abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71894290
voor zo ver ik dat kon schatten natuurlijk

Niet op gelet.. lekker rustig aan gedaan, als de autos stilstonden zal het verschil vast wat groter geweest zijn. Goed opletten wat mensen aan het doen zijn en of ze ruimte hebben om op te schuiven. meeste zien je pas als je naast ze zit. Het is sowieso al 10x beter om in beweging te zijn ipv stilstaan met je poot op de koppeling
pi_71894361
Ja kan ik me voorstellen, lijkt me zwaar relaxt. Nooit meer file!
Zie je al die jaloerse automobilisten kijken.
pi_71895524
CorvetteFreak
Eerste rijles: 25-3-2009
Theorie: nnb
AVB: 12-08-2009
AVD: nnb
Rijschool: E. van Drie, Zeist
Lesmotor: Yamaha XJ6 ABS
Big boys toys!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:29:06 #104
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_71895798
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:04 schreef Gauner het volgende:
Ja kan ik me voorstellen, lijkt me zwaar relaxt. Nooit meer file!
Zie je al die jaloerse automobilisten kijken.
Keken ze maar eens wat vaker
pi_71897623
Mooie motor Menno
Is lessen met ABS niet een nadeel? Als je dan niet al te veel te besteden hebt en je moet een motor kopen zonder ABS merk je pas als je te hard remt als je onderuit gaat, en dan is het al te laat. Of zie ik dat verkeerd?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_71898092
Vanmiddag weer lekker lessen!
pi_71899123
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:54 schreef crossover het volgende:
Mooie motor Menno
Is lessen met ABS niet een nadeel? Als je dan niet al te veel te besteden hebt en je moet een motor kopen zonder ABS merk je pas als je te hard remt als je onderuit gaat, en dan is het al te laat. Of zie ik dat verkeerd?
Een nieuwe motor zal je, helemaal met de wetenschap dat je geen abs hebt, niet zoveel vertrouwen geven dat je zo hard gaat remmen.. dat bouw je op.

Met lessen is het niet echt een nadeel en zul je het in principe ook niet gebruiken (als het er op zit, probeer een keer hoe dat voelt!) op gewoon mooi vlak asfalt zoals bij de noodstop enzo zul je naar alle waarschijnlijkheid ook eerder stilstaan als je net uit de abs blijft, dus het is niet alsof je jezelf aanwent om die abs in te duiken. Zolang je je er maar van bewust bent is er weinig aan de hand.
pi_71901743
Na een maand (vakantie) eindelijk weer lessen, 1e avd les. Ben weer eens 20min te vroeg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_71902036
Wat een weertje vandaag, dat wordt flink zweten!
pi_71902069
Ik kom er net achter dat ze bij het repareren van mn motor (ketting en tandwielen vervangen) hebben lopen kloten en dat hij nu olie lekt.
Morgen mn paps maar eens naar laten kijken
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:08:54 #111
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_71904986
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:42 schreef CorvetteFreak het volgende:

Lesmotor: Yamaha XJ6 ABS
Hoe rijdt die?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:32:52 #112
168121 retuow82
Het is friet!
pi_71906488
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:54 schreef crossover het volgende:
Mooie motor Menno
Is lessen met ABS niet een nadeel? Als je dan niet al te veel te besteden hebt en je moet een motor kopen zonder ABS merk je pas als je te hard remt als je onderuit gaat, en dan is het al te laat. Of zie ik dat verkeerd?
Onzin... Je rijdt toch ook niet voorzichtiger in een wagen zonder ABS? Als het goed is zul je die ABS nooit hoeven te gebruiken, niet tijdens het lessen en ook niet normaal op de weg. Daarnaast voelt het niets anders aan met remmen, het ABS systeem grijpt namelijk pas in als je te ver gaat. Je wilt niet weten hoe lomp hard je kunt remmen met een motor voordat je voorwiel gaat blokkeren, die remkracht zul je nooit hoeven te gebruiken onder normale omstandigheden.

En ja, als je onderuit gaat op een motor zonder ABS dan is er de kans dat als je een motor had met ABS dat je misschien niet onderuit was gegaan. Maar als je met die instelling moet gaan motorrijden dan zul je er weinig lol aan beleven.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71908246
Vandaag weer les gehad, wat een hitte! Leek wel of ik uit de douche kwam na afloop.
Ook eerste keer omgevallen vandaag, ga te weinig gas bij wegrijden uit parkeervak, daar lag ie.
Daarna ging goed, net als halve draai.
Langzame slalom ging ook stuk beter als de vorige keer, krijg de balans tussen gas en koppeling laten komen bij de langzame slalom steeds beter onder controle. Waar ik eerst mijn voet aan de grond zou zetten geef ik nu meer gas of laat ik de koppeling komen.

Nu weer een week wachten..
pi_71915071
Schoot er gister ff een fazant op een halve meter langs me voorwiel. Gelukkig reden we in een 30 km zone. 1e les avd ging top. Me medelesser (die al een keer was gezakt) reed zichzelf al bijna dood bij de rijschool
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_71915636
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:08 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Hoe rijdt die?
Erg lekker, de Honda CBF die ik hiervoor leste is gewoon lomp vergeleken ermee, hij stuurt waanzinnig soepel, kleine draai, alleen is ie happig op het gas, dus dat vraagt wel wat geklooi bij lagere toerentallen. Zeker een aanrader als je rustig wilt beginnen met toch pit
Big boys toys!!
pi_71957783
vanmiddag weer de hele middag gelest, en sommige dingen gingen echt dramatisch, 1x bijna gevallen bij halve draai . Stopoefeningen gingen wel redelijk, 50 is toch wel aardig vlot in vergelijking met de auto! Oja, en hebben jullie dat ook, ik zit na een tijd echt als een zoutzak op dat ding, ik heb geprobeerd vandaag continu zo recht mogelijk te blijven zitten, maar dat is echt wel kut.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71958142
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Schoot er gister ff een fazant op een halve meter langs me voorwiel. Gelukkig reden we in een 30 km zone. 1e les avd ging top. Me medelesser (die al een keer was gezakt) reed zichzelf al bijna dood bij de rijschool
Moet er toch even bij vermelden dat ik dit niet ben
Fingerspitzgefühl
pi_71962676
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vanmiddag weer de hele middag gelest, en sommige dingen gingen echt dramatisch, 1x bijna gevallen bij halve draai . Stopoefeningen gingen wel redelijk, 50 is toch wel aardig vlot in vergelijking met de auto! Oja, en hebben jullie dat ook, ik zit na een tijd echt als een zoutzak op dat ding, ik heb geprobeerd vandaag continu zo recht mogelijk te blijven zitten, maar dat is echt wel kut.
Houd de motor trekkend, dus beetje achterrem erbij, dan houd je m beter onder controle, dat is met halve draai, achtje, etc etc.
En 50 is niks na n tijdje, je moet vertrouwen krijgen in de motor, heb je n lesmotor met of zonder ABS? Zou weinig verschil moeten maken maar toch.

En dat recht op zitten, jah ik ken het, netjes recht gaan zitten steeds
Big boys toys!!
pi_71963469
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef CorvetteFreak het volgende:

[..]

Houd de motor trekkend, dus beetje achterrem erbij, dan houd je m beter onder controle, dat is met halve draai, achtje, etc etc.
En 50 is niks na n tijdje, je moet vertrouwen krijgen in de motor, heb je n lesmotor met of zonder ABS? Zou weinig verschil moeten maken maar toch.

En dat recht op zitten, jah ik ken het, netjes recht gaan zitten steeds
Honda cbf500, met abs ja, achtjes ging wel lekker opzich, maarja je kunt het maar op één manier leren .
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71967165
Zoooo, vanochtend voor het eerst op de weg gereden!

Gelijk ook maar de grote kruispunten enzo... Ging best goed, wel heel erg wennen, er is ZOveel waarop je moet letten.

Heb maar 1 "momentje" gehad, bij het wegrijden bij t grootste kruispunt in Apeldoorn

Maar verder voelde het echt echt super
Sterkheidsbaas van alles.
pi_71968101
Krijg ook erg veel zin om de weg op te gaan als ik dit zo lees allemaal.
Na hoeveel lessen gingen jullie 'on the road'?
Is dat standaard na AVB of doen ze dat ook al eerder?
pi_71968371
meeste moeten naar oefen locatie toe rijden, zal geen spannende route zijn maar je rijd wel gewoon tussen het verkeer

ik had 7 avb lessen gehad van 2 uur, daarna alleen nog maar over de weg natuurlijk

Ik heb vandaag mn voorremmen ontleed vanaf 1900 uur ofzo zitten poetsen en krabben morgen nieuwe rubbers dr in en weer terug plaatsen en dan word het de hoogste tijd om weer eens te gaan rijden want hij staat nou al 3 dagen stil
pi_71968634
Wat dat betreft baal ik dat mijn rijschool een eigen oefenterrein heeft.

Oke dus een uurtje of 15 lessen, dat was ook wat een gemiddelde lesser nodig had qua lessen voor
avb (aldus mijn rij-instructeur ).

Lekker toch Robin, sleutelen aan je eigen bike! Had je hier nu al een foto geplaatst van je motor?
pi_71969182
Mja.. het koste mij 25 minuten ofzo per 2 uur les.. voor een euro 15 is het toch vooral een duur betaald, weinig leerzaam ritje.. tis wel leuk een keertje, maar 7 keer.. nah.

foto heb ik hier niet geplaatst, maar heb wel een zelfde gevonden op internet


Maar dan nog met de standaard grijze velgen wie weet verveel ik me nog een keer en pak ik de velgen ook aan ik had het idee dat 1 rem sleepte, klopte dus, remklauw ligt nu hier binnen op tafel. 1 kapotte stofring (was klem gaan zitten) en 1 zuiger liep stroef door.. drek dus besloten om ze gelijk maar helemaal te reviseren wel zo'n fijn idee dat de voorremmen 100% in orde zijn
pi_71973340
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:50 schreef Robin__ het volgende:
Mja.. het koste mij 25 minuten ofzo per 2 uur les.. voor een euro 15 is het toch vooral een duur betaald, weinig leerzaam ritje.. tis wel leuk een keertje, maar 7 keer.. nah.

foto heb ik hier niet geplaatst, maar heb wel een zelfde gevonden op internet
[ afbeelding ]

Maar dan nog met de standaard grijze velgen wie weet verveel ik me nog een keer en pak ik de velgen ook aan ik had het idee dat 1 rem sleepte, klopte dus, remklauw ligt nu hier binnen op tafel. 1 kapotte stofring (was klem gaan zitten) en 1 zuiger liep stroef door.. drek dus besloten om ze gelijk maar helemaal te reviseren wel zo'n fijn idee dat de voorremmen 100% in orde zijn
Ja klopt, die had je tijdje geleden ook eens gepost. Leuke motor heb je!

Moet je ook echt doen, voor je eigen veiligheid en voor het goede gevoel. Rondrijden in de wetenschap dat
je remmen niet optimaal zijn is ook geen pretje.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:06:33 #126
168121 retuow82
Het is friet!
pi_71974466
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef CorvetteFreak het volgende:
heb je n lesmotor met of zonder ABS? Zou weinig verschil moeten maken maar toch.
Zeg maar gerust geen verschil, ABS grijpt pas in als je te ver gaat, daarvoor remt het niets harder als een soortgelijke klauw zonder ABS.
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:13 schreef Gauner het volgende:
Moet je ook echt doen, voor je eigen veiligheid en voor het goede gevoel. Rondrijden in de wetenschap dat
je remmen niet optimaal zijn is ook geen pretje.
Remmen en banden zijn de enige zaken op een motor die je veiligheid kunnen waarborgen, nooit op bezuinigen. Maat van mij reed op zijn racer zijn band zo ver op dat je het canvas zag, hij wilde maximaal gebruik maken van zijn band
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71975334
zo'n vreemde logica is dat, eerst een racer kopen (die dingen eten banden) en vervolgens, ten koste van je eigen veiligheid (en je motor blijft vast ook niet heel bij een klapband) ongeveer 10 euro per jaar gaan besparen, waarschijnlijk minder.
pi_71976717
Jezus, ik zou toch niet prettig rijden als ik wist dat mijn banden zo goed als op zijn en je rijd met 140 over de autosnelweg.. Dan maar paar tientjes meer betalen. Wel zo veilig en vergroot het rijplezier.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:43:29 #129
168121 retuow82
Het is friet!
pi_71978329
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:41 schreef Robin__ het volgende:
zo'n vreemde logica is dat, eerst een racer kopen (die dingen eten banden) en vervolgens, ten koste van je eigen veiligheid (en je motor blijft vast ook niet heel bij een klapband) ongeveer 10 euro per jaar gaan besparen, waarschijnlijk minder.
Een band kost je wel meer dan 10 euro per jaar hoor

Nu spreek ik even alleen voor mijn motor maar ik kan ongeveer 7000 kilometer met 1 band doen en dan ben ik nog een relatief rustige rijder die niet overal als een coureur rijdt, er zijn mensen die maar 5000 kilometer met een band rijden.

1 band per seizoen/jaar is dus niet vreemd en dat met een kostenplaatje van 270 euro. Als je het dus een half jaar weet te rekken heb je al 135 euro bespaart. Maar dan nog, het is je eigen veiligheid waarop je gaat besparen, dom dom dom.

Hij heeft er overigens wel van geleerd, zelfs de monteur zei tegen hem dat het een mongool was om met die band nog de weg op te gaan
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71979608
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Een band kost je wel meer dan 10 euro per jaar hoor

Nu spreek ik even alleen voor mijn motor maar ik kan ongeveer 7000 kilometer met 1 band doen en dan ben ik nog een relatief rustige rijder die niet overal als een coureur rijdt, er zijn mensen die maar 5000 kilometer met een band rijden.

1 band per seizoen/jaar is dus niet vreemd en dat met een kostenplaatje van 270 euro. Als je het dus een half jaar weet te rekken heb je al 135 euro bespaart. Maar dan nog, het is je eigen veiligheid waarop je gaat besparen, dom dom dom.

Hij heeft er overigens wel van geleerd, zelfs de monteur zei tegen hem dat het een mongool was om met die band nog de weg op te gaan
weet wat het kost, maar als je dus op je racer met 6000 km aan een nieuwe toe bent.. dan kun je dat vast wel 500 km rekken, of 1000 misschien.. je rijd laten we zeggen 12.000km per jaar (doe je waarschijnlijk niet op je racer) dan zit je aan de 2,banden set per jaar.. dan spaar je dus zo'n 2000 km per jaar MAX, goed, dus als je zoveel rijd dan spaar je daarmee.. 90 euro per jaar.

meeste mensen doen dat niet, dus oke, dan spaar je op je bandjes 50-60 euro uit.. dat je het profiel oprijd, dat kan, als het niet regent gebeurt er weinig (heb je dus al een gedeelte winst behaald) maar om dat nog door te gaan voor die laatste 10 euro's winst

maargoed, hij is er al op gewezen, zo'n monteur zegt dat niet voor niets.. die zijn wel wat gewend vaak.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:16:28 #131
168121 retuow82
Het is friet!
pi_71982802
Profiel oprijden moet je ook al niet doen, er is al zoveel van die band gevraagd en die rubbercompound waar je het dan van moet gaan hebben is ook harder dan de normale laag.

Gewoon niet besparen op je banden en remmen, geldt ook voor de auto!
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71984287
Hee, leuk topic. Ik les bij de ANWB. Moet morgen de laatste keer lessen (dagdeel) en donderdag middag examen. Ik hoop nogal dat ik slaag! Maar ja, das logisch . Oh, en ik les op een er6-n. Geen idee of het een fijne motor is, maar volgens mij wel. Nog nooit ergens anders op gereden .
Heel verhaal en alles.
pi_71985825
20.30 theorie @ amsterdam..
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_71987341
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:20 schreef PeeJie_ het volgende:
20.30 theorie @ amsterdam..
Succes!
pi_71988681
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:16 schreef retuow82 het volgende:
Profiel oprijden moet je ook al niet doen, er is al zoveel van die band gevraagd en die rubbercompound waar je het dan van moet gaan hebben is ook harder dan de normale laag.

Gewoon niet besparen op je banden en remmen, geldt ook voor de auto!
voor de duidelijkheid, ik raad het ook niet aan.. maar ik ga er wel vanuit dat zo'n band dat in principe uithoud, ik wil mn motor gewoon dagelijks kunnen gebruiken, ookal regent het zwaar, zodoende ga ik er ook gewoon voor zorgen dat er altijd voldoende profiel aanwezig is, en dat raad ik iedereen aan.
pi_71993775
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:18 schreef Gauner het volgende:

[..]

Succes!
Thanks! 2 fout

Hopen dat de volgende 2 examens ook zo gaan Morgen 21 jaar, dan 2 weken op vakantie en dan zsm me praktijkexamens halen!
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_71994356
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Thanks! 2 fout

Hopen dat de volgende 2 examens ook zo gaan Morgen 21 jaar, dan 2 weken op vakantie en dan zsm me praktijkexamens halen!
Gefeliciteerd!
Weet je welke je fout had?
pi_71994961
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:32 schreef Gauner het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Weet je welke je fout had?
J: = risico's ivm aanwezigheid en gedrag ander verkeer
Q: = uitvoeren van/voor laten gaan bij bijzondere manoeuvres

En dan zou ik eigenlijk niet weten welke ik dan fout had, ik dacht eigenlijk dat ik dat teken wat achterop een vrachtwagen staat fout had, maar dat is dus niet zo.

Verder als je goed leert stelt het eigenlijk niet zoveel voor, ik heb een examentraing cd-rom van Verjo en die vragen met cbr komen redelijk overeen (qua moeilijkheidsgraad en vraagstelling).
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_71996080
Heb je bij het theorie examen van rijbewijs A tegenwoordig ook dat verkeersinzicht?
You dream it, I live it.
pi_71996349
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:48 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

J: = risico's ivm aanwezigheid en gedrag ander verkeer
Q: = uitvoeren van/voor laten gaan bij bijzondere manoeuvres

En dan zou ik eigenlijk niet weten welke ik dan fout had, ik dacht eigenlijk dat ik dat teken wat achterop een vrachtwagen staat fout had, maar dat is dus niet zo.

Verder als je goed leert stelt het eigenlijk niet zoveel voor, ik heb een examentraing cd-rom van Verjo en die vragen met cbr komen redelijk overeen (qua moeilijkheidsgraad en vraagstelling).
Wat is het teken achter op een vrachtwagen ook weer?
Ik ben ook die Verjo cd-rom aan het maken, sommige dingen wist ik gewoon niet maar die vergeet je dan niet meer na een keer fout te hebben gemaakt.
pi_71996473
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef Gauner het volgende:

[..]

Wat is het teken achter op een vrachtwagen ook weer?
Ik ben ook die Verjo cd-rom aan het maken, sommige dingen wist ik gewoon niet maar die vergeet je dan niet meer na een keer fout te hebben gemaakt.
met streepjes een "normale vrachtwagen" en alleen een vierkant een aanhangwagen toch
You dream it, I live it.
pi_71996862
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef Meddo het volgende:

[..]

met streepjes een "normale vrachtwagen" en alleen een vierkant een aanhangwagen toch
Correct, hoewel het rechthoeken zijn, mogen zowel staand als liggend gemonteerd zijn.

met strepen diagonaal is een vrachtwagen (bakwagen) (dus 12-13 meter lang max)

die met het rechthoekige vlak is een aanhanger/oplegger (en kan dus 18 of tegenwoordig zelfs 25 meter lang zijn)
pi_71997535
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:44 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Correct, hoewel het rechthoeken zijn, mogen zowel staand als liggend gemonteerd zijn.

met strepen diagonaal is een vrachtwagen (bakwagen) (dus 12-13 meter lang max)

die met het rechthoekige vlak is een aanhanger/oplegger (en kan dus 18 of tegenwoordig zelfs 25 meter lang zijn)
Thanks, dat was ik net even vergeten met die afmetingen van vrachtwagens en aanhangwagens.
Is dat weer even opgefrist voor volgende week dinsdag theorie examen.
Trouwens je bent echt een wandelend theorieboek he Robin!
pi_71998216
Ghehe nou ik heb mn theorie ook pas een maand geleden gehaald vandaar dat het meeste er nog aardig inzit, deze had ik sowieso wel geweten trouwens. Verder staat de boekenkast naast mn bank, hoef niet eens op te staan om dat boek te pakken

Net mn remmen weer in elkaar gezet onder het mom van haastig gespoed is zelden goed had ik in mn ongeduld mn tankje leeg laten raken en zat er lucht in mn systeem.. maar nu na 3 uur schudden met de motor en gekut zijn ze weer aardig op druk, was er klaar mee voor vandaag, morgen ontlucht k m nog een keer en dan moeten ze er weer wat jaartjes tegenaan kunnen.
pi_71998491
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:29 schreef Robin__ het volgende:
Net mn remmen weer in elkaar gezet onder het mom van haastig gespoed is zelden goed had ik in mn ongeduld mn tankje leeg laten raken en zat er lucht in mn systeem.. maar nu na 3 uur schudden met de motor en gekut zijn ze weer aardig op druk, was er klaar mee voor vandaag, morgen ontlucht k m nog een keer en dan moeten ze er weer wat jaartjes tegenaan kunnen.
En nu rijden he!
pi_72002527
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:29 schreef Robin__ het volgende:
Ghehe nou ik heb mn theorie ook pas een maand geleden gehaald vandaar dat het meeste er nog aardig inzit, deze had ik sowieso wel geweten trouwens. Verder staat de boekenkast naast mn bank, hoef niet eens op te staan om dat boek te pakken

Net mn remmen weer in elkaar gezet onder het mom van haastig gespoed is zelden goed had ik in mn ongeduld mn tankje leeg laten raken en zat er lucht in mn systeem.. maar nu na 3 uur schudden met de motor en gekut zijn ze weer aardig op druk, was er klaar mee voor vandaag, morgen ontlucht k m nog een keer en dan moeten ze er weer wat jaartjes tegenaan kunnen.
Eerst even goed inremmen van 250km/h naar stilstand
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_72007150
Ik heb gisteren schoenen gekocht voor op de motor Afgeprijs van 80 naar 40, en toen bij de kassa moest ik opeens 30 euro afrekenen. Nou prima
Best goede kwaliteit nog:
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_72011140
Net mijn (vorige week in Engeland bestelde) Ducati jacket gekregen.
pi_72013555
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:58 schreef Robin__ het volgende:

[..]

voor de duidelijkheid, ik raad het ook niet aan.. maar ik ga er wel vanuit dat zo'n band dat in principe uithoud, ik wil mn motor gewoon dagelijks kunnen gebruiken, ookal regent het zwaar, zodoende ga ik er ook gewoon voor zorgen dat er altijd voldoende profiel aanwezig is, en dat raad ik iedereen aan.
Ik probeer mijn banden altijd te vervangen wanneer ze de slijt markeringen bereikt hebben. Zeker voor. In droog weer kan het niet veel kwaad als je bijna geen profiel meer hebt, in nat weer des te meer. De achterkant is een keer zigzaggend over de weg geschoten toen ik met nat weer iets teveel gas gaf in een bocht met een versleten achterband (band was nog niet geleverd).
pi_72016924
opvallend nieuws bericht

http://www.volkskrant.nl/(...)der_botst_tegen_auto

700 meter ! hebben wel geluk gehad verder zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')