Das niet duur! Pas wel op met die veters he.... je zit immers in de buurt van tandwielen en kettingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef crossover het volgende:
Ik heb gisteren schoenen gekocht voor op de motorAfgeprijs van 80 naar 40, en toen bij de kassa moest ik opeens 30 euro afrekenen. Nou prima
Best goede kwaliteit nog:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Gewoon goed knopen en naar binnen stoppenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Das niet duur! Pas wel op met die veters he.... je zit immers in de buurt van tandwielen en kettingen.
Met een wheelie wegrijden op je examen en je hebt m in de pocketquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik las op motorforuim iets over bijzondere verichtingen bij het AVD examen. Dit is toch niet zo of wel?
De les 'techniek' gister gehadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Met een wheelie wegrijden op je examen en je hebt m in de pocket![]()
Maar nee, dat is niet zo. Alleen wat vragen over de motorfiets maar dat leer je als het goed is van je instructeur.
Banden/ remmen/ ketting/ motor......gewoon een technisch verhaal over onderhoud/ aankoop van een motor. Als je al iets weet van autotechniek dan is het makkelijk te doen, is allemaal vrij logisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef crossover het volgende:
Wat houdt dat in dan?
Dus je kunt je niet meer als reserve opgeven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef crossover het volgende:
Oh dat komt wel goed dan. Ik ga na Lowlands m'n theorie eens plannen.
Balen dat ik niet ergens in plek van een uitvaller kanDat doen ze niet meer, kreeg ik te horen
Waar gaan dan de lege stoelen naartoe??
Wat boeit het cbr de lege stoelen? Er is toch al voor betaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef crossover het volgende:
Oh dat komt wel goed dan. Ik ga na Lowlands m'n theorie eens plannen.
Balen dat ik niet ergens in plek van een uitvaller kanDat doen ze niet meer, kreeg ik te horen
Waar gaan dan de lege stoelen naartoe??
Dan zouden ze toch dubbel kunnen krijgen voor een stoel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat boeit het cbr de lege stoelen? Er is toch al voor betaald
hahaha zou kunnen, maar vroeger kon je natuurlijk een examen reserveren en niet komen opdagen (je hoefde niet van te voren te betalen) en nu kan dat dus niet meer. Je moet betalen via internet, dus komt het merendeel toch maar opdagen en reserveert niet 3 examens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch dubbel kunnen krijgen voor een stoel?
je kan een stop opdracht krijgen, dan moet je ergens parkeren (ook plek voor de auto achter je), en daarna weer wegrijden.. tenminste dat werd mij verteld, hoefde t niet te doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik las op motorforuim iets over bijzondere verichtingen bij het AVD examen. Dit is toch niet zo of wel?
Dat is alleen als je je examinator kwijt rijdt en hij denkt dat hij niet snel genoeg weer achter je kan invoegen (dus dat je dan te ver weg bent)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Robin__ het volgende:
[..]
je kan een stop opdracht krijgen, dan moet je ergens parkeren (ook plek voor de auto achter je), en daarna weer wegrijden.. tenminste dat werd mij verteld, hoefde t niet te doen.
Nee hoor, ze doen het ook gewoon als de situatie zich ervoor leent. Ik kwam de snelweg af en direct daarna was zo'n stuk waar je even kon stoppen. Ik kreeg toen te horen "oh stop hier dadelijk maar even aan de rechterkant, hebben we dat ook weer gehad"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Dat is alleen als je je examinator kwijt rijdt en hij denkt dat hij niet snel genoeg weer achter je kan invoegen (dus dat je dan te ver weg bent)
Ik had dat allemaal uitgelegd gekregen, meerdere keren zelfs, vroeg de examinator naar een of ander dingetje op je velg dat het wiel in balans houdtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Banden/ remmen/ ketting/ motor......gewoon een technisch verhaal over onderhoud/ aankoop van een motor. Als je al iets weet van autotechniek dan is het makkelijk te doen, is allemaal vrij logisch.
Zo...moet hij maar leren dat hij met zijn tengels van de motor van de buurman af moet blijven!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:03 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Ik had dat allemaal uitgelegd gekregen, meerdere keren zelfs, vroeg de examinator naar een of ander dingetje op je velg dat het wiel in balans houdt
'Wat zou je doen als je ziet dat je buurjongentje dat eraf peutert?'
- 'Een nieuwe kopen?' het buurjongetje slaan...
Handig, thanks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Voor de technische vragen: http://www.voertuigcontrole.nl/hondacbf500.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |