker een leuk artikel. Alleen een beetje te kort, en jammer dat er geen recepten werden gegeven bij de besproken producten. Hopelijk weten ze jullie te vinden als ze eens een Chinees thema-nummer gaan doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:10 schreef RobinOok het volgende:
Ha, ja, dat vonden wij ook leuk. :-)
Mijn partner is een middag op pad geweest met de schrijfster van het artikel (Merijn Tol) dus een verrassing was het niet. Het is (eigenlijk zoals gewoonlijk) en ietsiepietsie vaag/verwarrend opgeschreven allemaal, maar evengoed een mooi artikel. Toch?
Heb de Delicious. er ook even bijgepaktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:10 schreef RobinOok het volgende:
Ha, ja, dat vonden wij ook leuk. :-)
Mijn partner is een middag op pad geweest met de schrijfster van het artikel (Merijn Tol) dus een verrassing was het niet. Het is (eigenlijk zoals gewoonlijk) en ietsiepietsie vaag/verwarrend opgeschreven allemaal, maar evengoed een mooi artikel. Toch?
Dank je, het is makkelijk te doen met die komkommer die maar niet op komt, heb er even een receptje bij getiktquote:
Welke aardappels kan ik hier het beste voor gebruiken? En welke groenten/vleesjes zijn lekker om erbij te maken. Ik wil dat vanavond 2 hongerige mannen voorschotelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:26 schreef SuperRembo het volgende:
Gemaakt naar aanleiding van foodgawker:
Aardappels met knoflook uit de oven
[ afbeelding ]
Om wat voorbeelden te geven, als snelle snack, bij een stamppot, bij de nasi/bami.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erasmo, waar eet je nu in hemelsnaam ingemaakte komkommer bij? Het ziet er super uit en lijkt me idd ook leuk om te doen, maar is het ook lekker?!
heb je ook een recept met wat hoeveelheden? (evt per PM)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:27 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Voila: breakfastfruitbars a la Gino D' Acampo uit The Italian Diet.
gedroogde mango, gedroogde vijgen, gedroogde abrikozen, honing, bloem, appelsap, havercrunchies (natuurwinkel) en geroosterde zonnebloempitten. 20 minuutjes in een ovenschaaltje (op bakpapier want t plakt erg) in de oven (190 graden)
Ik zit te twijfelen of ik deze vandaag ga bakken, ik vind het er alleen nogal veel. Denk je dat ze goed in te vriezen zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:37 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag weer aan het bakken geweest, Noorse kaneelbroodjes uit ' hoe word ik een goddelijke huisvrouw' van Nigella.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het ook wel, zeker voor restjes-etenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ziet er heerlijk uit Minilot!
Kwam ze tegen op de markt vorige week en herrinerde mij jouw recept dus had er wat meegenomen. Uiteindelijk een grove creme van gemaakt voor een voorgerecht met coquille, cantharellen en gedroogde serranoham. Was zeer blij verrast door de smaak van de aardperen. Heb vandaag dus wat gegoogled voor andere recepten en het verbaasde me toch dat veel mensen het een flauwe groente met weinig smaak vonden. Ik vond het juist een zeer smaakvolle groente met een aparte, in de verte herkenbare aardse smaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:26 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel, zalvig soepje van aardperen. Met huisgerookte hollandse garnaaltjes, zeekraal en bieslook.
(recept)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |